Gå til innhold

Mammabloggen mamma til michelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville heller ha vært en 15 år gammel mamma enn en 40 år gammel dame som ikke har bedre å gjøre med livet sitt enn å slenge dritt om andre.

Anonymous poster hash: 1617d...229

Amen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså.. På slike forum så virker det som om det aldri er noe som er bra nok for dere.

Om en stakkars jente på 15 år skriver her inne etter råd fordi hun er gravid, da får hun kjeft og beskjed om at det er hennes egen feil om hun ikke har brukt beskyttelse. Da er det også fullt baluba om hun skulle komme til å tenke på å ta abort, fordi det er jo i følge alle som svarer det værste en kan gjøre!

Men om jenta faktisk velger og beholde barnet og faktisk oppdrar henne med hjelp av familien sin, slik som mammatilmichelle har gjort, da får hun kjeft for det også?!

For meg så gir ikke dette noe som helst mening! Selvsagt er det best å vente med å få barn til man er eldre. Og selvsagt er det best å vente med å i det hele tatt ha sex til man er eldre. MEN hun har da aldri sagt at det ikke var det heller?

Og bare fordi hun er en offentlig person, så betyr jo ikke det at noen trenger å sitte på et forum her å diskutere hvorvidt hun er en god mor eller ikke. Det vet vi vel faktisk veldig lite om! Det hun skriver på blogger er jo kanskje 5 minutter av dagen hennes, og hva hun gjør sammen med datteren sin den resterende tiden er det faktisk bare de som kjenner henne som vet noe om, og da kan vi vel ikke si så mye om hvordan hun gjør ting heller når vi ikke ser det!!

I tillegg så vil jeg si at det er minst like latterlig at noen sitter her og kaller henne for en umoden og dårlig mamma, for jeg vil nå påstå at dere er minst like og ikke mere umodne selv når dere må skrive om en stakkars jente på 17 år for å føle dere bedre selv!

Jeg synes du ser flink ut jeg Anna! :)

Må bare slenge på at jeg kan selvfølgelig forstå at noen ikke ønsker å ha så mange bilder av datteren sin på nettet som det Anna har. Men nå er det nå faktisk hennes datter. Jeg kan ikke komme på å ha sett noen bilder av michelle som vil være flaue for henne å se når hun blir eldre, jeg har heller ikke sett bilder som jeg syntes var uanstendige. Og uansett om det kan diskuteres opp og ned i mente om hvorvidt det er en god ide å legge ut så mange bilder er nå en ting, me å kalle det omsorgssvikt synes jeg nå er i drygeste laget likevell. Tenk heller på dem som VIRKELIG opplever omsorgssvikt! Jeg er sikker på at de fleste av dem hadde foretrukket en mamma som hadde vist hele verden hvor stolt hun hadde vært av dem, istedenfor en mamma som kanskje banker dem, ignorerer dem eller generelt ikke er der for dem..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å si at Anna er en dårlig mor for Michelle er faktisk det dummeste jeg har hørt. Hun er en bedre mor enn det dere er og noen gang kommer til å bli.

Det at dere sier at hun kunne tatt abort fordi hun ble gravid son 14 åring er helt absurd, det å ta abort er det samme som å drepe at barn, det skulle faktisk ikke vært lovt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å si at Anna er en dårlig mor for Michelle er faktisk det dummeste jeg har hørt. Hun er en bedre mor enn det dere er og noen gang kommer til å bli.

Det at dere sier at hun kunne tatt abort fordi hun ble gravid son 14 åring er helt absurd, det å ta abort er det samme som å drepe at barn, det skulle faktisk ikke vært lovt.

Det burde være lov da mange faktisk ikke er klar for å få barn eller om de blir voldtatt?

Men det blir feil å si hun tok feil valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å si at Anna er en dårlig mor for Michelle er faktisk det dummeste jeg har hørt. Hun er en bedre mor enn det dere er og noen gang kommer til å bli.

Det at dere sier at hun kunne tatt abort fordi hun ble gravid son 14 åring er helt absurd, det å ta abort er det samme som å drepe at barn, det skulle faktisk ikke vært lovt.

Må bare si det; om en person skal få lov til å velge selv å beholde barnet, bør de få lov til å velge å ikke gjøre det også. For noen er det beste abort, så å si at det ikke burde være lov er å dra den bittelitt langt, men ellers er jeg veldig enig!

