Gå til innhold

#HCPEEPS Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så flott at du er så perfekt da :ironi:

Wow, gratulerer med den mest bedritne kommentaren så langt i diskusjonen. Holde deg for god for personfokus kanskje?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden ryddet for spekulasjoner, injuri, kopiering av innhold, AB-diskusjon, hets og andre regelbrudd.

Som også angående andre bloggere:

- diskuter gjerne innhold på bloggene og instagram eller hva det skal være, men da link til innholdet

- det er heller ikke greit å spekulere over andres helsetilstand eller diagnoser

- det er lov å være kritisk om det meste, men det er ikke greit å drive med personhets.

Spørsmål om moderering kan tas på Ris og Ros eller PM - alle kommentarer vil bli slettet herfra.

Bond, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør jeg ikke, men det er noe med det å kritisere andre for en ting, for så å presisere hvor perfekt man er rett etterpå. For meg blir det tåpelig.

Igjen, det blir fremstillingsmetoden.

Jeg dro det generelle inntrykket jeg fikk av denne tråden samt ga et svar til enkelte angående merkelige påstander. Med andre ord, innenfor trådens tema. Om du kommer inn i mine tråder for å snakke om julebord blir det dermed utenfor tema. Hadde du snakke om bryllup hadde det vært innenfor teme (f.eks).

Nei, men å rakke ned på andre samtidig som du fremhever deg selv for så å sette det som et ideal blir for meg meget ironisk.

Ja, jeg kan det fordi jeg ikke vet hele konteksten rundt de forskjelige svarene. Derfor holder jeg meg for god til å spekulere på mulige grunner. Mange av hennes utsagn må jeg også innrømme at jeg finner komiske. Har ikke påstått at ei som nærmer seg 30 ikke burde vite bedre, for det har jeg selv poentert ut at hun har vært på kanten med flere utsagn, samtidig som jeg ikke vet hele rammen rundt. Hva som får enkelte derimot til å sitte å diskutere usakeligheter på over 10 sider blir for meg skammelig. Dersom du er opptatt av å ikke netthetse/mobbe burde du kanskje føsrt og fremst lære deg til å ikke gjøre det selv. Man må leve slik man snakker/skriver ikke sant?

Da kan du jo lære seg å leve slik du skriver selv da, du som sitter der og kritiserer vår oppførsel så voldsomt og fremstiller deg selv så mye bedre. ;)

Det er ingen her som mobber HC, der mister hele innlegget ditt troverdighet. Denne tråden lar folk få vite hvordan HC behandler leserne sine, de samme leserne som gjør at hun kan leve av å sitte på rævva og skrive denne bloggen sin.

Jeg finner det veldig sjokkerende at du som også er et voksent menneske og burde vite bedre, kan sitte der og forsvare en så grusom oppførsel hun har mot små barn. Voksne mennesker har et helt annet tankesett og livserfaring enn små barn. For det første kan jeg godt huske selv hvordan det var å være 12-13 år og hvor sårbar man er, og for det andre blir jeg fryktelig provosert i mammahjertet mitt. Hvis et voksent menneske hadde hetset mitt barn så grovt så hadde jeg......vel la oss bare si at det ikke hadde vært bra å være HC da.

Det er ikke usakligheter som diskuteres her, det er hvordan hun netthetser barn!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Saken er den at en blogger, Hilde Christina, som er et forbilde for mange unge jenter, og som legger ut anti-mobbevideoer på nettet, selv mobber og hetser andre. Det er ikke snakk om at personene som diskuterer her inne tror de er 'perfekte', eller er bedrevitere. Sakens kjerne er at mobbing og drittslenging IKKE er akseptert. Og akkurat nå er det HC som har hetset andre, mindreårige jenter. Det spiller forsåvidt ingen rolle hvem det er som mobber - bare at vi som mennesker ser at det har skjedd noe som er galt, og ønsker å få det frem i lyset. Ingen her inne har hevdet at de er perfekte for det om - hverken på en direkte, eller indirekte måte. :)

Veldig velskrevet og bra innlegg, 10 pluss til deg!! :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør jeg ikke, men det er noe med det å kritisere andre for en ting, for så å presisere hvor perfekt man er rett etterpå. For meg blir det tåpelig.

Igjen, det blir fremstillingsmetoden.

Jeg dro det generelle inntrykket jeg fikk av denne tråden samt ga et svar til enkelte angående merkelige påstander. Med andre ord, innenfor trådens tema. Om du kommer inn i mine tråder for å snakke om julebord blir det dermed utenfor tema. Hadde du snakke om bryllup hadde det vært innenfor teme (f.eks).

Nei, men å rakke ned på andre samtidig som du fremhever deg selv for så å sette det som et ideal blir for meg meget ironisk.

Ja, jeg kan det fordi jeg ikke vet hele konteksten rundt de forskjelige svarene. Derfor holder jeg meg for god til å spekulere på mulige grunner. Mange av hennes utsagn må jeg også innrømme at jeg finner komiske. Har ikke påstått at ei som nærmer seg 30 ikke burde vite bedre, for det har jeg selv poentert ut at hun har vært på kanten med flere utsagn, samtidig som jeg ikke vet hele rammen rundt. Hva som får enkelte derimot til å sitte å diskutere usakeligheter på over 10 sider blir for meg skammelig. Dersom du er opptatt av å ikke netthetse/mobbe burde du kanskje føsrt og fremst lære deg til å ikke gjøre det selv. Man må leve slik man snakker/skriver ikke sant?

Jeg kan ikke se at noen her har hevdet å være perfekte. Det er isåfall dine tolkninger. Og det stemmer som AB skriver, mange hadde mistet jobben på flekken om de var halvparten så uproffe som HC. Og "mas om videoer" på en blogg er ikke akkurat noe jeg vil betegne som en så krevende eller stressende jobb, at det er i nærheten av å forsvare at man oppfører seg som ei rabiat megge. Folk flest HAR faktisk bedre folkeskikk og impulskontroll enn som så, helt uten å være perfekte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikka innom skjønnhetsbloggen hennes tidligere, men har mista interessen. Kikka innom den andre nå. Hva i allverden har skjedd med ansiktet hennes?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor blokkerer hun ikke bare IP og bruker uten videre?

Det hadde vært bedre for omdømmet hennes, hun hadde sluppet å ergre seg, og hun hadde sluppet å bruke tid og energi på å skjelle ut barn og unge som ennå ikke har lært hva som er passende å spørre om, eller ikke.



Anonymous poster hash: 0616a...0d5
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikka innom skjønnhetsbloggen hennes tidligere, men har mista interessen. Kikka innom den andre nå. Hva i allverden har skjedd med ansiktet hennes?

Hun har blitt syk og må ta medisin som gjør at ansiktet hovner opp (måneansikt).

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en aktiv leser av skjønnhetsbloggen hennes i mange år nå. Har bestilt mange av produktene som hun anbefaler. Men jeg har aldri vært innom hennes privatblogg, twitter eller instagram. Det jeg har funnet ut i denne tråden er uhørt og sjokkerende. Jeg hadde aldri trodd at hjernen bak den flotte skjønnhetsbloggen var fylt med så mye ondskap og dritt. Er rett og slett ikke fristet til å gå inn på bloggen hennes lenger. Veldig synd :( Noen som kan tipse meg om andre gode skjønnhetsblogger?



Anonymous poster hash: b051a...fb1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikka innom skjønnhetsbloggen hennes tidligere, men har mista interessen. Kikka innom den andre nå. Hva i allverden har skjedd med ansiktet hennes?

ikke bare litt det trynet har hovna opp heller da... karma kanskje, hehe.

Anonymous poster hash: 89ddd...29b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er AB nr 191. Glemte å skrive at jeg selv mistet faren min da jeg var 12 år gammel. Dersom mitt idol hadde skrevet et slikt svar til meg, slik som hun gjorde til den jenta som ønsket en video, så hadde det knust meg enda mer. Det var hjerteskjærende å lese det Jeg har mistet all respekt for H.C.



Anonymous poster hash: b051a...fb1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er AB nr 191. Glemte å skrive at jeg selv mistet faren min da jeg var 12 år gammel. Dersom mitt idol hadde skrevet et slikt svar til meg, slik som hun gjorde til den jenta som ønsket en video, så hadde det knust meg enda mer. Det var hjerteskjærende å lese det Jeg har mistet all respekt for H.C.

Anonymous poster hash: b051a...fb1

Ja, jeg forstår ikke at noen kan være så jævlig frekk og uempatisk. Jeg blir helt satt ut av slike mennesker, skulle tro de mangler litt av hvert...

Anonymous poster hash: fd664...f66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forstår ikke at noen kan være så jævlig frekk og uempatisk. Jeg blir helt satt ut av slike mennesker, skulle tro de mangler litt av hvert...

Anonymous poster hash: fd664...f66

Har forstått at hun er syk, men sykdom kan ikke legitimere denne oppførselen. Har ingen ord for hvor kvalmende jeg finner hennes oppførsel. Og hun er 26 år gammel?!

Anonymous poster hash: b051a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har vurdert å gjøre samarbeidspartnerne hennes oppmerksom på oppførselen hennes? Hadde jeg eid en bedrift ville jeg ikke vært meg bekjent å samarbeide med det forferdelige kvinnemenneske. Hets mot barn.. Men de er vel så kyniske at penger og salg går foran alt..



Anonymous poster hash: b770f...a95
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som har vurdert å gjøre samarbeidspartnerne hennes oppmerksom på oppførselen hennes? Hadde jeg eid en bedrift ville jeg ikke vært meg bekjent å samarbeide med det forferdelige kvinnemenneske. Hets mot barn.. Men de er vel så kyniske at penger og salg går foran alt..

Anonymous poster hash: b770f...a95

rart om de ikke har merket det enda selv?

Anonymous poster hash: 89ddd...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart om de ikke har merket det enda selv?

Anonymous poster hash: 89ddd...29b

Hvordan skulle de merke det? Tror du Feelunique osv følger med på hva hun sier på Instagram og Twitter på norsk...? De fleste leserne har ikke en gang merket oppførselen, siden den bare foregår utenfor bloggen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Er det noen som har informert HC/sett andre som har gjort det om denne tråden? Jeg har flere ganger sett at hun har logget på for å forsvare seg selv, og jeg merker jeg håper at hun skal gjøre det denne gangen også. Hun fortjener en sjanse til å kunne forsvare seg, selv om jeg blir mektig imponert om hun klarer å forsvare at hun ber barn ta plastiske operasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg linket til denne tråden dagen den ble opprettet på bloggen hennes i hennes siste blogginnlegg, både fordi jeg også synes hun bør få muligheten til å forsvare seg, og fordi jeg er veldig spent på hvordan hun kan forsvare oppførselen hennes. Om hun har slettet kommentaren min, svart på bloggen eller i det hele tatt har orket å gå inn hit vet jeg ikke.

Endret av Kassiopeia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...