Gå til innhold

Stolt av Canada Goose jakka di?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Bortsett fra andre verdenskrig...

Anonymous poster hash: f5066...539

Dét er en myte.

Anonymous poster hash: 20329...8b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei viktigste er jo at du ser ut som en idiot. At noen dyr har blitt plaget til døde er ikke så farlig :glare:

Jeg ser faktisk ganske så bra ut i den jakken, kanskje litt for liten så jeg tror jeg kommer til og kjøpe en til.

At dyr lider av det er ikke mitt problem.!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri eid en CG jakke, men jeg visste heller ikke dette før nå nylig.
Det er fint at du poster denne filmen og jeg håper at dette blir allmennkunskap ilp av året er omme!

Redigert: Jeg trodde filmen dreide seg om dunet i jakkene. Orket ikke se.



Du burde lese litt her hvis du ikke har bruker på youtube.....

http://tonjekvamme.blogg.no/1377535094_ekstrem_dyremishandli.html

Endret av levelivet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eskimo.jpgJeg ser faktisk ganske så bra ut i den jakken, kanskje litt for liten så jeg tror jeg kommer til og kjøpe en til.

At dyr lider av det er ikke mitt problem.!

Haha dette må jo være tull.

Ingen er så usympatiske på ordentlig. Og ingen ser bra ut i en Canada Goose jakke.

eskimo.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les om igjen da. Jeg sier jo at jeg ikke er imot jakt/fangst. Synes det er latterlig at man kobler de jakkene opp mot oppdrett av dyr. Det er min mening. Og JA - det finnes andre (og viktigere) ting å bry seg om. Mange mennesker behandles dårligere enn de dyrene som henger på kragen til Canada Goose-jakkene.

Du virker veldig aggressiv og forsvarende til å være en som ikke bryr seg.

Du bruker også samme argumentasjon en gang til. Regner med at du ikke gidder engasjere deg i hvordan dine foreldre/besteforeldre har det på sykehjemmet når den tid kommer, med tanke på situasjonen i Syria.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser faktisk ganske så bra ut i den jakken, kanskje litt for liten så jeg tror jeg kommer til og kjøpe en til.

At dyr lider av det er ikke mitt problem.!

Du ser ikke bra ut i den jakken, nei. Du ser helt jævlig ut i den.

Anonymous poster hash: 48ca4...afc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man først skal lage en tråd om pelsen på Canada Goose jakker så kanskje man skal linke til en video som faktisk handler om pelsen som er brukt på disse jakkene? Pelsen de bruker er fra ville dyr i Canada, mange som uansett skulle ha blitt drept da Candadiske myndigheter vil ha ned bestanden på coyote. Å linke til en video som handler om andre pelsjakker, men linke det opp mot spesifikt canada goose jakkene blir som å skulle få folk til å slutte å spise biffkjøtt ved å linke til videoer med tortur av kylling....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man først skal lage en tråd om pelsen på Canada Goose jakker så kanskje man skal linke til en video som faktisk handler om pelsen som er brukt på disse jakkene? Pelsen de bruker er fra ville dyr i Canada, mange som uansett skulle ha blitt drept da Candadiske myndigheter vil ha ned bestanden på coyote. Å linke til en video som handler om andre pelsjakker, men linke det opp mot spesifikt canada goose jakkene blir som å skulle få folk til å slutte å spise biffkjøtt ved å linke til videoer med tortur av kylling....

Pluss til deg :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell sikkert fordi de ikke har råd til en tenker jeg. :)

Nå var det ikke meg du svarte akkurat her, men...

Ikke for å være veldig sånn personangrep-ish her altså, men mener du at en jakke til 6000 er veldig eksklusivt og luksuriøst og sånn? Ja, det er dyrere enn de man finner på H&M, men der er langt i fra fancy nok til å føle seg høyt på strå, altså. Blir litt som å føle seg som en Rolex når man har kjøpt seg klokke fra Police i stedet for på Kappahl.

Alle har råd til noe som koster 6000, men ikke alle gidder ta seg råd, noe som er forståelig når jakken verken er fin eller laget på noen trivelig måte. Skal man først kjøpe noe for å føle seg eksklusiv finnes det langt bedre alternativer.

Jeg har tilfeldigvis mange velstående venner, og ingen av de syntes pels er greit. Det dreier seg først og fremst om logikk og medfølelse. Hadde man gjennomført en test som gikk på sammenhengen mellom IQ og bruk av pels så... Vel...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke meg du svarte akkurat her, men...

Ikke for å være veldig sånn personangrep-ish her altså, men mener du at en jakke til 6000 er veldig eksklusivt og luksuriøst og sånn? Ja, det er dyrere enn de man finner på H&M, men der er langt i fra fancy nok til å føle seg høyt på strå, altså. Blir litt som å føle seg som en Rolex når man har kjøpt seg klokke fra Police i stedet for på Kappahl.

Alle har råd til noe som koster 6000, men ikke alle gidder ta seg råd, noe som er forståelig når jakken verken er fin eller laget på noen trivelig måte. Skal man først kjøpe noe for å føle seg eksklusiv finnes det langt bedre alternativer.

Jeg har tilfeldigvis mange velstående venner, og ingen av de syntes pels er greit. Det dreier seg først og fremst om logikk og medfølelse. Hadde man gjennomført en test som gikk på sammenhengen mellom IQ og bruk av pels så... Vel...

Vet at de fleste har råd til en CG. Følte bare for og svare på den måten, fordi person kom med så mye usaklig dritt og i tillegg gjemmer seg bak AB funksjonen.

Godt vi alle forskjellige eller hva ? :)

Endret av klyyyyy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at de fleste har råd til en CG. Følte bare for og svare på den måten, fordi person kom med så mye usaklig dritt og i tillegg gjemmer seg bak AB funksjonen.

Godt vi alle forskjellige eller hva ? :)

De fleste har ikke råd til en jakke til 6000 kr. Hvor har du det fra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man først skal lage en tråd om pelsen på Canada Goose jakker så kanskje man skal linke til en video som faktisk handler om pelsen som er brukt på disse jakkene? Pelsen de bruker er fra ville dyr i Canada, mange som uansett skulle ha blitt drept da Candadiske myndigheter vil ha ned bestanden på coyote. Å linke til en video som handler om andre pelsjakker, men linke det opp mot spesifikt canada goose jakkene blir som å skulle få folk til å slutte å spise biffkjøtt ved å linke til videoer med tortur av kylling....

Kødder du eller??? Tror du seriøst at det de kun dreper coyoter som "uansett ville blitt skutt av mydnighetene" ??? Du er vel kanskje en av dem som også tror at fyllet i jakken kommer fra gjess som har dødd av alderdom? De bare lå på veien på vei til fabrikken? Få opp øynene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett denne videoen, bare en annen som dreide seg om fellene CG bruker. Og det var rett og slett fryktelig, orker ikke å se sånn dyremishandling. Når det gjelder å flå dyr levende, var vel det helst til de falske CG-jakkene. De var det pels av hund, fuglerester osv i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker veldig aggressiv og forsvarende til å være en som ikke bryr seg.

Du bruker også samme argumentasjon en gang til. Regner med at du ikke gidder engasjere deg i hvordan dine foreldre/besteforeldre har det på sykehjemmet når den tid kommer, med tanke på situasjonen i Syria.

På hvilken måte virker jeg aggressiv (??!!!). Hallo? Dette er et debattforum, man må da kunne skrive meningene sine uten at man er sint av den grunn. Jeg er i godt humør i kveld forresten, dersom noe annet skinner gjennom her nå.

Synes det er rart at folk trekker fram de dyrene som blir flådd levende når pelsen på CG er fra ville dyr.

OG jeg er glad i dyr.

MEN jeg skjønner ikke hvorfor folk henger seg sånn opp i de jakkene dersom det er oppdretten som er så ille.

OG jeg bryr meg om mine foreldre og besteforeldre. Blir ganske usaklig her nå føler jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dét er en myte.

Anonymous poster hash: 20329...8b2

Mange som mener det aldri fantes fangeleir også. De lampeskjermene der nede er ganske virkelige nok for meg.

Anonymous poster hash: f5066...539

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skal man gjøre da? Jeg har en CG som er 4 år gammel. Den holder meg god og varm hver vinter. Jeg har ikke lyst til å gå ut å kjøpe ny jakke hvert år fordi jeg liker å kjøpe god kvalitet(ofte dyrt) og er ingen storforbruker.

Ser nå at det var feil å kjøpe min CG, og støtte opp om denne næringen, men hva ville dere gjort, sluttet å bruke den?



Anonymous poster hash: 92ce2...69f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man gjøre da? Jeg har en CG som er 4 år gammel. Den holder meg god og varm hver vinter. Jeg har ikke lyst til å gå ut å kjøpe ny jakke hvert år fordi jeg liker å kjøpe god kvalitet(ofte dyrt) og er ingen storforbruker.

Ser nå at det var feil å kjøpe min CG, og støtte opp om denne næringen, men hva ville dere gjort, sluttet å bruke den?

Anonymous poster hash: 92ce2...69f

Dyrt betyr ikke automatisk bra. jÅ bruke det er som å reklamere for den

Anonymous poster hash: f5066...539

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som mener det aldri fantes fangeleir også. De lampeskjermene der nede er ganske virkelige nok for meg.

Anonymous poster hash: f5066...539

Lampeskjermer? :vetikke:

Anonymous poster hash: 68c27...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som mener det aldri fantes fangeleir også. De lampeskjermene der nede er ganske virkelige nok for meg.

Fangeleirene er jo virkelige. Men det ble faktisk påvist at de såkalte lampeskjermene var fake. Det har vært snakket om det i en tidligere tråd her på KG om det, i en pelstråd selvfølgelig. Men det har altså aldri eksistert lampeskjermer av menneskehud. Sjekk litt fakta neste gang, og ikke tro alt du leser om på diverse lugubre sider. :P

Anonymous poster hash: 20329...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...