Gå til innhold

Anjes lune hjørne

Anje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til neste år skal jeg forsøke å stramme inn på netthandelen min. Jeg har alt jeg trenger og livet blir ikke veldig mye bedre om jeg kjøper ei bukse eller genser til halv pris. Nemlig! Jeg skal bruke alt jeg har og finne frem ting jeg har gjemt bort, og begynne å bruke det...før noe nytt kommer i mitt hus. Dobbelt-nettopp! :opplyser:

Ha en strålende fin lørdag! :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til neste år skal jeg forsøke å stramme inn på netthandelen min. Jeg har alt jeg trenger og livet blir ikke veldig mye bedre om jeg kjøper ei bukse eller genser til halv pris. Nemlig! Jeg skal bruke alt jeg har og finne frem ting jeg har gjemt bort, og begynne å bruke det...før noe nytt kommer i mitt hus. Dobbelt-nettopp! :opplyser:

Åhhh jeg også!!! blir så irritert på meg selv som så utrolig lett lar meg lede (ganske velvillig vel og merke :sjenert: ) av all slags tilbud :sukk:

Håper du har en fin helg, Anje :vinke:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fenomenet kjenner jeg ikke til. Nemlig! Lett å kjøpe for mye på nett? :plystre:

Noen nettbutikker er så skumle (fine) at jeg nesten ikke tørr gå innom. :redd: De har jo slike utvalg av all slags dingser jeg har greid meg helt fint uten til nå, men som jeg plutselig føler behov for! :bond:

Åhhh jeg også!!! blir så irritert på meg selv som så utrolig lett lar meg lede (ganske velvillig vel og merke :sjenert: ) av all slags tilbud :sukk:

Håper du har en fin helg, Anje :vinke:

En god helg til dere to også! :blomst: Jeg skal i festlig lag i morgen og har brukt dagen på kakebaking og gavepakking. Koselig. :rodmer:

Nå er det bare å finne sko igjen. Hvorfor er det alltid så vanskelig? :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fenomenet kjenner jeg ikke til. Nemlig! Lett å kjøpe for mye på nett? :plystre:

Noen nettbutikker er så skumle (fine) at jeg nesten ikke tørr gå innom. :redd: De har jo slike utvalg av all slags dingser jeg har greid meg helt fint uten til nå, men som jeg plutselig føler behov for! :bond:

En god helg til dere to også! :blomst: Jeg skal i festlig lag i morgen og har brukt dagen på kakebaking og gavepakking. Koselig. :rodmer:

Nå er det bare å finne sko igjen. Hvorfor er det alltid så vanskelig? :bond:

Sko er pyton vanskelig! :bond:

:ler:

Hva har du bakt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lager pavlova. :spise: Verste jobben med den kaka er å gå i butikken etter bærtoppingen. :fnise:

Ja, hva er det med sko? Jeg klarer å dra et antrekk ut av skapet på kort varsel, men sko... :sur: De gjør seg nok vanskelige med vilje. :ninja:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan løses veldig enkelt ved at man har et greit utvalg av flipp-flopper som kan brukes til alle antrekk, uansett! :opplyser:

Flip_Flop_Summer_Collab_by_vexelove.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg aner ikke - sko er bare vanskelige! :ler:

Jeg har løst det! :hoppendeglad:

:lol:

Det kan løses veldig enkelt ved at man har et greit utvalg av flipp-flopper som kan brukes til alle antrekk, uansett! :opplyser:

Flip_Flop_Summer_Collab_by_vexelove.jpg

:fnise:

Ikke for å være vanskelig, Hoppe, men det er nesten alltid for kaldt til flippflopper her! :kalle:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Hadde du det gøy i festlig lag i går Anje, og fant du sko som passet? :biggrin:

:goodbye: Håper du hadde en fin, travel helg også! Jeg hadde det riktig morsomt i festlig lag. Fikk dullet masse med en søt liten tulle. :rodmer:

Så i dag har jeg et anfall av det jeg kaller "vil ha en slik tulle jeg oooooog!" :sukk::unsure::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang de ikke er rampete eller skriker hele tiden. :fnise: Når de er søøøte og eksemplariske små :gullengel: .

Neida, det hadde vært fint med en lita tulle, altså. Men jeg må jo finne meg en som vil være tullefar først. :ler: Ikke at det har slik bråhast. Jeg har aldri vært særlig rammet av verpesyke. Men en blir jo ikke yngre med årene, desverre. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen tullefar i kikkerten kanskje? :lur:

Vi vet jo ikke så mye om deg Anje, jeg vet ikke hvor gammel du er en gang jeg?

Jeg tenker på deg når dem melder værvarselet på Vestlandet og hvis noen nevner gresskarsyltetøy eller plommelikør. :lol:

Må nok skjerpe følehorn og værhår og begynne å følge litt mer på det du skriver rundt omkring. :twisted:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11aeg03.jpg

Nope, ingen tullefar i kikkerten. :sukk:

Ninja sneaking Anje. :ninja: Men dere vet jo at jeg er godt over gjennomsnittet interessert i å dyrke ting. Såpass at jeg har tre (små) trær i stua. Så liker jeg å lage snodige ting som vaniljeekstrakt og plommelikør og retter med gresskar i. Og så bor jeg på et rimelig værhardt sted der plantene litt for ofte ruller av sted i vinden (sikkert noe naboen ikke er så glad for). Og er jeg sånn rundt 30 år.

Aldrisur ute med værhårene! :ninja:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...