Gå til innhold

#HCPEEPS Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg linket til denne tråden dagen den ble opprettet på bloggen hennes i hennes siste blogginnlegg, både fordi jeg også synes hun bør få muligheten til å forsvare seg, og fordi jeg er veldig spent på hvordan hun kan forsvare oppførselen hennes. Om hun har slettet kommentaren min, svart på bloggen eller i det hele tatt har orket å gå inn hit vet jeg ikke.

Jeg finner det ihvertfall ikke. Det er vel fint lite hun kan si til sitt forsvar uansett.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg finner det ihvertfall ikke. Det er vel fint lite hun kan si til sitt forsvar uansett.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

Jeg gikk inn for å sjekke selv, og hun har jammen meg slettet den. Må si det er bra feigt, men hun tør vel ikke risikere at flere lesere skal få se den sanne HC. Synes noen skal tipse Feelunique og de andre firmaene hun samarbeider med også, da jeg tviler på at de vil bli assosiert med noen som behandler leserne og kundene sine slik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn for å sjekke selv, og hun har jammen meg slettet den. Må si det er bra feigt, men hun tør vel ikke risikere at flere lesere skal få se den sanne HC. Synes noen skal tipse Feelunique og de andre firmaene hun samarbeider med også, da jeg tviler på at de vil bli assosiert med noen som behandler leserne og kundene sine slik.

Veldig merkelig, hun pleier jo alltid å skrike ut om de forferdelige kvinneguidemenneskene som ikke har noe annet å gjøre enn å slenge dritt om henne. Hun innser vel denne gangen at hun har skyld i dette selv, for jeg kan ikke se en eneste ting hun kan si for å unnskylde dette. Hun prøver vel heller å holde det skjult så ikke flere mennesker skal se det. Veldig synd. Skal prøve å legge inn noen kommentarer jeg også, så flere blir oppmerksomme på det.

Anonymous poster hash: c1ba4...ee8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er et godt eksempel på at det er en fin linje mellom kritikk og mobbing. Tenk litt etter i et øyeblikk: hvordan ville dere følt det selv hvis det var dere som ble debatert på denne måten? På hele 11 sider? Hvis flere av dere som skriver om HC sitt hovne ansikt hadde fått Twitter og Instagram kommentarene gjennom tidene offentligjort her på KG, så er jeg ganske sikker på at dere også har skrevet noe dumt - ja til og med slemt - av og til.

Og måten dere nærmest håper på at HC skal svare, så dere får enda mer bensin på bålet i dette "oppgjøret" er helt klart på grensen til der hvor dere ikke bare møter dere selv i døra i forhold til mobbing, men også slenger ganske mange store steiner i glasshus.

Jeg starta denne tråden som sjokkert over HC sin oppførsel, og nå 11 sider etterpå er jeg hakket mer sjokkert over en del av dere..



Anonymous poster hash: 7145c...6be
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullshit AB over her. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ALDRI har skrevet noe som er på kanten til stygt på hverken instagram eller Twitter.

Uansett hvor slemme jeg syns mange i tråden her er, syns jeg de aller, aller fleste har holdt seg saklige.

Det er på ingen måte greit at HC holder på som hun gjør! Dette fortjener å komme opp i lyset. Uansett, hvis hun ikke hadde skrevet noe stygt til folk, hadde jo aldri denne tråden blitt laget ;)

Anonymous poster hash: 8862a...b17

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Tror hc har sletta brukeren sin, men håpet hun oppretter ny og forsvarer seg i denne tråden! Vil ha litt draaaamaaaa, det er så gøy! :P

Men hovedsakelig er jeg som flere andre her litt spent på hvordan hun skal forsvare seg og den motbydelige oppførselen sin. Oppfordre barn til plastiske operasjoner, fy faen! Glad jeg fant denne tråden, ellers hadde jeg sikkert gått inn på skjønnhetsbloggen hennes igjen. Den andre har aldri vært interessant, så den har jeg knapt nok tittet innom. Foreldre burde egentlig sperre barnas pc for bloggene hennes! Da ville hun nok ikke vært så høy i hatten mer! Er jo småjenter fra 12-17 hun tjener mest penger på.

Endret av RusaPåBrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er litt fælt at hun i denne videoen:http://www.youtube.com/watch?v=4M8Xh0lzvGs presiserer at man ALDRI, ALDRI, ALDRI skal kommentere andre menneskers utseende under noen omstendigheter. Hun nevner til og med nese som noe man aldri skal kommentere på andre, fordi det er noe man ikke kan noe for. Men hun evner altså å si til et barn at hun burde operere nesa si? Snakk om å si imot seg selv..

Har lenge vært leser av skjønnhetsbloggen hennes, men at hun er så slem som det kommer fram i denne tråden visste jeg ikke.



Anonymous poster hash: 2fc4c...c72
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er et godt eksempel på at det er en fin linje mellom kritikk og mobbing. Tenk litt etter i et øyeblikk: hvordan ville dere følt det selv hvis det var dere som ble debatert på denne måten? På hele 11 sider? Hvis flere av dere som skriver om HC sitt hovne ansikt hadde fått Twitter og Instagram kommentarene gjennom tidene offentligjort her på KG, så er jeg ganske sikker på at dere også har skrevet noe dumt - ja til og med slemt - av og til.

Og måten dere nærmest håper på at HC skal svare, så dere får enda mer bensin på bålet i dette "oppgjøret" er helt klart på grensen til der hvor dere ikke bare møter dere selv i døra i forhold til mobbing, men også slenger ganske mange store steiner i glasshus.

Jeg starta denne tråden som sjokkert over HC sin oppførsel, og nå 11 sider etterpå er jeg hakket mer sjokkert over en del av dere..

Anonymous poster hash: 7145c...6be

Tenk litt over hva du selv sier nå og vei ordene dine nøye. Du forsvarer ikke bare hele oppførselen hennes med å anklage oss for at vi ville reagert på akkurat samme måte, men du er også frekk nok til å kalle rasisme, oppfordring til plastisk kirurgi og selvmord for en "dum" måte å svare barn på.

En dum måte å svare alle disse små jentene på som spør om teite spørsmål i hytt og pine, ville vært noe som "du skal bare drite i om jeg har silikon lissom", men de svarene HC har kommet med er grov netthets. Hvis DU ville respondert på samme måte som HC, er du ikke hakket likere enn henne. Men ikke kom her og fortell oss at du vet med sikkerhet at vi ville reagert på samme måte. En voksen oppegående person ville aldri behandlet et barn på den måten.

Hvis HC ikke takler kritikk og mas fra lesere så er det ingen som tvinger henne til å leve av bloggen. Det er ingen som har tvunget henne til å lage en Twitter, Youtube, personlig blogg og Instagram hvor hun legger ut sitt personlige liv. Målgruppen hennes er tenåringer hovedsaklig, og det er disse jentene som gjør at hun slipper en "vanlig" jobb. Hun har drevet bloggen i mange år og vet hva det hele innebærer, dette visste hun også før hun utvidet seg på nett, og hun har alltid hatt muligheten til å slette seg hvis det blir for mye for henne. Det er ingen hemmelighet at toppbloggere får ekstremt mye kritikk fra lesere, men jeg vet ikke om en eneste annen blogger bortsett fra FF som responderer ved å angripe tilbake.

Det er ingen her som "slenger store steiner i glasshus". Det er mye sjokkerende lesestoff i denne tråden, det er helt sant, men alt som blir snakket om her er hva HC har sagt og gjort. Det er ikke mobbing å prate om barn som blir "nettmobbet" så grovt, det er et viktig tema å ta opp da HC driver et firma. Det er en annen tråd her på KG som handler om sjefen for Barilla som hetset sine homofile kunder ved å dele med hele verden at han ikke ville at homofile skulle spise pastaen deres da den var lagd for tradisjonelle familier hvor kvinnen er på kjøkkenet osv. Tråden på KG åpnet øynene for mange der også, og flere har sluttet å kjøpe Barilla etter den hendelsen. Er det like sjokkerende som dette tilfelle, og mobber de sjefen for Barilla i den tråden også? For det blir jo i samme gate.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så svær hun har blitt! Og flytta til USA, samt gifta seg siden sist jeg var på bloggen hennes.

Hun har jo vist seg som totalt usmakelig flere ganger. Ikke rart hun rømte landet :P



Anonymous poster hash: 1ba69...cf9
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare føye inn at hun må virkelig være flau og redd nå, hun har faktisk blokkert meg etter den ene kommentaren jeg la igjen på bloggen hennes med link til denne tråden. Skrev overhodet ikke noe frekt bare at "det er en ny tråd om deg på Kvinneguiden, tror det er viktig at du leser den".

Skulle bare prøve å legge ut link på nytt nå, men det gikk ikke. Håper noen av dere andre gidder å gjøre det da!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare føye inn at hun må virkelig være flau og redd nå, hun har faktisk blokkert meg etter den ene kommentaren jeg la igjen på bloggen hennes med link til denne tråden. Skrev overhodet ikke noe frekt bare at "det er en ny tråd om deg på Kvinneguiden, tror det er viktig at du leser den".

Skulle bare prøve å legge ut link på nytt nå, men det gikk ikke. Håper noen av dere andre gidder å gjøre det da!

Hun har jo tydeligvis fått det med seg, siden hun har tatt seg bryet med å slette kommentaren din og blokkere deg. Hvorfor trenger dere en respons?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det står hun har bodd der siden 2010. Gifta hun seg da og eller?

Ser hun har en annen blogg og, det er den jeg har sett på tildigere. Trodde hun var singel jeg. Sist jeg leste på bloggen, for 1-2år siden kanskje, var det masse dritt pågang mellom hun og ene eksen hennes.

Han skrev om henne på sin blogg, hun skrev om han på sin. Masse drittslenging og hun dreit seg ut rimelig greit.. Virka nesten psykopatisk.



Anonymous poster hash: 1ba69...cf9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo tydeligvis fått det med seg, siden hun har tatt seg bryet med å slette kommentaren din og blokkere deg. Hvorfor trenger dere en respons?

Så hun skal slutte å nettmobbe barn? Hun har jo innrømmet feil før en gang, selv om hun kom med en teit unnskyldning, men hun forbedret seg i hvert fall en periode da. Det også er det faktisk bra om andre lesere også får se linken så de kan få lese denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle bare prøve å legge ut link på nytt nå, men det gikk ikke. Håper noen av dere andre gidder å gjøre det da!

Jeg kommer ikke til å forsøke å gjøre henne oppmerksom på noe, hun er selvfølgelig klar over hva hun selv skriver og har ved ett konkret tilfelle også referert til eget utsagn som "moralsk feil, men fun". I en tidligere tråd her har hun sagt at hun er ferdig med KG og i følge hverdagsbloggen må hun unngå stress for ikke å få sykdomsforverring. Helseproblemer er ikke noe jeg ønsker andre samme hvor (sterkt) uenig jeg er med dem.

Nå har jeg ingen lenker i innlegget mitt og blir kanskje moderert bort, men jeg ønsker selvfølgelig ikke å spre hetsen på twitter videre.

Anonymous poster hash: 610f7...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Herregud, og hvor gammel er den jenta? 10? HC burde heller skrive at "deg om det, men sånt kan man holde for seg selv" "mobbing er stygt" eller noe i den duren i stedet for å svare jenta som er 1/3 så gammel som henne med samme mynt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gir hun bort kjoler og ting på Facebook for å takke leserne. Kanskje hun har skjønt at hun bør prøve å bedre ryktet sitt, men for meg virker det litt... falskt når hun fremdeles holder på med drittslenging på twitter og instagram.



Anonymous poster hash: 11abb...a4b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Rett skal være rett, den jenta fra den siste twitteren var ikke så veldig høflig, og jeg kan forstå at man blir lei hvis unger kommer og sier sånne ting rett som det er. Men da er spørsmålet hvor man har lært slik adferd. Svarer man igjen med samme mynt så gir man på en måte grønt lys til at man kan være likedan selv. Har man valgt et liv som blogger, så skal man ikke ta imot all dritt, men derfor er det ekstra viktig at man er et godt eksempel selv. Jeg liker ikke det HC har sagt til enkelte av fansene hennes, og håper at hun skjerper seg, for hun er faktisk dyktig på sine områder. Likte skjønnhetsbloggen hennes godt, og vil egentlig gjerne følge den, men tanken på hvordan hun har oppført seg mot enkelte småfans holder meg fra der. Tenker på Sarah Surland, hun får utrolig mye dritt på instagram, men hun tar ikke igjen, og drittkommentarene får stå under bildene hennes. Det kaller jeg selvtillit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Hun virker jo psykopatisk (ikke basert på dette, men flere ting oppigjennom)!

Å henge ut en unge pga det hun skriver, samt å svare så slemt... Og dermed vise at man ikke er noe bedre selv er ikke bra...

Lurer virkelig på hvordan denne dama oppfører seg blant mann, venner, familie osv. jeg. Det er jo gjerne de aller nærmeste som får gjennomgå mest av slike personer.



Anonymous poster hash: 5eade...c7e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...