Kiarapus Skrevet 17. september 2013 #181 Skrevet 17. september 2013 Tja, ikke meg du siterte men: For å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke særlig om selvfølelsen til andre folk. Jeg har selv blitt mobbet for å ha litt ekstra (i betydningen 4-5 kilo) tidligere, og kvinner har kommentert det selv i voksen alder. Det verste var at de ikke akkurat var noen sylfider selv. Uansett kan folk drite og dra hvis de ikke tåler å høre det, mange av oss andre har måttet tåle det store deler av livet. Anonymous poster hash: eb5de...eab Okey, for det første, hvis kvinnfolk har kommentert at DU har vært overvektig med 4-5 kilo ekstra, så er det disse kvinnen det er noe galt med. Det går selvfølgelig begge veier Og når du vet selv hvordan det føles å få slike kommentarer, hvorfor i all verden er du da så ufin å uttaler deg likt selv da? Syns du virkelig at det er rett at det at du har blitt såret skal gå utlover uskyldige? Du bør heller da "hevne" deg på de som faktisk var stygge mot deg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #182 Skrevet 17. september 2013 Flott at du innrømte at det var en ufin kommentar Flere menn skulle hatt slik selvinnsikt Finner man dama i sitt liv og lar ryktet sitt å hva gutta sier bety mer enn følelsene for den damen så forteller det mer om mannen enn damens vekt. Man øker da gradvis med vekt etter hvert som man legger på seg Men nå var ikke en dame du ikke tenner på eller syns er fin en drømmedame som det er verdt å få rykte sitt spolert på da, så ts handlet etter boka helt korrekt. Nja, å gå med overvekt er ikke særlig effektiv muskelbygging, og mange blir jo bare mer sittende og inaktiv desto tyngre de blir, så det er ganske begrenset hvor mye mer muskler og hvor mye sterkere feite folk er fra tynne.Anonymous poster hash: 142c4...91f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #183 Skrevet 17. september 2013 Ti nå bare still ab, det var ikke deg diskusjonen handlet om. hilsen den egentlige siterteAnonymous poster hash: 142c4...91f Dette er et offentlig forum og både du og jeg har anledning til å sitere hvem man vil og hvilket innlegg man ønsker, så klapp igjen selv. Anonymous poster hash: eb5de...eab
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #184 Skrevet 17. september 2013 Okey, for det første, hvis kvinnfolk har kommentert at DU har vært overvektig med 4-5 kilo ekstra, så er det disse kvinnen det er noe galt med. Det går selvfølgelig begge veier Og når du vet selv hvordan det føles å få slike kommentarer, hvorfor i all verden er du da så ufin å uttaler deg likt selv da? Syns du virkelig at det er rett at det at du har blitt såret skal gå utlover uskyldige? Du bør heller da "hevne" deg på de som faktisk var stygge mot deg. Jeg mener ganske enkelt at dersom noen skal måtte tåle å bli rakket ned på så får de andre som påperoper seg en rett til aldri å bli stilt i et kritisk lys heller ta seg en ganske så stor bolle og komme ned på planeten jorda. Etterhvert innser man at det handler om sosialdarwinisme og den sterkestes rett. Jeg er bedre trent nå enn før, ser bedre ut men har også lært å stå opp for meg selv, så om noen fornærmer meg personlig nå, så blir det månelyst. Da blir det harde represalier. Anonymous poster hash: eb5de...eab
Mermaid Blues Skrevet 17. september 2013 #185 Skrevet 17. september 2013 /ts Så utseende betyr ingenting? Dette er en jente på 1.70 som har gått fra slank og pen, til en flodhest. Ja, det høres slemt ut, men det er sannheten. Hun er dobbelt så stor. Jeg vil tippe hun veier godt over 75 kg nå. Tidligere var hun noen og femti kilo... Anonymous poster hash: 8eb1f...057 Besto du egentlig matte på barneskolen, TS? Jeg forstår selvsagt at det er en flåsete uttrykksmåte, men det sier noe om mentaliteten som ligger bak vurderingen når man bruker fraser som "dobbelt så stor" og "flodhest" om ei jente som er knappe tre kg overvektig (ifht høyde) - og at hun for TS er kun attraktiv som nærmere undervektig. At folk har forskjellige preferanser er jo ikke til å komme utenom, og vi kan sikkert lett diskutere opp og ned ytterligere ti sider om kropp og idealvekt på jenter, men det jeg reagerer mest på er TS sin manglende evne til å vise normal folkeskikk og sosiale antenner i selve situasjonen. En ting er at han kanskje ikke finner henne seksuelt attraktiv lenger, og at det kanskje tyder på at tiltrekning og det seksuelle var hovedmomentet i interessen han hadde for denne jenta for et år siden. MEN - og dette er et stort men - selv om man ikke ønsker seksuelle/romantiske relasjoner med en gammel flamme skulle man da tro at det var mulig å vise såpass respekt for tiden og oppmerksomheten til vedkommende at man gidder å sette seg ned en liten time, drikke en kopp kaffe og ha en hyggelig samtale på et platonisk nivå og ikke bare rase ut etter fem minutter med en dårlig unnskyldning? Hadde jeg vært i hennes sko tror jeg faktisk jeg ville synes det var mer sårende at han ikke gadd å prate med meg enn at han ikke ville ligge med meg, for å si det enkelt. You've got a paycheck, go buy yourself a fucking clue mate. 4
Kiarapus Skrevet 17. september 2013 #186 Skrevet 17. september 2013 Men nå var ikke en dame du ikke tenner på eller syns er fin en drømmedame som det er verdt å få rykte sitt spolert på da, så ts handlet etter boka helt korrekt. Nja, å gå med overvekt er ikke særlig effektiv muskelbygging, og mange blir jo bare mer sittende og inaktiv desto tyngre de blir, så det er ganske begrenset hvor mye mer muskler og hvor mye sterkere feite folk er fra tynne.Anonymous poster hash: 142c4...91f Heh, vet du jeg syns det faktisk er litt morsomt på en helt bisarr måte at dere har disse reglene dere lever etter. Dette er faktisk ett tema innen psykologi jeg får lyst til å lese mer om. For som en voksen kvinne så er det rett og slett merkelig. Men det er ikke ment vondt altså. Det er fascinerende. Og jeg mener selvfølgelig ikke at å legge på seg er en god og efektiv måte å faktisk bygge muskler på! For all del! Jeg bare mener at når det blir en vektøkning så må det faktisk også en muskeløkning til for å bærer rundt på denne ekstra vekten Jeg mener ganske enkelt at dersom noen skal måtte tåle å bli rakket ned på så får de andre som påperoper seg en rett til aldri å bli stilt i et kritisk lys heller ta seg en ganske så stor bolle og komme ned på planeten jorda. Etterhvert innser man at det handler om sosialdarwinisme og den sterkestes rett. Jeg er bedre trent nå enn før, ser bedre ut men har også lært å stå opp for meg selv, så om noen fornærmer meg personlig nå, så blir det månelyst. Da blir det harde represalier. Anonymous poster hash: eb5de...eab Vet du, jeg har nok blitt mobbet en million ganger mer enn deg, og jeg blir faktisk lei meg på dine vegner å se at du reagerer på den måten at du har blitt så rett og slett bitter. Vet du hva som funker mye bedre? Å være snill Det gir deg mye bedre respekt, du blir mye bedre likt som person, og du får hundre ganger bedre følelse om deg selv 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #187 Skrevet 17. september 2013 Det må vel være tull, at du som er 54 kilo bruker klær i størrelse medium fordi du ikke passer inn i noe mindre? Jeg tror heller ikke noen på 64 kilo kan bruke størrelse xs.. Jo, det er mulig. Da jeg veide 63 kg brukte jeg ofte xs i jakker og topper på grunn av min veldig smale midje. Anonymous poster hash: dd4dd...3d5 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #188 Skrevet 17. september 2013 Med å påstå at en kvinne på 170 cm og 55 kg må være anorektisk. Tåpelig. Enig i dette. Og det er bare sannheten at de aller fleste ikke lenger hadde blitt tiltrukket av daten om denne hadde lagt på seg 20 kg. Man får jo et helt annet utseende. Det er noe annet med 3 kg. Anonymous poster hash: dd4dd...3d5 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #189 Skrevet 17. september 2013 For et dumt brød du er. BRA for jenta at du stakk, BRA hun slipper unna en slik en dumstut. Gapestokken var en fin ting. Dumt den ble avskaffet. Da kunne du blitt satt i gapestokk med buksene nede, og alle jenter og damer kunne ha riset deg på ræva og kommentert kuken din. DA hadde du nok lært folkeskikk, din jente plager. Slike som deg bør jentene holde seg unna. Håper du blir gammel og ensom. Hilsen en slank jente. Anonymous poster hash: e725e...b3f 2
Petra75 Skrevet 17. september 2013 #190 Skrevet 17. september 2013 Da burde noen ta tak i deg å lære deg å tolerere andres preferanser.Anonymous poster hash: 142c4...91f Skjønner at du prøver å få meg sinna her, vennen, men det funker ikke Jeg blåser i preferansene dine - om du tenner på smurfer eller nisser er meg revnende likegyldig. Men oppfør deg som folk, så blir verden et litt hyggeligere sted.
MarianneE Skrevet 17. september 2013 #191 Skrevet 17. september 2013 Herregud... jeg er glad det er maaange år siden jeg var singel når jeg ser hva som må til her i verden for og bli "godkjent" Enkelte av dere skremmer meg, og får meg til og sette spørsmålstegn ved menneskeheten sånn generelt. 2
Drizzt Skrevet 17. september 2013 #192 Skrevet 17. september 2013 Det er snakk om 3 kilo overvekt. Det kan være 3kilo muskler eller 3 kilo kroppsbygging også. Slik jeg forsto TS, så har drømmedama lagt på seg fett og ikke muskler. 1.70 cm og 75 kg for en dame ser ikke bra ut og det er min mening - er dame litt over denne høyden selv.
Red-Ruby Skrevet 17. september 2013 #193 Skrevet 17. september 2013 Tja, ikke meg du siterte men: For å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke særlig om selvfølelsen til andre folk. Jeg har selv blitt mobbet for å ha litt ekstra (i betydningen 4-5 kilo) tidligere, og kvinner har kommentert det selv i voksen alder. Det verste var at de ikke akkurat var noen sylfider selv. Uansett kan folk drite og dra hvis de ikke tåler å høre det, mange av oss andre har måttet tåle det store deler av livet. Anonymous poster hash: eb5de...eab og det ser du på som noe fint? Siden du må spre det videre liksom. Det tristeste er å oppleve vansker i livet og ikke lære noe fra dem. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #194 Skrevet 17. september 2013 Lurer på bakgrunn av de første innleggene her hvorfor folk syns det er så FORFERDELIG å bli tiltrukket av det ytre? BARE det indre skal telle, men vi er jo født med både en viss personlighet og en viss kropp, vi kan forbedre personligheten (det er ansett som bra) og vi kan forbedre kroppen (det er overflatisk og helt uviktig). Jeg skjønner ikke denne enorme statusforskjellen. Både det indre OG det ytre er en del av hvem vi er og hva folk blir tiltrukket av. Er dere virkelig så uenige i det? Anonymous poster hash: bd12a...3c9
anora Skrevet 17. september 2013 #195 Skrevet 17. september 2013 haha, ts er et troll. KG går rett på. Uansett, seksuell tiltrekning er ikke et VALG. Hvor viktig er det for deg å være seksuelt tiltrukket av partneren? Det hjelper ikke om du liker det indre, hvis du ikke liker det ytre. 5 kg er ok, men 20 kg er mye på et kvinnfolk som er 170 høy, det er ekstremt. Dette er en kvinne på 170/73 kg: http://www.mybodygallery.com/photos-34305-body-shape.htm?StartAt=12#.Ujg1QMbxqfs 1
Tidus Skrevet 17. september 2013 #196 Skrevet 17. september 2013 Herregud... jeg er glad det er maaange år siden jeg var singel når jeg ser hva som må til her i verden for og bli "godkjent" Enkelte av dere skremmer meg, og får meg til og sette spørsmålstegn ved menneskeheten sånn generelt. Hvis dette er det som får deg til å sette spm-tegn ved menneskeheten, så kan du neppe lese nyheter om hva som skjer rundt omkring... 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #197 Skrevet 17. september 2013 Hvis dette er det som får deg til å sette spm-tegn ved menneskeheten, så kan du neppe lese nyheter om hva som skjer rundt omkring... Men det henger jo stort sett sammen med at mennesker ser hverandre som bruk og kast. Ikke at jeg ikke erenig med ts sin avgjørelse altså, syns bare det resonnementet traff dårlig.Anonymous poster hash: e7af3...174
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #200 Skrevet 17. september 2013 For et dumt brød du er. BRA for jenta at du stakk, BRA hun slipper unna en slik en dumstut. Gapestokken var en fin ting. Dumt den ble avskaffet. Da kunne du blitt satt i gapestokk med buksene nede, og alle jenter og damer kunne ha riset deg på ræva og kommentert kuken din. DA hadde du nok lært folkeskikk, din jente plager. Slike som deg bør jentene holde seg unna. Håper du blir gammel og ensom. Hilsen en slank jente.Anonymous poster hash: e725e...b3f Og la meg gjette. Selvfølgelig måtte det vært menn som laget den gapestokken og også var muskelkraften som måtte sette han i den. Menn burde holde seg unna kvinner som glemmer å anerkjenne hvor avhengig de er av menn.Anonymous poster hash: e7af3...174
Fremhevede innlegg