AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #221 Skrevet 2. august 2013 Alle misunner en med skjemage, sukk.Anonymous poster hash: c2f67...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #222 Skrevet 2. august 2013 Jaaaa. Og? Tror du det betyr at 17-18 kilo (forutsatt at dama er relativt slank fra før) utgjør noen stor risiko? Det er ikke -farlig- å gå opp mer, men det hadde nok vært trasig for team Eriksen. Faktisk er det langt mer sannsynlig at Caroline vil gå opp MINDRE enn de anbefalte kiloene, hva tenker du om det da? Siden du har satt deg fast på 12-16 mener jeg. Anonymous poster hash: 43f6b...976 18 kilo er mer enn anbefalt fra helsemyndighetene - men det er mange faktorer som spiller inn om det blir komplikasjoner. Jeg er ikke med i gjettegjengen om hvor mye hun kommer til å legge på seg - det synes jeg heller ikke dere har noe med. Anonymous poster hash: 26ee9...ca3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #223 Skrevet 2. august 2013 Men hvorfor legger noen på seg 12 og noen 30??? Jeg trente ikke, gikk bare litt tur, kastet mye opp, spiste normalt, 3-4 måltider pr dag. Min venninne la på seg 30 kg, mye var vann, ble slank som en sylfide 2 uker etter fødselen, så man kan vel ikke alltid styre antall kilo??? Anonymous poster hash: 7ac72...929
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #224 Skrevet 2. august 2013 Jeg gikk opp 30 kg, hadde komplikaksjoner under fødsel og var overvektig i årevis etterpå. Så jeg er en av de som støtter Caroline - i tillegg til at jeg misunner henne kroppen og helsen hun har som gravid. Det ser bare helt fantastisk ut for en som la på seg MASSE. Anonymous poster hash: 26ee9...ca3 Det finnes en mellomting, vet du. Synes det er så jævla ironisk at FF tidligere har skrytt av damer som bare har gått opp 5 kg i svangerskapet, når de holder sånn fast på at anbefalt vektoppgang er 12-16 kg. Tenker vi sier at det er bra så lenge en ikke legger på seg,jeg, så har vi dekka det meste de to står for. Anonymous poster hash: 43f6b...976 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #225 Skrevet 2. august 2013 Har LK vært gravid?!!? Anonymous poster hash: 14526...a6d 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #226 Skrevet 2. august 2013 Men hvorfor legger noen på seg 12 og noen 30??? Jeg trente ikke, gikk bare litt tur, kastet mye opp, spiste normalt, 3-4 måltider pr dag. Min venninne la på seg 30 kg, mye var vann, ble slank som en sylfide 2 uker etter fødselen, så man kan vel ikke alltid styre antall kilo??? Anonymous poster hash: 7ac72...929 Fordi, damdididam, hun la på seg mye vann! Anonymous poster hash: 43f6b...976 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #227 Skrevet 2. august 2013 Det er jo ikke så lenge siden venninna til FF gikk gravid og "bare" la på seg 5kg, og FF sa hun var heldig, og håpte at hun var såpass "flink" hvis hun ble gravid. Dette er ikke en spekulasjon, men tatt rett ut fra kommentarfeltet hennes. Anonymous poster hash: ba932...c0e 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #228 Skrevet 2. august 2013 For et vektfokus det er blitt i verden. Dagens se og hør også: prinsesse Madeleine ny og sexy med stram kropp. Så var det Christina Agilera, ny og sexy med slank og trent kropp. Alle blader og aviser fokuserer kun på VEKT. Jeg er så lei av det. Hjelper ikke at rosabloggerene også har dette som hovedtema hver eneste dag, hvor mye de trener, hvor ofte, hva de spiser osv. Men igjen: for et liv det er å blogge hver dag. 3 innlegg pr dag, de har da ikke såååå spennende liv at de MÅ utlevere seg hele tiden!!! Anonymous poster hash: 7ac72...929 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #229 Skrevet 2. august 2013 LKE -"De fleste kvinner legger på seg i svangerskapet, det er helt naturlig og absolutt ikke negativt å påstå." For en merkelig kommentar. Legger ikke alle kvinner på seg under et svangerskap? Jeg kan ingenting om graviditet, men er det mulig å gå gravid i 9 mnd uten å gå opp noe som helst? Anonymous poster hash: 7ab45...76c 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #230 Skrevet 2. august 2013 LKE -"De fleste kvinner legger på seg i svangerskapet, det er helt naturlig og absolutt ikke negativt å påstå." For en merkelig kommentar. Legger ikke alle kvinner på seg under et svangerskap? Jeg kan ingenting om graviditet, men er det mulig å gå gravid i 9 mnd uten å gå opp noe som helst? Anonymous poster hash: 7ab45...76c Ja, men da går du ned i egenvekt. Et svangerskap veier ca. 12 kilo uansett. Dersom du ikke gåropp i vekt hardu pr.def. gått ned 12 kg fett/muskler. Anonymous poster hash: 43f6b...976 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #231 Skrevet 2. august 2013 LKE -"De fleste kvinner legger på seg i svangerskapet, det er helt naturlig og absolutt ikke negativt å påstå." For en merkelig kommentar. Legger ikke alle kvinner på seg under et svangerskap? Jeg kan ingenting om graviditet, men er det mulig å gå gravid i 9 mnd uten å gå opp noe som helst? Anonymous poster hash: 7ab45...76c Jada, en kollega gikk opp 0 kg, kanskje til og med ned litt da hun gikk gravid. Hun hadde litt å gå på fra før Anonymous poster hash: 2c104...7ba