For tenk deg om en person uten penger, uten et eget hjem, uten jobb, tenk om denne personen skulle blitt gravid. Ja, folk trenger nok valget om å ikke beholde barnet også, men jeg syntes Anna gjorde noe kjempebra, jeg vet selv at jeg ikke ville tatt det, sålenge jeg hadde hatt muligheten til å beholde det! :)

Anonymous poster hash: 1617d...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk dette til, gjorde hun ikke? Da vil jeg ikke påstå at det var et dumt valg hun tok. Både hun og Michelle har det jo kjempe bra! Også påstå at moren til Anna har sviktet? Ha ha, dør. Hvis jeg hadde hatt en datter på 15 år som hadde klart å være så ansvarlig ovenfor sin egen unge og henne selv, så hadde jeg vært så stolt! Det å få en unge i den alderen, er nok ikke det smarteste nei. Men det var modig, hun har vært veldig flink.
Jeg støtter abort. Hvis det er det noen ønsker, og mener det er for alles beste, så er det kanskje det. Men jeg hadde aldri klart å ta livet av min egen unge uansett.

Har egentlig aldri vært innom denne siden før, men jeg antar at dette skulle være en guide? Ikke en side der man skal henge ut andre anonymt. Dette blir alt for dumt, spesielt med tanke på at flere her er 30++.

Jeg blir flau og overgitt. At det er mulig å oppføre seg på denne måten kan jeg ikke skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei fy faen! Så drøyt. Her sitter dere, voksne damer, og snakker dritt om en mamma på 17 år? Hva er vel galt i å ha barn som en 17 åring? At man kan bedre kjenne seg igjen i sitt eget barn? ;) Ta dere sammen damer, har dere ikke noe annet å gjøre enn å sitte å snakke sladder om mindreårige på er forum? Dere sier dere blir flaue over henne? Vet dere hva, dere burde bli flaue over dere selv.

Hilsen en gravid jente på 17 år.


Anonymous poster hash: ad373...493



Anonymous poster hash: ad373...493
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, KG blir invadert av fjortiser!!!:P

Syns det er så morsomt at alle under 15 år tror vi på KG er 40-åringer. Flertallet her er vel mellom 18-30. Er laaangt unna 40 selv hvertfall;) Nærmere 20 enn 30.

Syns det er galskap å velge å beholde som 15-åring. Utover det skal jeg ikke uttale meg, leser ikke bloggen hennes fordi unger er kjedelig.



Anonymous poster hash: 2615f...319
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er til å bli kvalm av å lese at folk kan sitte å rotte seg sammen å prate så mye dritt om noen som her.. At dere ikke skjemmes av å holde på som dere gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Det å si at Anna er en dårlig mor for Michelle er faktisk det dummeste jeg har hørt. Hun er en bedre mor enn det dere er og noen gang kommer til å bli.

Det at dere sier at hun kunne tatt abort fordi hun ble gravid son 14 åring er helt absurd, det å ta abort er det samme som å drepe at barn, det skulle faktisk ikke vært lovt.

Nå var det strengt tatt bare et mindre intelligent individ som begynte å dra inn abort, og det at x-antall fjortiser kommer inn for å skrive helt like innlegg om hvor tragiske alle medlemmene er blir bare litt... unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mammablogger rett og slett er usmakelige. Barn blir eksponert på nettet for tusenvis av fremmende uten å kunne si i fra eller forstå hva de er med på. Stakkars barn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, KG blir invadert av fjortiser!!! :P

Syns det er så morsomt at alle under 15 år tror vi på KG er 40-åringer. Flertallet her er vel mellom 18-30. Er laaangt unna 40 selv hvertfall;) Nærmere 20 enn 30.

Syns det er galskap å velge å beholde som 15-åring. Utover det skal jeg ikke uttale meg, leser ikke bloggen hennes fordi unger er kjedelig.

Anonymous poster hash: 2615f...319

Ja jøss, vi er virkelig noen fjortisser. Det er tydeligvis dere sladderdamer også.. Ta også oppfør dere litt voksent! Galskap å beholde ungen? Nå må du gi deg! Michelle har det kjempebra sammen med moren sin! Jeg skal fortelle deg hva som er galskap! Og det er at du som voksen sitter her å sladrer om en jente på 17 år, som er en fantastisk mor. Har ingen av dere deres eget liv å passe på? For guds skyld. AMEN.

