AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #101 Skrevet 3. november 2013 Håper bloggen fortsetter å vokse, det hadde frydet meg om denne mammabloggeren tok førsteplassen fra fotballfrue. Anonymous poster hash: b6720...7d7 Tror jeg ikke skjer pga fruen har holdt på lengre + hun får også et barn nå, og listen er lang hva hun kan srkive om nå fremover. Sponsorene vil ha fruen som sitt levebrød, for perfeksjonisme selger, tydligvis. Anonymous poster hash: e72dd...1a0 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #102 Skrevet 17. november 2013 Er det bare jeg som blir litt overrasket over at hun skriver at hun vil ha flere barn før Michelle begynner på skolen?Anonymous poster hash: eacb1...438 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #103 Skrevet 17. november 2013 Bør vel få seg egen bolig, stabilt forhold og gjerne jobb først? Men hun blir jo sponset og lever av bloggen, så hvorfor ikke. Noen som tror hun fullfører skolen? Virker ikke så veldig motivert akkurat. Anonymous poster hash: e72dd...1a0 4
Gjest BabyBlue Skrevet 21. november 2013 #104 Skrevet 21. november 2013 (endret) Man får ikke barn når man er femten hvis man er normalt oppegående. Det sier seg egentlig selv. Anonymous poster hash: b6720...7d7 Hun stammer fra et ungdomsmiljø hvor det var mye tidlig drikking og langt mer drama enn normalt. Tror nok feil valg av venner og lite dømmekraft i fjortisfasen var det som utsatte henne for en tidlig graviditet, men jeg synes hun har klart seg ganske bra. Finnes verre mammabloggere der ute, for å si det slik. I det minste prøver hun å få seg utdanning, og om hun skal i lære om 1,5 år kan det fint hende at hun tjener nok til å flytte ut og skape sitt eget liv. Endret 21. november 2013 av BabyBlue
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #105 Skrevet 21. november 2013 Men burde ikke lagt ut bilder av jenta. Finnes så mange rare folk i verden. En 2 åring i Gant klær spradende rundt er bare leit og utrolig teit. Hun burde visst bedre, men hun tjener jo penger på denne jenta. Anonymous poster hash: e72dd...1a0 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #106 Skrevet 21. november 2013 Hun stammer fra et ungdomsmiljø hvor det var mye tidlig drikking og langt mer drama enn normalt. Tror nok feil valg av venner og lite dømmekraft i fjortisfasen var det som utsatte henne for en tidlig graviditet, men jeg synes hun har klart seg ganske bra. Finnes verre mammabloggere der ute, for å si det slik. I det minste prøver hun å få seg utdanning, og om hun skal i lære om 1,5 år kan det fint hende at hun tjener nok til å flytte ut og skape sitt eget liv. blir for dumt å skylde på feil miljø. ja, de påvirker til en viss del, men man trenger jo ikke akkurat å legge igjen hjernen hjemme av den grunn. om hun ville fly rundt og prøve å være kul gjennom å spre beina som en liten hore, så er jo det hennes valg, men KONDOM folkens! skal du hoppe fra gutt til gutt, så bruk kondom. ellers er det nok flere ting enn bare graviditet som kommer ut av det tilslutt... Anonymous poster hash: a61cd...33e 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #107 Skrevet 21. november 2013 blir for dumt å skylde på feil miljø. ja, de påvirker til en viss del, men man trenger jo ikke akkurat å legge igjen hjernen hjemme av den grunn. om hun ville fly rundt og prøve å være kul gjennom å spre beina som en liten hore, så er jo det hennes valg, men KONDOM folkens! skal du hoppe fra gutt til gutt, så bruk kondom. ellers er det nok flere ting enn bare graviditet som kommer ut av det tilslutt... Anonymous poster hash: a61cd...33e Hva i helvete er gale med deg?! Er du stokk dum?! Fy, som du provoserer meg! Så klart påvirker miljøet ditt deg, til de grader! Tror du f.eks narkomane tenkte da de var ung: jeg skal bli narkoman? Nei! Og hvorfor ble de det, pga. miljøet i familien eller/og vennemiljøet, det samme er med ungdommer; det er maaaaaaange som blir påvirket til å drikke i alder av 13-14 år pga. vennene sine, og da gjør man ting man ellers ikke hadde gjort, og man blir også lettere utnyttet. Og du er ikke mer ''hore'' om du har sex å bli gravid, enn om du har sex uten å bli gravid. Kondom og p-piller (og alle andre former for beskyttelse), er lurt ja, men du kan faktisk bli gravid selv med kondom og p-piller. Og hoppe fra gutt til gutt? Hva i alle dager vet du om det?! Du burde skamme deg, hun har tatt ansvar og endret livet sitt, hun har snudd en kjip situasjon til noe positivt. Og så stygg du er i munnen, kan ikke du komme å tro du er noe bedre enn alle andre, kunne like gjerne skjedd deg. Og ironien er det at siden hun er jente, er du så forbanna frekk. Men f.eks gutta fra paradise hotel får et klapp på ryggen når de ligger rundt med hele verden, og kan snakke ut om det uten å være ''horete'' som du sier. Og siden du tydeligvis ikke kan så mye rundt ordbegrep la meg forklare deg at en ''hore'' eller prostituert som det heter, er en dame som selger sex for penger på gaten. Altså helt upassende å bruke i denne sammenhengen Syns Anna er flink! Og hun setter datteren sin foran seg selv heletiden! Og det er det langt i fra alle unge mødre som gjør! Og Michelle er en nydelig liten jente, som ikke fortjener at fjortiser snakker stygt om den snille mammaen hennes, som Michelle er så glad i. De elsker hverandre, og de er familie, noe de alltid vil være. Hva hvis noen hadde sagt alle disse stygge tingene du sier om Anna, til din mor? Hva om jeg kalte din mor en hore? Ikke greit, så klart ikke, så hvorfor gjør du det selv da? Vis respekt ovenfor dine medmennesker. Anonymous poster hash: 7091d...7ce 8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #108 Skrevet 21. november 2013 Til dere som slenger drit: Få dere et liv, og ikke sitt på KG dagen lang og sleng drit om yngre jenter. Anna er en god mamma for Michelle, og er helt på trynet at dere skal sitte her og rakke ned på henne. Hun gjør sitt beste for Michelle og seg selv, er ingenting dere kan gjøre med det. Så få dere et liv, kom dere i jobb eller gjør noe fornuftig. Skulle nesten tro dere var 13 år og var så sykelig sjalu på Anna som har et fint liv, har en herlig datter og har klart seg bra så langt. Og hvorfor bry seg om hvem hun er med? Eller hvem hun er sammen med? Hun må få ha kompiser uten at dere skal tro hun skal spre beina sine og bli smelt på tjukken. Vet du hva, voks opp. Dette er en skam. Og skriv så mye hat meldinger tilbake om dette innlegget her, men en ting er sikkert. Anna er ti ganger bedre enn dere for hun bruker ikke dagen sin på og slenge drit om mennesker hun ikke kjenner. Anonymous poster hash: 049b6...9f8 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #109 Skrevet 21. november 2013 Folk burde skamme seg her inne. Vi snakker om ei jente på 17(!) år her. Man skal være forsiktig med å spre falske rykter og koke sammen alskens historier. De aller, aller fleste her inne aner ikke hva de snakker om hva angår hennes liv. Man kan si mye rart om den offentlige profilen som datteren har fått uten å selv ha bestemt det, men fra det til å koke sammen svada om hennes liv..? Det er så lavmål. Skjerp dere! Anonymous poster hash: 976c4...3fb 6
Gjest BabyBlue Skrevet 21. november 2013 #110 Skrevet 21. november 2013 blir for dumt å skylde på feil miljø. ja, de påvirker til en viss del, men man trenger jo ikke akkurat å legge igjen hjernen hjemme av den grunn. om hun ville fly rundt og prøve å være kul gjennom å spre beina som en liten hore, så er jo det hennes valg, men KONDOM folkens! skal du hoppe fra gutt til gutt, så bruk kondom. ellers er det nok flere ting enn bare graviditet som kommer ut av det tilslutt... Anonymous poster hash: a61cd...33e Men det er det som er tingen - hjernen fungerer jo ikke i den alderen. Det er derfor det ikke er ideelt å eksperimentere med alkohol eller sex som 13 - 14, fordi man tenker lite på konsekvenser. I tillegg dominerer flokkmentaliteten som bare det i den alderen. Og denne flokken var ikke akkurat den med mest hjerneceller, for å si det rett ut. Bæ sa sauen - og ble så smelt på tjukka. Heldigvis har hun vokst som person og blitt en flink mamma den dag i dag, funker lite å messe om kondombruk når hun allerede har født og er ung mor.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #111 Skrevet 21. november 2013 Fyfader så lei eg e av alt dritten for tiden! Har folk virkelig så lite å gjør på om dagene, at de e nødt t å rakka ned på någen som faktisk klare seg her i livet. EG HAR ALDRI GIDD MICHELLE OMSORGSSVIKT, og eg spyr av at någen idioter i det heila tatt klare å skriva det på nettet! Voksne damer som sitte å rakke ned på med på ett forum der eg ikkje kan forsvare meg sjøl ein gang. Eg e 17-år å blir snakka dritt om av damer på over 40! E det bare i mitt hove dette e fulstendig lavmål? At michelle hadde hatt det bedre om eg valgte et "bra valg" å ta abort. Michelle hadde jo faen meg ikkje vært til stedet då, hadde eg vært ein "god mor" nok då for dåkker? Fy søren eg blir gal. Michelle hadde aldri vært så smilande å glad jenta om hu ikkje hadde hatt det godt hos meg. Eg jør alt for den lille jentå, å eg fatte ikkje kordan dåkk kan sei at det e uansvarlig av meg å kjøpe merkeklær t datteren min. Dåkk har vel ingenting med ka eg vil bruke mine penger på. Eg har mer penger en de fleste på min alder, tror dåkk ikkje eg allerede har ein sparekonto der eg spare t egen bolig og bil! Selvfølgelig har eg det! Eg har til og med ein t Michelle! Slutt å sitt å diskuter livet t ei jenta på 17år som bare jør sitt aller beste! Det finnes verre situasjoner i verden der barn faktisk får omsorgssvik og foreldre som ruser seg, bruke vol eller annet. Her tar eg bare "for mange" bilder av datter min, kjøpe "for dyre" kler, og e "for ung"! Kjerp dåkk, flau over å komme fra Norge der man skal rakke ned på folk som faktisk klare noe i livet. Nå er det på tide dere skjerper dere. Nå er det NOK mobbing her! Dere burde skamme dere! Anonymous poster hash: fcd09...882 12
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #112 Skrevet 21. november 2013 Unnskyld meg! At dere, som voksne, ansvarfulle damer skal sitte å slenge anonyme drittkommentarer om en uskyldig jente på nettet er uakseptabelt! Jeg, som 13-åring, vet at dette er å synke til et lavt nivå, dette er rett og slett nettmobbing. Dere vet ingenting om Anna`s privatliv, hennes inntekter osv. Dette blir rett og slett for dumt! Michelle er en utrolig lykkelig jente, med en fantastisk oppvekst og mor. Skjerp dere! -13 år gammel jente, som tydeligvis vet bedre en nettopp deg som har slengt en negativ kommentar her Anonymous poster hash: b533e...9c9 2
ReginVika Skrevet 21. november 2013 #113 Skrevet 21. november 2013 Syns alle her inne skal skamme seg. Uansett hva dere sier om hva som er rett og galt, fornuftig og ikke så har dere ingen grunn til å kritisere å dømme henne! Dere som skriver er sikkert 35 år gamle damer som har mann, jobb, bil, barn, stort hus og stabil økonomi. GRATULERER til dere perfekte liv. Nå må dere lukke opp øynene dine å se dette i et større perspektiv. Et perspektiv som viser dere hva en så ung mamma kan gjør like bra som dere! og hva så om hun hun reiser mye og kjøpe merkekler til dattara si. Det er bare fordi dere er sjalu og mener at hun bruker pengene feil! Det har dere ingenting med. så RESPEKTER denne jenta som har bært frem faktisk verdens vakreste jente uten å ha alle de fordelene dere har hatt! SÅ BEKLAG DERE Å SLÅ OPP ØYNENE DERES DAMER, jeg vil ikke kalle dere damer da dere oppfører dere som noen tolvåringer! 2
GammelKaktus Skrevet 21. november 2013 #114 Skrevet 21. november 2013 Wow, er jo nesten 800 her, dette må være dagens hit Lite som skjer i dag...
ReginVika Skrevet 21. november 2013 #115 Skrevet 21. november 2013 Unnskyld meg! At dere, som voksne, ansvarfulle damer skal sitte å slenge anonyme drittkommentarer om en uskyldig jente på nettet er uakseptabelt! Jeg, som 13-åring, vet at dette er å synke til et lavt nivå, dette er rett og slett nettmobbing. Dere vet ingenting om Anna`s privatliv, hennes inntekter osv. Dette blir rett og slett for dumt! Michelle er en utrolig lykkelig jente, med en fantastisk oppvekst og mor. Skjerp dere! -13 år gammel jente, som tydeligvis vet bedre en nettopp deg som har slengt en negativ kommentar her Anonymous poster hash: b533e...9c9 Helt enig! 1
ReginVika Skrevet 21. november 2013 #116 Skrevet 21. november 2013 Wow, er jo nesten 800 her, dette må være dagens hit Lite som skjer i dag... Ikke rart at for reagerer, når noen voksne, barnslige, teite, tragiske, FREKKE damer angriper en ung mor på denne måten. Flaue på deres vegne! 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #117 Skrevet 21. november 2013 Dette er noe av det mest tragiske jeg har sett. Jeg ville heller ha vært en 15 år gammel mamma enn en 40 år gammel dame som ikke har bedre å gjøre med livet sitt enn å slenge dritt om andre. Det at folk snakker om omsorgssvikt, mener dere da at michelle aldri burde vært født? Det er bare det værste jeg har født. Det kalles å ønske noen dø, det er jo fælt. Voksne folk som sitter og slenger dritt om "barn". Når man ser på nyhetene voksne folk som snakker om at ungdommer og barn mobber hverandre, snakker bak ryggen og slenger dritt, da er det dere voksne kvinner her inne som burde vært tema! Åh gud, så tragisk! Når en sitter hjemme foran fjernsynet og ser nyhetene om "enda et barn som har tatt sitt liv etter nettmobbing" og sitter og huffer seg, sier at dagens ungdom er helt fortapte, at de ikke skulle hatt noe internett eller egne telefoner. Ja, ta og skjerp dere. Voksne damer i 40-åra er INGENTING bedre enn 13 år gamle jenter som mobber over nett. Om dere ikke liker at hun beholdte Michelle, ja da kan dere jo bare holde kjeft og passe deres egne saker. Anonymous poster hash: 1617d...229 4
caroline0401 Skrevet 21. november 2013 #118 Skrevet 21. november 2013 Jeg blir faktisk helt sjokkert over at voksne kvinner sitter på nettet og dømmer andre som om de var fjorten år og gikk på ungdomskolen. Hun tok et valg og det fikk konsekvenser hun sikkert ikke tenkte over der og da at det kunne få... Det er nok mange som har vært "heldige" med å ikke bli gravid første gang man prøvde seg. At voksne damer sitter her og skriver at denne jenten heller skulle tatt et valg hun ikke hadde klart å leve med, er faktisk helt kvalmt. At dere heller hadde klart å leve med å ha drept et liv, er deres valg. Abort er ikke en prevensjons metode... Jeg tror aldeles ikke at Moren til Anne har sviktet som forelder fordi Anna ble gravid i ung alder, jeg tror hun har gjort en svært god jobb som har en så tøff datter som tok den harde veien. Det høres mer ut som enkelte av dere er dem som har blitt sviktet som holder på sånn som dette. føler dere at dere er bedre ved å slenge drit? Skam dere! 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #119 Skrevet 21. november 2013 Ærlig talt, dette blir faktisk for dumt. Opprette tråd her for å tråkke ned på en 17 år gammel jente som er en fantastisk mor til ei sunn livsglad jente? Skal det virkelig være slik at man må tråkke ned på andre for å føle seg bedre selv. For de av dere som synes det - lavmål. I en sånn situasjon som Anna har vært i er det mye bedre å støtte henne rundt valget sitt, alle har faktisk ulike meninger om abort. Og Anna har jo faktisk vist til hele Norge at hun har klart seg veldig bra! Så all creds :-) - Stolt jente på 20 år som er ekstremt flau på de som beskylder en 17 åring for å være dårlig mor. Dere burde vel kanskje revurdere hvor flott livet deres er. For så flott kan det ikke være. Anonymous poster hash: 7eebf...208 Anonymous poster hash: 7eebf...208 1
Gjest vilma2000 Skrevet 21. november 2013 #120 Skrevet 21. november 2013 Hvor får dere "40-år gamle" damer fra?! Jeg har ikke postet et eneste innlegg i denne tråden, men jeg vet at de aller fleste i skråblikk er i begynnelsen av 20-årene så slutt med den generaliseringen. Når det er sagt er jeg enig i at mange av innleggene er sjokkerende og ondskapsfulle. Hvem kaller en 17 år gammel jente for hore!?? 7
Fremhevede innlegg