Gå til innhold

#HCPEEPS Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En gjeng skadefro kaklehøns er det dere er. La hun få fred nå.

Ser visse er på samme nivå som HC, men en må være på samme nivået dersom en forsvarer slik oppførsel mot barn.

Anonymous poster hash: fd664...f66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen unnskyldning og det gjør det ikke bedre på noen som helst måte. Hun får vel fred når hun slutter å hetse barn. Hvorfor uttaler du deg om en sak du ikke vet noen ting om? Anonymous poster hash: 2e161...fe9

Det Hilde Christina trenger er forståelse i den vansklige sykdoms perioden. .nå må vi vise storsinn og ha tålmod. Hilde har hjulpet så mange med så mye.nå er det tid for ettertanke for dere hetsere som har prøvd å ta hun i mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Hilde Christina trenger er forståelse i den vansklige sykdoms perioden. .nå må vi vise storsinn og ha tålmod. Hilde har hjulpet så mange med så mye.nå er det tid for ettertanke for dere hetsere som har prøvd å ta hun i mange år.

Sorry, grensa mi for forståelse, storsinn og velvilje går ved regelrett rasisme, oppfordringer til plastiske operasjoner og det som verre er.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Hilde Christina trenger er forståelse i den vansklige sykdoms perioden. .nå må vi vise storsinn og ha tålmod. Hilde har hjulpet så mange med så mye.nå er det tid for ettertanke for dere hetsere som har prøvd å ta hun i mange år.

Du har nok misforstått ganske så kraftig...

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da???

Dette er ikke noe nytt. Hun har holdt på sånn helt siden hun startet å blogge. Har du lest hele tråden? Har du lest bloggene hennes tidligere? Har du sett henne på twitter og instagram?

Jeg forstår at hun har det vanskelig, det sier seg selv, men det unnskylder på ingen måte en så bedriten oppførsel. Du har fått med deg at enkelte utsagn hun har kommet begynner å nærme seg ytringer som er straffbare?

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det Hilde Christina trenger er forståelse i den vansklige sykdoms perioden. .nå må vi vise storsinn og ha tålmod. Hilde har hjulpet så mange med så mye.nå er det tid for ettertanke for dere hetsere som har prøvd å ta hun i mange år.

Når hun drar med seg uskyldige tenåringer ned i gjørma med seg klarer jeg faktisk ikke å vise storsinn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snakkes hele tiden om barn i denne tråden. Barn på twitter, barn på ditt, barn på datt. Hvor er foreldrene?

Man sier ikke til et barn "sånn lille Frida, nå sender vi deg ut i verden helt alene", så hvorfor er det greit med barn på internett?

Nå blir dette noe litt annet enn hva tråden handler om, kanskje et ublidt møte med HC på twitter er det minst skremmende et barn kan utsettes for i disse dager..



Anonymous poster hash: 7145c...6be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Hilde Christina trenger er forståelse i den vansklige sykdoms perioden. .nå må vi vise storsinn og ha tålmod. Hilde har hjulpet så mange med så mye.nå er det tid for ettertanke for dere hetsere som har prøvd å ta hun i mange år.

Jeg er en av de som har vært en trofast leser av hennes skjønnhetsblogg i mange år. Jeg har kjøpt mange produkter som hun har anbefalt, både fra vakkerhud.no og feelunique.com, samt andre. Men for å si det ærlig og brutalt: jeg gir f.... i hennes sykdom. Jeg ser på hildechristina.com som et firma. Dersom hun er syk og stakkarslig, så må hun rett og slett sykmelde seg. Man skal aldri skylde på sykdom og ditt og datt når man hetser barn og tenåringer. Ergo, fra og med nå er kundeforholdet mitt med feelunique og vakkerhud over, så lenge de samarbeider med H.C.

Anonymous poster hash: b051a...fb1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er èn ting å nevne at man er imot hva hun sier og hvordan hun oppfører seg, en gang eller to i tråden. Men enkelte her har virkelig holdt det gående konstant gjennom 14 sider. Da er det ikke lenger å uttrykke sin misnøye, eller fortelle at man er imot henne og uttalelsene hennes. Da har det bikket over til å være nettmobbing.

Og hvordan mobbing er med på å stoppe andres dårlige oppførsel, det aner jeg ikke. Men det er jo et kjekt eksempel å sette for yngre mennesker.

"Om du ser at noen hetser noen, så får du lov til å mobbe hetseren. Kjør på. Fokuser masse på utseendet og den psykisk helsen. Vær skikkelig lite relevant og veldig lite konstruktiv. DA vet du, lille Pia, DA kommer hetseren til å oppføre seg pent"



Anonymous poster hash: d1d00...f57
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, har ikke lest hele tråden. Men hvordan syk er hun?

Anonymous poster hash: e14f0...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurest att jeg trekker meg ut fra tråden. la oss håpe dere ikke forvolder skade på hun med hetsen deres. livet i offentligheten kan ikke vær lett :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurest att jeg trekker meg ut fra tråden. la oss håpe dere ikke forvolder skade på hun med hetsen deres. livet i offentligheten kan ikke vær lett :-(

Å diskutere dårlig oppførsel er ikke hets.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis hun var HC sitt barn ville hun adoptert henne vekk.

NEHEI? Hvor har hun skrevet det? HERREGUD... Den dama altså!!!

Anonymous poster hash: 17b8b...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er èn ting å nevne at man er imot hva hun sier og hvordan hun oppfører seg, en gang eller to i tråden. Men enkelte her har virkelig holdt det gående konstant gjennom 14 sider. Da er det ikke lenger å uttrykke sin misnøye, eller fortelle at man er imot henne og uttalelsene hennes. Da har det bikket over til å være nettmobbing.

Og hvordan mobbing er med på å stoppe andres dårlige oppførsel, det aner jeg ikke. Men det er jo et kjekt eksempel å sette for yngre mennesker.

"Om du ser at noen hetser noen, så får du lov til å mobbe hetseren. Kjør på. Fokuser masse på utseendet og den psykisk helsen. Vær skikkelig lite relevant og veldig lite konstruktiv. DA vet du, lille Pia, DA kommer hetseren til å oppføre seg pent"

Anonymous poster hash: d1d00...f57

Nå får du gi deg. Det der, DET blir virkelig et hån mot hva mobbing faktisk er. At man deltar aktivt i en tråd hvor det blir diskutert en voksen person som hetser barn, betyr ikke det at man nettmobber den personen. Det der må være det mest latterlige jeg har lest på lenge!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal hun hele tiden unnskyldes for oppførselen sin? Sist dette var tatt opp, så ble oppførselen unnskyldt med at hun hadde hatt det så jævlig tidligere og med eks'n, å nå er det pga sykdom hun er ufin i kjeften?

Nå nei du, den dama der er født sånn hun, ondskapsfull og ser ned på andre. Bruker naiviteten til ungjenter for å tjene penger så hun kan meske seg i luksus.

Tåler ikke kritikk elle at noen er uenige med henne, da kan man bare gå å drukne seg eller ta livet av seg på en eller annen måte.



Anonymous poster hash: 3f344...633
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er 1av de 2 bloggerene jeg har hørt før KG:P jeg har bare sett hun på youtube, syns hun var litt morro i begynnelsen, men når hun begynte og snakke frekt om religion, da kutta jeg hun ut. ikke likt hu siden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Drama er gøy... og du sier at HC er barnslig? Jizez Christ...

Du forsto ikke ironien i innlegget skjønner jeg. Sukk. Men kan vel ikke vente at alle forstår alt.

Helt seriøst håper jeg hun leser denne tråden. Kanskje får hun seg en oppvekker og skjerper seg. Mobbe barn på nett er stygt og ikke akseptabelt selv om de var frekke mot henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som skal sende en mail til vakker.no og feelunique.com om at man nekter å kjøpe flere varer derfra så lenge de samarbeider med hilde christina?



Anonymous poster hash: b051a...fb1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...