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #232 Skrevet 2. august 2013 Greit nok alt det der med den magen som ikke eksisterer.. Men hvorfor i all verden har hun fatt sveisa på så sinnsykt mye, langt fake hår at det ser helt idiotisk ut?? Er det en vits eller mener hun virkelig at dette ser bra ut? Anonymous poster hash: 4b235...5c2 4
Djungelvrål Skrevet 3. august 2013 #233 Skrevet 3. august 2013 Har du gått gravid selv noen gang? Babyen i magen får sitt uansett hvor tynn moren er. Merkelig hvor mange uvitende det er her i denne tråden. Anonymous poster hash: 26ee9...ca3 Det er feil! Det er svært viktig at moren får nok og riktig næring. Man får IKKE en sunn baby hvis man spiser lite eller feil. Det sier seg selv! 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #234 Skrevet 3. august 2013 Ja, men da går du ned i egenvekt. Et svangerskap veier ca. 12 kilo uansett. Dersom du ikke gåropp i vekt hardu pr.def. gått ned 12 kg fett/muskler. Anonymous poster hash: 43f6b...976 Nei, et svangerskap veier ca 8 kg. Folk er forskjellige. Se på Kate. Hun kan umulig ha gått opp mer enn 8 og fikk en baby på 3,8 kg. Anonymous poster hash: d19db...880
Gjest vilma2000 Skrevet 3. august 2013 #235 Skrevet 3. august 2013 Nei, et svangerskap veier ca 8 kg. Folk er forskjellige. Se på Kate. Hun kan umulig ha gått opp mer enn 8 og fikk en baby på 3,8 kg. Anonymous poster hash: d19db...880 Har du sett bilder fra før hun ble gravid og mens hun var gravid? Hun ble jo litt rund i kantene, ikke negativt ment altså, hun så nydelig ut, men i forhold til hvor smal hun var så ser man at hun la på seg. Jeg tror hun gikk opp mer, 8kg er veldig lite for en tynn jente med en baby på 3,8kg. Tipper hun gikk opp 12. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #236 Skrevet 3. august 2013 Nei, et svangerskap veier ca 8 kg. Folk er forskjellige. Se på Kate. Hun kan umulig ha gått opp mer enn 8 og fikk en baby på 3,8 kg.Anonymous poster hash: d19db...880 Selvfølgelig gikk hun opp mer enn åtte kilo, det er jo bare å se på fotoer av henne. Anonymous poster hash: 27a28...ad2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #237 Skrevet 3. august 2013 Greit nok alt det der med den magen som ikke eksisterer.. Men hvorfor i all verden har hun fatt sveisa på så sinnsykt mye, langt fake hår at det ser helt idiotisk ut?? Er det en vits eller mener hun virkelig at dette ser bra ut? Anonymous poster hash: 4b235...5c2 Er vel som med alt annet av skjønnhetsgreier, man ser ikke selv at det blir for ekstremt, men venner seg gradvis til mer og mer. Jeg synes ikke løshår er særlig fint uansett, men når det blir såpass voldsomt ser det iallfall tåpelig ut. Pluss, hun får det jo gratis. Sikkert lett å overdrive når man ikke betaler mange tusen for det. Anonymous poster hash: 27a28...ad2 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #238 Skrevet 3. august 2013 Greit nok alt det der med den magen som ikke eksisterer.. Men hvorfor i all verden har hun fatt sveisa på så sinnsykt mye, langt fake hår at det ser helt idiotisk ut?? Er det en vits eller mener hun virkelig at dette ser bra ut? Anonymous poster hash: 4b235...5c2 Caroline har ikke silikonpupper (men ikke se bort fra at det kommer til å bli et tema når hennes mye selvomtalte nye BYSTE (favorittordet) har blitt så stor(er det ingen som reagerer på hvor ofte dette skal dras opp, hvem nevnte privatliv/"vi deler ikke alt?" - melk skal ut - pppppffffffffffff = luftballonger), men å gå med hår fra mange kvinner som lever svært fattig - null problem. Det er jo så ekte, atte. Jeg er glad jeg vokste opp med en mor som fortalte meg at det er bare stygge jenter som trenger å sminke seg. Jeg trodde selv på det til jeg var 15-16, og det lot meg være barn litt lengre. Det er ikke så vanskelig å lære et barn noe sånt om du svøper deg i falske dilldallerier til vanlig. Hadde jeg brukt løshår tror jeg jammen jeg hadde blitt arveløs. Anonymous poster hash: a50b0...ef2 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #239 Skrevet 3. august 2013 Det er IKKE SÅ LETT å lære et barn... skulle det stå ;-) Anonymous poster hash: a50b0...ef2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #240 Skrevet 3. august 2013 Fortell ikke meg at bloggere ikke elsker å legge ut bilder av seg selv, og fruen elsker å legge ut bilder av seg selv der hun ser tynnest mulig ut. Derfor elsker hun også å vise frem sin tynne gravidemage og nekte for noen problemer i svangerskapet så langt. Men hun kan få vann, bekkenløsning, for tidlige rier og vannavgang, halsbrann og annet som følger med et svangerskap hun også, men dette kommer hun nok ikke til å skrive om. Anonymous poster hash: 7ac72...929 2
Fremhevede innlegg