LempikasPromise Skrevet 14. november 2013 Forfatter #281 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg har overhodet ingen anelse på hva det er, i det ene øyeblikket tror jeg gutt, i det andre jente. Og jeg skal vente helt til fødselen med å finne det ut sikkert, så rekker å "ombestemme" meg flere ganger frem til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 14. november 2013 #282 Del Skrevet 14. november 2013 Blir imponert over de som klarer å vente så lenge med å vite... Jeg er alt for nysgjerrig av meg! Med barn nr 2 sa vi til andre at vi ikke visste selv om vi visste.. Så holdt hemmeligheten for omverdenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 15. november 2013 #283 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Helt i starten lekte jeg også med tanken på å ikke vite før fødselen, men når det kommer til stykket så klarer jeg ikke å vente Men det hadde vært best å skjule det for alle andre egentlig... Så det var en god idé Leanne. Men jeg klarer vel neppe det heller. Edit: Teit utblåsning slettet. Endret 16. november 2013 av Sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. november 2013 #284 Del Skrevet 15. november 2013 Hei på dere . Jeg venter nr 3, 2. juni. Var på UL i dag og alt ser supert ut . Haar sniklest litt, var veldig aktiv på forumet for en del år siden. Aktiviteten har dabbet av for hvert barn. Er for øvrig 33 år gammel og bor et sted på østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 15. november 2013 #285 Del Skrevet 15. november 2013 Hallo, velkommen! Og gratulerer! Hehe, det ser jeg for meg at kommer til å skje her også, så snart ungen kommer blir aktiviteten her inne drastisk kuttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 15. november 2013 #286 Del Skrevet 15. november 2013 Artig med flere som venter nr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 15. november 2013 Forfatter #287 Del Skrevet 15. november 2013 Blir imponert over de som klarer å vente så lenge med å vite... Jeg er alt for nysgjerrig av meg! Med barn nr 2 sa vi til andre at vi ikke visste selv om vi visste.. Så holdt hemmeligheten for omverdenen Synes egentlig det bare er morsomt å ikke vite. Gå å gjette og kjenne på det. Både jeg og mannen var helt enig i at vi ikke ville vite det, vi vil ha overraskelsen til slutt. Blir jo som en "hemmelig" presang! Min mor derimot er frustrert da. hun er veldig klar for å bli bestemor. 1. barnebarnet hennes, og hun klør i fingrene etter å kunne strikke, sy og hekle i tillegg til å kjøpe all verdens klær og utstyr, selvsagt i kjønnsbestemte farger, I dag så brøt hun ut: "Men hvorfor skal dere ikke vite det da??? " Ler litt inni meg av henne, stakkars. Hei på dere . Jeg venter nr 3, 2. juni. Var på UL i dag og alt ser supert ut . Haar sniklest litt, var veldig aktiv på forumet for en del år siden. Aktiviteten har dabbet av for hvert barn. Er for øvrig 33 år gammel og bor et sted på østlandet Velkommen! Har puttet deg inn i første innlegget! Ellers folkens, når vi likevel snakker om gutt/jente. Si ifra når dere har vært på ordinær UL og fått vite kjønn (for dere som skal vite) da, så oppdaterer jeg førsteinnlegget. Slik at vi får oversikt alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicidad Skrevet 15. november 2013 #288 Del Skrevet 15. november 2013 Velkommen, Felicidad! Takk for det, Haley! Jeg føler meg også som en zombie enkelte dager. De dagene hvor det har vært helt j*vlig med kvalme og oppkast hele dagen pleier jeg å ta en Phenergan på kvelden. Da sovner jeg som et slakt i sofaen. Da kan jeg LETT sove i 15 timer uten å våkne. Det er litt deilig når man er så sliten. Prøver imidlertid å ikke ta det så ofte, da man raskt kan bli avhengig av hjelpen til å få sove. Har hatt to UL til nå, en i uke 8 og en i uke 10. Kjenner det bli hardt å måtte holde seg til uke 17-18 for å fortsatt vite at det er liv der inne. Er blitt en smule hønemor allerede etter 10 uker, gitt.. Sliter forøvrig med tett nese og nysing, uten at forkjølelsen noen gang bryter ut. Flere som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 16. november 2013 #289 Del Skrevet 16. november 2013 Sliter forøvrig med tett nese og nysing, uten at forkjølelsen noen gang bryter ut. Flere som har det sånn? Åh, ja, jeg nyser mange ganger om dagen! Har gjort det i mange uker... Skjønner ikke helt sammenhengen med graviditeten, men mange blir jo tette i nesa så det er kanskje derfor jeg nyser? Forresten, har du prøvd postafen mot kvalmen? Det fungerer veldig bra for meg. Tar én hver kveld og har nesten sluttet å kaste opp. Blir jo ganske trøtt og sløv, men ikke så ille som av Phenergan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikini Skrevet 16. november 2013 #290 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg nyser masse og skikkelig hardt, så det røsker og river nede i magen. Har vært sånn lenge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 16. november 2013 #291 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg er bare konstant tett eller snørrete, men ikke forkjøla. Må nevne at jeg hadde ei tre uker lang forkjølelse i begynnelsen av svangerskapet, da. Men er det noen av dere som har opplevd voksesmerter i magen enda? Har de siste dagene hatt grusomt vondt i mage og rygg, kjennes ut som om noen har sparket meg i magen Utrolig ømt og vanvittig vondt, håper ikke dette fortsetter... Det var så ille at jeg gråt natt til i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 16. november 2013 #292 Del Skrevet 16. november 2013 Uff det høres ikke godt ut, Leopanter. For håpe det gir seg Jeg har fått murringer i bekkenet var aldri plaget med dette de to første svangerskapene, men har de siste årene hatt noen bekkenlåsninger og en prolaps nederst ved korsryggen... Så er litt skremt! Har gått til innkjøp av en gravidpute som visst nok skal være fantastisk for bekkenet...Skal teste den i natt Og kjøpt en gravidyoga dvd. Alt for å forebygge... Har også avtale med kiropraktor til uka, så får vi se om det ikke løsner opp igjen. Orker ikke tanken på å bli like invalid igjen som det jeg var da jeg hadde prolaps, da levde jeg på sterke smertestillende..... og med en liten spire i magen så kan man jo ikke akkurat dope seg ned heller. Så satser på at puta, yogaen og kiropraktoren holder vondtene borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 17. november 2013 #293 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg tror jeg har funnet trikset for å unngå smertene mest mulig nå, i alle fall! Unngår å sove på magen, unngår for stramme bukser og unngår å få for mye luft i magen, og det virker som at det hjelper Blir ikke så mye trykk på muskulaturen da. Men det er skikkelig vanskelig å ikke sove på magen! Magen er jo enda så liten at den ikke er i veien, så det skjer lett at jeg snur meg på magen i søvne. Da er det veldig lurt å ligge på en pute som hindrer at man snur seg helt over, og heller ligger på siden. Testet det ut i natt (inspirert av den geniale gravidputa di, Leanne!), og det ser ut til å ha fungert kjempegodt! Ikke særlig vondt i dag. Den gravidputa er satt høyt på ønskelista jeg har gitt til mannen! Uff, får håpe du slipper store bekken- og ryggproblemer, Leanne, det hørtes virkelig ikke godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 17. november 2013 #294 Del Skrevet 17. november 2013 Den puta var bare helt genial! Kjenner bekkenet er bedre i dag, selv om jeg ikke lå med den hele natta.. Er vel en vanesak å bruke den også. jeg fant en på sånn lokal gis bort, selges, byttes Facebookgruppe. Fikk den for 300 brukt, lufta den ute en natt i kulden for å kvitte meg med bassilusker og vasket trekket Greit å kjøpe brukt når de ikke er i bruk så veldig lenge, er jo bare 9 mnd pr bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. november 2013 #295 Del Skrevet 17. november 2013 flere enn meg som opplever at lukkemuskelen har tatt ferie? Gulper og smakre på alt matinntak gjennom dagen - slitsomt og ubehagelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 17. november 2013 Forfatter #296 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg har hatt ekstra pute til å ha mellom knærne mens jeg sover i mange år alt. Har veldig svai rygg, og får lett vondt i rygge om jeg ligger på siden uten støtte mellom knærne. Men kjenner at det kan bli et problem når jeg begynner å få mage, at jeg da ikke kan sove på magen lenger, det er jo best i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 17. november 2013 #297 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg har aldri vært den som sovnet med en gang hodet traff puta, men nå må jeg snu meg "tusen" ganger fra side til side, og litt halvveis på magen. Liker best å ligge på magen, men magen føles alltid så full ved leggetid, så jeg må liksom venne magen til å ligges på Og jeg husker hvor deilig det var å få lov til å sove på magen igjen etter fødsel Det skal hjelpe på at livmoren trekker seg sammen igjen Var på jobb i helga og i dag kjente jeg litt ubehag i halebeinet etter mye gåing og ståing på jobb. Sånn var det forrige gang også, men slapp unna bekkenløsning da, så håper på det samme denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 17. november 2013 #298 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Nei, det har jeg heldigvis ikke opplevd enda, Murmelmy! Håper jeg slipper det, også, det hørtes ubehagelig ut! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg ordentlig til etter fødselen! Sove på mageeeen... Edit: Og at vi endelig får hilst på mini, da... Jeg også kjenner at det fort blir litt vondt i halebeinet etter jeg har rørt meg litt. Håper det bare blir med det, da. Endret 17. november 2013 av Leopanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 18. november 2013 #299 Del Skrevet 18. november 2013 Wohooo! Hva er det som skjer?! Jeg er jammen ikke like trøtt lenger som det jeg har vært... Nå sover jeg til 10 men sovner ikke flere ganger på sofaen i løpet av dagen slik som jeg har gjort de siste ukene... Føler meg plutselig som et helt nytt menneske er i uke 10 i morgen så er jo helt fantastisk om trøttheten slipper taket nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 18. november 2013 Forfatter #300 Del Skrevet 18. november 2013 Hehe, deilig å ikke være trøtt lenger ja! Ser den. Jeg føler meg forsåvidt også som et nytt menneske, jeg har nesten ikke vært kvalm på tre dager, kun etter måltider. Og det er en forbedring fra å være kvalm hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå