Gå til innhold

Drømmedama er blitt tykk :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er dine ord. Jeg forholder meg kun til at kroppen på bildet er lubben. Og overvektig i følge bmi-kalkulatoren.

Anonymous poster hash: 9e507...b50

Hvilken BMI-kalkulator bruker du da? I følge denne og alle andre jeg har brukt er kroppen normalvektig:

http://www.bmi-kalkulator.no/?v=75&h=175

Du forholder deg kun til egne preferanser og fordommer, intet annet.

Anonymous poster hash: b5bb7...395

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Really? Hvor mange ganger skal folk skylde på former? Alle kan se at den kroppen er LUBBEN. Og hva er vaker forresten?

Anonymous poster hash: 4efac...84f

Hvis den omtalte kroppen ikke har godkjente former, hva legger du i former da? Kan du ikke legge ut et bilde så vi vet hva vi har å forholde oss til?

• Liker 3
Skrevet

Beklager, jeg trodde det var 75 kg og 1,70 cm. Ser nå at det var 75 kg og 1,75 cm.
Kroppen er like fullt lubben.
Jeg er forresten kvinne, og har ingen preferanser på området. Ei heller fordommer ;) Konstanterer kun at det er en lubben kropp.

Hvilken BMI-kalkulator bruker du da? I følge denne og alle andre jeg har brukt er kroppen normalvektig:

http://www.bmi-kalkulator.no/?v=75&h=175

Du forholder deg kun til egne preferanser og fordommer, intet annet.

• Liker 2
Skrevet

Beklager, jeg trodde det var 75 kg og 1,70 cm. Ser nå at det var 75 kg og 1,75 cm.

Kroppen er like fullt lubben.

Jeg er forresten kvinne, og har ingen preferanser på området. Ei heller fordommer ;) Konstanterer kun at det er en lubben kropp.

Det verste er at jeg nesten regnet med du var kvinne. Typisk damer på KG å kalle normalvektig for lubbent.

Du må gjerne legge ut et eksempel på en normalvektig kropp som ikke er lubben. Gjerne en kropp du mener er akkurat på grensen mellom "normalvektig" og "lubben".

• Liker 3
Skrevet

Det verste er at jeg nesten regnet med du var kvinne. Typisk damer på KG å kalle normalvektig for lubbent.

Du må gjerne legge ut et eksempel på en normalvektig kropp som ikke er lubben. Gjerne en kropp du mener er akkurat på grensen mellom "normalvektig" og "lubben".

Jeg så også for meg at det er en kvinne, som studerer ribbena sine i speilet og fører et strengt kosthold og hyppig treningsopplegg, og som provoseres av alle som ikke er tynne.

Anonymous poster hash: 9a973...769

• Liker 5
Skrevet

Den kroppen er lubben.

Hahahahahahahahaha nei det er den ikke. Den er helt normal :)

Skrevet

Jeg så også for meg at det er en kvinne, som studerer ribbena sine i speilet og fører et strengt kosthold og hyppig treningsopplegg, og som provoseres av alle som ikke er tynne.

Anonymous poster hash: 9a973...769

Nå måtte jeg flire litt. De eneste som fremstår som provoserte her er du og dine meningsfeller :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg blir rett og slett lei meg for å se hva slags sykt bilde enkelte mennesker har på hva som er normalt og hva som er lubbent jeg. Forbaska media som har skapt slikt sinnsykt syn på kvinnekroppen!

• Liker 5
Skrevet

Det var en jente jeg datet for ca. ett år siden, men hun flyttet utenlands så vi måtte avslutte ting. Det var egentlig dumt, for dette var en super jente. Smart, morsom og dødspen.

Så her om dagen melder hun meg at hun er tilbake i byen og vil møte meg. Jeg har møtt et par andre jenter i mellomtiden, men ingen som henne. Men når jeg møter henne er jeg nærmest i sjokk. Hun har gått opp minst 20 kg. Fra å være en tynn, kjempepen og herlig jente er hun nå en tykk og direkte motbydelig kvinne. Jeg unnskyldte meg etter fem minutter og stakk.

Jeg må bare skrive dette et eller annet sted, for jeg er så skuffet og sjokkert. Hvordan er det mulig? Hvordan kan en herlig dame gå fra slank og vakker til overvektig og ekkel på kun ett år? Hva skjedde? Jeg ville ikke såre henne, så jeg spurte ikke hva skjedde. Men tror hun skjønte greia...

Anonymous poster hash: 8eb1f...057

Fy faen for en idiot du er!!!! Og nei, jeg er ikke overvektig, jeg veier 52 kg. Hadde vært noe annet om du formulerte deg litt annerledes, men når du bruker de ordene der får du ingen sympati fra meg.

Anonymous poster hash: dd4dd...3d5

• Liker 4
Skrevet

kjæresten min har lagt på seg litt over det siste året. Dette er noe vi har diskutert, mest fordi hun har tatt det opp. jeg elsker henne like mye fortsatt

• Liker 6
Skrevet

/ts

Så utseende betyr ingenting? Dette er en jente på 1.70 som har gått fra slank og pen, til en flodhest. Ja, det høres slemt ut, men det er sannheten. Hun er dobbelt så stor. Jeg vil tippe hun veier godt over 75 kg nå. Tidligere var hun noen og femti kilo...

