Gå til innhold

#HCPEEPS Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen flere som skal sende en mail til vakker.no og feelunique.com om at man nekter å kjøpe flere varer derfra så lenge de samarbeider med hilde christina?

Anonymous poster hash: b051a...fb1

Jeg skal gjøre det. Kommer bare til å handle fra cheapsmells fra nå av. Hva mer skrev du til dem, ga du dem detaljer og linket til sidene hennes?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg tror at de fleste bloggere som har det som et levebrød gjør godt i å holde det offentlige ansiktet sitt vekke fra andre sosiale medier. Eventuelt holde det privat. HC er dessverre et eksempel på dette - digger bloggene hennes og videoene på youtube, synes hun er helt på tryne på twitter og insta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oppførselen er faktisk noe av det merkeligste jeg har sett og hørt om på veldig lenge!

Anonymous poster hash: 8b94f...bab

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende at så mange småjenter ser opp til henne og har henne som forbilde.



Anonymous poster hash: 3f344...633
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkerende noen av de svarene hun ofte gir. Virker som det er ganske tilfeldig hvem hun er hyggelig mot og hvem hun overser totalt. Skjønner jo forsåvidt at hun ikke får svart alle, og de fleste som kommenterer på instagram er jo veldig unge jenter som fortsatt er barn. Har sett 10 åringer som nærmest tilber henne i kommentarene, sykt.

Det som irriterer meg er hvor hemmelig hun er ovenfor visse ting. Hun la blandt annet ut bilde av et iphone deksel hun hadde kjøpt, med kommentaren "og NEI jeg kommer ikke til å si hvor den er kjøpt". Hmm Hæ?

Samme med andre ting..

Hyggelig av henne å gi bort kjoler, da. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær så snill og ikke synk ned på HC sitt nivå ved å komme med frekke kommentarer angående utseende/ kropp/ mann osv. Mye bedre å diskutere saklig, mye av det HC sier og gjør er svært kritikkverdig.



Anonymous poster hash: 2fc4c...c72
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill og ikke synk ned på HC sitt nivå ved å komme med frekke kommentarer angående utseende/ kropp/ mann osv. Mye bedre å diskutere saklig, mye av det HC sier og gjør er svært kritikkverdig.

Anonymous poster hash: 2fc4c...c72

Veldig enig dette. Det tar fokus bort fra tema. Det gir HC og de som er kritiske til denne tråden grunn til å se bort fra det som er kritikkverdig ved oppførselen hennes fordi de som kritiserer ‹‹bare er stakkarslige KG-krek som går på NAV og bare er ›› osv.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedet for å klikke på linkene hun legger ut, kan man jo gå utav bloggen å bestill gjennom å oppsøke nettbutikken selv, da tjener hun vel ikke på anbefalingene sine? Aner egentlig ikke hvordan dette fungerer, har bare gjot det en gang. Da hun anbefalte Jane Iredal sin BB cream, som for min del ble et bomkjøp. Har lys hud, men ble hvit av den, å ekkel å få skikkelig på.

Så ikke alt hun anbefaler er bra.

Men dette var avsporing, sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg med HC er at hun i skjønnhetsbloggen sin nekter å ta i mot andres meninger om et produkt hun anbefaler. Hvis noen andre sier at produktet ikke funket for dem, så får hun det til å høres ut som om det er noe galt med dem.. Hun svarer så frekt og har en helt motbydelig oppførsel, særlig mot unge jenter. Jeg er definitivt med på en underskriftskampanje eller lignende.



Anonymous poster hash: 2fc4c...c72
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun mistet mange følgere på facebook etter at denne oppførselen ble gjort kjent?

Ser at hun har noe med 2880-etter eller annet nå. Hadde hun 3008 eller noe tidligere eller hadde hun 2008-etter eller annet?

Hun kan da ikke ha økt med over 800 liker de siste dagene i alle fall.

Jeg spør fordi jeg selv har trykt liker ikke, og det hadde vært interessant å vite hvor mange andre som har gjort det samme. Måten hun har behandlet fans på instagram og twitter ligner ikke grisen, og jeg ønsker ikke å støtte en person som oppfører seg slik på noen som helst måte.



Anonymous poster hash: eb7ad...acb
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at Hilde Christina er luta lei av at folk skriver side opp og side opp om henne på forumer, og at barn og sikkert voksne også kommer med ekle kommentarer på bloggen hennes, instagram, twitter osv. MEN man tar ikke igjen tidobbelt! Hvis en drittunge på Rema sparker meg i foten, så går jeg ikke løs på ungen med et balltre av den grunn, og sier; jammen han var slem først! Noen av kommentarene i denne tråden er unødvendige, som ventet. Jeg ventet egentlig at dette skulle være en av de vanlige hetsetrådene om HC, og jeg var klar til å forsvare henne som tidligere. Jeg har ikke fulgt henne i det siste, så jeg har ikke fått med meg hva hun har gjort på diverse medier, så denne tråden var egentlig ganske opplysende. Jeg ser det egentlig ikke på som at man diskuterer en privatperson med en privat blogg. Her diskuterer vi ikke ting hun skriver om seg selv, men ting hun skriver til andre unger! Grusomme ting! Jeg er helt sjokkert! Ja, de kan godt være noen drittunger, og ja, det er dumt å slenge dritt på blogger og andre steder. Man er ikke unnskyldt bare fordi man er et barn, men disse tingene hun svarte med, var milevis over streken. Helt sjokkerende og kvalmt. Og jeg kan ikke fatte at et voksent menneske kan skrive slike ting til barn! Uansett hvor ufordragelige de er!

Jeg har anbefalt bloggen hennes på min (heldigvis lille) blogg, men nå skal hun fjernes fra både bloggrollen og BlogLovin. Kan godt hende at hun har et godt hudpleietips i ny og ne, men det kan jeg finne andre steder. Jeg støtter ikke bloggere som oppfører seg på den måten. Vi har alle lyst til å gjøre dumme ting i blant. Men voksne normale folk klarer som regel å motstå fristelsen!



Anonymous poster hash: 4d3e9...44a
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedet for å klikke på linkene hun legger ut, kan man jo gå utav bloggen å bestill gjennom å oppsøke nettbutikken selv, da tjener hun vel ikke på anbefalingene sine? Aner egentlig ikke hvordan dette fungerer, har bare gjot det en gang. Da hun anbefalte Jane Iredal sin BB cream, som for min del ble et bomkjøp. Har lys hud, men ble hvit av den, å ekkel å få skikkelig på.

Så ikke alt hun anbefaler er bra.

Men dette var avsporing, sorry.

Men det som er tingen er at toppbloggere tjener penger bare av at folk gå inn på bloggen dems. Jo flere lesere man har, jo mer øker man i verdi for sponsorer og diverse så bare det å klikke seg inn på skjønnhetsbloggen hennes gjør henne rik. Det er derfor vi burde sette en stoppe på hvordan hun oppfører seg.

Anonymous poster hash: defe0...b21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er helt utrolig at hun ikke klarer å bare heve seg over det når hun ser at de umodne, iblant lite gjennomtenkte kommentarene hun får, kommer fra jenter i 12-14-årsalderen. Nesten ekstra ille er det når hun svarer surmaget på helt uskyldige spørsmål og kommentarer også (sånn som det med skjerfet, f.eks).
Hun virker jo blid og trivelig i de videoene som ikke går ut på å bitche mest mulig, så jeg skjønner ikke hvor vanskelig det kan være å oppføre seg ålreit ellers også.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om at det ikke er lov å bruke KG til underskriftskampanjer

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets.

Kosemose, mod

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun kan bare holde kjeft, googlet henne og ser på flere av bildene på bildesøk at det smiler hennes er et tastene duckface det også, liksom spenner leppene bare litt ut for mer fylde og leppe. Jada.

Anonymous poster hash: 83357...96f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing, samt svar på slettet innlegg.

Spørsmål om rydding eller forumets regler kan tas på PM, enten med meg eller en admin. Eller på ris&ros.

Kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun tweetet om en kommentar hun har fått på et innlegg på hverdagsbloggen, og e-postadressen til jenta er synlig. Dette kan da ikke være lovlig? Det står jo svart på hvitt i kommentarfeltet at "Your email address will not be published.".

At man skal oppgi e-post er en sikkerhet mot spam i kommentarfeltet, ikke slik at bloggeren kan dele den med hele verden og latterliggjøre folk. Er. det. mulig.

Link til tweet: https://twitter.com/hildechristina/status/388688785543667714/photo/1
Link til kommentarfelt: http://purpleladida.com/?p=6664#comments



Anonymous poster hash: 11abb...a4b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun tweetet om en kommentar hun har fått på et innlegg på hverdagsbloggen, og e-postadressen til jenta er synlig. Dette kan da ikke være lovlig? Det står jo svart på hvitt i kommentarfeltet at "Your email address will not be published.".

At man skal oppgi e-post er en sikkerhet mot spam i kommentarfeltet, ikke slik at bloggeren kan dele den med hele verden og latterliggjøre folk. Er. det. mulig.

Link til tweet: https://twitter.com/hildechristina/status/388688785543667714/photo/1

Link til kommentarfelt: http://purpleladida.com/?p=6664#comments

Anonymous poster hash: 11abb...a4b

Det tror jeg ikke er lovlig nei, denne damen har jo ingen grenser. Hvor langt kommer det til å gå før hun innser problemet?

Nå har hun til og med blokkert ip adressen min slik at jeg ikke kan gå inn på bloggene hennes, etter den kommentaren jeg skrev på den personlige bloggen hennes om tips til denne siden, så jeg får ikke sett linken. Dette blir jo bare helt sykt, hvem reagerer slikt etter å motta et lite tips?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...