Anonymous poster hash: ad373...493

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mammablogger rett og slett er usmakelige. Barn blir eksponert på nettet for tusenvis av fremmende uten å kunne si i fra eller forstå hva de er med på. Stakkars barn.

Synes ikke de blir mindre eksponert på facebook eller andre sosiale medier egentlig...

Og for meg så er de Outfit bildene det samme som å kle opp datteren fint å dra på byen etterpå.

Man vil jo vise frem sitt barn og hvor stolte de er av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg! men hvordan kan dere sitte å slenge dritt til hun? er ikke noe som sier at hun har gjort michelle noe vondt! er som hun skrev på bloggen sin, at Michelle hadde ikke smilt slik om hun hadde gitt hun omsorgsvikt? herregud folkens! å så er dere så feige å skriver sånt anonymt.. la nå Anna få ta sine egene valg, så får dere ta deres valg. kjenner jeg blir kjempe irritert når jeg sitter å leser slike kommentarer.. Dere kan ihvertfall være så tøffe at dere ikke skriver det som anonymt! skjerp dere litt a..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke de blir mindre eksponert på facebook eller andre sosiale medier egentlig...

Og for meg så er de Outfit bildene det samme som å kle opp datteren fint å dra på byen etterpå.

Man vil jo vise frem sitt barn og hvor stolte de er av det

Two wrongs don't make a right.

Antrekksbilder er nå en ting. Jeg synes det er helt feil at en liten unge skal stå "modell" å vise seg fram på bilder foran flere tusenvis av lesere. Disse mammabloggerne viser generelt dårlig dømmekraft. De legger ut om alt fra hvordan barnet ble unnfanget og intime detaljer om fødselen til personlige familiehistorier og helsen til barnet. Jeg synes ingenting av dette hører hjemme på internett. Det er rett og slett brudd på personvernet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt tragisk at en hau av anonyme brukere sitter her å snakker dritt om ei som gjør som de fleste å får dagene til å gå rundt, ikke kjenner dere henne en gang , men sitte å snakke dritt det kan dere gjøre??

En gjeng sjalue mennesker som kansje også ønsker å reise å shoppe men ikke kan.

men dette er bak mål... sjerp dere...

selv er jeg 3 barns mor på 23 år er dette kansje også gale?

Selv leser jeg ikke på bloggen hennes mer enn når andre har sendt meg link til det å hun virker som en kjempe oppegående vakker jente, som gjør en helt fantastisk jobb som mamma å kan ikke si at en kvinne på 30 - 40 kan gjør det noe bedre på noen måte!, Moren hennes virker som en fantastisk kvinne som støtter sitt barn å stiller opp får sitt barnebarn...

Akuratt som det skal være,

off nei har ikke ord som kan komme ut rett med tanke på oppførsel til voksne mennesker!!

lenge lever idiotskapen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt off topic, men har Kvinneguiden aldersgrense for brukere?

16 år, tror jeg.

Anonymous poster hash: 81a0c...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherregud..... Michelle ser ut som om hun har det strålende godt hos sin mor! :) Og hvorfor rakke ned på en ung mor? Har dere det så elendig i livene deres at når dere endelig har lagt deres unger må dere inn her og rakke ned på en ung mor? Dere burde riktig nok skamme dere! Hvis dere ser rundt i verden så ser dere rus, kriminalitet osv... og barn blir utsatt for vold og missbruk hver dag! hvorfor snakker ikke dere om det? hvorfor snakke dritt om en fantastisk mor? er dere sjalu? sjalu for hun klarer ett barn i ung alder? Hilsen en mamma på 19 år! Og eg er ikke redd for og vise navnet mitt ;) Hvorfor er dere det mon tro? :O redd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke fins lover mot å eksponere barn på nett. Stakkars unge.

Anonymous poster hash: 39f4e...b59

Er det ikke mer rett en at foreldrene burde få lov til å ta det valget selv? En at staten skal bestemme?

Syns rett og slett dere er frekke som skrive så mye stygt om denne jenta på 17år fra stavanger som gjør alt hun kan for ungen sin, og mer en mange andre mødre, som er eldre.

Jeg heier på Anna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...