Gå til innhold

Mammabloggen mamma til michelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe, lite ydmykhet å spore. Jeg skal forsøke en gang til, men du bør være klar over at du oppfører deg nøyaktig slik de du sitter her og "hater på", ved å anklage og slenge stygge bemerkninger. Jeg lar meg heldigvis ikke røre.

Joda, et barn kunne gitt meg mye glede. Men mine valg er det ingen som har noe med, akkurat slik ingen her har noe med denne bloggerens valg å gjøre. Jeg sviktet ikke nei, ikke med noen av de 3 ulike prevensjonsmetodene. Vet ikke helt hvordan du kan svikte når prevensjonsmiddelet er permanent plassert inne i kroppen. Og når man har hatt kjæreste, og dermed sex, i 9 år av livet sitt, så er det ikke så rart at det svikter 3 ganger til sammen, med tanke på antall ganger med sex.

Håper du lærte noe nytt :)

Anonymous poster hash: 7a940...8ca

OMG!!!

For det første, jeg slenger ikke dritt, det jeg mener er at det er Anna sitt valg? Er det ikke det du sier også her? Hvorfor skal folk da sitte å snakke dritt om henne? Kan ikke folk bare la henne være i fred? Jeg prøver å støtte Anna her, mot folk som slenger dritt om henne! Ingen har noe med dine valg? hvorfor skal dere ha noe me hennes valg? Don't get it, hvorfor da bruke tid på henne?

Selvfølgelig kan prevasjon svikte, men om det skjer så mange ganger kanskje det er meningen at noen prøve å gi deg et barn? Kanskje der er en mening med det? Just sayin' Føler bare det er mange her inne som virker mer uansvarlige en Anna. Å i mange tilfeller blir abort et enkelt valg, kanskje litt ego valg, der er bare min mening atlså, ingen trenger å si i mot. Var ikke ment direkte mot deg men når prevasjoen svikter så er det opp hver enkelt å ta et valg som er riktig for dem. Mulig det var riktig for deg :) Og dette var riktig for Anna :) Vi er da alle forskjellige :)

Anonymous poster hash: 615c7...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de aller fleste som har kommentert noe i denne tråden burde skamme seg! jeg forstår ikke hva som har skjedd med samfunnet?????????

Her inne kritiseres Anna for å spørre om folk kan like innlegget, fordi hun kjøper en dyr jakke til datteren, fordi hun legger ut bilder av datteren, fordi hun ikke tok abort osv! dere er helt syke i hodet og jeg tror flere av dere som har kommentert kan diagnoseres med psykiske lidelser!

Grunnen til at hun spør om folk kan like innleggene hennes er fordi hun har stengt kommentarfeltet.. hun skriver ofte lignende "like hvis dere er enige, like hvis dere har vert borti det samme" og grunnen til at hun har stengt kommentarfeltet er fordi hun ikke vil ha anonyme, negative kommentarer hver dag på hun og datteren! Hun kjøper nok dyre ting til seg selv og datteren fordi hun tjener mye mer en mange av dere som kommenterer dritt! du som leser dette kan kritisere Anna for hun ikke sparer til hus, bil osv, fordi DU ikke tjener nok til å kjøpe ting til deg selv eller dine barn! Anna tjener helt enorme summer på å blogge, og hun får kjempe mange ting sponset!

Hun legger ut bilder av datteren fordi hun er stolt, hvem er vell ikke stolt over å få et barn som 15 åring og lykkes så mye som hun har gjort! hun er en bedre mor en sikkert mange av dere her inne kan kalle dere! Jeg har lest gjennom flere sider på denne tråden og blir helt sjokkert over at så mange kan skrive at "jeg hadde tatt abort" "man er syk i hode om man ikke tar abort som 14 åring" Vi er alle helt forskjellige, og selv om kanskje du tok abort som 13,16,18 åring betyr ikke det at resten av Norge skal føle det helt lik! Jeg er selv 19 år nå, blir snart 20 og har alltid bestemt meg for at hvis jeg blir gravid skal jeg IKKE ta abort, hvis man er dum/klok nok til å ha sex, så skal man stå for det valget man tok! Anne valgte og bære frem datteren sin, og skrev blogg fordi mange i hennes miljø baksnakket henne og slang ut rykter, noe som hun ville ha en stopper for!

