OooO Skrevet 20. september 2013 #241 Skrevet 20. september 2013 "Vil ikke jobbe? Dump dusten. Hvorfor skal du være sammen med en lat fyr som ikke respekterer deg?" BAre fant denne -L-. Det er fra en annen tråd og snakk om en fyr som har sittet inne for ran og han var eksnarkoman som sexpresset henne uansett om hun ikke hadde lyst eller ikke, men du ser nøyaktiv hva som veiger tyngst, det at han ikke vil jobbe. Kvinner har over hode ingen moralsk forståelse eller etisk pekepinn, de er kun opptatt av hva mannen produserer for dem, eller generelt hva ting produserer for dem. Det er helt naturlig at de er slik også da de evolusjonært sett har måttet være i stand til å tenke kun på seg selv når de bærer unger for å overleve. Men i dagens samfunn syns jeg vi menn fortjener bedre enn å måtte velge kvinner ut fra deres personlige kvaliteter, når de så tydelig kun er interessert i menn og menensker for å realisere seg selv.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #242 Skrevet 20. september 2013 Du går ned i muskelmasse, smartass, derav vekttap. Fem kg overvekt er fem kg forfall når dama er slank i utgangspunktet. Jeg så og kjente på eksen min at hun ble pløsete og myk og ikke lenger stram og fast, og det var etter 3 kg. Etter det 4. fikk jeg nok og sex-nekta frem til jeg ga henne opp. wtf.. for det første sa jeg at jeg veide 50 kg før og nå veier 55 kg.. Fordi jeg gikk opp med vilje, og da både muskler og litt fett, fordi jeg var for tynn i forhold til kroppen min. Og på feriene det er snakk om så er det 1-2 uker, er nok mest vann jeg mister regner jeg med, og kanskje litt fett for jeg er ikke så flink til å spise i varmen. For det tredje så drar jeg alltid til hoteller med treningssenter, og trener annenhver dag omtrent der. Og da går det for det meste i styrke. Også svømmer jeg alltid veldig hardt og mye på stranden, så er i nok av aktivitet. og sist ferie gikk vi for eksempel opp gjennom store fjellkjeder i stekende varme i mange timer. Så hysj nå på deg At du dumpet dama de for 4 kg pløsete fett får være din sak, men dine syke leveregler har heldigivis ikke de fleste menn, gutter. Forøvrig så ønsker samboeren min at jeg skal gå opp litt mer, men jeg er selv fornølyd med hvordan jeg ser ut nå, så vil ikke gå opp mer Anonymous poster hash: b6a26...ab9 Anonymous poster hash: b6a26...ab9 1
Demether Skrevet 20. september 2013 #243 Skrevet 20. september 2013 Hvilken medisin er det? Selv tar jeg Truxal for søvn, men er jo redd jeg skal gå opp masse.Anonymous poster hash: d17c4...67e Det var Zyprexa. Bra medisin, men styr unna hvis du ikke vil legge på deg.
Gjest .-L-. Skrevet 20. september 2013 #244 Skrevet 20. september 2013 (endret) Kan du vennligst åpne øynene dine å se på skillsmissestatistikkene verden over? Kan du se hvor ofte kvinner initiere dem og kan du se hvor mange voldtektsanklager som faktisk beviselig er falske? Hvorfor har sjeldent kvinner en skikkelig bestevennine som faktisk bryr seg om henne og er der livet ut, og ikke bare en gjennomsnittlig reisevenninne som hun studerte med helt til hun fant seg en mann å slave rundt med for å få seg et hus? Hvor mange ganger ser du ikke kvinner dra opp at DE har så dårlig samvittighet og DE føler seg som en dårlig mor når de dårlige avgjørelsene deres går utover ungene sine eller at de omsorgsmessig har sviktet , som om deres følelser av mislykkethet er viktigere enn konsekvensene det får for ungene. Eksemplene er så mange, disse kvinnene tenker kun på verden og omgivelsene ut i fra seg selv og hvordan de påvirkes av dem, og har ingen forståelse for individet og mennesket rundt seg, mennesker er kun omgivelser som påvirkere dem på en eller annen måte som avgjør hvordan de handler. Dette er de harde fakta, du kan benekte de som biolog så mye du vil, men kvinner har ikke den samme tankegangen om forhold og mellommenneskelige relasjoner som det du har. Nei, årsaksforklaringene du kommer med er ikke fakta i det hele tatt. Statestikken du henviser til kan være fakta(om det du sier stemmer), men du kommer opp med mange forklaringer som ikke kan bevises i alle tilfeller,og som veldig lett kan motbevises i mange tilfeller. Sier ikke det for å være frekk, men å lage egne teorier ut av statestikken, kalle det for allmen sannhet når det lett kan motbevises er useriøst, og du hadde ikke fått medhold med påstandene dine hos en seriøs aktør. Jeg vet forresten godt at kvinner ser annerledes på forhold enn meg. Jeg har ikke gjort krav på sannheten her, bortsett fra at man ikke kan forklare alt med en biologisk tankegang. Jeg tror du har riktig i at dette faktisk forekommer, men jeg tror ikke det skjer like hyppig som du mener. Min mening om saken. Endret 20. september 2013 av .-L-.
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 20. september 2013 #245 Skrevet 20. september 2013 Noen kilo? Han skrev nærmere 20!! ...og til de som tror 75 kg er en normalvekt for kvinner. Hvilken planet lever dere på? 75 kg er kraftig overvekt, gitt at dama ikke er nærmere 2 meter høy. Tosk. Kraftig overvekt når BMI er 1.1 over normalen? Ta deg en bolle.
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 20. september 2013 #246 Skrevet 20. september 2013 Sykelig? 50 er litt i underkant av optimalt, men det er langt fra sykelig. 75 kg er derimot svært mye for en kvinne på 170. Man vet også at de færreste kvinner har mye muskelmasse, så da har du 75kg med nesten utelukkende fett. Hvem i alle dager synes dette er attraktivt? Ja, menn liker slanke damer. Det er ikke verre enn at du og dine medkvinner kan begynne å trene litt og spise litt mindre godteri, så skal du se at også du blir slank og pen. Vittig at 50 kg er lenger inn i undervektkategorien enn 75 er i overvektkategorien. 1
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 20. september 2013 #247 Skrevet 20. september 2013 Btw, det er bare synd i folk som knytter selvfølelsen så sterkt opp mot KILO. Gud, så trist og tragisk. Kjenner lassevis med treningsfolk som aldri blir fornøyde, som alltid ser etter forbedring - men man kan ikke trene seg til ekte selvtillit. Og det er den som er interessant. Trening og matkunnskap er bra, det, men det er liksom ikke store forskjellen på å være overvektig, undervektig eller normalvektig om man først er grunn. Trist tråd. 1
Gjest Vena Cava Skrevet 20. september 2013 #248 Skrevet 20. september 2013 Btw, det er bare synd i folk som knytter selvfølelsen så sterkt opp mot KILO. Gud, så trist og tragisk. Kjenner lassevis med treningsfolk som aldri blir fornøyde, som alltid ser etter forbedring - men man kan ikke trene seg til ekte selvtillit. Og det er den som er interessant. Trening og matkunnskap er bra, det, men det er liksom ikke store forskjellen på å være overvektig, undervektig eller normalvektig om man først er grunn. Trist tråd. Man kan godt trene seg til selvtillit, tro meg! Men er enig i alt det andre du sa;)
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 20. september 2013 #249 Skrevet 20. september 2013 Man kan godt trene seg til selvtillit, tro meg! Men er enig i alt det andre du sa;) Tja, men nå skrev jeg EKTE selvtillit. Den som har selvtilliten knyttet opp mot det forgjengelige, har ikke det. Ekte selvtillit bunner i personlige egenskaper, ikke muskler, penger eller sosial status.. 1
crispy Skrevet 20. september 2013 #250 Skrevet 20. september 2013 (endret) Jeg forventer ikke at du er fornøyd med kroppen på dette bildet, men du er rimelig blåst om du mener dette er en sterkt overvektig kropp med hengemage og valker. Dette er 75 kilo fordelt på en 175 cm lang kropp (og til moderatorene; dette er et privat bilde, ikke er bilde jeg har tjuvlånt på nett). Anonymous poster hash: b5bb7...395 SÅ PEN du er! Bena dine er perfekte, har knertet noen for å få slike! Endret 20. september 2013 av crispy
Anglofil Skrevet 20. september 2013 #251 Skrevet 20. september 2013 Tråden er ryddet for personangrep. Yvonne (mod)
Alina X Skrevet 21. september 2013 #252 Skrevet 21. september 2013 Derfor er det mange litt mindre pene menn som også er med dritvakre damer,fordi de har lært seg gamet.
