Gå til innhold

#HCPEEPS Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://web.stagram.com/n/haleychristina/

Kommentarene på bildet av den nye (heslige) LV-veska er nok mynta på oss gitt. Kan jo ikke skuffe HC og hennes ekstremt homofile kompis (han identifiserer seg hovedsakelig via sin seksuelle legning tydeligvis, gaypal'en).

Anonymous poster hash: a7517...f78

For et menneske som fokuserer så mye på at folk skal tenke på seg selv, og ikke bry seg med hva andre gjør, så bruker hun forferdelig mye tid på å fokusere på alle andre! Det blir i overkant selvmotsigende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OMG! Ikke bare fysisk syk hun der altså, mye i hodet som ikke er friskt også.



Anonymous poster hash: 3f344...633
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ihvertfall tydelig at hun har lest her inne siden hun har gjort alle profilene sine sjulte. Og siden hun ikke har svart her inne, noe hun som regel gjør i tråder som omhandler henne, så er det også tydelig at hun skjønner hvor på trynet det er.



Anonymous poster hash: c1ba4...ee8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tro om hun leser bloggen til Fotballfruen? Ser hun kjøper mye i samme stil som henne når det gjelder interiør. Wallstickers, mye uglemotiv, lyse farger osv. Mye kjøpt på etsy.com.



Anonymous poster hash: 3f344...633
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tro om hun leser bloggen til Fotballfruen? Ser hun kjøper mye i samme stil som henne når det gjelder interiør. Wallstickers, mye uglemotiv, lyse farger osv. Mye kjøpt på etsy.com.

Anonymous poster hash: 3f344.e..633

Tror hun leser bloggen, men jeg tror det er mange andre steder man kan få den samme inspirasjonen. Wall stickers er veldig vanlig i USA, og ugler er vel ikke noe som fotballfrue startet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tro om hun leser bloggen til Fotballfruen? Ser hun kjøper mye i samme stil som henne når det gjelder interiør. Wallstickers, mye uglemotiv, lyse farger osv. Mye kjøpt på etsy.com.

Anonymous poster hash: 3f344...633

Hun begynte jo med de tingene før FF, da er det i så tilfell FF som leser bloggen hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo ikke krangling om ugler her, var en som kommenterte at stilen liknet FF sin, og en annen som sa at ugler var vanlig... :P Krangling er vel ikke det jeg ville kalt de to kommentarene gitt.

Hun sier jo i et av de nyeste innleggene at det bare er folk uten liv og som er svake folk osv osv som kommenterer til andre, men hun gjør det jo selv? Og var virkelig den kommentaren på LV-veska så grusom? Hva så om noen tror (eller later som at de tror) du har kjøpt en fake veske? Er det VIRKELIG noe man skal bry seg om dersom man er så utrolig selvsikker og trygg og lykkelig? For alt hun vet kan det være noen som skrev det for å provosere, og hun beit jo rett på isåfall. Hva med å bare gi så faen som hun alltid prater om at hun gjør?

Endret av SoftKitty
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun skal snakke om å ha lite å gjøre. En voksen dame som ikke virker å ha noen andre hobbyer enn å mobbe barn og bitche på Twitter.



Anonymous poster hash: eb7ad...acb
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste hadde bare oversett den kommentaren om LV-vesken, men i kjent stil legger HC og gaypal ut på en ‹‹hvem kan være frekkest tilbake››-konkurranse. Hvem var det som ikke har et liv?



Anonymous poster hash: 2e161...fe9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun virkelig at folk er misunnelig på den veska?

Det må være den styggeste veska jeg har sett på lenge!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun virkelig at folk er misunnelig på den veska?

Det må være den styggeste veska jeg har sett på lenge!

Det regnes vel som usakelig blandt de som passer på å hakke på sånt, men jeg er så enig. Den er så stygg at jeg trodde hun hadde lagt det ut FORDI den var så stygg. Fikk helt sjokk. Om noen hadde gitt meg den veska gratis hadde jeg ikke tatt den imot engang. Hver sin smak, by all means, men man må da tåle litt kritikk også. Om noen synes at jakka mi er dritstygg skal de få lov til å synes det uten at jeg henger de ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun virkelig at folk er misunnelig på den veska?

Det må være den styggeste veska jeg har sett på lenge!

Det sier du bare fordi du er for fattig til å kjøpe den selv!

:ironi:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det egentlig noen her inne som har skrevet til samarbeidspartnerne hennes? Jeg har, men føler det blir litt useriøst når/hvis det bare er meg.

Jeg fatter ikke at ikke media (typ side2 eller noe) har tatt tak i dette? Dama har tusenvis av lesere og et hav av småjenter i 10-15 års alderen som av en eller annen grunn tilber henne som en gud.. også holder hun på sånn. Jeg blir skikkelig uvel og sjokkert over å lese i kommentarfeltene hennes på instagram, det er virkelig ILLE det hun holder på med. Og den sykdommen er INGEN unnskyldning! Hun trenger virkelig hjelp, for hun sliter med noe psykisk, det er veldig tydelig!

Anonymous poster hash: 246ec...452

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Quote of the day "Don't worry about those who talk behind your back, they're behind you for a reason."

Det er ikke bak ryggen din når du følger med på det, Hilde. Det må være fantastisk tynn luft oppe på din høye hest, for du virker veldig forvirret.



Anonymous poster hash: c1ba4...ee8
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke "behind her back", men så eksplisitt som det kan få blitt!

Tror uansett de fleste i denne tråden ikke er "behind", men med god margin "ahead".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig liker veldig godt det hun skriver og siden hun har samme hudtype som meg så tar jeg til meg tips og råd. Sier hun at et produkt er dårlig så kjøper jeg det ikke.Huden min har blitt helt fantastisk etter jeg begynte å lese bloggen hennes. MEN jeg ser ikke på videoene siden oppførselen og væremåten hennes er utrolig barnslig. Hvis jeg ser på de så merker jeg at jeg mister troen på det hun skriver og det ønsker jeg ikke.

Jeg skal få mail av hun hvis alt går som det skal, så det kan jeg sende videre til de som måtte ønske det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...