Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan dere finne noen innlegg som tyder på en spiseforstyrrelse?

Anonymous poster hash: 7f23d...460

Ja, mange. Om ikke du klarer det så har du ikke lest alle innleggene, eller så synes du 15 mandler eller 7 knekkebrød er en god dagsrasjon mat. Jeg kommer ikke til å lete frem innleggene for deg om du venter det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, mange. Om ikke du klarer det så har du ikke lest alle innleggene, eller så synes du 15 mandler eller 7 knekkebrød er en god dagsrasjon mat. Jeg kommer ikke til å lete frem innleggene for deg om du venter det.

det kan da ligge mye bak. At man foreksemel ikke står opp før seint på dagen, er syk, ikke har matlyst. Bare fordi noen spiser det en dag, betyr det ikke at det er dagligkost..

Anonymous poster hash: 7f23d...460

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Ja, et par av mine innlegg har blitt postet på dager hvor matlysten har vært på bånn.

Som i dag så har jeg spist lite, men har rett og slett ikke orket mer.

Spiste 1 lite rundstykke i formiddag, og til middag ble det 1 rundstykke og 2 stekte egg.

Men jeg spiser myyye mer andre dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva er normalt da, løvetanten? Noen spiser kanskje lite, mens noen spiser mer. Det blir feil å skulle bli irriterte på de som legger ut hvor lite de har spist. Kanskje de har stått opp seint, vært syk, eller har liten matlyst den dagen. Jeg mener denne gruppa skal være for alle. Synes det er en lur idé å få kunne skrive opp hva man har spist, for da tenker man kanskje "oi det var litt lite" eller "dette ble litt mye".



Anonymous poster hash: 46ed3...a3e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To skiver grovt hjemmebakt brød med leverpostei/rødbeter og hapå. En normal skål med havregrøt kokt på vann/melk og litt kanel. Kaffe til.

Tre skiver grovt hjemmebakt brød med leverpostei/majones og italiensk salat/hvitost. Melk til.

En stor skål/bolle salat av hjertesalat, sukkererter, rødløk, spisspaprika, kidneybønner, reker, feta og dressing av mager kesam, sitron, salt og pepper. Light-brus til.

Muligens litt sjokolade til kvelds. Ja, jeg er på sjokolade-kjøret. :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 skyr fersken/ bringebær

1 eple

100 g kalkunskinke med tomat til

skyr vanilje med musli

100 g kalkunskinke

skyr blåbær (haha IGJEN, var på farten i hele går)

2 plommer

1 pepsi max

1 pose lakerol sukkerfri pastiller

2 hjemmelaga pizzastykker
30 g melkesjokolade



Anonymous poster hash: 8c568...f5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frokost: havregrøt med cottage cheese ogkanel, te med litt melk

Lunsj: en ørretfilet med salat (ruccola, agurk, tomater, paprika), 1ss dressing, 20 gram mandler

Mellommåltid: en speltlompe med Philadelphia kremost og 5 skiver kalkunpålegg

Middag: viltgryte laget med mager kesam reinskav, erter, sopp og gulrøtter, 2 ss villris

Kveldsmat: en halv proteinbar

Anonymous poster hash: a7cc8...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :) Verdens enkleste! Dette var til 2 voksne personer:

* Oppkuttet kålrot, gulrot, litt sellerirot, litt pastinakk og purre kokes med 2 grønnsaksbuljong-terninger til de er myke. Ca 20 min avhengig av str på bitene.

* Mos grønnsakene litt med potetmoser slik at du får passe lapskaus-konsistens! Rotgrønnsaker blir ikke like "ihelkokt" som poteter blir.

* Stek opp 1 pk strimlet svinekjøtt (300 g) i wok (trenger ikke stekefett) med 2 fedd hakka hvitløk, salt og pepper

* Ha kjøttet i grønnsaksgryta og la det stå å putre slik at smakene blander seg.

* Smak til med salt og pepper, men husk at buljongen i seg selv ofte er salt nok.

Har både brukt ferske og frosne grønnsaker og smaker IKKE forskjell. Findus har en billig rotgrønnsaksblanding med nesten akkurat disse grønnsakene.

