Gå til innhold

Drømmedama er blitt tykk :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man ikke ser forskjell på personen, så sier det vell sitt.

Anonymous poster hash: 9365e...0d0

Altså at man ikke kjenner personen igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun veide 75 kg, veide hun tre kilo for mye til å være normalvektig, dvs. at hun har en svært liten overvekt. Langt unna å være en flodhest, med andre ord. 75 er altså ikke svært mye, men bittelitt for mye.

Sykelig? 50 er litt i underkant av optimalt, men det er langt fra sykelig. 75 kg er derimot svært mye for en kvinne på 170. Man vet også at de færreste kvinner har mye muskelmasse, så da har du 75kg med nesten utelukkende fett. Hvem i alle dager synes dette er attraktivt?

Ja, menn liker slanke damer. Det er ikke verre enn at du og dine medkvinner kan begynne å trene litt og spise litt mindre godteri, så skal du se at også du blir slank og pen. :)

Anonymous poster hash: 6766c...3b2
  • Liker 4
Skrevet

ja sykelig!

Er det rart at kvinner blir syk sier nå jeg, når det finnes mannfolk med slike idealer som kvinner føler de må leve opp til.

Forøvrig...(ikke at det har noe med saken og gjøre men siden du begynte ) så trener jeg og spiser normalt og er ikke overvektig men heller ikke radmager. Liker ikke mannfolka sånn som jeg er utenpå, så synd for dem... jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre :rolleyes:

Du kan veie akkurat så mye du vil, men ikke forvent at alle menn skal godta mantraet om at "big is beautiful". Jeg liker ikke hengemage og valker. Jeg liker en stram mage og glatt hud. Jeg tror de fleste menn foretrekker det.

• Liker 5
Skrevet

Du burde hatt sex med henne. Det er veldig lett å få slike kvinner i seng, i og med at de er veldig usikre på seg selv.

Anonymous poster hash: a8339...501
Skrevet

ja sykelig!

Er det rart at kvinner blir syk sier nå jeg, når det finnes mannfolk med slike idealer som kvinner føler de må leve opp til.

Forøvrig...(ikke at det har noe med saken og gjøre men siden du begynte ) så trener jeg og spiser normalt og er ikke overvektig men heller ikke radmager. Liker ikke mannfolka sånn som jeg er utenpå, så synd for dem... jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre :rolleyes:

"Som kvinner føler de må leve opp til?" Alvorlig talt. Hvor mange er det ikke som har ønsker om at en mann skal ha muskler og ikke være overvektig? Det er da ikke bare damer det går utover, herregud. Og man er ikke radmager bare man ikke er overvektig.

• Liker 4
Skrevet

ja sykelig!

Kvinners eget ansvar om de blir syke, ikke menns.

Anonymous poster hash: a8339...501

Skrevet

Du kan veie akkurat så mye du vil, men ikke forvent at alle menn skal godta mantraet om at "big is beautiful". Jeg liker ikke hengemage og valker. Jeg liker en stram mage og glatt hud. Jeg tror de fleste menn foretrekker det.

Jeg forventer ikke at du er fornøyd med kroppen på dette bildet, men du er rimelig blåst om du mener dette er en sterkt overvektig kropp med hengemage og valker. Dette er 75 kilo fordelt på en 175 cm lang kropp (og til moderatorene; dette er et privat bilde, ikke er bilde jeg har tjuvlånt på nett).

1236501_10151859088621405_1138972635_n.j

Anonymous poster hash: b5bb7...395

• Liker 22
Skrevet

Merkelig. Etter min erfaring har de fleste menn på vår alder fullstendig 'normal hjerne.'

Kommer an på hva man legger i "normal" det da :fnise:

Noen kilo? Han skrev nærmere 20!!

...og til de som tror 75 kg er en normalvekt for kvinner. Hvilken planet lever dere på? 75 kg er kraftig overvekt, gitt at dama ikke er nærmere 2 meter høy.

Å si at vi mener at 75 kg er normalvekt for ALLE kvinner er jo litt feil da. Alle forstår jo at 75kg på en jente på 1.30 er overvekt, og 75kg på en dame på 2 meter er undervekt. :fnise: Men 75 kg på en dame på 1.70 er faktisk ikke unormalt. Hun kommer ikke akkurat til å utvikle noen sykdommer pga 3 kg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg forventer ikke at du er fornøyd med kroppen på dette bildet, men du er rimelig blåst om du mener dette er en sterkt overvektig kropp med hengemage og valker. Dette er 75 kilo fordelt på en 175 cm lang kropp (og til moderatorene; dette er et privat bilde, ikke er bilde jeg har tjuvlånt på nett).

1236501_10151859088621405_1138972635_n.j

Den kroppen er lubben.

Anonymous poster hash: 4efac...84f

• Liker 8
Skrevet

nei jeg er faktisk ganske godt trent med flat mage og markerte muskler om det skulle ha noe å si for deg. er 165 høy ca og veier 60 kilo.

men det irriterer meg at folk tror at det er overvekt å være over 170 og rundt 70 kilo. jenter kan faktisk få store problemer med fruktbarheten når de skal være så tynne som visse menn krever i dagens samfunn.

Anonymous poster hash: 70945...3d7

Så to fluer i samme smekk med andre ord. Hun holder seg fysisk attraktiv og hun får vanskeligheter med å pålure han en unge.

Anonymous poster hash: e7af3...174

Skrevet

Den kroppen er lubben.

KG-lubben, men ikke sterkt overvektig med hengemange og valker. Faktisk normalvektig. Dine preferanser trumfer ikke et medisinsk faktum.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Problemet er ikke at noen menn har preferanser som tilsier at de foretrekker sylslanke damer men at alle andre typer kropper skal rakkes ned på. Det er liksom ikke nok å ytre sin personlige mening men man må i samme tid virkelig understreke hvor grusomt ekkel alle andre kropper er. I tillegg er det viktig å få overbevist både seg selv og andre om hvor usunne og syke kroppene er så snart de har mer enn 2% fett.

Innlegget er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 6
Skrevet

Den kroppen er lubben.

Det er det mest tullete jeg har hørt på lenge!!!

Den kroppen er en VAKER kropp med nydelige kvinnelige former! Og ikke minst en FRISK kropp!

• Liker 8
Skrevet

Den kroppen er en VAKER kropp med nydelige kvinnelige former! Og ikke minst en FRISK kropp!

Nei, den er lubben.

Anonymous poster hash: 9e507...b50

• Liker 6
Skrevet

Det er helt greit at TS ikke følte seg tiltrukket av drømmedama lenger. Jeg ser faktisk for meg at jeg selv kunne følt det samme om drømmemannen gikk opp 20 kg. Men jeg ville likevel fortsatt daten, pratet med han og vært interessert i han på et vennskapelig plan. Det er jo et menneske som man har en relasjon til og som fortjener respekt. Dessuten kan det hende det er en grunn til vektøkningen, som depresjon, eller kanskje det er for en filmrolle - hvem vet? Og da det hende drømmedama kan rase fort ned i vekt igjen. Mens TS har for alltid mistet sin sjanse.

Anonymous poster hash: 9a973...769
  • Liker 3
Skrevet

Nei, den er lubben.

Hvis hun er lubben så vil det si at 75 % av befolkningen er smellfeite og kanonfeite i dette landet.

• Liker 5
Skrevet

Nei, den er lubben.

I et forvrengt KåGe-perspektiv ja. Da er den sikkert både lubben, usunn og sykelig feit. For ikke å snakke om dvask.

Ellers: En normalvektig og sunn kropp. Tydeligvis ikke etter din smak, men læll.

• Liker 4
Skrevet

Really? Hvor mange ganger skal folk skylde på former? Alle kan se at den kroppen er LUBBEN. Og hva er vaker forresten?

• Liker 6
Skrevet

Hvis hun er lubben så vil det si at 75 % av befolkningen er smellfeite og kanonfeite i dette landet.

Det er dine ord. Jeg forholder meg kun til at kroppen på bildet er lubben. Og overvektig i følge bmi-kalkulatoren.

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...