Anonymous poster hash: 8eb1f...057

Problemet her er IKKE at du ikke tenner på henne lenger. Det hadde ikke jeg heller gjort dersom en mann jeg datet gikk opp 20 kg. Problemet er at du avsluttet daten etter 5 minutt på grunn av det og at du i tillegg kaller hele dama motbydelig! Det sier noe om deg. Det går an å vise mer respekt enn som så.

• Liker 5
Skrevet

Jeg var selv i en lignende situasjon i sommer. Møtte en fyr igjen som jeg ikke hadde sett på et par år. Jeg var utrolig skuffet da jeg så han igjen siden han hadde lagt på seg ca. 20 kg han også, for han var nydelig før og jeg likte han godt. MEN jeg avsluttet ikke møtet med ham på grunn av det og jeg har fortsatt kontakt med ham på et vennskapelig plan uansett.

• Liker 1
Skrevet

kjæresten min har lagt på seg litt over det siste året. Dette er noe vi har diskutert, mest fordi hun har tatt det opp. jeg elsker henne like mye fortsatt

:klappe: Hurra, ett normalt mannfolk! :D

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir rett og slett lei meg for å se hva slags sykt bilde enkelte mennesker har på hva som er normalt og hva som er lubbent jeg. Forbaska media som har skapt slikt sinnsykt syn på kvinnekroppen!

Haha ja tenke seg til at kvinner også må svette litt for utseende da gitt. Kravene til kvinnekroppen er fortsatt rimelig enkle og oppnåelige. Mannsidealet derimot representeres av mange som må ta snarveier med doping osv for å få.

Anonymous poster hash: e7af3...174

Skrevet

Haha ja tenke seg til at kvinner også må svette litt for utseende da gitt. Kravene til kvinnekroppen er fortsatt rimelig enkle og oppnåelige. Mannsidealet derimot representeres av mange som må ta snarveier med doping osv for å få.

Anonymous poster hash: e7af3...174

Haha! Så hår tynn argumentering. Hvorfor tror du att den aller største prosenten av de som har anoreksia og bulimi er jenter? Fordi det er så lett for oss å oppnå og forholde oss til kvinneidealet? Som forresten jeg ikke vil kalle kvinne ideal engang, for i dag skal jo damer se ut som jentunger. Totalt formløse.

• Liker 5
Skrevet

Haha! Så hår tynn argumentering. Hvorfor tror du att den aller største prosenten av de som har anoreksia og bulimi er jenter? Fordi det er så lett for oss å oppnå og forholde oss til kvinneidealet? Som forresten jeg ikke vil kalle kvinne ideal engang, for i dag skal jo damer se ut som jentunger. Totalt formløse.

Og igjen; det er forskjell på former og fett.

• Liker 4
Skrevet

Og igjen; det er forskjell på former og fett.

Men å se ut som ett beinete skjellet kategoriseres ikke som å ha former heller ;)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg synes faktisk en del av dette blir litt hyklerisk. En mann med liten penis må liksom bare svelge den, han kan ikke en gang gjøre noe med det. Kroppen kan man faktisk ta vare på, så jeg synes det er en del overeaksjoner her og der. Nå sier ikke jeg at hun damen ts snakker om har blitt en flodhest eller feit. Om hun er overvektig eller ikke er det bmi'en hennes som bestemmer. Ts kan liksom ikke definere det ut i fra sin egen mening. Det jeg ikke helt forstår, er hvorfor kan man ikke respektere at for enkelte så har utseende mye å si. Enkelte menn vil være sammen med fitness damer som er slanke og trente. Noen damer vil være sammen med menn som er trente og har bra kropp. Er selv tynn, og jeg går ikke rundt og kaller damer som vil ha trente menn for overfladiske, det er det de liker og det må de få lov til å gjøre. Jeg gir da en god faen i hva de synes om min atraktivitet.

Endret av .-L-.
  • Liker 7
Skrevet

Jeg synes faktisk en del av dette blir litt hyklerisk. En mann med liten penis må liksom bare svelge den, han kan ikke en gang gjøre noe det. Kroppen kan man faktisk ta vare på, så jeg synes det er en del overeaksjoner her og der. Nå sier ikke jeg at hun damen ts snakker om har blitt en flodhest eller feit. Om hun er overvektig eller ikke er det bmi'en hennes som bestemmer. Ts kan liksom ikke definere det ut i fra sin egen mening. Det jeg ikke helt forstår, er hvorfor kan man ikke respektere at for enkelte så har utseende mye å si. Enkelte menn vil være sammen med fitness damer som er slanke og trente. Noen damer vil være sammen med menn som er trente og har bra kropp. Er selv tynn, og jeg går ikke rundt og kaller damer som vil ha trente menn for overfladiske, det er det de liker og det må de få lov til å gjøre. Jeg gir da en god faen i hva de synes om min atraktivitet.

Unnskyld, men nå lo jeg høyt. :ler2:

Men jeg er helt enig i det andre du skriver.

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...