OooO Skrevet 21. september 2013 #253 Skrevet 21. september 2013 Derfor er det mange litt mindre pene menn som også er med dritvakre damer,fordi de har lært seg gamet. Det er også ganske vanlig at kvinner overvurderer eget og andre kvinners utseende, samtidig som de er overkresne på menns utseende. Du kan ikke være en mindre pen mann å pule i fleng, du må være av anstendig utseende.
Gjest Vena Cava Skrevet 21. september 2013 #254 Skrevet 21. september 2013 Tja, men nå skrev jeg EKTE selvtillit. Den som har selvtilliten knyttet opp mot det forgjengelige, har ikke det. Ekte selvtillit bunner i personlige egenskaper, ikke muskler, penger eller sosial status.. Handler ikke om forfengelighet, ikke for min del. Men om å føle seg vel! At jeg kan gå i hva F jeg vil av klær uten å føle at noe henger over. Jeg kan ta på meg en bikini uten problemer. Jeg føler meg så utrolig lettet! For kroppen min har jeg alltid hatt problemer med å like. Nå er jeg avslappet, gladere, mer fornøyd med meg selv og livet mitt. Man kan ha så god selvtillit man vil, men føler man seg slapsete og mindre pen så er det ikke verdt det å spise alt man vil altså, og droppe treningen. Da ofrer jeg heller en liten time på treningsrommet et par-tre ganger i uka. Ikke alt skal være behagelig her i verden og jeg er villig til å jobbe for resultatene. Å komme i mål er en helt ubeskrivelig følelse:)
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #255 Skrevet 21. september 2013 Det er også ganske vanlig at kvinner overvurderer eget og andre kvinners utseende, samtidig som de er overkresne på menns utseende. Du kan ikke være en mindre pen mann å pule i fleng, du må være av anstendig utseende. Jeg treffer ikke så mange kvinner som er kresne på menns utseende, men oppførsel derimot.
abcdefghi Skrevet 21. september 2013 #256 Skrevet 21. september 2013 Jeg må le. Hvorfor skulle det være noe bedre å tenne på hvor høy partneren er, hvor kontrollerende, hvor dominerende, hvor aggressiv og hvor sta mannen er, enn det er å tenne på hvor tynn og barne-aktig partneren er? Jeg skjønner ikke hvorfor det å være opptatt av overflaten er forkastelig, mens det å tenne på motbydelige personligheter er helt OK. Dere damer selekterer fram tonnevis av drittsekker av menn. Vi karer derimot, gjør verden penere ved å gå etter pene damer. Og da fortrinnsvis mennesker, ikke flodhester. Her er det nok mange feite jenter som føler seg personlig truffet. Godt at det også er menn som liker noen ekstra kilo, da. Fordi menn er de som er mest aksepterende av de to kjønnene vi har, mtp partnervalg.
Anglofil Skrevet 22. september 2013 #257 Skrevet 22. september 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Grunnet gjentatte ryddinger stenges derfor tråden. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg