Gå til innhold

#HCPEEPS Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om det "hemmelige innlegget". Så min email/ ip får hun ikke :-) Det jeg er opptatt av er at det er galt å mobbe ungjenter.



Anonymous poster hash: 2fc4c...c72
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok mange her inne som ikke sendte mail også. Også er det mange som ikke er her inne som sendte mail. Håper da virkelig hun ikke har skrevet alle kommentarene på innlegget etter selv. Om hvor vakker og fantastisk hun er? Det virker veldig merkelig.

Men nå har jo dama bevist gang på gang at hun er merkelig og har dårlig kontakt med virkeligheten. Skulle ikke forundre meg om hun hadde gjort noe slik.

Anonymous poster hash: eb7ad...acb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Twitteren hennes åpen igjen. Og hun har skrevet om alle de fine tilbakemeldingene hun har fått på innlegget sitt.

Anonymous poster hash: c1ba4...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jo dama bevist gang på gang at hun er merkelig og har dårlig kontakt med virkeligheten. Skulle ikke forundre meg om hun hadde gjort noe slik. Anonymous poster hash: eb7ad...acb

Nei. Det er merkelig, men skulle ikke forundre meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentarene på det siste innlegget ser ut som de er skrevet av samme person, jo. De fleste meldingene hun får til vanlig er fra fjortiser som går bananas med smileys. Hm...

Anonymous poster hash: 11abb...a4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Det er jo litt ironisk da, å hardnakket hevde at hun ikke bryr seg om KG-kjerringene, samtidig som hun tydeligvis bryr seg nok til å lage tøyseinnlegg for å lure folk her inne. Haha.



Anonymous poster hash: 0c477...839
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, skaff dere et liv a folkens!

gaypal??

Anonymous poster hash: eb7ad...acb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, skaff dere et liv a folkens!

Sier du, som har lest i denne tråden siden i går? Ja da, vi ser deg Gaypal.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at noen av de jentene som er helt ville etter henne på Instagram har kommentert noe ang dette superduperhemmelige greiene. Det blir kanskje slitsomt å opprette et titalls falske instagramprofiler for å late som at man er noen som har lest innlegget og som skal kommentere hvor fantastisk hun er..

Anonymous poster hash: 246ec...452

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øverste kommentarene er jo skrevet med 2 minuters mellomrom. HAr disse tre jentene fått passordet samtidlig og llest innlegget på samme tid for så å legge igjen kommentar? Neppe.

Jeg skulle derimot likt å høre hva Hilde Chirstina har å si til sitt forsvar angående måten hun prater til de yngre leserne sine på. Selv om ei jente på 13 år skriver "Du er stygg" Så gir det ikk een voksen kvinne på 27 år rett til å svare alt mulig faenskap tilbake. Så hvis du leser dette Hc, hvorfor gjør du det? Føler du virkelig at det er rett av deg? Spesielt med tanke på at du har lagt ut video der du sier at man skal ALDRI kommentere stygge ting om utseendet til folk, uansett hva grunnen er. Gjelder den regelen alle unntatt deg?

Jeg vet det er viktig for deg å framstå som en person som "gir faen", og disse små tillhengerne dine "elsker deg" for det. Men si meg, hvis du virkelig gir faen i hva folk sier om deg, hvorfor svarer du dem frekkere tilbake? Hvorfor legge ut alt mulig på twitter om hvor idiotiske disse personene er, og ikke minst snakker med din "gaypal" på instagram om hvor fæle disse småjentene er. Du går også på deres istagram konto for å legge igjen fæle kommentarer. Er dette virkelig å gi faen? En som gir faen, hever hodet og lar være å svare, eller sletter slike barnslige kommetarer.

Jeg synes bare det er synd at en dame som er flink til å skrive og formulere seg i jobbsammenhenger (jobben) ødelegger så mye for seg selv ved å oppføre seg slik mot barn. Det er tydelig at hun ikke synes hun har gjort noe galt, siden hun bare fortsetter med dette. Jeg ville tro at etter å ha lest tråden her, så hadde hun fått en liten tankevekker og at det hadde gått opp for henne at sånn oppfører ikke et voksent menneske seg. Det er veldig trist at hun ikke ser det....



Anonymous poster hash: 68cda...e13
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De øverste kommentarene er jo skrevet med 2 minuters mellomrom. HAr disse tre jentene fått passordet samtidlig og llest innlegget på samme tid for så å legge igjen kommentar? Neppe.

Jeg skulle derimot likt å høre hva Hilde Chirstina har å si til sitt forsvar angående måten hun prater til de yngre leserne sine på. Selv om ei jente på 13 år skriver "Du er stygg" Så gir det ikk een voksen kvinne på 27 år rett til å svare alt mulig faenskap tilbake. Så hvis du leser dette Hc, hvorfor gjør du det? Føler du virkelig at det er rett av deg? Spesielt med tanke på at du har lagt ut video der du sier at man skal ALDRI kommentere stygge ting om utseendet til folk, uansett hva grunnen er. Gjelder den regelen alle unntatt deg?

Jeg vet det er viktig for deg å framstå som en person som "gir faen", og disse små tillhengerne dine "elsker deg" for det. Men si meg, hvis du virkelig gir faen i hva folk sier om deg, hvorfor svarer du dem frekkere tilbake? Hvorfor legge ut alt mulig på twitter om hvor idiotiske disse personene er, og ikke minst snakker med din "gaypal" på instagram om hvor fæle disse småjentene er. Du går også på deres istagram konto for å legge igjen fæle kommentarer. Er dette virkelig å gi faen? En som gir faen, hever hodet og lar være å svare, eller sletter slike barnslige kommetarer.

Jeg synes bare det er synd at en dame som er flink til å skrive og formulere seg i jobbsammenhenger (jobben) ødelegger så mye for seg selv ved å oppføre seg slik mot barn. Det er tydelig at hun ikke synes hun har gjort noe galt, siden hun bare fortsetter med dette. Jeg ville tro at etter å ha lest tråden her, så hadde hun fått en liten tankevekker og at det hadde gått opp for henne at sånn oppfører ikke et voksent menneske seg. Det er veldig trist at hun ikke ser det....

Anonymous poster hash: 68cda...e13

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke sluttet å lese bloggen hennes enda? Synes dere hun fortjener så mye mas og "PR"? Tror dere at et blogginnlegg er kjempeinteressant bare fordi det er passordbeskyttet? Hun har sikkert aldri hatt så mye besøkende på bloggen sin på aldri så lenge!



Anonymous poster hash: 4d3e9...44a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke sluttet å lese bloggen hennes enda? Synes dere hun fortjener så mye mas og "PR"? Tror dere at et blogginnlegg er kjempeinteressant bare fordi det er passordbeskyttet? Hun har sikkert aldri hatt så mye besøkende på bloggen sin på aldri så lenge!

Anonymous poster hash: 4d3e9...44a

Enig. Jeg har ikke behov for å lese noe av det hun skriver, da ingenting kan forandre mitt syn på henne etter å ha sett mobbingen hun driver på med.

Håper bare at hun mister leserne sine, slik at hun får merke konsekvensene av oppførselen sin.

Anonymous poster hash: c25a3...792

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De øverste kommentarene er jo skrevet med 2 minuters mellomrom. HAr disse tre jentene fått passordet samtidlig og llest innlegget på samme tid for så å legge igjen kommentar? Neppe.

Jeg skulle derimot likt å høre hva Hilde Chirstina har å si til sitt forsvar angående måten hun prater til de yngre leserne sine på. Selv om ei jente på 13 år skriver "Du er stygg" Så gir det ikk een voksen kvinne på 27 år rett til å svare alt mulig faenskap tilbake. Så hvis du leser dette Hc, hvorfor gjør du det? Føler du virkelig at det er rett av deg? Spesielt med tanke på at du har lagt ut video der du sier at man skal ALDRI kommentere stygge ting om utseendet til folk, uansett hva grunnen er. Gjelder den regelen alle unntatt deg?

Jeg vet det er viktig for deg å framstå som en person som "gir faen", og disse små tillhengerne dine "elsker deg" for det. Men si meg, hvis du virkelig gir faen i hva folk sier om deg, hvorfor svarer du dem frekkere tilbake? Hvorfor legge ut alt mulig på twitter om hvor idiotiske disse personene er, og ikke minst snakker med din "gaypal" på instagram om hvor fæle disse småjentene er. Du går også på deres istagram konto for å legge igjen fæle kommentarer. Er dette virkelig å gi faen? En som gir faen, hever hodet og lar være å svare, eller sletter slike barnslige kommetarer.

Jeg synes bare det er synd at en dame som er flink til å skrive og formulere seg i jobbsammenhenger (jobben) ødelegger så mye for seg selv ved å oppføre seg slik mot barn. Det er tydelig at hun ikke synes hun har gjort noe galt, siden hun bare fortsetter med dette. Jeg ville tro at etter å ha lest tråden her, så hadde hun fått en liten tankevekker og at det hadde gått opp for henne at sånn oppfører ikke et voksent menneske seg. Det er veldig trist at hun ikke ser det....

Anonymous poster hash: 68cda...e13

Du er bare misunnelig fordi du ikke har passordet. Jeg vet derimot alt.

Anonymous poster hash: 077dd...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare misunnelig fordi du ikke har passordet. Jeg vet derimot alt.

Anonymous poster hash: 077dd...9e3

Hahahahahahahahahahahahaha

Anonymous poster hash: c1ba4...ee8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare misunnelig fordi du ikke har passordet. Jeg vet derimot alt.

Anonymous poster hash: 077dd...9e3

Og hvem bryr seg?

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvem bryr seg? Hun bruker nå alle midler for å få oppmeksomhet.

Men en dag så oppdager nok fjortistilhengerne også hvordan "guden" deres er, men så lenge de ser opp til henne og forguder henne er jo alt såre vel.

Bare tenk litt bakover på det hun har skrevet, fra hun gikk hudpleieskolen og frem til nå. Virker som om hun har vært i klameri med både skolen og alt, hater den ene og den andre, orker ikke tanken på å jobbe med en normal jobb, å hvorfor det da? Fordi hun ikke kan forholde seg til andre mennesker uten at det blir oppstyr. Nå hate hun moren til mannen sin, hater masse av de folka rundt dem der osv, the list goes on.

Meget mulig hun har sine grunner for å ikke vil være med disse menneskene, men synes det er rart at det blir sånn overalt. De har sikkert sagt noe som ikke passet henne.

Slitsomt med sånne mennesker.



Anonymous poster hash: 3f344...633
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...