Gå til innhold

Stolt av Canada Goose jakka di?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har CG, og fikk den lenge før alt dette var kjent.

Bruker den kun langt fra allfarsvei, slik at jeg ikke skal bidra til hypen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=DE56fAD3HyE

Beundrer deg som klarer å se hele uten å bli fysisk syk, jeg klarte å se 10 sekunder.

Er du stolt av å ha et stykk torturert dyr rundt halsen? Hadde det vært greit om de behandlet katten eller kjæledyret ditt slik? Gratulerer,

Hun der dama var utrolig pen og sexy.

Anonymous poster hash: f5615...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra hjemmesiden til Canada Goose:

There are three types of fur that protect from frostbite: wolf, wolverine and coyote. We have chosen coyote fur because it is highly abundant. In fact, in many regions of Canada, coyotes are considered a pest as they attack livestock, endangered prey species, pets and sometimes people.

In procuring fur, we strictly adhere to all Canadian industry guidelines and government regulations.In fact, Canada is the world leader humane trapping, providing the scientific basis for the Agreement on International Humane Trapping Standards. Only furs taken with methods that meet this international standard may be produced in Canada.

Jeg er for at all pelsoppdrett skal avvikles, og kjøper ikke pels fra dyr som blir drept kun til det formål, menfor meg er det forskjell på å bruke f.eks kalveskinn på vesker, fordi kalv er et dyr som blir drept både for mat og skinn og å drepe et dyr kun for pels.

Fikk min Canada Goose jakke i gave, og kommer ikke til å la være å bruke den pga pelsen. Synes det er en liten trøst at dyrene blir avlivet på en human måte. Hvorfor du knytter den videoen til Canada Goose skjønner jeg overhode ikke, da de to ikke sammenfaller i det heletatt.



Anonymous poster hash: 75625...c35
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, jeg har hatt lyst på Canada Goose jakke. Hadde fortsatt lyst på det når jeg så tråden. Tenkte jeg har fortsatt lyst på det etter videoen. Men nei, helt seriøst. Kommer aldri til å kjøpe meg en sånn jakke. Brutalt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hjemmesiden til Canada Goose:

There are three types of fur that protect from frostbite: wolf, wolverine and coyote. We have chosen coyote fur because it is highly abundant. In fact, in many regions of Canada, coyotes are considered a pest as they attack livestock, endangered prey species, pets and sometimes people.

In procuring fur, we strictly adhere to all Canadian industry guidelines and government regulations.In fact, Canada is the world leader humane trapping, providing the scientific basis for the Agreement on International Humane Trapping Standards. Only furs taken with methods that meet this international standard may be produced in Canada.

Jeg er for at all pelsoppdrett skal avvikles, og kjøper ikke pels fra dyr som blir drept kun til det formål, menfor meg er det forskjell på å bruke f.eks kalveskinn på vesker, fordi kalv er et dyr som blir drept både for mat og skinn og å drepe et dyr kun for pels.

Fikk min Canada Goose jakke i gave, og kommer ikke til å la være å bruke den pga pelsen. Synes det er en liten trøst at dyrene blir avlivet på en human måte. Hvorfor du knytter den videoen til Canada Goose skjønner jeg overhode ikke, da de to ikke sammenfaller i det heletatt.

Anonymous poster hash: 75625...c35

Fangstmetodene de bruker i Canada er forbudte i Norge pga brutaliteten. Klart produsenten ikke skriver det på sine egne hjemmesider.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hjemmesiden til Canada Goose:

There are three types of fur that protect from frostbite: wolf, wolverine and coyote. We have chosen coyote fur because it is highly abundant. In fact, in many regions of Canada, coyotes are considered a pest as they attack livestock, endangered prey species, pets and sometimes people.

In procuring fur, we strictly adhere to all Canadian industry guidelines and government regulations.In fact, Canada is the world leader humane trapping, providing the scientific basis for the Agreement on International Humane Trapping Standards. Only furs taken with methods that meet this international standard may be produced in Canada.

Jeg er for at all pelsoppdrett skal avvikles, og kjøper ikke pels fra dyr som blir drept kun til det formål, menfor meg er det forskjell på å bruke f.eks kalveskinn på vesker, fordi kalv er et dyr som blir drept både for mat og skinn og å drepe et dyr kun for pels.

Fikk min Canada Goose jakke i gave, og kommer ikke til å la være å bruke den pga pelsen. Synes det er en liten trøst at dyrene blir avlivet på en human måte. Hvorfor du knytter den videoen til Canada Goose skjønner jeg overhode ikke, da de to ikke sammenfaller i det heletatt.

Anonymous poster hash: 75625...c35

Tror du virkelig at det er villdyr pelsen kommer fra?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grusomt, så litt og bare gråt. Tenk om vi skulle få all huden var skrellet av hele kroppen, mens vi levde.

Jeg bruker ikke pels, og så langt det lar seg gjøre bruker jeg ikke produkter testet på dyr.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hjemmesiden til Canada Goose:

There are three types of fur that protect from frostbite: wolf, wolverine and coyote. We have chosen coyote fur because it is highly abundant. In fact, in many regions of Canada, coyotes are considered a pest as they attack livestock, endangered prey species, pets and sometimes people.

In procuring fur, we strictly adhere to all Canadian industry guidelines and government regulations.In fact, Canada is the world leader humane trapping, providing the scientific basis for the Agreement on International Humane Trapping Standards. Only furs taken with methods that meet this international standard may be produced in Canada.

Jeg er for at all pelsoppdrett skal avvikles, og kjøper ikke pels fra dyr som blir drept kun til det formål, menfor meg er det forskjell på å bruke f.eks kalveskinn på vesker, fordi kalv er et dyr som blir drept både for mat og skinn og å drepe et dyr kun for pels.

Fikk min Canada Goose jakke i gave, og kommer ikke til å la være å bruke den pga pelsen. Synes det er en liten trøst at dyrene blir avlivet på en human måte. Hvorfor du knytter den videoen til Canada Goose skjønner jeg overhode ikke, da de to ikke sammenfaller i det heletatt.

Anonymous poster hash: 75625...c35

Tror du virkelig at canadagoose vil innrømme de brutale metodene de bruker?

Vil også påpeke det du sier om skinn; jeg vet at mange liker å tro at skinn er et bi-produkt av matindustrien, men dette er i de aller fleste tilfeller feil. Kjøtt og skinnindustrien er to forskjellige industrier. I den ene tar de var på maten og kaster skinnet. I den andre tar de vare på skinnet og kaster maten. Det vil si; hvis kuene kommer fra for eksempel india så er det mest sannsynlig ikke så mye mat igjen på de, da de som regel er sultet i forveien. Og om man ikke bryr seg om dyr så kan man jo tenke på alle de stakkars fattige folka som bearbeider skinnet med giftige stoffer dag ut og dag inn uten beskyttelse.

Anonymous poster hash: fdf5a...74a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett filmen der de fanger ulver og coyoter, til bruk av canada goose jakker. Typen min hadde så utrolig lyst på en slik, jeg viste han filmen og han ombestemte seg på flekken. Endte med at han kjøpte en med fake pels.
Mange av canada goose jakkene er heller ikke ment for vinter norge. Disse er hovedsakelig jakker laget for ekstrem kulde, men de har kanskje noen lettere modeller nå?
Jeg støtter ikke canada goose, heller ikke noe annet laget av pels (pelskåper osv).
Fake jakker med fake pelskrager funker ypperlig til vinteren i norge..

Endret av Chiqette
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greit å vite hvem som har en emosjonell mangel på dette forumet..



Anonymous poster hash: 543f5...e4c
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen respekt for myndige personer som går med CG. Er man under 18 begynner det å bli foreldrenes ansvar.

Seriøst.Man greier helt fint å danne egen meninger når man er under 18 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...