Gå til innhold

Mammabloggen mamma til michelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skumleste bloggen for første gang nå, og det eneste jeg kan si om dette jenta er at jeg syntes hun utleverer datteren sin så til de grader, og faktisk mye tjener penger på det. Det er kvalmt!

Hallo i luken, bloggen heter jo "Michelle"! Dette er ikke mobbing, det er ren fakta. (den svir litt ja tydeligvis)

HJERTELIG hilsen en 21 år gammel student, som forøvrig vil ha meg fraskrevet at jeg er en "40 år gammel dame uten liv". Hvilken 40-åring har interesse av å lese det der? Hvordan vet dere forresten alderen til de som er her? Nå er jeg skikkelig spent! :lol:

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skumleste bloggen for første gang nå, og det eneste jeg kan si om dette jenta er at jeg syntes hun utleverer datteren sin så til de grader, og faktisk mye tjener penger på det. Det er kvalmt!

Hallo i luken, bloggen heter jo "Michelle"! Dette er ikke mobbing, det er ren fakta. (den svir litt ja tydeligvis)

HJERTELIG hilsen en 21 år gammel student, som forøvrig vil ha meg fraskrevet at jeg er en "40 år gammel dame uten liv". Hvilken 40-åring har interesse av å lese det der? Hvordan vet dere forresten alderen til de som er her? Nå er jeg skikkelig spent! :lol:

Ja, og det er nettopp dette diskusjonen bør handle om om det i hele tatt skal være en diskusjon. Om det er greit å utlevere ungen sin i en alder av 2 år i en så stor grad som Anna gjør.

Jeg synes det viser dårlig dømmekraft.

Og nei, jeg er ikke 40.

Anonymous poster hash: a93fb...a4a

• Liker 3
Skrevet

Dette her er helt sinnsykt, her sitter dere 40år gamle tullinger å gjemmer seg bak anonym!? Rakker ned på kjære Anna som er en så god mor for Michelle, dette her er det barsnligste jeg har sett, tydeligvis veldig mange gamlinger som er sjalue på henne. La nå jenta være venn med hvem hun vil?!! Dere har ingenting med hennes liv å gjøree!!!!! Dette er uakseptabelt. Tenk om alle satt rundt om kring på nettet og slang dritt om dere? Nei, gi dere! Jeg støtter Anna! Jeg sier fult og helt ut at jeg begynte å grine når jeg leste dette, og det gjorde helt sikkert Anna også. Jeg er kun 13 år og har ikkr masse makt, men dette ville jg ringt klikk.no eller noen som kan skjekke ip-adresse på dette, for dere burde få så hatten passer. Nå er det faen meg nok!!! Mindreårige ungdommer nå til dags rakker ned på hverandre, og nå begynner dere 40åringer. Ta dere sammen, småsjalue drittunger

Skrevet

Jeg fatter ikke hva faen som er galt med folk i dette landet, og dere skal liksom være voksne mennesker. Har dere ikke noe annet å gjøre enn å sitte å rakke ned på noen som ofret hele ungdomstiden sin for hun hadde et prinsipp om at hun ikke ville ta abort(man fjerner faktisk et menneskeliv) det skal folk heller se på med respekt, hun har like stor rett til å være mamma som en 30 åring har rett til å være. I stedet for å rakke ned på unge mammaer, rakk heller ned på de mødrene som ikke bryr seg om barna og er slemme. jeg er like gammel som henne og jeg hadde aldri klart det hun har klart, derfor ser jeg opp til henne, hun er sterk og har måtte tåle mye kritikk (for det meste av folk på sin egen alder) men når voksne kvinner begynner da synes jeg dette har gått for langt,( hun er sikkert en likeså god mor som dere) å klage på mammaen hennes synes jeg blir for dumt, ingen barn er feilfrie og kan gjøre en tabbe. Tenk at dere skriver ondskapsfulle ting, de er tross alt en familie de og. Tror ikke dere hadde likt at noen slengte dritt om dere heller.

Anonymous poster hash: aa0a5...5c5

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir skuffet over dere voksne kvinner som sitter og snakker stygt om en 17 år gammel jente. Selv er jeg 21 og som 15 hadde jeg aldri vært klar for et barn. Dere kan si akkurat hva dere vil om at det er umodent og dårlig for barnet osv at moren bare er 17. Det er vel bedre enn å ikke være født i det hele tatt? Jeg har ikke lest så mye av bloggen hennes, men det virker da som om hun har et greit liv hvor hun klarer fint å oppdra og sørge for barnet sitt. Til og med uten en partner. Jeg syns det er ganske godt gjort. Hvor umodne er ikke dere for å sitte og kritisere denne jenta?

Det er et voksent valg å beholde barnet når du bare er 15 år gammel. Abort er sikkert en enkel løsning på "problemet", men du må leve med det valget for resten av livet også. Det hadde tydeligvis flere av dere klart og det viser hvor kalde og følelsesløse dere er. Hvem vil ha en slik mor? Ikke jeg. Jeg er selv et barn som kom på et uønsket tidspunkt, selv om mine foreldre var gift. Ingen som fjernet meg. Det er jeg glad for i dag. Dere er er på jorden på grunn av noen dere også, kanskje dere skulle ha blitt fjernet med abort? Da hadde dere iallefall ikke hatt noe å klage på. Hadde jeg blitt gravid som 15 åring og tatt abort så tror jeg ikke at jeg hadde kunnet leve med meg selv. Gå til et speil og se grundig på dere selv. Dere burde skamme dere!

Anonymous poster hash: ab43b...eba
  • Liker 2
Skrevet

Neimen i helvete da.

Anna var kanskje 14 når ho hadde sex, det var HENNES valg. Jeg er 14 selv, har ikke hatt sex. Anne valgte selv å ha sex, noe som er hennes valg ingen kan dømme henne på det. Men hvis jeg hadde hatt sex hadde jeg ikke tatt abort. Jeg mener man ikke skal ta livet av et barn om det er ufødt eller født. Anna virker så utrolig hyggelig og grei. Skjønner virkelig ikke hvordan dere kan rakke ned på ei som bare er så søt og god ?! Ja hun har hatt sex minst 2 ganger men hvem faen bryr seg ? Hvis jeg har eller har hatt en kjæreste når jeg er 17 så er jeg ganske sikker på at vi hadde hatt sex ( Om han vil ) Jenter er normalt utviklet til sex i 16-17-18års alderen. DET ER GJENNOMSNITTET. Noen begynner allerede i 12årsalderen noen tideligere også. OG noen har det kanskje ikke får de er 25-30. Ingen klager på at de i 25-30 åran ikke har hatt det så hvorfor klager dere på at de i 14årsalderen ikke har hatt det ? Ja vi er barn fortsatt, men noens hjerner vokser fort. Anna var klar for sex, da er det hennes valg. Ikke dere damer på 40 som tydeligvis ikke har hatt sex eller barn siden dere bruker tida deres på å kommentere hvor dårlig Anna er som mamma. Hun virker jo helt fantastisk ! OG det hun bruker pengene sine på eller hvor mye inntekt hun har DET HAR DERE INGEN FUCKINGS TING MED!? Dere er jo stokk dumme. Hvis hun vil at Michelle skal ha fint tøy så vil hun det.. Hvis hun vil legge ut bilder av MIchelle på bloggen sin så vil hun det ?! Hvis jeg hadde fått barn når jeg var 15 og hadde hatt god inntekt og blogg så hadde jeg lagt ut bilder av barnet. Og kjøpt fint tøy til meg og barnet. Minst 10% i klassen har hatt sex. Det vil si at minst 3 stk i klassen har har hatt det. Så dere damer som har så himla fritids bare gå vekk. ALLE SMARTE FOLK ER PÅ ANNA SIN SIDE !

