Gå til innhold

Anjes lune hjørne


Anje

Anbefalte innlegg

Lavendel og eucalyptus! :rodmer: Det hørtes herlig ut. Selger de slikt på blomsterbutikker? :klo: Tror jeg må finne ut av det her.

Jeg har kjøpt meg juleblomsterbukett. :strix: Er den like holdbar som den siste så varer den til godt over nyttår. :nigo:

Hmmm det er jeg usikker på? Jeg har tatt fra en lavendelplante og eucalyptustrær som jeg har inne i stuen for overvintring :jepp: Men, jeg vet at eucalyptus blir brukt en del i buketter, så kanskje du kan få tak i noen grener hos en blomsterforretning?

Herlig med holdbare buketter! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lavendel har jeg. Men den tilbringer vinteren i isolat pga lusefrykt. :fnise: Stakkar... Får ta meg en tur innom en blomsterbutikk og se om jeg finner ut av det. Og til helga skal jeg lage rosmarinkrans. :rodmer:

Men nå skal jeg ut og handle til jul. :handle::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg! Huske premium! :nigo:

Det er for tidlig. Kjøper jeg nå er den oppsplitting til søndag. :fnise:

Goood helg Anje!

:hjerte:

Nommen. :rodmer: rosmarinhjertekrans! :hoppendeglad:

God helg Aldri! Og god ikke-skvise-seg-inn-på-full-buss-på-vei-til-jobb-i-regn-og-is-tid! :vin:

Her har naboen startet spille julesanger. Synes det er altfor tidlig for Deilig er jorden, men har ikke noe valg. :dry: Slike stunder drømmer jeg om et hus. Med stor hage og minst ei mil fra naboer. Sentralt til. :fnise:

Endret av Anje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes alt for få hus som er sånn du beskriver, altså, Anje! For det er det vi også drømmer om :ler:

De finnes jo. De er bare så dyyyyyre. Jeg fant et som hadde vært helt midt i blinken i Roma: koselig større villa midt i en hage på ca 2 mål, med høy mur rundt. Sånt demper støy. :tommel: og altså: sånn ca 2 min fra sentrum av Roma. I ruslefart med en kaffekopp i hånda. :strix:

Perfekt for meg. :opplyser: Må bare fikse den biten med å være søkkrik... :fnise: Men du har helt rett. Alle hus burde egentlig vært sånn. Den som finner opp en lydstopper som en bare kan smøre på veggen mot naboen og så er alt heeeeeeelt stille vil bli søkkrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde klart å være søkkrik, helt fint. :nigo:

:jepp: Jeg og, Hoppe!

Lørdagskveld. Bok, IPA, sofa. :nigo:

Og så har jeg hatt besøk av ei nydelig lita tulle i dag. :strix: Da gjør det ikkeno at jeg ikke har fått vasket eller bakt eller noe til jul. Fin lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for pyntingen Rumle. :blomst: I dag skal jeg huske å lage rosmarinkrans. :rodmer:

Og kanskje lage en sånn, om jeg finner et stort glass:

d70ee8d5315153b6f0b4a6067b2e289b.jpg

Åååå, bok+IPA+sofa! :rodmer:
Du er bra kvinnfolk. :fnise:

:ler::5:

Oftest blir det hvitvin, men det er så mye god øl der ute. :nigo: Så nå er jeg på en vandring i ølets spennende verden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En riktig god jul til deg, Anje! :tree:

God jul Rumle. :nissegutt: Det var jammen en morsom lysestake! :ler:

Goooooooooood Jul til koselige og morsomme Anje! :hug:

---

Stilig flytelys!

God jul Aldri! :tree::kalle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer:

:klemmer:

*smugtitte på anjes julefeiring* :briller:

:klemmer:

Du ser pinnekjøtt og ribbe av fortreffelig kvalitet og en riktig gammel, tunghørt, bestemor og kaker og pakker og juletre og mette mennesker? :fnise:

Hvordan er din jul, Hoppe? Er den isrik?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg er nokså mettet på is i kveld. :jepp: Har litt igjen til i morgen...etter frokost...mens jeg sitter og ser på tv om morran. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...