Jeg kjenner selv en jente som skriver blogg om noe kjempe personlig! hennes blogg har aldri vert på topplisten og hun tjener ingen penger på å brette ut om livet sitt hver dag! Men det gjorde Anna, når man først er på toppen er det ikke lett og komme seg ned igjen i dette yrket! Anne skrev aldri under på å bli toppblogger, mobbeoffer, baksnakket av eldre kvinner!

NESTE GANG DU SKAL SKRIVE EN KOMMENTAR PÅ NETT, TENK DEG GODT OM! MED EN GANG DU SKRIVER NOE NEGATIVT PÅ EN SLIK NETTSIDE SOM DENNE, BIDRAR DU TIL MOBBING!!!



Anonymous poster hash: d1c4f...533
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å overdrive på denne måten får deg bare til å se dum ut. Det er ikke drap, skjerp deg. For de fleste vil nok det å gå glipp av en svært viktig periode i livet, der du utvikler deg, lærer ufattelig mye og utvikler vennskap for livet, være verre enn å ta en lovlig abort. Man kan bruke psyken som et effektivt verktøy for å takle en abort, man må bare vite hvordan.

Det er ingen som sitter her og ønsker at barnet hennes ikke skulle levd, hvorfor så dramatisk i konklusjonene deres?

De fleste her er enige i at det ser ut som Michelle har en optimal barndom, en mor som prioriterer henne og er et velutviklet barn. Det som hovedsaklig diskuteres er hvorvidt det er sunt å "utlevere" et barn på en blogg, når barnet ikke har grunnlag for å forstå hva det egentlig handler om. Noen skriver at hun tjener penger på barnet med overlegg, men det er jeg uenig i.

Det er litt selvmotsigende å si at abort er en enkel utvei, når det for deg selv ville vært den vanskeligste utveien. Det mange her tydeligvis ikke forstår er at det er snakk om et liv, som skal leves i kanskje 90 år, du får ansvar for. Som 15-åring. Selv om du ser på abort som umoralsk, skal virkelig et prinsipp gå foran det at å beholde barnet kan få store konsekvenser for barnet selv? Nå snakker jeg generelt, ikke om Anna og Michelle.

Abort er på mange måter et privilegie vi nordmenn har, slik at vi kan ta et riktig valg basert både på vår egen, og barnets, vegne. Det er det ikke alle verdensborgere som er så heldig å ha. Det er faktisk ikke alltid best å bli født, det er naivt å tro det.

Anonymous poster hash: 7a940...8ca

Jeg dom? thanx...

Jeg mener abort er feil, man stoppe et liv som allerede er startet, detter min mening. Dermed mener jeg at man tar et liv, MIN MENING. Har man muligheten til å ta vare på barnet så syns jeg ikke man skal være egoistisk å bare ta abort for å få en annen type ungdomstid. Man har tatt et valg om å ha sex å da må man stå for hva som kan skje, graviditet, kjønnsykdommer osv..

Å ta abort er noe som er lovlig, ja, men er det riktig for alle? NEI! Så det jeg prøver å få frem her er det ikke hennes valg? Om dere hadde tatt et annet valg er opp til dere.

Å til de som skriver at hun gjør dette for oppmerksomhet, får hun ikke bare mer oppmerksomhet nå som dette blir et tema? Dere sitter å snakker dritt om henne, bruker gooooood tid på snakke dritt? hva får dere ut av det? tilfredsstilt? Take your time!

Anonymous poster hash: 615c7...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere de som skriver at hun gjør dette for oppmerksomhet, får hun ikke bare mer oppmerksomhet nå som dette blir et tema? Dere sitter å snakker dritt om henne, bruker gooooood tid på snakke dritt? hva får dere ut av det? tilfredsstilt? Take your time!

You go Anna :)



Anonymous poster hash: 615c7...ae7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!!!