Mannen i huset merka ikke at det ikke var poteter i før porsjon nr. 2 så det var mer enn godkjent!

Gi meg tilbakemld om dere lager den da :)

Anonymous poster hash: 8c568...f5d

Lagde den igår, veldig god og enkel oppskrift! Tenkte kanskje det hadde vært godt med f.eks søtpotet oppi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 glass Oboy og 5 glass med Farris blandet med eplejuice.

Tørst og hungover idag. Nå sitter jeg å planlegger stort hvilken feit og usunn mat jeg skal spise snart!! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes generelt folk spiser litt lite her jeg, eller er det bare meg?

Vi er i Danmark nå, så her blir det ikke spesielt sunt om dagen.

Frokost: 1 1/2 skive med cheddar/salami og cheddar/syltetøy, litt juice og te

Lunsj: 1 grov pølse, 2 skiver m/ skinkesalat/cheddar og te

Vann innimellom (for lite).

Begynner å bli sulten igjen, men middag blur ikke før i kveld, så må finne meg noe annet så lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå har jeg spist et halvt knekkebrød og drukket litt pepsi max.

Har ikke noe matlyst i dag.....



Anonymous poster hash: eb372...52a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå har jeg spist et halvt knekkebrød og drukket litt pepsi max.

Har ikke noe matlyst i dag.....

Anonymous poster hash: eb372...52a

Nødvendig å skrive at du kun har spist så lite? Synes denne tråden burde være for de som har spist minst 3 (fullverdige) måltider..

Anonymous poster hash: 76166...3ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gått å småspist. Ikke lurt! Burde heller spart meg til lørdagskosen i kveld.

Det jeg har spist:

Banan og cola til frokost

2 knekkebrød til lunsj

+gått å småspist på chips + sjokolade

drikker kako nå, men uten sukker, så det er jo ikke såååå ille

mer cola...

2 knekkebrød

Hadde jeg bare klart å holde meg unna småspisingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ble det et eple nå for en stund siden, og så blir det visst pizza til middag/kvelds her. Nam! :-)

Og så har jeg lyst på Yankee-sjokolade med lakris som de har her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det er så triggende når dere spiser så lite, og jeg prøver så hardt jeg kan å komme ut av sf. Klarer ikke å holde meg unna tråden heller :(

Anonymous poster hash: 0f1c2...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bolle
En hjemmelaga hamburger
En kopp kakao og litt chips

skal finne noe mer snart.



Anonymous poster hash: 7f23d...460
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

I dag ble det:

Frokost: 1 atkinsbar lavkarbo

Lunch: 1 (mektig) rundstykke med salat, agurk og salami

Middag: hjemmelaget hamburger med ost og bacon

Også har det vel gått ned en liter pepsi max

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv jeg har vært "flink" i dag. Har nå skjønt at masse måltider funker dårlig for meg. Spiser når jeg er sulten og ligger på ca. 300-500 kcal pr. måltid. :)

Frokost: To rugsprø med to kokte egg og ca 20 gram kaviar. Te med litt melk og 1,5 ts sukker i.

Lunsj: En halv rugbriks med kremost og kalkunskinke og grønt. Cola Light 0.5 l.

Mellommåltid: En halv Troika (supersunt, ja...). Gav siste halve til kollegaen min, hehe.

Middag: En liten kyllingfilet med pesto og litt fullkornsris. Grønn salat og 1 ts hjemmelaget rømmedressing. Pepsi Max 0.5 l.

Veier opp for mine 2000 kcal i går... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt kokt på vann/melk og sukrin.

Masse kaffe fram til sen lunsj på jobb; tre grove skiver hjemmebakt brød med leverpostei/majones og italiensk salat/hvitost. Melk til.

Hjemmelaget pizza med grov bunn, hjemmelaget tomatsaus, osteblanding, pepperoni og paprika til middag. Litt hvitløksdressing på toppen. Cola X til.

Kjøpte inn sjokoladeplater og smågodt så jeg kunne slå meg løs i kveld, men har bare spist 3 smågodt-biter. 3, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...