Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare hyggelig. :goodbye:

Jeg kjøpte min på iherb.com. Mulig de har den på godt utstyrte dagligvarer nå da, ser utvalget har tatt seg opp i det siste. Eller helsekost/apotek? :vetikke:

Det går ann å bare utelate den, altså, men cream of tartar er et vidundermiddel som sikrer vellykket marengs hver eneste gang. :nigo: Gotta love it!

Tror nok denne uten sukker vil bli noe inmari, inmari surt Rumle! Men selve sukker-smaken er for det meste skjult bak sitronsmaken, så sukkererstatning kan kanskje fungere bra? :klo:

Her lager de sukkerfri lemoncurd, så det burde vel gå?

http://www.sallywise.com.au/recipes/lemon-curd/

Ja, uten sukker blir det nok helt uspiselig! :ler:

Takk for link, skal sjekke den :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal sjekke den jeg også. :roser: Og se om jeg kan få tak i den tatar-greia.

Skrevet

Ja, uten sukker blir det nok helt uspiselig! :ler:

Takk for link, skal sjekke den :blomst:

To sitroner uten sukker. :redd::fnise:

Skal sjekke den jeg også. :roser: Og se om jeg kan få tak i den tatar-greia.

:jepp: Gjør det. Du kan putte den i pikekyss og pavlova og mye rart og imponere folk med å ha stålkontroll på alt av pisket egg. :lol:

Her er det fremdeles :kalle: Vil ha den bort nå! Synes det holder for i år. :ler:

Skrevet

Næmmen Anje da! :sjokkert: Vinteren har jo såvidt begynt! :sno:

:ler:

Skrevet

Jeg vet! :daane:

Heldigvis kommer det meste av nedbør vinterstid ned som regn heromkring.

Og når det først er snø så gjør jeg som katten! :opplyser:

fe9d2375635282aaa3cab0a89331e19c.jpg

Skrevet

Jeg liker snø når det er sånt kaldt og glitrende vinterføre, med sol, blå himmel og gode skiløyper. :kalle: Men snøslaps, glatte veier og snøføyke kan dra dit peppern gror! :ler:

Skrevet

Slik solglitrende luksus-snø har vi bare på fjellet. bth_SnowAngelEarMuffsSmiley.gif

Her er vanlig forløp:

Snø - slaps - frosset snøslaps - frosset snøslaps med nysnø oppå - halvsmeltet nysnø oppå ruglete is :redd: - nysnø med halvfrossent slaps under og is i bunnen - endelig vår. :regn:

:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Så nyyyydelig englesmiley! :rodmer:

Jadda, lyder kjent det der! :haar::ler:

Skrevet

Jeg liker å lete opp smileyer. :fnise:

Ønsker alle en flott, snøfri onsdag! :blomst:

Skrevet

:blomst: Ha en fin-fin onsdag Anje! uRa10pl.gif

Skrevet

...og torsdag også! :jepp:

Skrevet

:blomst: Ha en fin-fin onsdag Anje! uRa10pl.gif

...og torsdag også! :jepp:

Håper både onsdagen og torsdagen var fin for dere og!

Og nå: Snart helg! :strix:

Skrevet

Denne helgen er stort sett det jeg ikke skal gjøre. Jeg skal ikke ha på vekkerklokken eller stå opp tidlig eller handle julegaver eller stresse med noe som helst. :hoppendeglad: Det blir det mer av de neste to helgene, for da er det mer som skjer.

Men denne helgen skal det drikkes vin og supes plommelikør i avslappende atmosfære. :jepp:

Hvordan ser deres helg ut? :hoppe:

Skrevet

Håper du får en rolig og fin helg, Anje! :blomst:

Skrevet

Jeg har smakt på min plommelikør også nå :hoppe: og den var skikkelig god, mye bedre enn i fjor! Så dette prøver jeg igjen! :hoppe:

Skrevet

Du Anje - du reiser snart til Berlin? :hoppendeglad: Er det i desember?

Skrevet

Det høres jo knall ut! Her skal det vaskes, shoppes og ryddes litt :ler:

Skrevet

Håper du får en rolig og fin helg, Anje! :blomst:

Det tror jeg at jeg får. :jepp: Den har alt begynt bra. Jeg nipper til vin og tar kvelden med ro. Håper du får en fin helg også!

Jeg har smakt på min plommelikør også nå :hoppe: og den var skikkelig god, mye bedre enn i fjor! Så dette prøver jeg igjen! :hoppe:

Så bra! :hoppendeglad: Jeg lagde litt med vodka og hele plommer og litt med gin og plommer uten sten. Neste år skal jeg lage hele plommer på gin. Jeg likte gin og plommer i kombo. Litt bitterhet mot det søte. :biggrin: Og så likte jeg de med stenen i best. :opplyser:

Du Anje - du reiser snart til Berlin? :hoppendeglad: Er det i desember?

Ja! :hoppendeglad: Om to korte, hektiske uker. Glühwein. Bratwurst. Sauerkraut. Kastanjer. :spise: Julemarkeder i fleng!

Det høres jo knall ut! Her skal det vaskes, shoppes og ryddes litt :ler:

Slike oppgaver ignorerer jeg til mandag! :opplyser:

:skya:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...