Gå til innhold

#HCPEEPS Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:sjokkert: Hun har jo alltid vært litt på kanten, men dette er jo rett og slett sykt. Ingen frisk,voksen person klarer vel å lire av seg sånne ting?


Drittkjerring! Rett og slett.
Får litt Amanda Bynes vibber

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingenting som rettferdiggjør eller rasjonaliserer at ei dame på nærmere 30 hetser tenåringer på nett. Har hun valgt å gå inn mot denne målgruppen med firmaet sitt, så må hun regne med at det kommer noen barnslige innspill fra følgerne hennes. Kanskje hun burde tenke på at det er disse som skaper grunnlaget for bloggen hennes, i stedenfor å oppføre seg som at småjentene aller nådigst får lese den opphøyde bloggen hennes, og at hun gjør dem en tjeneste bare ved å løfte et øyenbryn når de henvender seg til henne.

Dette er ikke frekt, småspydig eller sarkastisk. Det er pinlig, patetisk, helt fjernt, og det virker som det har bikka helt over.



Anonymous poster hash: 0c477...839
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen her er at HC er en godt voksen dame på snart 30 år, og jenta som kalte henne feit nettopp har kommet i tenårene. Men man skulle jo trodd det var omvendt for det er jo HC som oppfører seg som en slem 13 åring.

Hvis en 4 åring slår deg, synes du det er rett at du kan slår tilbake? Det blir like teit som argumentasjonen din.

Jeg ville bare påpeke at denne kommentaren fra hc ikke kom helt utav det blå - som det kan fremstå når man kun nevner halvparten. Jeg har ikke sagt en døyt om at jeg synes det er riktig, så hvorfor du fremstiller min argumentasjon som "teit" (hvilken argumentasjon?) og sammenligner med denne 4-åringen skjønner jeg egentlig ikke. Du må ikke lese og legge til mer enn hva jeg faktisk skriver vet du:)

Altså, hun kunne ikke heve seg over det en kommentar som en 13åring skriver? Istedet kommer hun med flere svar på instagram, og føler hun i tillegg er nødt å legge ut kommentar på twitter? "Du er svart, jeg har et hovent ansikt.... hevelsen min vil gå ned, du er....jauda. Men ellers har vi det bra. "

Du synes dette er helt ok oppførsel av en voksen dame som er 15 år eldre enn denne jenta?

Som det tidligere er nevnt her, så har hun sagt at hun ikke bryr wseg om drittkommentarer, men hvorfor skal hun på død og liv svare barn på denne måten da, og ikke minst legge det ut på twitter i samme slengen? Hva med å bare slette kommentaren eller skrive" gå å vask munnen din"?

Anonymous poster hash: 68cda...e13

Nope, har jeg sagt det? Jeg synes bare det er viktig med litt nyansering, få fram alle fakta på bordet, istedet for å legge frem bruddstykker - slik at hc blir fremstilt som verst mulig.

Jeg har ikke nevnt en døyt om at hennes oppførsel er ok.

Men av nysgjerrighet: Hva får dere utav denne drittslengingen egentlig? Hva ønsker dere å oppnå?

Jeg tenker at dersom dere er kritisk til hc sin oppførsel så er det mest effektive å sende henne en mail.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare påpeke at denne kommentaren fra hc ikke kom helt utav det blå - som det kan fremstå når man kun nevner halvparten. Jeg har ikke sagt en døyt om at jeg synes det er riktig, så hvorfor du fremstiller min argumentasjon som "teit" (hvilken argumentasjon?) og sammenligner med denne 4-åringen skjønner jeg egentlig ikke. Du må ikke lese og legge til mer enn hva jeg faktisk skriver vet du:)

Nope, har jeg sagt det? Jeg synes bare det er viktig med litt nyansering, få fram alle fakta på bordet, istedet for å legge frem bruddstykker - slik at hc blir fremstilt som verst mulig.

Jeg har ikke nevnt en døyt om at hennes oppførsel er ok.

Men av nysgjerrighet: Hva får dere utav denne drittslengingen egentlig? Hva ønsker dere å oppnå?

Jeg tenker at dersom dere er kritisk til hc sin oppførsel så er det mest effektive å sende henne en mail.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

Det har ikke blitt lagt frem bruddstykker. Gå tilbake til de første sidene så ser du at det har blitt skrevet hva denne 13 år gamle jenta skrev før HC hamret løs på henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du kan gjøre er å sende henne en mail med tilbakemelding - å sitte her på et forum fører bare til at det slenges masse dritt om henne og masse gammelt grums tas opp.


Anonymous poster hash: 12647...4cc

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men av nysgjerrighet: Hva får dere utav denne drittslengingen egentlig? Hva ønsker dere å oppnå?

Jeg tenker at dersom dere er kritisk til hc sin oppførsel så er det mest effektive å sende henne en mail.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

Kanskje man får ut litt frustrasjon - for frustrert kan man bli over HC sin oppførsel ovenfor unge lesere. Den har dessverre fått pågå i altfor mange år på nett.

Veldig naivt å tro at det hjelper å si noe til henne. Jeg har diskutert med henne her inne, og hun tar ikke innover seg kritikk i det hele tatt. Mye bedre at det som skjer kommer ut i offentligheten, slik at flere blir klar over det. Forhåpentligvis kan mødre til tenåringsjenter bli litt obs på HC, og følge litt med.

Anonymous poster hash: c25a3...792

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje man får ut litt frustrasjon - for frustrert kan man bli over HC sin oppførsel ovenfor unge lesere. Den har dessverre fått pågå i altfor mange år på nett.

Veldig naivt å tro at det hjelper å si noe til henne. Jeg har diskutert med henne her inne, og hun tar ikke innover seg kritikk i det hele tatt. Mye bedre at det som skjer kommer ut i offentligheten, slik at flere blir klar over det. Forhåpentligvis kan mødre til tenåringsjenter bli litt obs på HC, og følge litt med.

Anonymous poster hash: c25a3...792

Det kan jeg forstå - jeg synes bare folk her inne har en lei tendens til å legge seg på veldig lavt nivå selv, slenge dritt i hytt og pine, hetse over en lav sko. Da blir det litt dobbeltmoralsk å kritisere andre for å gjøre det samme.

Personlig synes jeg faktisk hun faktisk har klart å ta noe av kritikken som kom tidligere til seg og det er sannelig ikke alltid like lett: De fleste mennesker vil reagere med å gå i forsvar når de føler seg angrepet.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du kan gjøre er å sende henne en mail med tilbakemelding - å sitte her på et forum fører bare til at det slenges masse dritt om henne og masse gammelt grums tas opp.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

Det fører kanskje til at flere får øynene sine opp og slutter å lese bloggen hennes. Oppførselen hennes mot leserne sine, de samme leserne som er grunnen til at hun kan leve fett av en blogg, er så forkastelig at hun fortjener det ikke.

Sende henne en mail har ingen hensikt, vi vet alle hvordan hun responderer da.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg forstå - jeg synes bare folk her inne har en lei tendens til å legge seg på veldig lavt nivå selv, slenge dritt i hytt og pine, hetse over en lav sko. Da blir det litt dobbeltmoralsk å kritisere andre for å gjøre det samme.

Personlig synes jeg faktisk hun faktisk har klart å ta noe av kritikken som kom tidligere til seg og det er sannelig ikke alltid like lett: De fleste mennesker vil reagere med å gå i forsvar når de føler seg angrepet.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

Ja, det er det jo flere her som har kommentert at hun skjerpet seg en periode, men det virker jo som det er glemt nå.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fører kanskje til at flere får øynene sine opp og slutter å lese bloggen hennes. Oppførselen hennes mot leserne sine, de samme leserne som er grunnen til at hun kan leve fett av en blogg, er så forkastelig at hun fortjener det ikke.

Sende henne en mail har ingen hensikt, vi vet alle hvordan hun responderer da.

Gjør vi det? Har du/noen av dere noensinne sendt henne en mail - formulert på en måte som ikke fremstår som angrep, men konstruktiv kritikk?

Anonymous poster hash: 12647...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør vi det? Har du/noen av dere noensinne sendt henne en mail - formulert på en måte som ikke fremstår som angrep, men konstruktiv kritikk?

Anonymous poster hash: 12647...4cc

Jeg har sett folk som har prøvd å kommentere konstruktiv kritikk som overhodet ikke ligner noe angrep på bloggen og youtube, og det er jo ingen hemmelighet at hun eksploderer for ingenting og blir svær usaklig og aggressiv. Har også lest i tidligere tråder på KG hvor mange har sagt at de har prøvd å snakke med henne privat til uten nytte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør vi det? Har du/noen av dere noensinne sendt henne en mail - formulert på en måte som ikke fremstår som angrep, men konstruktiv kritikk?

Anonymous poster hash: 12647...4cc

Mener du alvorlig at man skylder henne en saklig mail, for å forklare et voksent menneske hvordan man skal oppføre seg ovenfor 13-åringer?

Jeg ser heller ingen grunn til å ta en "privat samtale" med HC. Det eneste jeg er intr. i er at folk skal få kjennskap til oppførselen hennes - altså advare de mot henne.

Jeg hadde gjort det samme om dette var et firma, der jeg tenkte at en slik kundeservice har jeg lyst til å advare andre mot.

Anonymous poster hash: c25a3...792

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hakeslepp når jeg leser noen av kommentarene. Jeg er enig i at begrepet mobbing er i ferd med å vannes litt ut, men dette er i hvert fall drøy, DRØY hets og det er ikke noe bedre!!

Jeg husker at jeg fulgte med på bloggen hennes for flere år siden, og at hun påstod at jeg var to ulike personer, for det så hun på IP-adressene eller et eller annet piss i den duren. Jeg kommenterte med navnet mitt (har ikke blogg), og hun mente at et annet navn var meg også. Det stemte ikke, og hun hisset seg skikkelig opp. Sluttet å lese bloggen etter det, har tydeligvis ikke gått glipp av noe stort..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke interessert i å ha personlig kontakt med bloggeren, da jeg anser henne for å være meget umoden og infantil. Hvorfor skal en sende en email til en voksen dame på snart 30 år for å fortelle henne hvordan hun skal oppføre seg. Jeg syns det er flott at folk reagerer på slik oppførsel og advarer unge mot å lese bloggen hennes. Oppførselen hennes er høyst kritikkverdig og hun fortjener kritikken hun mottar i denne tråden. Det hun har lirt av seg er tusen ganger verre, og helt ærlig: jeg bryr meg i grunn ikke hvordan folk ordlegger seg her, jeg tenker mer på de unge jentene som får mye dritt slengt etter seg, hun har gått langt over streken med kommentarene sine til små jenter, jenter som er årsaken til at hun kan leve av bloggen.



Anonymous poster hash: fd664...f66
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke interessert i å ha personlig kontakt med bloggeren, da jeg anser henne for å være meget umoden og infantil. Hvorfor skal en sende en email til en voksen dame på snart 30 år for å fortelle henne hvordan hun skal oppføre seg. Jeg syns det er flott at folk reagerer på slik oppførsel og advarer unge mot å lese bloggen hennes. Oppførselen hennes er høyst kritikkverdig og hun fortjener kritikken hun mottar i denne tråden. Det hun har lirt av seg er tusen ganger verre, og helt ærlig: jeg bryr meg i grunn ikke hvordan folk ordlegger seg her, jeg tenker mer på de unge jentene som får mye dritt slengt etter seg, hun har gått langt over streken med kommentarene sine til små jenter, jenter som er årsaken til at hun kan leve av bloggen.

Anonymous poster hash: fd664...f66

Amen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du alvorlig at man skylder henne en saklig mail, for å forklare et voksent menneske hvordan man skal oppføre seg ovenfor 13-åringer?

Jeg ser heller ingen grunn til å ta en "privat samtale" med HC. Det eneste jeg er intr. i er at folk skal få kjennskap til oppførselen hennes - altså advare de mot henne.

Jeg hadde gjort det samme om dette var et firma, der jeg tenkte at en slik kundeservice har jeg lyst til å advare andre mot.

Anonymous poster hash: c25a3...792

Nå foregår disse bemerkningene fra hc som ts snakker om ikke på skjønnhetsbloggen, men på den private, så det firmakortet ditt treffer ikke. Dette er jo ren persondebatt, fra en ende til en annen.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke interessert i å ha personlig kontakt med bloggeren, da jeg anser henne for å være meget umoden og infantil. Hvorfor skal en sende en email til en voksen dame på snart 30 år for å fortelle henne hvordan hun skal oppføre seg. Jeg syns det er flott at folk reagerer på slik oppførsel og advarer unge mot å lese bloggen hennes. Oppførselen hennes er høyst kritikkverdig og hun fortjener kritikken hun mottar i denne tråden. Det hun har lirt av seg er tusen ganger verre, og helt ærlig: jeg bryr meg i grunn ikke hvordan folk ordlegger seg her, jeg tenker mer på de unge jentene som får mye dritt slengt etter seg, hun har gått langt over streken med kommentarene sine til små jenter, jenter som er årsaken til at hun kan leve av bloggen.

Anonymous poster hash: fd664...f66

:klappe::klappe::klappe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå foregår disse bemerkningene fra hc som ts snakker om ikke på skjønnhetsbloggen, men på den private, så det firmakortet ditt treffer ikke. Dette er jo ren persondebatt, fra en ende til en annen.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

Den eneste grunnen til at hun har lesere på den personlige bloggen, på twitter og på instagram er på grunn av den andre bloggen. Så det er fortsatt de samme leserne, så det gjelder absolutt!

Endret av Suvana
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå foregår disse bemerkningene fra hc som ts snakker om ikke på skjønnhetsbloggen, men på den private, så det firmakortet ditt treffer ikke. Dette er jo ren persondebatt, fra en ende til en annen.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

En blogg er per definisjon ikke privat.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blogg er per definisjon ikke privat.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

Nei, men det er fremdeles persondebatt dere driver med, ikke kritikk av f.eks selve skjønnhetsbloggen hennes.

Anonymous poster hash: 12647...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...