Gå til innhold

Mammabloggen mamma til michelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet dette er utenom tema, men jeg klarer ikke la være. Dersom du ikke ORKER å se videoen, hvordan kan du da tro at noen vil bruke av sin tid på å skrive og fortelle deg?? Lat er også den sauen som synes ulla er tung å bære :huh:

Hehe, er ikke dette litt ironisk.. Du er lat som ikke orker å se videoen og du må ikke innbille deg at noen gidder å bruke tiden sin på å gjenfortelle innholdet.

Uansett, det tok meg knappe to minutter å gjenfortelle det. Om det kan være til hjelp så har det ikke noe å si om jeg brukte to minutter på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hun sa at hun ønsket at alle som hadde sett klippet skulle trykke liker, ja da.. Da mistenker jeg at hun la ut det klippet kun for oppmerksomhetens skyld!



Anonymous poster hash: 758ae...ad6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg har alltid syns hun var så søt, men hun er jo bare en oppmerksomhetssyk fjortiss som liker å ta bilde av ongen sin.



Anonymous poster hash: 39f4e...b59
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt ja, hvis hun var så redd så hadde jeg ikke hatt en blogg med tusenvis av bilder av meg selv nei.



Anonymous poster hash: e72dd...1a0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg over. Hvis det hun forteller er sant og frykten er reell, så er det veldig rart at hun fortsetter å være så aktiv på sosiale medier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Så tror ikke det er så galt som hun vil ha det til, men jeg tror hun kunne tenke seg å blogge på heltid og ikke gå på skole. Men nav gir ikke OS til henne om hun dropper ut av skolen, så hun må nok fullføre.



Anonymous poster hash: e72dd...1a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fulgt med på bloggen hennes før, men i de siste innleggene har hun vært ute på tur rundt om i Stavanger. Sannsynligheten for at personen hun er redd for kan "finne henne" selv om hun passer på å ikke skrive på bloggen hvor hun har vært, før lenge etter hun har vært der, er jo stor..

Jeg forstår ikke helt tankegangen hennes. Ville absolutt ikke spradet rundt alene med dattera mi hvis det var så farlig som hun mener.



Anonymous poster hash: f35d4...0c4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner og for avsporing. Diskuter gjerne dyrevern men i en mer egnet tråd.

kosemose,mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto i en av kommentarene at det handlet om broren hennes..



Anonymous poster hash: 5bb55...956
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto i en av kommentarene at det handlet om broren hennes..

Hvem var den kommentaren skrevet av..?

Anonymous poster hash: 61afe...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare røske opp dattera fra røttene sine? I think not.. ). Dette er nok overdramatisert!

Tenker ting ordnes opp i, at hun blir hvor hun er.. og... hold your horses.. fortsetter kontakten med denne personen.

Foreldrene eller andre (kanskje t.o.m. politiet) burde jo tatt en samtale med henne om hvordan hun bør forholde seg til dette på bloggen..

Anonymous poster hash: 61afe...2db

Røske opp? Tja... Det er vel bedre å ta en toåring enn et skolebarn? Greit å dra nå, og ikke om noen år. Vel det blir vel nesten litt "avsporing fra min side.. Vi kan bare spekulere i hva som egentlig skjer. Jeg kjenner henne ikke. Men hadde jeg vært henne ville jeg kanskje ikke fortalt at det var noe alvorlig som skjedde heller... Dog skjønner jeg at det er greit å få ut litt frustrasjon og følelser, selv om en må skrive i koder. Det gjør faktisk ikke noe om bloggen er "stille" ei stund. Ingen sier at en må blogge hver dag, eller opptil flere dager i uka. Hun er tenåring, og hun bør ha noen voksne og ansvarsfulle personer rundt seg. Noen voksne som bør fortelle henne at hun må sette grenser for hvor mye hun skal legge ut i offentligheten. Både av bilder og av tekst. En ting er Facebook hvor det finnes egendefinerte personvern-innstillinger, og instagram hvor man også kan lage en privat profil. Men bloggen er offentlig, og det finnes ikke personvern-innstillinger.

Jeg pleier ikke lese bloggen hennes, men jeg har sett litt de siste dagene. Utrolig at det er så mange som bretter ut livet sitt på den måten, hun er jo ikke den eneste bloggeren som gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva hun heter på instagram?



Anonymous poster hash: 504a1...e85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å poste dagens outfit på en toåring er en uting. Barn er ikke tilbehør man viser frem på nettet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva hun heter på instagram?

Anonymous poster hash: 504a1...e85

Stavangermamma

Anonymous poster hash: 0156b...bb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ok, kanskje på tide og legge ned bloggen da? Eller kun blogge om svada ting. Hadde fått panikk og slettet alle bilder jeg. Nei, dette er nok sjalusi eller for mye eksponering på nett. Det er ikke alle mennesker der ute som er snille og gode.

Anonymous poster hash: e72dd...1a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker? For å få klikk?

Anonymous poster hash: e72dd...1a0

hun får jo penger for å blogge,det er på en måte jobben hennes, når folk liker og deler får hun flere klikk,hvorfor skulle det gjort henne usikker?kanskje det er du som er usikker?

Anonymous poster hash: 78118...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...