Gå til innhold

Drømmedama er blitt tykk :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoho: Så mange kommentarer jeg har i hodet mitt angående EN bestemt setning her nå! Men jeg tror det er best jeg holder det for meg selv... :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da er vel henne ikke drømmedamen heller akkurat? :vetikke:

Anonymous poster hash: ca715...ba1
Skrevet

75 kg er derimot svært mye for en kvinne på 170. Man vet også at de færreste kvinner har mye muskelmasse, så da har du 75kg med nesten utelukkende fett. Hvem i alle dager synes dette er attraktivt?

Ja, menn liker slanke damer. Det er ikke verre enn at du og dine medkvinner kan begynne å trene litt og spise litt mindre godteri, så skal du se at også du blir slank og pen. :)

Hun her er 170 cm og veier 75 kg. Ser hun feit ut?

http://kroppsbild.files.wordpress.com/2011/06/kb.jpg

Hvis du mener det, da har du virkelig et forvrengt kroppssyn på kvinner.

Anonymous poster hash: 11ef9...8d2

• Liker 4
Skrevet

Du kan veie akkurat så mye du vil, men ikke forvent at alle menn skal godta mantraet om at "big is beautiful". Jeg liker ikke hengemage og valker. Jeg liker en stram mage og glatt hud. Jeg tror de fleste menn foretrekker det.

Merkelig at jeg ser så mange menn med kvinner som tydeligvis er av den typen du ikke liker da.

• Liker 1
Skrevet

KG-lubben, men ikke sterkt overvektig med hengemange og valker. Faktisk normalvektig. Dine preferanser trumfer ikke et medisinsk faktum.

Anonymous poster hash: b5bb7...395

KG-lubben :fnise:

Anonymous poster hash: 3b2d4...8e5

• Liker 1
Skrevet

Flott... Nok en tråd for å få damer som ser fine og normale ut til å føle seg som dritt

Anonymous poster hash: a36df...434

• Liker 7
Skrevet

/ts

Så utseende betyr ingenting? Dette er en jente på 1.70 som har gått fra slank og pen, til en flodhest. Ja, det høres slemt ut, men det er sannheten. Hun er dobbelt så stor. Jeg vil tippe hun veier godt over 75 kg nå. Tidligere var hun noen og femti kilo...

Anonymous poster hash: 8eb1f...057

HAHAHA...75 kg er jo ingenting?? Jeg er 75 kg og bruker strl small og medium. Har aldri blitt betegent som tykk. Hvilken verden lever du i? Hun var sikkert kjempe fin.

Anonymous poster hash: d29ce...dcf

• Liker 3
Skrevet

Altså, no har vel ikkje TS nett veid dama heller, då. Ser ho ut som ein flodhest så gjer ho vel det, for alt vi veit kan det jo vere at ho har lagt på seg 40kg, ikkje 20. Eg har likevel full forståing for at ho ikkje er draumedama meir - her er det jo noko med personlegdomen til dama som han ikkje var klar over, nemlig det at ho let seg sjølv forfalle. Og det har mindre med sjølve feittet å gjere, og meir med mindsettet.

Skrevet

/ts

Så utseende betyr ingenting? Dette er en jente på 1.70 som har gått fra slank og pen, til en flodhest. Ja, det høres slemt ut, men det er sannheten. Hun er dobbelt så stor. Jeg vil tippe hun veier godt over 75 kg nå. Tidligere var hun noen og femti kilo...

Anonymous poster hash: 8eb1f...057

Mener du virkelig at en på 1.70 skal veie noe med femti? Skaff deg en modell! Det er ikke sunt å veie så lite når du er så høy så det at hun har gått opp litt er bare positivt! Herligheten.. Man er heller ikke flodhest av og veie noen og sytti når man er så høy. Du må virkelig ha et jævla forvridd bilde på virkeligheten!

• Liker 6
Skrevet

Det må vel være tull, at du som er 54 kilo bruker klær i størrelse medium fordi du ikke passer inn i noe mindre? Jeg tror heller ikke noen på 64 kilo kan bruke størrelse xs..

Str. xs har blitt større, i takt med at vi som folkeslag har blitt større.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal alle damene her inne overbevise så sterkt at en dame på 75 ikke er feit/lubben? La nå TS og andre folk synes det da. Herregud. Dere går jo helt bananas. :ler:

Anonymous poster hash: 4efac...84f
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Det er ingenting galt i ta vare på utseendet sitt. Noen forvirrer dog dette med "å følge en standard" i stedet for "å gjøre det beste ut av det de har". Det finnes ikke stygge mennesker, bare late mennesker.

Har lest igjennom tråden nå, og det kan virke som om de fleste har hengt seg oppi hvorvidt 75 kg er overvekt for en kvinne eller ikke, hva som er "tynn" og hva som er "feit". Ingen ser ut til å ha skjønt at en person, mann eller kvinne, på en bestemt høyde med lav kroppsvekt ikke nødvendigvis behøver å ha særlig bedre helse enn noen som veier litt mer.

En del folk på KG, og ellers i den virkelige verden ser ut til å tro at å være "feit" gjør en til en dårlig person. Ikke bare at man er overvektig, men at å være overvektig gjør en person dum, slem og stygg. Mens å være "tynn" fritar en for konsekvensene av å være drittsekk. Hvis man er "tynn" er man visst også automatisk pen, og har rett til å sette en standard for alle andre og behandle de som ikke tar deres eksempel til etterfølgelse som skitt ved å bruke kallenavn som "flodhest", "drog", osv. Men selvsagt aldri opp i ansiktet deres. Jeg har møtt mange slike mennesker, og med fare for å ødelegge illusjonene for dem er de ikke så godt likt av alle rundt seg som de selv tror.

Selvsagt er ikke alle tynne mennesker rasshøl. Akkurat slik alle tykke mennesker ikke er snille og gode.

Vi er alle mennesker.

Det ovennevnte er en inneforståtthet etter århundrer med utseendepress og idealer som for folk flest ikke alltid lar seg gjøre i virkeligheten, så det er ikke rart at folk forsvarer seg når TS og de som er enige med ham kommer med sånne utsagn som de gjør. Enhver person med den anbefalte mengden anstendighet vil synes at det TS gjorde mot den stakkars kvinnen var vemmelig. Han er direkte slem og egoistisk her, som ikke engang ville forklare seg overfor "drømmedama" og stakk. Ingen annen ekte mann vil ligne en som gjør noe slikt, (Jerry Seinfeld - syndrom) så hvorfor skulle kvinner ønske å leve opp til hans ideal? Det er sykt.

Endret av AmandaVI
  • Liker 3
Skrevet

Herregud... Flaks at jeg er populær blant gutter og har bra selvbilde, hvis ikke hadde jeg hoppet i sjøen etter å ha lest dette.

Hilsen jente, 28 år, 75 kg, 166 cm høy, som absolutt ikke mangler draget på kjekke og flotte menn. Hipp hurra for at de mennene ikke vanker på kvinneguiden, men lever ute i den virkelige verden.

Anonymous poster hash: 097b7...11d
  • Liker 2
Skrevet

Mener du virkelig at en på 1.70 skal veie noe med femti? Skaff deg en modell! Det er ikke sunt å veie så lite når du er så høy så det at hun har gått opp litt er bare positivt! Herligheten.. Man er heller ikke flodhest av og veie noen og sytti når man er så høy. Du må virkelig ha et jævla forvridd bilde på virkeligheten!

Øh, det kommer jo helt an på benbygning, muskelmasse og andre parametere også. Til sammenlikning er jeg mann på 1.80 blank og veier ca 74 nå, t.o.m. med litt muskler (litt lengere og slanke vil jeg si) og er på ingen måte undervektig. Om jeg plutselig skulle gått opp 20 kilo så hadde jeg sett ganske "est" ut for å si det sånn, og jeg kan tippe at det vil se ennå mer est ut på en som er ti cm lavere enn meg.

Fakta er jo uansett at hun på kort tid gikk opp 20 kg. Da er man jo ikke lenger den man forelsket seg i, uansett hva utangspunktet var før.

Anonymous poster hash: eb5de...eab

• Liker 3
Skrevet

Herregud... Flaks at jeg er populær blant gutter og har bra selvbilde, hvis ikke hadde jeg hoppet i sjøen etter å ha lest dette.

Hilsen jente, 28 år, 75 kg, 166 cm høy, som absolutt ikke mangler draget på kjekke og flotte menn. Hipp hurra for at de mennene ikke vanker på kvinneguiden, men lever ute i den virkelige verden.

Det er jo ingen som har sagt ei dame som veier mer enn 70 ikke kan se bra ut generelt, men vi må jo ta utgangspunkt i det ts skriver selv om han kunne unngått å bruke ord som "flodhest". 20 kilo vektøktning på relativt kort tid er nok ikke helsemessig sunt uansett med mindre man snakker rene muskler.

Anonymous poster hash: eb5de...eab

• Liker 1
Skrevet

Underholdende å se desperate rasjonaliseringer av preferanse som du føler deg utelatt fra. Men ja, heldigvis for deg/dere, så er menn ganske altetende når det kommer til kvinner så det blir noe på dere alle, som regel.

Anonymous poster hash: e7af3...174

• Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Tviler for at majoriteten har den oppfatningen som KG menn har :fnise:

• Liker 2
Skrevet

KG menn er en egen rase.

• Liker 5
Gjest sweetsugar
Skrevet

20 kilo er ganske så mye, så om hun virkelig har lagt på seg så mye kan jeg godt forstå TS. Unødvendig å kalle han en drittsekk og det som er, da man faktisk må tiltrekkes personen utsendemessig også, og ikke bare pga hvordan personen er. Det er helt okey å ha litt krav på hvordan en partner skal se ut og folk kan nekte på det så mye de vil, men de alleraller fleste ville heller hatt en pen kjæreste framfor en stygg en.

Meeen det går jo ant å gi henne en sjanse? Kansje du endrer mening etterhvert

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...