Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kveldens par var ikke bare LITT ekstreme da. 1,5 mill i kreditt og forbruksgjeld?! Sykt :sjokkert:

Han mannen var jo SKIKKELIG tøffel da. Snakk om å skjemme bort både unger og kone. Kjøper en Ponni til dattra for å gjøre henne glad? Hjelpes.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ka skjedde med hytta? Og ja, heilt utruleg at slike folk finst...

Endret av attegløyma
Skrevet

Ka skjedde med hytta? Og ja, heilt utruleg at slike folk finst...

Var det ikke moren til mannen som fikk lov av sin bank til å overta hytta?

Skrevet

Å herregud for noen idioter som var med i denne episoden.

Ho dama hadde jo smykker og ringer på seg til rundt 60-70 000 kr!!!

De hadde vel 4 millioner i gjeld til sammen?

Det er utrolig mange som faktisk betaler gjeld med å få seg et nytt kredittkort. Da kommer man seg jo aldri ut av den onde sirkelen. Det er jo helt teit å skaffe seg et nytt et til å betale ned gammel gjeld på. Håper dette var en stor wake up call for de altså

Anonymous poster hash: 766a2...464
  • Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som syntes dagens episode virket betenkelig etisk sett? Jeg synes nesten de virket litt .. tja.. ikke alle skruene på plass?

Anonymous poster hash: 5be50...73a
  • Liker 5
Gjest Sunshine23
Skrevet

Blir helt matt av dagens par...

"vi tenker ikke på kredittkort som lån, men som forbruk"??? Er folk virkelig så dumme??

Og 70-80 barbie og en ekte ponni til dattern? Det er jo galskap!

Anonymous poster hash: 1ba5d...390

Dette reagerte jeg å på.

De kjøper en ponni til dattra? Hallo i luken. Det er virkelig helt på trynet. De gjør jo bare barne ekstremt bortskjemte da. Ikke bra i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva de har brukt 500 000 på oppussing i huset. Det ser like falleferdig ut. Huset i området kan ikke være verdt så mye.

Men det er sjokkerende hvor lett det er å få kredittlån. Det holder bare å gi feil opplysninger så får man lån.

De har rett å slett rømt fra virkeligheten.

Jeg syns han psykologen er ekkel.

Anonymous poster hash: 6ba59...1a3

• Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som syntes dagens episode virket betenkelig etisk sett? Jeg synes nesten de virket litt .. tja.. ikke alle skruene på plass?

Anonymous poster hash: 5be50...73a

Jeg er enig. Dette var helt i grenseland for hva jeg synes er greit å sende på tv. Selvfølgelig var den økonomiske situasjonen deres svært alvorlig, og jeg skjønner ikke at de faktisk fikk en løsning på det, men dette føltes farlig nært grafsing i vonde skjebner likevel. I alle fall ett av målene med Luksusfellen er vel at vi seere skal okke oss over deltakernes dumskap. Her ble det med en litt vond bismak i munnen.

Jeg liker ikke psykologen.

Anonymous poster hash: 6e65c...b87

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk litt fnatt av hun sutrekjerringa.

Anonymous poster hash: b22c3...ce6
Skrevet

Hvorfor liker dere ikke han psykologen egentlig?

Anonymous poster hash: cafd9...97b
Skrevet

Jeg liker ham!

Anonymous poster hash: 008a8...c1f

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg synes han virker så stiv, anstrengt og tilgjort :P

Skrevet

Var hun Tamara engelsk eller noe? Syns hun hadde en utenlandsk aksent. Helt sykt å bruke så mye penger på smykker.

Anonymous poster hash: 03d0c...0d3
Skrevet

Var hun Tamara engelsk eller noe? Syns hun hadde en utenlandsk aksent. Helt sykt å bruke så mye penger på smykker.

Anonymous poster hash: 03d0c...0d3

Nederlandsk.

Anonymous poster hash: 008a8...c1f

Skrevet

Oi! Sitter å ser reprisen her nå. Gurimalla! Hva er galt med dem? Virker merkelig.. Off, helt trist hvordan enkelte ødelegger livene sine på denne måten!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også den siste episoden var betenkelig.

Og jeg satt hele tiden med en følelse av at dette bare var halve historien, ett eller annet må ha skjedd for at ting skulle ta så til de grader av på relativ kort tid (joda, kredittlån har jo en snøballeffekt, men det må ha eskalert voldsomt de siste 2-3 årene). Satt igjen med en litt sånn kikker-aktig følelse om at her var det folk som var seriøst ute å kjøre, og hele pengeproblematikken ble bare en liten del av det. Kanskje ikke meningen at det skulle fremstå sånn, men det var den følelsen jeg fikk, i alle fall.

Anonymous poster hash: b3700...8de
  • Liker 2
Skrevet

Jeg forstår at det må ligge noe mer bak enn bare å bruke penger... Tror det er en slags selvdestruktiv måte å takle ting på... Eller noe sånt. Men disse to var helt ekstreme. Altså de med 4 mill i gjeld... SNakk om å ødelegge sitt eget liv og ikke minst gjøre barna en grizzlybjørnetjeneste!!

Skrevet

wow han fyren i dagens episode virker jo litt dum rett og slett. For en snylter.

Anonymous poster hash: 5bcbd...d20
  • Liker 1
Skrevet

Oj, jeg vet hvem hun i dagens episode er! :laugh:

Anonymous poster hash: 696cd...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...