Chien Skrevet 15. september 2013 #21 Skrevet 15. september 2013 Skjønner at du er sjokkert. Man blir jo sjokkert av sånne drastiske forandringer på så kort tid. Men mennesker er mennesker, vi forandrer oss. Både til det bedre og til det verre. Men da er hun vel ikke drømmedama di lenger. Så enkelt er det. Ingenting å gjøre enn å move on 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #22 Skrevet 15. september 2013 TS blir rompa di noen gang sjalu på all dritten som kommer ut av kjeften din?? DU er skuffa fordi hun har gått opp "minst 20 kilo". kanskje det ser sånn ut men det kan jo i realiteten være 10 kilo å. eller har du veid henne kanskje???? la den stakkars jenta være i fred å ikke få henne til å føle seg mindreverdig fordi hun veier litt mer enn før. veit du grunnen til at hun veier mer??? kan hun kanskje hatt problemer i livet som gjør at hun bruker mat som trøst? sånne som deg gjør meg kvalm! bare å komme med svar her altså, for det biter ikke på. men du kan jo i det minste prøve å snakke med henne å si at "du har forandret deg" eller noe sånt. i en HYGGELIG TONE!!! Anonymous poster hash: 70945...3d7 9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #23 Skrevet 15. september 2013 føler du deg truffet ab over? Anonymous poster hash: 42397...028
Kiarapus Skrevet 15. september 2013 #24 Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg så nå på nicket ditt TS hvor gammel du er. Du er tydligvis født samme året som meg. Vet du, jeg har aldri vært interessert i gutter som er på vår alder jeg. Vet du hvorfor? Fordi de er noen overfladiske SVIN av noen DRITTUNGER! Men den siste tiden så har jeg tenkt "jaja, nå nermer vi oss jo 30, kanskje det begynner å bli håp for guttene av mitt årskull også nå." Men tusen takk for at du beviser at NEI det er tydligvis ikke håp for dere enda! HURRA for voksene mannfolk med normal hjerne!! :D Endret 15. september 2013 av Kiarapus 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #25 Skrevet 15. september 2013 føler du deg truffet ab over? Anonymous poster hash: 42397...028 nei jeg er faktisk ganske godt trent med flat mage og markerte muskler om det skulle ha noe å si for deg. er 165 høy ca og veier 60 kilo. men det irriterer meg at folk tror at det er overvekt å være over 170 og rundt 70 kilo. jenter kan faktisk få store problemer med fruktbarheten når de skal være så tynne som visse menn krever i dagens samfunn. Anonymous poster hash: 70945...3d7 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #26 Skrevet 15. september 2013 Jeg så nå på nicket ditt TS hvor gammel du er. Du er tydligvis født samme året som meg. Vet du, jeg har aldri vært interessert i gutter som er på vår alder jeg. Vet du hvorfor? Fordi de er noen overfladiske SVIN av noen DRITTUNGER! Men den siste tiden så har jeg tenkt "jaja, nå nermer vi oss jo 30, kanskje det begynner å bli håp for guttene av mitt årskull også nå. Men tusen takk for at du beviser at NEI det er tydligvis ikke håp for dere enda! HURRA for voksene mannfolk med normal hjerne!! :D Anonymous poster hash: 70945...3d7
Kiarapus Skrevet 15. september 2013 #27 Skrevet 15. september 2013 nei jeg er faktisk ganske godt trent med flat mage og markerte muskler om det skulle ha noe å si for deg. er 165 høy ca og veier 60 kilo. men det irriterer meg at folk tror at det er overvekt å være over 170 og rundt 70 kilo. jenter kan faktisk få store problemer med fruktbarheten når de skal være så tynne som visse menn krever i dagens samfunn. Anonymous poster hash: 70945...3d7 Nemmelig!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #28 Skrevet 15. september 2013 nei jeg er faktisk ganske godt trent med flat mage og markerte muskler om det skulle ha noe å si for deg. er 165 høy ca og veier 60 kilo. men det irriterer meg at folk tror at det er overvekt å være over 170 og rundt 70 kilo. jenter kan faktisk få store problemer med fruktbarheten når de skal være så tynne som visse menn krever i dagens samfunn. Anonymous poster hash: 70945...3d7 ok. trodde du reagerte på at han ikke like at hun har blitt større. Anonymous poster hash: 42397...028
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #29 Skrevet 15. september 2013 ok. trodde du reagerte på at han ikke like at hun har blitt større. Anonymous poster hash: 42397...028 øøøøh når han reagerte på måten han gjorde så. hva er problemet? kan han virkelig ikke være venn en gang med ei jente som har fått på seg noen (SUNNE) kilo?? ingen som sier at han skal ta henne med hjem og gifte seg med henne i morra vel?? Anonymous poster hash: 70945...3d7 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #30 Skrevet 15. september 2013 øøøøh når han reagerte på måten han gjorde så. hva er problemet? kan han virkelig ikke være venn en gang med ei jente som har fått på seg noen (SUNNE) kilo?? ingen som sier at han skal ta henne med hjem og gifte seg med henne i morra vel?? Anonymous poster hash: 70945...3d7 ro deg ned Anonymous poster hash: 42397...028
Kiarapus Skrevet 15. september 2013 #31 Skrevet 15. september 2013 øøøøh når han reagerte på måten han gjorde så. hva er problemet? kan han virkelig ikke være venn en gang med ei jente som har fått på seg noen (SUNNE) kilo?? ingen som sier at han skal ta henne med hjem og gifte seg med henne i morra vel?? Anonymous poster hash: 70945...3d7 Nemmlig! At en person på 170 og 75 kilo er motbydelig, DET syns jeg er motbydelig! Hvis jeg skulle ha vært "passe tynn" i TS sine øyne så måtte jeg ha veid 30 kilo.. Normalt?? Ehhh... 5
Nettinettet Skrevet 15. september 2013 #32 Skrevet 15. september 2013 Jeg håper du møter den jenten en gang som har en slik flott personlighet og som er din "sjelevenn", og at hun veier 150kg! :D Da kanskje du kan få en annen tankegang? TS kunne aldri funnet en sjelevenn som veiet over 70 kilo, fordi TS (og kompissene til TS) har et forvrengt syn om hva som gjør et menneske vakkert. Godt å vite at jeg er en flodhest forøvrig. På mine 168 cm og 72 kilo er det jo merkelig at noen i det hele tatt ser på med.. Lurer på om TS er ett troll jeg.. 3
Rusken Skrevet 15. september 2013 #33 Skrevet 15. september 2013 Hmm. Da jeg leste første posten kunne jeg forstå at du ble litt sjokkert, men når du videre skriver at hun garantert veier 75 kilo - altså, med den høyden der virker det veldig rart å sammenlikne henne med en flodhest Kanskje det er skjebnens ironi. Hvis hun var drømmedama di, men med en annen størrelse ble på grensen til motbydelig, så kanskje hun fortjener en mann som ville elsket henne uavhengig av størrelsen. Og siden hun er slik en fantastisk person, så este hun ut før hun traff deg, slik at du rømte - og hun slapp unna. .. Videre treffer hun en ny mann, som elsker og forguder henne slik hun er. Om et år er hun tilbake i sin aller beste form, med en fantastisk mann som elsket henne da hun var "motbydelig" også. De lever lykkelige i alle sine dager. La oss tenke på det slik. Kjærlighet til folket! 13
Tabris Skrevet 15. september 2013 #34 Skrevet 15. september 2013 Synes det er flott, jeg. Du bør ikke kontakte henne igjen, TS. Hun fortjener ikke å ha slike som deg i livet sitt. 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #35 Skrevet 15. september 2013 Dette hørtes enten trolsk ut eller skrevet av en meget umoden gutt... Drømmedama/mannen forblir drømmedama/mannen uansett vekt. Anonymous poster hash: d6a4c...f0f
codeman Skrevet 15. september 2013 #36 Skrevet 15. september 2013 Får jo knapt en mer åpenbar trolletråd og likevel er det hauger med brukere som spaserer rett i grøten. Ikke rart det blir krig i verden, my lord så mange svake antenner det finnes der ute. Om TS mot formodning er seriøs, så bør dere klare å trekke konklusjonen at han er en særing og ikke representativ for "menn på den alderen" ect. Finnes mange kvinner der ute som dumper menn over en lav sko og liksom, feks over høyde eller vekt som her. 4
codeman Skrevet 15. september 2013 #37 Skrevet 15. september 2013 Dette hørtes enten trolsk ut eller skrevet av en meget umoden gutt... Drømmedama/mannen forblir drømmedama/mannen uansett vekt. Anonymous poster hash: d6a4c...f0f Løgn. Drømmedama/drømmemannen forblir ikke den samme om vedkommende forandrer seg til en levende ball. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 15. september 2013 #38 Skrevet 15. september 2013 Tro om det var slik at 'noen' gikk skuffet hjem fra byen i natt uten å ha 'draget' ? 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #39 Skrevet 15. september 2013 Jeg skjønner TS. Jeg har selv venner som ser ut som flodhester og venner som ser ut som normale på 70 kilo. Jenter er forskjellige og vi legger på oss forskjellig. Jeg veier selv 54 kilo og bruker medium i klær. Jeg vil ikke påstå at jeg er undervektig. Jeg har også en venninne som bruker ekstrasmall i klær, men som veier 64 kilo. Folk må slutte å bruke vekten som en fasit for hvordan personer ser ut. Hvordan jeg vet det er fordi vi blant annet har veid oss sammen og prøvd å låne bort klær på besøk. Beklager TS, men her blir du hengt ut fordi at du ikke er politisk korrekt. Selvfølgelig skal du kaste deg på dama vet du! Jeg er enig med de som sier at dette nok ikke er drømmedama di og jeg skjønner godt at du fikk sjokk. Denne jenta var flott syntes du, også plutselig har hun sluttet å ta vare på seg selv. 20 kilo har faktisk mye å siAnonymous poster hash: d62c4...679 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #40 Skrevet 15. september 2013 Jeg var borte i ett år og la på meg 16kg, var ikke lekkert... det ble kommentert når jeg kom hjem. Grunnen til at jeg la på meg var trøstespising og tilgang på god mat. Var hjemme i to tre måneder og reiste bort ett år igjen. Gikk ned 20 kg det året og veide 50 kg når jeg kom tilbake. Jenta kan kvitte seg med kiloene, men du TS, kommer alltid til å være en idiot, og nå er hun kvitt deg også.... Anonymous poster hash: bfb4f...e39 7
Fremhevede innlegg