Lese forresten en kommentar om ei dame som hadde tatt abort et par ganger. HVA FAEN TENKER DU MED KVINNE ?! Enten så får du kjøpe deg kondom ( om du har råd..) eller så får du la være å ha sex. Hvis det var meningen at barnet ditt ikke skulle bli født så hadde du ikke blitt gravid !?

Skrevet

Det å si at andre mennesker burde ta abort synes jeg man skal holde seg for god til.

Jeg reagerer ikke på at ungen går med aldri så mye merkeklær. Til tross for Annas unge alder, så klarer hun seg tilsynelatende fint - med god hjelp fra egen mor.

Det jeg reagerer på er denne voldsomme eksponeringen av den lille jenta. Anna har selv sagt på bloggen at lesere ikke får ta bilder sammen med datteren, da datteren ofte blir usikker i slike situasjoner.
Jeg mener at en to-åring ikke skal behøve å bli usikker fordi at mange fremmede mennesker kommer og vil fotografere, og dersom dette er et faktum, så har eksponeringen av jentungen gått alt for langt!

• Liker 4
Skrevet

Litt artig med så mange nye brukere på rundt 14 år som skriver innlegg her i dag :ler: Rimelig tydelig at Anna har skrevet et innlegg om dette i dag :P

Dette er mitt første innlegg i denne tråden, bare så det er sagt. Men jeg er forsåvidt enig med fjortissene til et visst punkt. Noen av dere har vært ganske drøye. Å kalle henne hore er å gå for langt.

• Liker 7
Skrevet

Dagens 14-åringer som kommenterer nå! Hjelpes (ref. AB#140)

Anonymous poster hash: 37ad7...cfc
Skrevet

Ja, og det er nettopp dette diskusjonen bør handle om om det i hele tatt skal være en diskusjon. Om det er greit å utlevere ungen sin i en alder av 2 år i en så stor grad som Anna gjør.

Jeg synes det viser dårlig dømmekraft.

Og nei, jeg er ikke 40.

Anonymous poster hash: a93fb...a4a

Helt enig med deg. Til alle som leser tråden nå; det er mest sannsynligvis bare et par idioter som i denne tråden slenger drit om Anna. Ja, hun var ung da hun fikk datteren sin, og det er nok noe hun burde ha ventet med. Likevel har hun klart seg bra, og Michelle er en glad liten pike.

LIKEVEL synes jeg uansett at det ikke er greit at en liten jente utleveres på en blogg i det omfanget som skjer nå. Og er uansett uenig med at merkeklær er noe "som det er greit" at småunger ha. Hva bryr vel et lite barn seg med om skjerfet kostet 800 kroner eller 50 kroner.

Anonymous poster hash: 2e008...7b9

• Liker 5
Skrevet

Herregud alle her inne sitter ikke og kommenterer at Anna er dårlig mor? Det som stort sett blir diskutert er at hun utleverer datteren sin. Er massevis av folk som skriver mye fint og positivt om Anna også. Morsomt å bli innvadert av en gjeng fangirls på 13 år om hvorvidt folk er voksne nok til å ha sex eller ikke, eller om hvor voksne folk er i det hele tatt. Nå syns jeg at det er unødvendig å "slenge dritt" om folk på nettet jeg og. Men herregud. Chillpill everybody.

Og 40 år gamle damer? hahahah hvor har dere det fra?

• Liker 6
Skrevet

Altså.. På slike forum så virker det som om det aldri er noe som er bra nok for dere.

Om en stakkars jente på 15 år skriver her inne etter råd fordi hun er gravid, da får hun kjeft og beskjed om at det er hennes egen feil om hun ikke har brukt beskyttelse. Da er det også fullt baluba om hun skulle komme til å tenke på å ta abort, fordi det er jo i følge alle som svarer det værste en kan gjøre!

Men om jenta faktisk velger og beholde barnet og faktisk oppdrar henne med hjelp av familien sin, slik som mammatilmichelle har gjort, da får hun kjeft for det også?!

For meg så gir ikke dette noe som helst mening! Selvsagt er det best å vente med å få barn til man er eldre. Og selvsagt er det best å vente med å i det hele tatt ha sex til man er eldre. MEN hun har da aldri sagt at det ikke var det heller?

Og bare fordi hun er en offentlig person, så betyr jo ikke det at noen trenger å sitte på et forum her å diskutere hvorvidt hun er en god mor eller ikke. Det vet vi vel faktisk veldig lite om! Det hun skriver på blogger er jo kanskje 5 minutter av dagen hennes, og hva hun gjør sammen med datteren sin den resterende tiden er det faktisk bare de som kjenner henne som vet noe om, og da kan vi vel ikke si så mye om hvordan hun gjør ting heller når vi ikke ser det!!

I tillegg så vil jeg si at det er minst like latterlig at noen sitter her og kaller henne for en umoden og dårlig mamma, for jeg vil nå påstå at dere er minst like og ikke mere umodne selv når dere må skrive om en stakkars jente på 17 år for å føle dere bedre selv!

Jeg synes du ser flink ut jeg Anna! :)

Skrevet

Jeg er ingen fast leser av bloggen, men titter innom fra tid til annen. Den voldsomme eksponeringen av datteren må jeg si jeg reagerer litt på. Å ha "dagens outfit" på et lite barn er, vel.. litt spesielt.

Ellers har jeg inntrykk av at Anna er en god mor.

• Liker 4
Skrevet

"Ved å bruke dette forumet godtar du at det er ikke lov å legge inn materiale som du vet er ærekrenkende, ukurant, fornærmende, vulgært, motbydelig, forulempende, uanstendig, uverdslig, truende eller krenkende mot andres privatliv, ei heller kan du legge inn noe som er i uoverenstemmelse med noen lover."
Noen av dere har visst glemt å lese reglene for dette forumet.

Oppdragelsen Anna har fått fra moren hennes har vel ingenting med at hun ble gravid i ung alder å gjøre, og selv om Anna bare er 17 år betyr det ikke at hun ikke er en god mor? Det flere av dere driver med her er rett og slett mobbing og dere burde faktisk skamme dere. Det som skremmer meg mest er at det er stort sett voksne damer som opererer på dette forumet og som pluttselig har bestemt seg for å slenge dritt om en jente på 17 år. Anna virker som en flink mamma ovenfor Michelle og hun som alle andre mammaer vil kun barnet sitt det beste. Grunnen til at Anna opprettet en blogg for så å dele livet sitt som ung mor var rett og slett for å få slutt på all dritt og rykter som ble sagt. Ingen her vet vel egentlig ingenting om henne med mindre man kjenner henne. Nei, dette blir bare for dumt..

Stå på Anna, du gjør en super jobb som mamma!

Anonymous poster hash: d512a...869
  • Liker 6
Skrevet

La nå denne unge jenta Være i fred. At hun valgte å beholde et barn i en alder av 14 år er det vel ingen av dere som har noe med! Og abort blir ofte brukt som et prevensjonsmiddel. Syntes det er voksent av henne og ta "konsekvenser" av sine egne handlinger. Er du voksen nok til å få barn er du voksen nok til å ta vare på det som kan komme ut av det. Alle creeds til deg som ung mor. Syntes du er super sterk og du har en vakker datter. Jeg er selv 20 år og har ingen barn, men jeg leser bloggen din hver dag og syntes du er flink. Og damer, hva ho kjøper til sin datter har dere ingenting med! Og hva hun får av nav eller hva salgs inntekt hun har er bare hennes business! Så om dere har så lite å Gjøre at dere må sitte å snakke dritt, få dere et liv. Og til deg Anna, fortsett å stå på! Min mor fikk meg når hun var 16 år og jeg er glad for å ha en ung mor. Du er flink, og har all grunn til å Være stolt av datteren din. Og du kan Være stolt av deg selv som har tatt ansvar når du kom i denne situasjonen. Sender deg mange gode tanker og klemmer. Og hev deg over alle de som slenger drit, det er kun sjalusi. :-)

Klem

Anonymous poster hash: e9f81...c96

• Liker 2
Skrevet

Må først si; alle de som slenger dritt driver og gjemmer seg bak anonym. Men det gjør riktig nok de fleste andre også.

Poenget;
Mulig er ikke alle her inne 40 år gamle kvinner, men her inne skal jo folk være voksne, det er tross alt et forum for kvinner. Men det å slenge dritt om ungdommer som har gjort det helt supert til tross for en "tabbe" de har gjort, det er tragisk uansett om du er 10, 20, 40 eller 70! Denne såkalte "tabben" var tydeligvis ingen tabbe for Anna, det er jo helt klart! Og hvem skal vel blande seg slik i livet til folk? Jeg vil heller være en ung mamma enn en som ikke har bedre å gjøre enn å drive å rakke ned på enkeltpersoner. Anna og Michelle klarer seg helt supert, de har det kjempegodt, og ingen angrer. Slutt å angre for henne!
Når en person mister jomfrudommen og har samleie for første gang, eller gjerne 10. gang, det rakker ingen andre enn deg selv. Jeg lærte alltid på skolen at man var sjef over sin egen kropp. Ble man gravid, valgte man HELT SELV om man ville ta abort eller ikke. Anna fortjener like mye å være mamma til sin egen datter som en 25, 30 eller 35-år gammel kvinne! Eller er det rett og slett sånn at de som rakker ned her mener at, tja, får man barn før man er 23, bør man ikke beholde det? Eller går det på det med at har man samleie før man er 18 så er det også galt?
Hør her, det er Annas liv.

Velger Anna å blogge om hun selv og Michelle, ja, så gjør hun det. Tror folk her virkelig at hun lagde en mamma-blogg bare for å tjene penger? Uff..

Jeg er kanskje "bare 17" selv, men jeg kan si det sånn at hadde jeg blitt gravid for 2-3 år siden ville jeg ikke ha byttet det mot noe som helst. Det hadde blitt mitt, det hadde blitt en tabbe, men det hadde nok blitt den beste tabben i mitt liv, og jeg vet at uansett hadde jeg gjort det rette valget for nettop MEG!

Folk trenger søren meg ikke prøve å gjøre andres valg rette for dere selv! Norge er et fritt land. Jeg ville sagt at det betyr også at dersom en person har et lykkelig barn, har folk ingen rett til å ønske det borte. Hva slags folk ønsker slikt..

Hilsen 17åring som respekterer andres valg, om du er 15 eller 51.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sjokkert over at så mange voksne mennesker kan sitte å vite hva som er best for andre mennesker. Det er lite som provoserer meg mer enn voksne damer som rakker ned på unge gravide jenter. Dere aner virkelig ikke hva dere snakker om. Selv om abort er det beste valget for noen, er det et helt uaktuelt valg for andre. De som beholder barnet fortjener respekt!! Dere aner virkelig ikke hva disse jentene tenker, og hvordan de har det. Jeg har jobbet både på gynekologisk avdeling og tatt vare på masse kvinner som tar abort, og jeg har respekt for disse kvinnene. Men jeg er også jordmor og har sittet i mange samtaler med unge jenter som er gravide. De fleste er oppegående, flotte jenter, som blir tvunget til å bli voksne altfor fort. De fleste vokser med ansvaret sitt og klarer seg utmerket...

Hvorfor er vi kvinner så utrolig ivrige til å påtvinge andre våre egne holdninger og moral?? Så kjedelig det ville vært i verden om alle var like, og alle tok de samme valgene hele tiden...

Anonymous poster hash: 825ed...b18
  • Liker 4
Skrevet

Skaff dere LITT INFO før dere dømmer!

Dersom dere hadde lest istedenfor å se på bildene, vet dere at hun er ei fantastisk mor som virkelig er opptatt av datterens velferd, at alle hennes avgjørelser baserer seg på hva som er best for Michelle. Og hvor hardt hun jobber! Den eneste støtten hun får fra NAV, er støtten alle andre mødre får. Hun jobber så og si hver dag for å tjene penger, slik at Michelle får en sikker framtid og utdanning. Dere hadde visst at denne unge kvinnen aldri opplevde omsorgssvikt, men støtte og kjærlighet som gjorde henne sterk nok til å gå gjennom svangerskapet, en avgjørelse hun tok selv. Dere sier at dere ikke dømmer, men at hun gjorde et dumt valg. HVEM FAEN TROR PÅ AT DERE IKKE DØMMER DA?!

Den styrken og kjærligheten hun viser - at dere VÅGER å si slike ting om henne.

Dere burde skamme dere. ÆSJ ALTSÅ.

Styggere mennesker enn dette har jeg aldri vært borti.

Og dere skal liksom sette et godt eksempel for oss unge?! Mamma til Michelle er et bedre eksempel enn dere NOEN GANG kommer til å bli!!

• Liker 1
Skrevet

Ser at det kommenteres at abort ikke gir traumer og at dømmekraften til 14-15 åringer er nedsatt?

Jeg er 18 år gammel.

Første gang jeg drakk var jeg 15 på skoleavsluttningen noen mnd før jeg ble 16.

Etter det har jeg drukket 1-2 ganger i året(jeg bor i verdal hvor vi har vømmøl-festival og trønderrock. så gjør matten selv) Og jeg hadde venner som drakk og ville ha meg med.

Så slutt å dra alle over en kam.

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år og var 17 da jeg ble gravid.

Jeg hadde heldigvis snakket med kjæresten min og vi viste at vi ville ha en abort.

Men dette er fortsatt noe av det mest smertefulle opplevelsen jeg har hatt.

Jeg ble deprimert lenge etterpå, gråt i juni da den lille gutten eller jenta skulle vært født. samme gjorde jeg i november da det var et år siden.

Jeg hadde en far som sa at jeg SKULLE ta abort og som ikke ville gi meg noe valg og jeg vil si at dette var mer sårende an da min mor sa at hun var her for meg uansett men anbefalte å vente.

Så omsorgssvikten synes jeg heller ligger hos min far som ikke ville gi meg et valg.

Mandag fant jeg det ut, onsdag måtte jeg ha bestemt meg og fredag var h*n borte fra livet mitt...

Så bare hold kjeft dere som ikke vet hva dere snakker om!

Anonymous poster hash: 562ec...576
  • Liker 3
Skrevet

Herregud alle her inne sitter ikke og kommenterer at Anna er dårlig mor? Det som stort sett blir diskutert er at hun utleverer datteren sin. Er massevis av folk som skriver mye fint og positivt om Anna også. Morsomt å bli innvadert av en gjeng fangirls på 13 år om hvorvidt folk er voksne nok til å ha sex eller ikke, eller om hvor voksne folk er i det hele tatt. Nå syns jeg at det er unødvendig å "slenge dritt" om folk på nettet jeg og. Men herregud. Chillpill everybody.

Og 40 år gamle damer? hahahah hvor har dere det fra?

Tror faktisk ikke 13-årige jenter har brukere her inne. Jeg er 20 år, og leser litt på bloggen før jeg dømmer. Dessuten, størsteparten av det jeg har lest her inne, handler om hvor dumt valget hennes om å beholde barnet er, og hvor dårlig mor hun er. Og jeg har lest over halvparten.

Og en gjeng fangirls på 13 år? hahahah hvor har du det fra?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...