Rumle Skrevet 19. november 2013 #81 Del Skrevet 19. november 2013 Bare hyggelig. Jeg kjøpte min på iherb.com. Mulig de har den på godt utstyrte dagligvarer nå da, ser utvalget har tatt seg opp i det siste. Eller helsekost/apotek? Det går ann å bare utelate den, altså, men cream of tartar er et vidundermiddel som sikrer vellykket marengs hver eneste gang. Gotta love it! Tror nok denne uten sukker vil bli noe inmari, inmari surt Rumle! Men selve sukker-smaken er for det meste skjult bak sitronsmaken, så sukkererstatning kan kanskje fungere bra? Her lager de sukkerfri lemoncurd, så det burde vel gå? http://www.sallywise.com.au/recipes/lemon-curd/ Ja, uten sukker blir det nok helt uspiselig! Takk for link, skal sjekke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. november 2013 #82 Del Skrevet 19. november 2013 Skal sjekke den jeg også. Og se om jeg kan få tak i den tatar-greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 19. november 2013 Forfatter #83 Del Skrevet 19. november 2013 Ja, uten sukker blir det nok helt uspiselig! Takk for link, skal sjekke den To sitroner uten sukker. Skal sjekke den jeg også. Og se om jeg kan få tak i den tatar-greia. Gjør det. Du kan putte den i pikekyss og pavlova og mye rart og imponere folk med å ha stålkontroll på alt av pisket egg. Her er det fremdeles Vil ha den bort nå! Synes det holder for i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. november 2013 #84 Del Skrevet 19. november 2013 Næmmen Anje da! Vinteren har jo såvidt begynt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 19. november 2013 Forfatter #85 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg vet! Heldigvis kommer det meste av nedbør vinterstid ned som regn heromkring. Og når det først er snø så gjør jeg som katten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. november 2013 #86 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg liker snø når det er sånt kaldt og glitrende vinterføre, med sol, blå himmel og gode skiløyper. Men snøslaps, glatte veier og snøføyke kan dra dit peppern gror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 19. november 2013 Forfatter #87 Del Skrevet 19. november 2013 Slik solglitrende luksus-snø har vi bare på fjellet. Her er vanlig forløp: Snø - slaps - frosset snøslaps - frosset snøslaps med nysnø oppå - halvsmeltet nysnø oppå ruglete is - nysnø med halvfrossent slaps under og is i bunnen - endelig vår. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. november 2013 #88 Del Skrevet 19. november 2013 Så nyyyydelig englesmiley! Jadda, lyder kjent det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 19. november 2013 Forfatter #89 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg liker å lete opp smileyer. Ønsker alle en flott, snøfri onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. november 2013 #90 Del Skrevet 20. november 2013 Ha en fin-fin onsdag Anje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2013 #91 Del Skrevet 21. november 2013 ...og torsdag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 21. november 2013 Forfatter #92 Del Skrevet 21. november 2013 Ha en fin-fin onsdag Anje! ...og torsdag også! Håper både onsdagen og torsdagen var fin for dere og! Og nå: Snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. november 2013 #93 Del Skrevet 21. november 2013 Skal du noe kos i helgen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 22. november 2013 Forfatter #94 Del Skrevet 22. november 2013 Denne helgen er stort sett det jeg ikke skal gjøre. Jeg skal ikke ha på vekkerklokken eller stå opp tidlig eller handle julegaver eller stresse med noe som helst. Det blir det mer av de neste to helgene, for da er det mer som skjer. Men denne helgen skal det drikkes vin og supes plommelikør i avslappende atmosfære. Hvordan ser deres helg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. november 2013 #95 Del Skrevet 22. november 2013 Håper du får en rolig og fin helg, Anje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. november 2013 #96 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg har smakt på min plommelikør også nå og den var skikkelig god, mye bedre enn i fjor! Så dette prøver jeg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. november 2013 #97 Del Skrevet 22. november 2013 Du Anje - du reiser snart til Berlin? Er det i desember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. november 2013 #98 Del Skrevet 22. november 2013 Det høres jo knall ut! Her skal det vaskes, shoppes og ryddes litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 22. november 2013 Forfatter #99 Del Skrevet 22. november 2013 Håper du får en rolig og fin helg, Anje! Det tror jeg at jeg får. Den har alt begynt bra. Jeg nipper til vin og tar kvelden med ro. Håper du får en fin helg også! Jeg har smakt på min plommelikør også nå og den var skikkelig god, mye bedre enn i fjor! Så dette prøver jeg igjen! Så bra! Jeg lagde litt med vodka og hele plommer og litt med gin og plommer uten sten. Neste år skal jeg lage hele plommer på gin. Jeg likte gin og plommer i kombo. Litt bitterhet mot det søte. Og så likte jeg de med stenen i best. Du Anje - du reiser snart til Berlin? Er det i desember? Ja! Om to korte, hektiske uker. Glühwein. Bratwurst. Sauerkraut. Kastanjer. Julemarkeder i fleng! Det høres jo knall ut! Her skal det vaskes, shoppes og ryddes litt Slike oppgaver ignorerer jeg til mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 23. november 2013 Forfatter #100 Del Skrevet 23. november 2013 Blåskjell i øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå