Gå til innhold

#HCPEEPS Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hvem bryr seg? Hun bruker nå alle midler for å få oppmeksomhet.

Men en dag så oppdager nok fjortistilhengerne også hvordan "guden" deres er, men så lenge de ser opp til henne og forguder henne er jo alt såre vel.

Bare tenk litt bakover på det hun har skrevet, fra hun gikk hudpleieskolen og frem til nå. Virker som om hun har vært i klameri med både skolen og alt, hater den ene og den andre, orker ikke tanken på å jobbe med en normal jobb, å hvorfor det da? Fordi hun ikke kan forholde seg til andre mennesker uten at det blir oppstyr. Nå hate hun moren til mannen sin, hater masse av de folka rundt dem der osv, the list goes on.

Meget mulig hun har sine grunner for å ikke vil være med disse menneskene, men synes det er rart at det blir sånn overalt. De har sikkert sagt noe som ikke passet henne.

Slitsomt med sånne mennesker.

Anonymous poster hash: 3f344...633

Tenkt det samme jeg også. Hun hatet alle hun gikk på hudpleieskole med, hun hater veilederen hun møtte på utdanningsmesse som overbeviste henne til å begynne på hudpleieskole. Hun hater naboene sine, hun hater vennene til mannen, hater familien til mannen, bare masse hat hele tiden. Og exen? Det er vel 5-6år siden det ble slutt, er fortsatt masse hat mot han enda. Kom deg videre, hun er så bitter på alt og alle..

Anonymous poster hash: 0c7bf...569

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkt det samme jeg også. Hun hatet alle hun gikk på hudpleieskole med, hun hater veilederen hun møtte på utdanningsmesse som overbeviste henne til å begynne på hudpleieskole. Hun hater naboene sine, hun hater vennene til mannen, hater familien til mannen, bare masse hat hele tiden. Og exen? Det er vel 5-6år siden det ble slutt, er fortsatt masse hat mot han enda. Kom deg videre, hun er så bitter på alt og alle.. Anonymous poster hash: 0c7bf...569

Kanskje hun har god grunn til dette? Kanskje folk virkelig har vært stygge med henne? Trenger ikke å se lenger enn til dette forumet for å se hvor lite aksept det er for å skille seg ut og hvor dypt folk kan synke når de har flokken med seg. Om hun har opplevd noe i nærheten av samme hets i virkeligheten, skjønner jeg godt om hun er bitter. Man blir gjerne det av å ha kastet bort verdifull tid av livet sitt på dårlige mennesker.

Anonymous poster hash: 4f9a8...3ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Trenger ikke å se lenger enn til dette forumet for å se hvor lite aksept det er for å skille seg ut og hvor dypt folk kan synke når de har flokken med seg. Om hun har opplevd noe i nærheten av samme hets i virkeligheten, skjønner jeg godt om hun er bitter. Man blir gjerne det av å ha kastet bort verdifull tid av livet sitt på dårlige mennesker.

Anonymous poster hash: 4f9a8...3ca

Tråden handler om mobbing av barn. Det flott at folk reagerer og sier i fra her inne om det.

Vedr. din påstand om dårlige mennesker: HC har bl.a. svart stygt, når unge jenter har lurt på noe (det har ikke vært frekke kommentarer).

Det er ingen som hindrer HC å slutte med blogging osv. Da slipper hun å kaste bort "sin dyrebare" tid på mennesker som er med på å betale lønnen hennes.

Anonymous poster hash: c25a3...792

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden handler om mobbing av barn. Det flott at folk reagerer og sier i fra her inne om det. Vedr. din påstand om dårlige mennesker: HC har bl.a. svart stygt, når unge jenter har lurt på noe (det har ikke vært frekke kommentarer). Det er ingen som hindrer HC å slutte med blogging osv. Da slipper hun å kaste bort "sin dyrebare" tid på mennesker som er med på å betale lønnen hennes. Anonymous poster hash: c25a3...792

Jeg vet at tråden omhandler mobbing av barn, noe jeg IKKE støtter. Synes ingenting om måten hun svarer unge jenter på. Det jeg kommenterte, var påstandene om at hun hater den og den og den. Prøver helt enkelt å si at hun kan ha sine grunner til dette. Det betyr fremdeles ikke at jeg applauderer måten hun skriver til unge jenter på, for det er en helt annen sak.

Anonymous poster hash: 4f9a8...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at tråden omhandler mobbing av barn, noe jeg IKKE støtter. Synes ingenting om måten hun svarer unge jenter på. Det jeg kommenterte, var påstandene om at hun hater den og den og den. Prøver helt enkelt å si at hun kan ha sine grunner til dette. Det betyr fremdeles ikke at jeg applauderer måten hun skriver til unge jenter på, for det er en helt annen sak.

Anonymous poster hash: 4f9a8...3ca

Generelt sett så bør en person gå i seg selv, hvis man "hele tiden" opplever problemer i relasjon med andre mennesker. Skjer det noen ganger kan det ha sine naturlige grunner, men hvis det skjer gjentatte ganger over lang tid, er det et varsel om at den personen bør jobbe med seg selv. Denne evnen, til å gå i seg selv, kan det nok se ut som HC mangler, da hun ikke har innsikt nok til å se hva hun gjør, selv når hun mobber barn.

Tror nok det er dette folk over har prøvd å påpeke.

Anonymous poster hash: c25a3...792

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt sett så bør en person gå i seg selv, hvis man "hele tiden" opplever problemer i relasjon med andre mennesker. Skjer det noen ganger kan det ha sine naturlige grunner, men hvis det skjer gjentatte ganger over lang tid, er det et varsel om at den personen bør jobbe med seg selv. Denne evnen, til å gå i seg selv, kan det nok se ut som HC mangler, da hun ikke har innsikt nok til å se hva hun gjør, selv når hun mobber barn. Tror nok det er dette folk over har prøvd å påpeke. Anonymous poster hash: c25a3...792

Jeg er enig med deg i at gjentatte konflikter over lang tid kan være et dårlig tegn. Samtidig er det mange andre variabler som kan spille inn og forårsake dette. En ting som skremmer vettet av meg, er den gjengmentaliteten som mange får i et studiemiljø eller i en familie hvis det er noen der som går sine egne veier. Det blir fort slik at "ingen liker henne, da liker heller ikke jeg henne", uten å egentlig tenke noe mer over saken. Har sett dette ofte nok på jobben min for eksempel. Selvsagt, HC kan være en slem bitch som selv er skyld i problemene sine, hva vet vel vi. Jeg prøver bare å peke på at det finnes andre muligheter som er vel så sannsynlige.

Anonymous poster hash: 4f9a8...3ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at gjentatte konflikter over lang tid kan være et dårlig tegn. Samtidig er det mange andre variabler som kan spille inn og forårsake dette. En ting som skremmer vettet av meg, er den gjengmentaliteten som mange får i et studiemiljø eller i en familie hvis det er noen der som går sine egne veier. Det blir fort slik at "ingen liker henne, da liker heller ikke jeg henne", uten å egentlig tenke noe mer over saken. Har sett dette ofte nok på jobben min for eksempel. Selvsagt, HC kan være en slem bitch som selv er skyld i problemene sine, hva vet vel vi. Jeg prøver bare å peke på at det finnes andre muligheter som er vel så sannsynlige.

Anonymous poster hash: 4f9a8...3ca

Selvfølgelig kan det være slik generelt sett, men dessverre har mange fulgt HC i mange år, og sett at hun har en repeterende dårlig atferd ovenfor lesere som aldri har gjort henne noe som helst.

Sannsynligheten for at denne atferden også kan ha hatt noe med de gjentatte "private konfliktene" er derfor større enn at her foreligger en "gjengmentalitet". Hun har også fått begynt på nytt, ved at hun har flyttet fra Norge til USA. Likevel høres det ut som ting fortsetter i samme mønsteret.

Nei, folk har i alle år vært veldig flink til å unnskylde HC. Begynner å bli lei av det. Hun er voksen, og må begynne å ta ansvar for handlingene sine...

Anonymous poster hash: c25a3...792

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at gjentatte konflikter over lang tid kan være et dårlig tegn. Samtidig er det mange andre variabler som kan spille inn og forårsake dette. En ting som skremmer vettet av meg, er den gjengmentaliteten som mange får i et studiemiljø eller i en familie hvis det er noen der som går sine egne veier. Det blir fort slik at "ingen liker henne, da liker heller ikke jeg henne", uten å egentlig tenke noe mer over saken. Har sett dette ofte nok på jobben min for eksempel. Selvsagt, HC kan være en slem bitch som selv er skyld i problemene sine, hva vet vel vi. Jeg prøver bare å peke på at det finnes andre muligheter som er vel så sannsynlige.

Anonymous poster hash: 4f9a8...3ca

I dette tilfellet er det ikke bare i et miljø dette har skjedd, men hvor enn HC har flyttet og i alle nye miljøer ender hun opp med å hate personene rundt henne.

Anonymous poster hash: defe0...b21

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir klarere og klarere at denne tråden styres av noen som er besatt av HC og har som mål å ødelegge henne. De samme påstandene gjentas og gjentas, løgner spres og hun framstilles som et monster. Hvis hun er så ille, hvordan kan hun ha suksess med bloggen sin da? Jeg tror det er noen ganske få som har det som oppgave å skrive dritt, stakkars deg ( dere) som ikke klarer å slippe taket! Hvis dere faktisk har glede av å holde på sånn, er det krystallklart hvem som har problemer med hodet sitt! Det finnes gode psykologer, prøv en av de.

Anonymous poster hash: d1e7f...2ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir klarere og klarere at denne tråden styres av noen som er besatt av HC og har som mål å ødelegge henne. De samme påstandene gjentas og gjentas, løgner spres og hun framstilles som et monster. Hvis hun er så ille, hvordan kan hun ha suksess med bloggen sin da? Jeg tror det er noen ganske få som har det som oppgave å skrive dritt, stakkars deg ( dere) som ikke klarer å slippe taket! Hvis dere faktisk har glede av å holde på sånn, er det krystallklart hvem som har problemer med hodet sitt! Det finnes gode psykologer, prøv en av de.

Anonymous poster hash: d1e7f...2ad

Jeg har sett et par innlegg som går over streken, generelt syns jeg det er flott at bloggere med dårlig oppførsel får kritikk. Ellers er det synd at du ikke klarer å lese kritikk uten å psykologisere over de som kommer med kritikken.

Anonymous poster hash: 0c477...839

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir klarere og klarere at denne tråden styres av noen som er besatt av HC og har som mål å ødelegge henne. De samme påstandene gjentas og gjentas, løgner spres og hun framstilles som et monster. Hvis hun er så ille, hvordan kan hun ha suksess med bloggen sin da? Jeg tror det er noen ganske få som har det som oppgave å skrive dritt, stakkars deg ( dere) som ikke klarer å slippe taket! Hvis dere faktisk har glede av å holde på sånn, er det krystallklart hvem som har problemer med hodet sitt! Det finnes gode psykologer, prøv en av de.

Anonymous poster hash: d1e7f...2ad

Jeg har seriøst ikke ord. Håper du en gang joiner virkeligheten.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... De samme påstandene gjentas og gjentas, løgner spres og hun framstilles som et monster. Hvis hun er så ille, hvordan kan hun ha suksess med bloggen sin da? ...

Anonymous poster hash: d1e7f...2ad

Ja, hva skal man tenke om en kvinne som bruker fritiden sin på å mobbe barn?

Hun klarer å drive bloggen sin pga mange ikke vet om hvordan hun er.

Forhåpentligvis kan en slik tråd som være med på å spre et rykte om "den virkelige HC". :)

Anonymous poster hash: c25a3...792

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem sin virkelighet? Hvem er du som kan definere virkeligheten her?

Anonymous poster hash: d1e7f...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal man tenke om en kvinne som bruker fritiden sin på å mobbe barn? Hun klarer å drive bloggen sin pga mange ikke vet om hvordan hun er.Forhåpentligvis kan en slik tråd som være med på å spre et rykte om "den virkelige HC". :)Anonymous poster hash: c25a3...792

Ja, for det er jo målet ditt, sant? Du veit jo hvem den virkelige HC er? Stakkars, lille fjott!

Anonymous poster hash: d1e7f...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir klarere og klarere at denne tråden styres av noen som er besatt av HC og har som mål å ødelegge henne. De samme påstandene gjentas og gjentas, løgner spres og hun framstilles som et monster. Hvis hun er så ille, hvordan kan hun ha suksess med bloggen sin da? Jeg tror det er noen ganske få som har det som oppgave å skrive dritt, stakkars deg ( dere) som ikke klarer å slippe taket! Hvis dere faktisk har glede av å holde på sånn, er det krystallklart hvem som har problemer med hodet sitt! Det finnes gode psykologer, prøv en av de.

Anonymous poster hash: d1e7f...2ad

Det er ingen her som trenger å gjøre noe som helst for å ødelegge henne, det virker som at hun klarer det helt fint selv. Det meste som har blitt skrevet i denne tråden er ting hun har sagt eller gjort, uten noen som helst forandring av sannheten. Jeg tror et hvert menneske med et snev av empati i kroppen føler at oppførselen hennes er forkastelig. Den som er mest besatt av noe som helst er henne. Hun er besatt av å forfølge og mobbe enhver som ikke mener det samme som henne.

Personlig er jeg besatt av å kvitte verden med mobbere, one bully at a time.

Anonymous poster hash: c1ba4...ee8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem sin virkelighet? Hvem er du som kan definere virkeligheten her?

Anonymous poster hash: d1e7f...2ad

Virkeligheten som handler om at HC mobber barn i fritiden sin.

Anonymous poster hash: c25a3...792

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det er jo målet ditt, sant? Du veit jo hvem den virkelige HC er? Stakkars, lille fjott!

Anonymous poster hash: d1e7f...2ad

Jeg vet at hun mobber barn.

Anonymous poster hash: c25a3...792

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sin virkelighet? Hvem er du som kan definere virkeligheten her?

Anonymous poster hash: d1e7f...2ad

Den er da vitterlig godt dokumentert på nett.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sin virkelighet? Hvem er du som kan definere virkeligheten her?

Anonymous poster hash: d1e7f...2ad

Virkeligheten er jo den hun dokumenterer svart på hvitt i sosiale medier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...