For det første, jeg slenger ikke dritt, det jeg mener er at det er Anna sitt valg? Er det ikke det du sier også her? Hvorfor skal folk da sitte å snakke dritt om henne? Kan ikke folk bare la henne være i fred? Jeg prøver å støtte Anna her, mot folk som slenger dritt om henne! Ingen har noe med dine valg? hvorfor skal dere ha noe me hennes valg? Don't get it, hvorfor da bruke tid på henne?

Selvfølgelig kan prevasjon svikte, men om det skjer så mange ganger kanskje det er meningen at noen prøve å gi deg et barn? Kanskje der er en mening med det? Just sayin' Føler bare det er mange her inne som virker mer uansvarlige en Anna. Å i mange tilfeller blir abort et enkelt valg, kanskje litt ego valg, der er bare min mening atlså, ingen trenger å si i mot. Var ikke ment direkte mot deg men når prevasjoen svikter så er det opp hver enkelt å ta et valg som er riktig for dem. Mulig det var riktig for deg :) Og dette var riktig for Anna :) Vi er da alle forskjellige :)

Anonymous poster hash: 615c7...ae7

Da var det vel måten du skrev det på som fikk det til å fremstå som drittkasting, altså at personen selv har sviktet seg selv og de rundt seg. Det er jo sikkert en del som også svikter ved å ikke passe på, og jeg er enig i at abort ikke skal være en prevensjonsmetode.

Jeg har ikke skrevet i denne tråden før en herskare med bloggfans kom inn og generaliserte og dømte. Det er mye uriktig informasjon her, hovedsaklig om Anna, men også om de som kommenterer. Men jeg har ikke skrevet noe om at hun har tatt feil valg, jeg har kun skrevet at ingen har noe med det. Jeg bare påtok meg den umulige å oppgaven å prøve å utvide horisonten til mange av de som kommer inn her og dømmer nord og ned. Det er et fåtall som skriver dritt og sprer rykter, jeg ser flere forsvarende og hyggelige kommentarer enn stygge. Og abort er ikke drap, et embryo som ikke har koblet nervene til hjernen kjenner ingenting og kan på mange måter ikke være et liv, men det er vel egentlig en helt annen diskusjon...

Anonymous poster hash: 7a940...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfader så lei eg e av alt dritten for tiden! Har folk virkelig så lite å gjør på om dagene, at de e nødt t å rakka ned på någen som faktisk klare seg her i livet. EG HAR ALDRI GIDD MICHELLE OMSORGSSVIKT, og eg spyr av at någen idioter i det heila tatt klare å skriva det på nettet! Voksne damer som sitte å rakke ned på med på ett forum der eg ikkje kan forsvare meg sjøl ein gang. Eg e 17-år å blir snakka dritt om av damer på over 40! E det bare i mitt hove dette e fulstendig lavmål? At michelle hadde hatt det bedre om eg valgte et "bra valg" å ta abort. Michelle hadde jo faen meg ikkje vært til stedet då, hadde eg vært ein "god mor" nok då for dåkker? Fy søren eg blir gal. Michelle hadde aldri vært så smilande å glad jenta om hu ikkje hadde hatt det godt hos meg. Eg jør alt for den lille jentå, å eg fatte ikkje kordan dåkk kan sei at det e uansvarlig av meg å kjøpe merkeklær t datteren min. Dåkk har vel ingenting med ka eg vil bruke mine penger på. Eg har mer penger en de fleste på min alder, tror dåkk ikkje eg allerede har ein sparekonto der eg spare t egen bolig og bil! Selvfølgelig har eg det! Eg har til og med ein t Michelle! Slutt å sitt å diskuter livet t ei jenta på 17år som bare jør sitt aller beste! Det finnes verre situasjoner i verden der barn faktisk får omsorgssvik og foreldre som ruser seg, bruke vol eller annet. Her tar eg bare "for mange" bilder av datter min, kjøpe "for dyre" kler, og e "for ung"! Kjerp dåkk, flau over å komme fra Norge der man skal rakke ned på folk som faktisk klare noe i livet.

Nå er det på tide dere skjerper dere. Nå er det NOK mobbing her!

Dere burde skamme dere!

