Gjest Wilhelmine Skrevet 19. september 2013 #81 Skrevet 19. september 2013 Jeg har ikke sett på hver gang, men synes han i forrige uke var ganske ekstrem. "Nei, jeg kommer aldri for sent." "Du kom jo for sent til intervjuet" "Nei, jeg kom ikke for sent. Jeg var framme til rett tid, men jeg var på feil sted. Så jeg var ikke for sen" "..." Oh, the logic.
smalls Skrevet 19. september 2013 #82 Skrevet 19. september 2013 Jeg har ikke sett på hver gang, men synes han i forrige uke var ganske ekstrem. "Nei, jeg kommer aldri for sent." "Du kom jo for sent til intervjuet" "Nei, jeg kom ikke for sent. Jeg var framme til rett tid, men jeg var på feil sted. Så jeg var ikke for sen" "..." Oh, the logic. Eh jo du var for sein!! Herregud å mange unnskykdninger han hadde. Fjott.
Gjest Wilhelmine Skrevet 19. september 2013 #83 Skrevet 19. september 2013 Eh jo du var for sein!! Herregud å mange unnskykdninger han hadde. Fjott. Hadde vært mye bedre om han bare kunne si "ja, jeg har visst et problem med å være på steder til rett tid. Dette må jeg ta tak i", i stedet for å komme med ti tusen unnskyldninger og benekte problemet. Hallo, alle kunne jo se at han var for sen (du er jo selvsagt fortsatt for sen til avtalen din, selv om grunnen til at du er sen er fordi du kjørte deg bort, og du hadde vært der i tide om du ikke hadde kjørt feil). Og det var vel en gang til i programmet også, at programlederne stod å ventet på dem i en time eller noe. Okay, så nå har vi vært vitne til at du kommer for sent to ganger, bare i løpet av noen dager med innspilling - og du sitter å sier "neida, jeg kommer aldri for sent". Eh...
Lemuren Skrevet 19. september 2013 #84 Skrevet 19. september 2013 Hvis jeg skal på noe viktig et sted jeg ikke vet hvor er, drar jeg dit enten på forhånd, eller gjør "research" på kart el.l. på forhånd så jeg er sikker. Han tok det tydeligvis ikke seriøst nok i mine øyne når han kommer med sånne unnskyldninger. Hun igår slet nok med noe "mer" ja. Som hun sa, hun trodde penger skulle gjøre henne lykkelig, og fortrengte vel at det var lånte penger. Men synes hun hadde en usedvanlig snill eks!! Jeg skulle vært veldig rik før jeg hadde gått med på noe sånt! Når hun da evt er ferdig å nedbetale til ham, er det 12 år siden det ble slutt mellom de. Det er leeeenge for å få igjen alle pengene! 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #85 Skrevet 19. september 2013 Hvis jeg skal på noe viktig et sted jeg ikke vet hvor er, drar jeg dit enten på forhånd, eller gjør "research" på kart el.l. på forhånd så jeg er sikker. Han tok det tydeligvis ikke seriøst nok i mine øyne når han kommer med sånne unnskyldninger. Hun igår slet nok med noe "mer" ja. Som hun sa, hun trodde penger skulle gjøre henne lykkelig, og fortrengte vel at det var lånte penger. Men synes hun hadde en usedvanlig snill eks!! Jeg skulle vært veldig rik før jeg hadde gått med på noe sånt! Når hun da evt er ferdig å nedbetale til ham, er det 12 år siden det ble slutt mellom de. Det er leeeenge for å få igjen alle pengene! Anonymous poster hash: 31fe3...191
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #86 Skrevet 19. september 2013 Hvis jeg skal på noe viktig et sted jeg ikke vet hvor er, drar jeg dit enten på forhånd, eller gjør "research" på kart el.l. på forhånd så jeg er sikker. Han tok det tydeligvis ikke seriøst nok i mine øyne når han kommer med sånne unnskyldninger. Hun igår slet nok med noe "mer" ja. Som hun sa, hun trodde penger skulle gjøre henne lykkelig, og fortrengte vel at det var lånte penger. Men synes hun hadde en usedvanlig snill eks!! Jeg skulle vært veldig rik før jeg hadde gått med på noe sånt! Når hun da evt er ferdig å nedbetale til ham, er det 12 år siden det ble slutt mellom de. Det er leeeenge for å få igjen alle pengene! VELDIG snill eks. Jeg hadde sagt nei med en gang. Ikke søren om jeg hadde gått med på det. Med mindre jeg var rik. Anonymous poster hash: 31fe3...191 1
-Jiinxs- Skrevet 19. september 2013 #87 Skrevet 19. september 2013 (endret) Hvis jeg skal på noe viktig et sted jeg ikke vet hvor er, drar jeg dit enten på forhånd, eller gjør "research" på kart el.l. på forhånd så jeg er sikker. Han tok det tydeligvis ikke seriøst nok i mine øyne når han kommer med sånne unnskyldninger. Hun igår slet nok med noe "mer" ja. Som hun sa, hun trodde penger skulle gjøre henne lykkelig, og fortrengte vel at det var lånte penger. Men synes hun hadde en usedvanlig snill eks!! Jeg skulle vært veldig rik før jeg hadde gått med på noe sånt! Når hun da evt er ferdig å nedbetale til ham, er det 12 år siden det ble slutt mellom de. Det er leeeenge for å få igjen alle pengene! Samme her, sjekker f.eks ut Google Maps eller kjører dit selv. Det å bare dra dit på avtaledatoen virker for risky for meg. Siste fyren var utrolig grei. Det å gå med på en 8 år (ÅTTE ÅR!!!) nedbetalingsplan var ubeskrivelig snilt gjort av han! Jeg vet ikke om jeg hadde klart å svelg den kamelen. Edit Episode 6 Man trenger virkelig ikke en så rask internett linje for å spille CoD eller hvilket som helst Xbox spill på nette. Så han kunne fint gått ned til den billigste og forsatt klare å spille helt fint og den billigste er vel sikkert 1 mb linje. Jeg forstår godt at dama er klar til å gå, når han sitter hjemme og spiller Xbox framfor å søke etter jobb. Og en snekker vil jeg tro er noe som ikke burde være så vanskelig å få jobb som. Det at han har sendt én søknad er latterlig. Unnskyldningen holder ikke på greip, han sier at "frykten for å oppleve flere konkurser" er noe som holder han tilbake. Kom igjen, det er bare å velge et firma som har et godt omtale eller som ikke er et AS (vil jeg tro). Hadde jeg hatt dame og to unger, så hadde jeg gjort ALT for å kunne forsørge de på en god måte. Og IKKE satt hjemme på ræven og spilt Xbox. Han spurte om spillet, ikke selve Xboxen og så sier han 1000 kr??? Selve spillet kostet han maks 599 selv om han burde ha kjøpt spillet til noe 399/499. Endret 19. september 2013 av -Leon-
Gjest Sunshine23 Skrevet 25. september 2013 #88 Skrevet 25. september 2013 Eh åssen er det mulig å svi av 90 000kr på en 2 ukers ferie?! Greit man er ung og dum, men 90 000? Sykt Også kun søke på en jobb på 3 månder er høl i hodet!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #89 Skrevet 25. september 2013 Eh åssen er det mulig å svi av 90 000kr på en 2 ukers ferie?! Greit man er ung og dum, men 90 000? Sykt Også kun søke på en jobb på 3 månder er høl i hodet! Jeg brukte under 20 000 på en tur til Asia. Da var jeg der i en måned, og flybilletter, transport hotell, mat, drikke og lommepenger var inkludert i dette. Anonymous poster hash: 12766...31b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #90 Skrevet 25. september 2013 Så stusselig det paret hadde det hjemme. Fikk litt vondt av ho dama, ho virka så snill. Jeg hadde ikke akseptert at mannen min satt hjemme og spilte xbox uten å bidra. Og 10.000 på Peppes på 2 mnd?? Mamma Mia! Anonymous poster hash: 03d0c...0d3 2
Lillemeg25 Skrevet 26. september 2013 #91 Skrevet 26. september 2013 Jeg fikk vondt av Sofia. Stakkars. 1
Casall Skrevet 28. september 2013 #92 Skrevet 28. september 2013 De som kommer på onsdag: HJELP! (Har sett den på viaplay.) 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #93 Skrevet 28. september 2013 Også den unnskyldnigen han forrige hadde for å ikke jobbe. "jeg er redd for at firmaet kan gå konkurs" Seriøst? Anonymous poster hash: 766a2...464
-Jiinxs- Skrevet 28. september 2013 #94 Skrevet 28. september 2013 De som kommer på onsdag: HJELP! (Har sett den på viaplay.)Haha ja Har sett den episoden også.
skyflakes Skrevet 28. september 2013 #95 Skrevet 28. september 2013 Stakkars Sofia. Jeg fikk virkelig vondt av henne. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan feste vekk 90.000. Det er jo helt sykt. Og ikke betale skatt og moms....... Hvor får de det i fra at det kommer til å gå bra
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #96 Skrevet 28. september 2013 Stakkars Sofia. Jeg fikk virkelig vondt av henne. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan feste vekk 90.000. Det er jo helt sykt. Og ikke betale skatt og moms....... Hvor får de det i fra at det kommer til å gå bra Jeg syns Sofia var dumsnill og naiv. Tenk å få barn med en kort tid etter at de ble sammen.Den eldste hadde en annen far. Også bodde de så stusselig i en leid leilighet. Nei, da får vi oss barn gitt. Fyren var rett og slett tafatt. Anonymous poster hash: 6ba59...1a3
skyflakes Skrevet 28. september 2013 #97 Skrevet 28. september 2013 Jeg syns Sofia var dumsnill og naiv. Tenk å få barn med en kort tid etter at de ble sammen.Den eldste hadde en annen far. Også bodde de så stusselig i en leid leilighet. Nei, da får vi oss barn gitt. Fyren var rett og slett tafatt.Anonymous poster hash: 6ba59...1a3 Ja jeg er enig med deg Men I motsetning til de fleste på luksusfellen, så hadde jo ikke Sofia gjort noe "galt". Hun var nok bare dum og forelsket. En familie på fire som bor på bislett i leilighet til 10500 i mnd kan ikke akkurat forvente seg en penthouse. Jeg hadde aldri taklet en mann som til de grader tok så lite ansvar for livet sitt.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #98 Skrevet 28. september 2013 Teite fyren.........."gi meg litt sukker da"........(give me some sugar)......kos og klem.. Anonymous poster hash: 88570...2e9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #99 Skrevet 30. september 2013 Satt å så på TV3 play episoden, om denne fyren og Sofia. Fy faen for en dumskalle. Og måten han snakker på, fysj a meg.. Istedenfor for å ta seg i nakken, så sitter han der å flirer seg gjennom programmet. Noen burde faen meg ikke fått hjelp i det hele tatt, men bli satt bak lås for å få seg en lekse. Lenge siden jeg ble så kvalm av et program. Men Hallgeir er helt konge, elsker han!Anonymous poster hash: 5b250...7f1 1
Gjest Naria Skrevet 30. september 2013 #100 Skrevet 30. september 2013 Jeg syns Sofia var dumsnill og naiv. Tenk å få barn med en kort tid etter at de ble sammen.Den eldste hadde en annen far. Også bodde de så stusselig i en leid leilighet. Nei, da får vi oss barn gitt. Fyren var rett og slett tafatt.Anonymous poster hash: 6ba59...1a3 Hadde de ikke vært sammen i mange år? Mulig det var jeg som misforsto.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå