Petra75 Skrevet 16. september 2013 #141 Skrevet 16. september 2013 *går og tar seg en sjokolade til, for å være SIKKER på at jeg ikke er drømmedama til Tom* 11
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #142 Skrevet 16. september 2013 *går og tar seg en sjokolade til, for å være SIKKER på at jeg ikke er drømmedama til Tom* Jepp, i slike tilfeller som Tom så kan man være glade for at man har noen kilo for mye. 2
Imsdal Skrevet 16. september 2013 #143 Skrevet 16. september 2013 Til TS Kan du legge ut et ca før og etter bilde ( fra google kroppfasongen hennes) ??
Adhara Skrevet 16. september 2013 #144 Skrevet 16. september 2013 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Irrlys, mod.
Rotemor Skrevet 16. september 2013 #145 Skrevet 16. september 2013 Ser du ikke at det du skriver her er like tåpelig som det TS skriver? Det er det ikke. Jeg understreker den manglende realismen.
Cathrine88 Skrevet 16. september 2013 #146 Skrevet 16. september 2013 Det er det ikke. Jeg understreker den manglende realismen. Med å påstå at en kvinne på 170 cm og 55 kg må være anorektisk. Tåpelig. 4
Heyey Skrevet 16. september 2013 #147 Skrevet 16. september 2013 Slik jeg forstår det er det du som er direkte motbydelig. At det går an å være så ekkel mot et annet menneske og miste kontakten helt med en person kun fordi vedkommende har gått opp i vekt?! Det er helt latterlig, og det er synd at vi lever i et så overfladisk samfunn. Og at du i tillegg skriver at du er sjokkert og skuffet, men ikke over at du tenker eller oppfører deg slik overfor henne, men at hun har gått opp i vekt?! Skjerp deg.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #148 Skrevet 16. september 2013 At det er normalt å veie 75 kg, betyr ikke at det er fint. At det normale i norge er at jenter er overvektige er ikke bra. Jeg liker ikke valker på damer. Jeg liker ikke hengende mage, pupper og deig-rumper. Det er for meg helt motbydelig. Det spiller ingen rolle hvilken personlighet hun har, hvis jeg ikke tenner på henne rent fysisk. Jeg er 171 cm og veier 75 kilo. Jeg bruker str 40 i bukser og 36/38 i overdeler. Jeg er slank og har verken valker eller "deigrumpe". Dere menn har tydligvis ikke peiling på damer og vekt Anonymous poster hash: 8d0a9...98c 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #149 Skrevet 16. september 2013 Slik jeg forstår det er det du som er direkte motbydelig. At det går an å være så ekkel mot et annet menneske og miste kontakten helt med en person kun fordi vedkommende har gått opp i vekt?! Det er helt latterlig, og det er synd at vi lever i et så overfladisk samfunn. Og at du i tillegg skriver at du er sjokkert og skuffet, men ikke over at du tenker eller oppfører deg slik overfor henne, men at hun har gått opp i vekt?! Skjerp deg. Hvorfor tror noen kvinner at de bare kan fortelle voksne mannfolk at de bare har å skjerpe seg hvis de har meninger, preferanser eller manerer som ikke faller i smak hos dere? Skjerp deg!Anonymous poster hash: 142c4...91f 2
Petra75 Skrevet 16. september 2013 #150 Skrevet 16. september 2013 Hvorfor tror noen kvinner at de bare kan fortelle voksne mannfolk at de bare har å skjerpe seg hvis de har meninger, preferanser eller manerer som ikke faller i smak hos dere? Skjerp deg!Anonymous poster hash: 142c4...91f Nei. Jeg er nabolagets svar på tante Sofie, og jobber for å få folkeskikken tilbake i samfunnet. Har ikke problemer med preferansene, men det er ikke pent å kalle folk for flodhester.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #151 Skrevet 16. september 2013 Nei. Jeg er nabolagets svar på tante Sofie, og jobber for å få folkeskikken tilbake i samfunnet. Har ikke problemer med preferansene, men det er ikke pent å kalle folk for flodhester. Det er en uttrykksform for å beskrive hvordan enkelte kvinner vemmer oss på en sånn måte jeg ikke helt tror dere forstår eller tar innover dere. Kvinner har aldri forstått seg på menn sine følelser, så derfor bruker menn sterke virkemidler for å uttrykke dem å forsøke å gi et oppriktig bildet av hvordan ting oppleves, men selvsagt så er det et problem for dere hypersensitive kvinner som bare skal ha kontroll over menns seksuelle preferanser.Anonymous poster hash: 142c4...91f 2
Rotemor Skrevet 16. september 2013 #153 Skrevet 16. september 2013 Med å påstå at en kvinne på 170 cm og 55 kg må være anorektisk. Tåpelig. Du forstod visst ikke. Det var ikke poenget.