Anonymous poster hash: fcd09...882

YOU GO GIRL! :)

Stå på Anna! Ikke la dette gå utover deg. Jeg kjenner deg ikke men du virker som en super mor for Michelle! Jeg mener selv at det er feil å ta abort, jeg kunne vertfall ikke gjort det, syns du gjorde det rette valget nå du vet at du kan forsørge ungen :) Michelle er kjempe søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dom? thanx...

Jeg mener abort er feil, man stoppe et liv som allerede er startet, detter min mening. Dermed mener jeg at man tar et liv, MIN MENING. Har man muligheten til å ta vare på barnet så syns jeg ikke man skal være egoistisk å bare ta abort for å få en annen type ungdomstid. Man har tatt et valg om å ha sex å da må man stå for hva som kan skje, graviditet, kjønnsykdommer osv..

Å ta abort er noe som er lovlig, ja, men er det riktig for alle? NEI! Så det jeg prøver å få frem her er det ikke hennes valg? Om dere hadde tatt et annet valg er opp til dere.

Å til de som skriver at hun gjør dette for oppmerksomhet, får hun ikke bare mer oppmerksomhet nå som dette blir et tema? Dere sitter å snakker dritt om henne, bruker gooooood tid på snakke dritt? hva får dere ut av det? tilfredsstilt? Take your time!

Anonymous poster hash: 615c7...ae7

Når du bastant sier at det er drap, noe som du vet ikke er en universell sannhet, så fremstår du dessverre som dum, fordi det finnes andre språklige virkemidler for å få frem poenget ditt, uten at du trenger å anklage andre for å ha drept et menneske.

Selvfølgelig er et foster et liv, celler er også liv. Og alle har forskjellige grenser for når det er ok å ta et liv (f.eks under jakt, under forskning osv.). Det er dermed ikke sagt at et foster har startet et livsløp som et bevisst menneske. noe mange ser på som selve livet. Men det er helt ok at din grense går ved å ta livet av sæd og eggceller, men det er sneversynt å kalle andre for drapsmenn (noe du gjorde ved å si at man tar livet av barn. For det som ligger i magen er ikke et barn, det blir det først når det er levedyktig på egenhånd).

Anonymous poster hash: 7a940...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

Synes dette blir litt domt. Alle har forskjellige meninger og syn med dette å få barn. I en alerd av 15 år er man jo et barn selv, Om man er 35 år har man opplevd masse i livet å kan ta tede om et barn, er man 45 bynner man å bli for gammel. Har man sex som 13 åring er man syk i hode, er man 80år er det ekkelt at de har sex. Har man sex med fler er to blir man stemplet som hore! Poenge mitt er. Ja som 15 åring er man et barn, uheldigvis kan man bli gravid da i dette tilfelle har hun valgt å beholle barnet, og jeg syns hun har klart seg bra i følge det je har lest på bloggen hennes. Men å skal bynne å fyre løs om at hun er hore, sprer bena for alle, er en dårlig mor og blablabla dette gir ingen mening. Hun har som alle andre personer som ser på henne med ugleøyne, har personalet i bhg sett at barnet ikke har det bra har de en plikt til å si fra til barnevernet. Så slapp av folkens!

Jeg var selv 17 år og rusmisbruker da jeg ble gravid. Var ikke akuart som at jeg jublet for det, men måtte tenke nøye over saken å finne ut hva jeg ville gjøre. Nå i dag er barne mitt 3år og vi har det kjempe fint! Selvfølgelig har vi nedturer og oppturer som alle familier har, men jeg angrer ikke den dag i dag.

Men synes dette blir alt for usæriøst for meg, greit at folk har meninger. Men trodde dette var en side for å snakka om tin vi hadde tilfelles, ikke for å henge ut noen. Å synes vertfall de blir feil at så mange nye personer skal lagr seg bruker bare for at de skal slenge dritt tilbake til de som begynte!

Så kortt oppsumert, ja hun var 15 år og klarte seg bra som mamma!

Så hellet bynn å snakk om det mamma sider er for, hvor ille det er når ungen tin har sin 5 bleie med bers, eller hvor stolt du er for at de har gått sine første skritt.. Hvor du får kjøpt merkelapper for å ha i klær eller hvor irritert du er på den pappan som aldrig er der når du trenger han..

