Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Conradine
Skrevet

Så du mener at det ikke er mange som ønsker å kjøpe det hun reklamerer for? Hvis du ser en gang til så ser du vitterlig akkurat det. Dette er kommentarer som går igjen under alle innlegg. Tror du ikke annonsørene vet at hun har påvirkningskraft og at det er derfor de inngår samarbeid med henne? Hvis hun fronter diverse produkter er det temmelig mange som går rett på og kjøper det samme.

Jeg vender ikke kappa etter vinden, jeg har vær helt tro mot det jeg mener i denne saken. Derimot har jeg lagt merke til at du diskuterer person og ikke sak til stadighet i denne tråden.

Får å få frem poengene dine går du hele tiden på personer og anklager de for hets istedenfor å diskutere det de kommer med.

Du skrev følgende:

Ja og det er bare å gå inn på siste bilstolinnlegg for å se at folk går rett på med engang. En skriver at at de vil ha alt det utstyret FF har.

Stemmer det? Er det en som skriver at de vil ha alt det utstyret FF har?

At noen ønsker NOE av det hun annonserer for er en selvfølge - det vet jo alle. Bloggen drives av annonseinntekter - det legger hun ikke skjul på. Men i det innlegget ditt så lyver du .. ingen skrev at de ville ha ALT DET UTSTYRET FF HAR. Må skrive med store bokstaver for å få deg til å lese det.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du mener at det ikke er mange som ønsker å kjøpe det hun reklamerer for? Hvis du ser en gang til så ser du vitterlig akkurat det. Dette er kommentarer som går igjen under alle innlegg. Tror du ikke annonsørene vet at hun har påvirkningskraft og at det er derfor de inngår samarbeid med henne? Hvis hun fronter diverse produkter er det temmelig mange som går rett på og kjøper det samme.

Jeg vender ikke kappa etter vinden, jeg har vær helt tro mot det jeg mener i denne saken. Derimot har jeg lagt merke til at du diskuterer person og ikke sak til stadighet i denne tråden.

Får å få frem poengene dine går du hele tiden på personer og anklager de for hets istedenfor å diskutere det de kommer med.

Amen, det er ren produktblogg, det er veldig lenge siden man oppdaget det. Og jeg er overbevist om at det er penger som driver henne. Mye vil ha mer. Dette kan også forklare hvorfor hun til tider sjokkerer. I går skrev hun blandt annet at hun gledet seg til å teste ting på barnet. For meg er det ufattelig å tenke slik som 1 gangsfødende. Er du oppriktig oppsatt på å se barnet, ta vare på det, gi det den omsorgen det skal ha, da har du døtte meg ikke tid til å drive med annet tull den første tiden. Jeg tror man skal være forsiktig med å telle kalorier i den fasen man går gravid, spis normalt og sundt, fokuset er at barnet skal få riktig næring, bør ikke det være 1 prioritet??? Og noen kg ekstra rundt magen er det siste du bryr deg om når du har født! Det forsvinner fort uansett. Blir så forb... over en slik TANKEGANG.

Anonymous poster hash: c8511...d39

• Liker 7
Skrevet

Bloggen er levebrødet hennes så hun er jo avhengig av reklameinnteker for å leve av den. Men enig med deg, alle innleggene har liten eller stor grad av produktplassering. Ingen klarer å gå god for så mange produkter. Syns det er spesielt at så mange vil ha alt FF viser uten å vise noen som helt kritisk tankegang om at det ligger inntjening og penger bak alle rabattkodene osv.

Ja og det er bare å gå inn på siste bilstolinnlegg for å se at folk går rett på med engang. En skriver at at de vil ha alt det utstyret FF har.

Synes det er spesielt at mange liker det hun fronter, det være seg klær eller barneutsyr, hun blåser ikke meg av banen med stilen sin for å si det slik. Jeg synes hun har en tendens til å se ut som en gammel tante og er to stiff, etter min smak.

• Liker 3
Skrevet

maria says:

November 22, 2013 at 07:36

såå fiin stol:)) jeg skal selv kjøpe vogna dere har, å denne stolen var jo genial, men fant den ikke på nett. Hva ligger prisen på:)?

Reply

Kommentarfeltet florerer av lignende innlegg. Noen velger nok å følge FF i mange av de produktene hun velger ja.

Syns det er ufint av deg å drive med hersketeknikk i form av at jeg lyver, du må skrive med store bokstaver, vender kappa etter vinden, hetser osv. Mye av argumentasjonen din mot andre brukere i denne tråden er temmelig ufin og direkte frekk. Må du rakke ned på andre brukere her for å forsvare FF?

Skrevet

Amen, det er ren produktblogg, det er veldig lenge siden man oppdaget det. Og jeg er overbevist om at det er penger som driver henne. Mye vil ha mer. Dette kan også forklare hvorfor hun til tider sjokkerer. I går skrev hun blandt annet at hun gledet seg til å teste ting på barnet. For meg er det ufattelig å tenke slik som 1 gangsfødende. Er du oppriktig oppsatt på å se barnet, ta vare på det, gi det den omsorgen det skal ha, da har du døtte meg ikke tid til å drive med annet tull den første tiden. Jeg tror man skal være forsiktig med å telle kalorier i den fasen man går gravid, spis normalt og sundt, fokuset er at barnet skal få riktig næring, bør ikke det være 1 prioritet??? Og noen kg ekstra rundt magen er det siste du bryr deg om når du har født! Det forsvinner fort uansett. Blir så forb... over en slik TANKEGANG.

Blir det for mye tull på bloggen angående barnet, så håper jeg noen har vett nok til å sende en bekymringsmelding.

Gjest Conradine
Skrevet

Velkommen etter - de fleste av oss vet at slike blogger må drives av annonseinntekter.

Penger driver henne? Ja, på samme måte som at det er penger som gjør at de fleste av oss gidder å gå på jobb hver morgen.

Hvor har hun skrevet at hun gleder seg til å begynne å teste ting på babyen sin? Kan du gi oss en link til dette?

• Liker 1
Skrevet

Hva er hoftekrympere?

http://www.bellybandit.com/store/p-1-original-belly-bandit.aspx

Tror det er mest humbug selv da, uten at jeg har gjort research. Minner meg om sånne "effektive treningsdingser" som blir solgt på TV-shop :P Belter som trener magen via elektriske støt osv.. hehe. "Tren mens du sitter i sofaen!".

Anonymous poster hash: c0c97...797

• Liker 4
Skrevet

Helt enig. Noen evner ikke å ha kritisk tankegang overhodet.

Mye av det som kritiseres her gjelder jo ikke bare fotballfrue.

Skrevet

Jeg er egentlig litt nysgjerrig på hvor mye denne samarbeidsavtalen med coverbrands er verdt. Hun har jo innlegg fra de minst en gang i uka.

Nå skal det sies at FF reklamerer for faktisk gode produkter. Jeg har snakker med flere venninner som jobber som hudpleiere og de sier at dette er over gjennomsnittet gode produkter. Ta f.eks SmileLab hun nettopp skrev om, det er en av de bedre hjemmeblekingene du kan komme over.

Mye reklame handler ikke bare om direkte salg med en gang, men at folk skal huske produktet til neste gang de står i butikken og skal handle. Hvis det står mellom flere produkter, vil kunden kjøpe det produktet h*n har hørt om, for det vil i hode virke som det mest troverdige produktet, siden man har hørt om det.

• Liker 4
Gjest Conradine
Skrevet

maria says:

såå fiin stol:)) jeg skal selv kjøpe vogna dere har, å denne stolen var jo genial, men fant den ikke på nett. Hva ligger prisen på :)?

Reply

Kommentarfeltet florerer av lignende innlegg. Noen velger nok å følge FF i mange av de produktene hun velger ja.

Syns det er ufint av deg å drive med hersketeknikk i form av at jeg lyver, du må skrive med store bokstaver, vender kappa etter vinden, hetser osv. Mye av argumentasjonen din mot andre brukere i denne tråden er temmelig ufin og direkte frekk. Må du rakke ned på andre brukere her for å forsvare FF?

Hvor fant du den kommentaren?

Det er ingen kommentarer som er datert den 22. i det innlegget.

Skrevet (endret)

Hvor fant du den kommentaren?

Det er ingen kommentarer som er datert den 22. i det innlegget.

Fant den, jeg. Sjekk "older comments" og scroll nedover på siden. Endret av Sobril
Skrevet

Ja synd det ikke var skrevet med store bokstaver slik at du kunne funnet det lettere 😜

Har akkurat brukt klipp og lim så du får ta deg en titt til så finner du det.

Skrevet

maria says:

såå fiin stol:)) jeg skal selv kjøpe vogna dere har, å denne stolen var jo genial, men fant den ikke på nett. Hva ligger prisen på :)?

Reply

Husvarm, har helt rett.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også akkurat sett at hun gleder seg til å teste produkter på babyen, husker ikke hvor, men det var i dag eller går i kommentarfeltet. Jeg tolket det ikke i så negativ forstand da. Men det vil komme mer utstyrsguider etterhvert når babyen kommer.

Gjest Conradine
Skrevet

Fant den, jeg. Sjekk "older comments" og scroll nedover på siden.

Legg inn en link, er du snill ... merkelig at den ligger på Older comments når de andre innleggene er datert 21.11

Skrevet

Ja synd det ikke var skrevet med store bokstaver slik at du kunne funnet det lettere

Har akkurat brukt klipp og lim så du får ta deg en titt til så finner du det.

'Hvor står det at en har lyst på alt Fotballfrue reklamerer for?

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 1
Gjest Conradine
Skrevet

'Hvor står det at en har lyst på alt Fotballfrue reklamerer for?

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Det står ingen steder og hun klarer ikke legge inn link til blogg-kommentaren hun har lagt inn. Det er visst bare Sobril og hun som klarer å se den .

Skrevet

Velkommen etter - de fleste av oss vet at slike blogger må drives av annonseinntekter.

Penger driver henne? Ja, på samme måte som at det er penger som gjør at de fleste av oss gidder å gå på jobb hver morgen.

Hvor har hun skrevet at hun gleder seg til å begynne å teste ting på babyen sin? Kan du gi oss en link til dette?

http://fotballfrue.no/ "Dette blir kanskje den siste utstyrsguiden før det lille mirakelet vårt kommer til verden, det neste på listen er nemlig ting som jeg gjerne vil teste ut med henne først, så det får vente, men jeg har i hvert fall flere ting på lur! Det har vært utrolig gøy å lage disse innleggene, og dersom du har gått glipp av noen og gjerne vil lese, kan du klikke deg inn her for å få oversikten over alle seks."

• Liker 5
Skrevet

Haha ja Conradine jeg har bare funnet det på :-)

Du får se bedre etter så finner du det 😄👍

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...