Cathrine88 Skrevet 16. september 2013 #154 Skrevet 16. september 2013 Du forstod visst ikke. Det var ikke poenget. Forklar gjerne poenget. Helst uten å rakke ned på andres kropper samtidig, og uttrykke en like snever oppfatning som TS sin av hva som er 'normalt.' 6
Rotemor Skrevet 16. september 2013 #155 Skrevet 16. september 2013 Forklar gjerne poenget. Helst uten å rakke ned på andres kropper samtidig, og uttrykke en like snever oppfatning som TS sin av hva som er 'normalt.' Du har blitt fortalt at du har misforstått og likevel rakker du ned og fordømmer! Det er kun du som tråkker utenfor streken her!
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #156 Skrevet 16. september 2013 Du har blitt fortalt at du har misforstått og likevel rakker du ned og fordømmer! Det er kun du som tråkker utenfor streken her! Nei, er nok ikke det. 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #157 Skrevet 16. september 2013 Vemmelsen er ganske gjensidig. Da burde noen ta tak i deg å lære deg å tolerere andres preferanser.Anonymous poster hash: 142c4...91f 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #158 Skrevet 16. september 2013 Jeg har hatt anoreksi, og jeg har aldri før fått så mange komplimenter for kroppen min som da jeg var undervektig, hadde mistet menstruasjonen, hadde blodprosent under 10 (anemi), mistet synet i noen minutter hver gang jeg reiste meg opp fra sittende/liggende, og ikke orket noen ting. Jeg spiste ikke hver dag. På det minste var jeg under 50 kcal per dag. Muskelmassen var tilnærmet ikke eksisterende. Nå er jeg frisk, spiser sunt (aldri sukker og mye fett, da det trigger bulimisk atferd). Jeg trener hver dag, og har opparbeidet meg en bra muskelmasse. Jeg har fettprosent på 19. Og nå får jeg faktisk mindre komplimenter, selv om jeg har det mye bedre med meg selv. Jeg er jo langt fra lubben, likevel var jeg mer attraktiv hos mannfolka når jeg var syk. Det er sykt. Det er greit at folk har preferanser altså. Men selv ville jeg heller hatt en partner med noen kg ekstra/for lite som hadde det bra med seg selv enn en person med "perfekt" kropp som var miserabel. Jeg har veldig forståelse at man kan endre følelser/tenning for en person hvis den personen har gått opp veldig mye, men synes veldig mange er så enormt jævlige i måten de legger saken frem på. Det blir som om jeg skulle ha angrepet alle menn på kloden og kalt de feite og dvaske, og påstå at ingen kvinner kan tenne på en mann som har over en viss fettprosent. Og så kunne vi lagt ut et bilde av en normalvektig mann og påpekt hvor lubben, dvask og ekkel han var sånn at vi var sikre på at alle normalvektige menn som leser tråden skulle føle seg forferdelig. Ja, det hadde vært noe.. Herregud. Anonymous poster hash: 23f5e...ca5 3
Cathrine88 Skrevet 16. september 2013 #159 Skrevet 16. september 2013 Du har blitt fortalt at du har misforstått og likevel rakker du ned og fordømmer! Det er kun du som tråkker utenfor streken her! På hvilken måte har jeg tråkket over streken? Jeg venter fortsatt på forklaringen din på hva jeg har misforstått. Altså: "Tidligere var hun anorektisk, nå ser hun helt vanlig ut..." Hvordan kan denne kommentaren tolkes på noen annen måte enn at en kvinne på 170 cm og 55 kg må være anorektisk? Vakre og normale kropper kommer i mange fasonger og vektklasser. 5
Silvermist Skrevet 16. september 2013 #160 Skrevet 16. september 2013 Jeg synes det er veldig spesielt at man ikke her på KåGe evner å få frem sitt budskap om at man synes TS er en dust som kaller en ex-drømmedamen for flodhest, uten å samtidig spy eder og galle om "anorektiske" kvinner og beinrangler. Meget påtagelig er det. 4
Fremhevede innlegg