Slutt å heng ut andre mennesker, skaff deg en hobby om du har så lite å gjøre!

Takk for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 eller ikke 40. Dette er ren nettmobbing av ei 17 år gammel jente som gjør sitt aller beste for at datteren hennes skal gå det bra. Alle dere har en mor eller far som har gjort så godt h*n kan, for at DU skal få det bra. Så la no denne jenta være i fred. Dette blir for dumt folkens. Patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du til og komme her og synse om noe som ikke har noe med deg å gjøre i det hele tatt? Både Anna og barnet har det tydeligvis helt fint i livet, ergo; meningen din støttes ikke opp av noe i dette konkrete tilfellet. Det at moren har støttet henne hele veien, og det faktum at datteren hennes er en god mor og et godt menneske peker i helt motsatt retning; at hun ikke har sviktet, men tvert om. Så, etter at du har lest det her syns jeg du skal ta deg en tur ut for så å snu og feie for din egen dør!

Man har sviktet når barnet velger å få barn som femtenåring, ja. Gravid kan alle bli, men man er ikke fornuftig om man får barn når man selv er barn. Noe har sviktet når det kan skje.

Anonymous poster hash: b6720...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sjokkert over hva dere skriver her inne! jeg har sveivet innom disse forumene tidligere, men konkludert med at dette er ikke noe for meg.

Når jeg imidlertid ser at dere tydeligvis har fått operere så fritt at dere får så langt som å henge ut en 17 år gammel jente på denne måten, da lager jeg meg et brukernavn!

Dere burde skamme dere! Dere som selv er mødre og kvinner burde heller støtte opp og berømme innsatsen hennes!

jeg lurer veldig på, og jeg håper jeg får svar, hva slags hest dere sitter på, og hvordan i alle dager dere mener at den er høy nok til å ta på dere en slik fordømmende rolle som dere her gjør!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus Maria, her var det MYE MØL!

La jenta få blogge i fred, liker dere ikke det hun skriver, så la være å lese det.

Det står mye mer respekt av hennes valg om å beholde barnet, en i valget å "ta et par aborter". Jeg er ingen abortmotstander, men er det så lettvindt? For ei innstilling... Det er hoderystende idiotisk!

Er det virkelig voksne mennesker (og damer/mødre) som bruker dagen sin på å sitte å kommentere, og slenge nedlatende dritt til ei jente på 17 som helt tydelig har klart seg bra?? Hvem er dere? Dere som er så mye bedre enn andre at dere kan dømme? Dere burde blitt anmeldt for sjikanering - for det er akkurat det dere driver med!!!!

Hilsen mamma (42 år) til ei jente på 16.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jesus Maria, her var det MYE MØL!

La jenta få blogge i fred, liker dere ikke det hun skriver, så la være å lese det.

Det står mye mer respekt av hennes valg om å beholde barnet, en i valget å "ta et par aborter". Jeg er ingen abortmotstander, men er det så lettvindt? For ei innstilling... Det er hoderystende idiotisk!

Er det virkelig voksne mennesker (og damer/mødre) som bruker dagen sin på å sitte å kommentere, og slenge nedlatende dritt til ei jente på 17 som helt tydelig har klart seg bra?? Hvem er dere? Dere som er så mye bedre enn andre at dere kan dømme? Dere burde blitt anmeldt for sjikanering - for det er akkurat det dere driver med!!!!

Hilsen mamma (42 år) til ei jente på 16.

Enig. Denne tråden er jo helt.. ja, hva skal jeg si.. wow.

Anonymous poster hash: cdd33...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videoene hun legger ut er et skrik om "hei alle dere som tvilte, se hvor fin dattera mi har blitt. Flink og!" .. Det er ikke et skrik om oppmerksomhet, men anerkjennelse.

Hvorfor må så mange i den oppvoksende generasjon lete etter anerkjennelse og bekreftelse fra vilt fremmede mennesker?

Anonymous poster hash: 5e594...570

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LOL

Leste gjennom innleggene nå, og bare WOW. Kan ihvertfall unnskyldes med at de fleste som har skrevet her nå er svært unge (er!!! ikke!!! måte!!! på!!! hvor!!! mange!!! utropstegn de skal ha eller MÅ SKRIVE I STORE BOKSTAVER FOR Å UNDERSTREKE POENGET SITT).

:fnise:

Endret av Rægs
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke barn når man er femten hvis man er normalt oppegående. Det sier seg egentlig selv.

Anonymous poster hash: b6720...7d7

Dette er det dummeste jeg har lest!!

---------------------------------------------

At dere kan sitte her å slenge dritt om andre mennesker! Hva skjedde med å passe på seg selv? Har dere ALDRI gjort noe galt i deres liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff syns det er mye i denne tråden som ikke er helt bra.

For det første er det lavmål av dere som kaller henne for hore og som voldsomt kritiserer henne for valget om å beholde i en alder av 15. Hun valgte å ha sex som 14 åring (med hvor mange vet vi ingenting om og det er helt meningsløst å spekulere i), det fikk konsekvenser og hun ble gravid. Hun tok et annet valg enn de fleste ville gjort i hennes situasjon, men hun tok det valget som var rett for henne. Det virker som hun har et godt nettverk rundt seg og får den hjelpen hun trenger for å kunne gi datteren en god barndom. Ja hun har måtte ofre en god del, men igjen for henne var det bedre enn å ta en abort. Så lenge hun hadde muligheten til å gi barnet sitt et godt liv ser jeg ikke preoblemet i å beholde selv om hun kun var 15. For alle er ikke det å ha en lang og vill ungdomstid like viktig som for andre.

Det å klage på moren hennes blir også helt feil. Hvor mange av dere hadde ikke sex da dere var på hennes alder? Var det mødrene deres sine feil? Hun har støttet datteren i den uheldige situasjonen hun havnet i, og de virker nå til å klare seg ganske greit alle sammen.

Så til dere 13-14 åringer, dere er litt dobbeltmoralske. Sier at folk her lider av psykiske lidelser og er dårlig mødre og what not. Husk at det er mennesker dere skriver til og om her dere også. Mennesker dere vet vedlig lite om. Bare fordi noen av dem har sagt noe mindre hyggelig om et annet menneske betyr ikke at dere trenger å drive med personhets tilbake? Og dessuten så blir jeg litt skremt av denne glamoriseringen av unge mødre. Det er ikke en ønskelig situasjon for noen å bli mor i en alder av 15. Ja, med riktig støtte og slikt kan man klare seg helt fint. Men er det ikke bedre å ha en ungdomstid, for så å få samme gleden av å få et barn senere? Når man kanskje er på et litt mer stabilt punkt i livet, har en barnefar og litt mer livserfaring?

Nei det er ikke alltid at det lar seg planlegge, og da er det fint at man har muligheten til å velge selv om man vil få barn eller ikke. Det er ikke noe fasit svar på hva som er rett og hva som er galt. Det er heller ikke noen enkel løsning. Verken å ta abort eller å beholde er enkelt. Tror dere ikke at om det hadde vært så enkelt å ta abort så hadde hun gjort det? Det er nok noe hun måtte slitt med i mange år, og for henne ble det et vanskeligere valg det enn å beholde.

Og når det kommer til bloggingen og eksponeringen av denne lille jenta så kan jo det diskuteres side opp og side ned. Personlig så syns jeg ikke noe om å legge ut så mange bilder av en så liten jente (som ikke skjønner betydningen av det) på en offentlig blogg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en eksponerer seg selv og ungen sin på den måten, så må en bare forvente å bli snakket om. Hadde denne jenta vært så moden som alle skal ha det til, så hadde hun aldri startet en mammablogg og hadde aldri lagt frem hele livet hennes sånn som hun gjør.

Jeg sier ikke hun er en dårlig mor, for det kan jeg ikke si. Jeg kjenner ikke jenta, og det er vel noe som trengs for å kunne si at hun er bra/dårlig mor.

Slutt med denne overeksponeringen av deg selv og datteren din, det er ingen tvil om at livet hadde vært enklere om du ikke hadde startet denne bloggen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...