mindfulness Skrevet 23. oktober 2013 #161 Skrevet 23. oktober 2013 For å være helt ærlig, fremstår dagens par som en smule.. kognitivt reduserte? 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #162 Skrevet 23. oktober 2013 Wow. Just wow Jeg har virkelig ikke ord! Anonymous poster hash: 31fe3...191 1
Samaysa Skrevet 23. oktober 2013 #163 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Nesten 2 millioner i gjeld,og dama har tenkt å vente i opptil 2 år med å få seg jobb fordi nav skal kartlegge arbeidsevnen hennes... Endret 23. oktober 2013 av Samaysa 4
smalls Skrevet 23. oktober 2013 #164 Skrevet 23. oktober 2013 Nesten 2 millioner i gjeld,og dama har tenkt å vente i opptil 2 år med å få seg jobb fordi nav skal kartlegge arbeidsevnen hennes... Ja det er jo helt utrolig! Hun virket ikke særlig motivert til å seg jobb akkurat 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #165 Skrevet 23. oktober 2013 Nav skal vel ikke fikse opp her? Hun må jobbe. NÅ. Anonymous poster hash: 5fb7f...d8b 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #166 Skrevet 24. oktober 2013 Hun må ikke vente i 2 år, men det virker som om hun vil utnytte maksperioden for å motta AAP som er 4 år. Har selv mottatt AAP pga en skade som gjorde at jeg ikke kunne fortsette i min gamle jobb, og det tok ikke årevis før jeg fant en ny jobb som passet helsa bedre. Denne ukas par virket ikke helt oppegående, dog mannen virket hakket bedre enn henne.. Anonymous poster hash: 88570...2e9 6
Lillemeg25 Skrevet 24. oktober 2013 #167 Skrevet 24. oktober 2013 De hadde tenkt til å bruke alle skattepengene på bryllup? Veldig smart da! Sjekket de ikke tilstanden til huset før de kjøpte det? 2
Pringle Skrevet 24. oktober 2013 #168 Skrevet 24. oktober 2013 Det sies at kjærlighet gjør blind, men i dette tilfellet har den visst gjort sveiseblind 8
Strikkemamma Skrevet 24. oktober 2013 #169 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er stor fan av dette programmet, men er alikevel mot signalene det sender ut. Noen kan jo tro at de kan gjøre hva som helst og at Luksusfellen fikser opp uansett. 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #170 Skrevet 24. oktober 2013 Denne ukas par virket ikke helt oppegående, dog mannen virket hakket bedre enn henne.. Ingen ukes par virker jo oppegående i Luksusfellen. Dette paret har forresten giftet seg, fatter ikke hvorfor de hadde det så travelt med dèt. Unødvendig pengebruk akkurat nå. Anonymous poster hash: 3c5ba...bfe 3
Lillemeg25 Skrevet 24. oktober 2013 #171 Skrevet 24. oktober 2013 Ingen ukes par virker jo oppegående i Luksusfellen. Dette paret har forresten giftet seg, fatter ikke hvorfor de hadde det så travelt med dèt. Unødvendig pengebruk akkurat nå. Anonymous poster hash: 3c5ba...bfe Vet du hvor lang tid etter luksusfellen de giftet seg? Det er vel normalt at man gifter seg når man har råd til det. Jeg skjønner ikke hva de tenker med. 3
Lea2 Skrevet 24. oktober 2013 #172 Skrevet 24. oktober 2013 Det er jo mulig at de gikk for vielse (det er jo gratis) og familieselskap etterpå. Som det ble sagt kan det jo være fordeler med å være gift også økonomisk.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #173 Skrevet 24. oktober 2013 Vet du hvor lang tid etter luksusfellen de giftet seg? Det er vel normalt at man gifter seg når man har råd til det. Jeg skjønner ikke hva de tenker med. De giftet seg 6.juli (googla navnene, da kom det opp en side om hvem som har gifta seg der de bor) Vet ikke når episoden deres ble spilt inn. Mulig bryllupet var en billig og enkel affære, og at det førte til økonomiske fordeler. Anonymous poster hash: 3c5ba...bfe
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #174 Skrevet 24. oktober 2013 De giftet seg 6.juli (googla navnene, da kom det opp en side om hvem som har gifta seg der de bor)Vet ikke når episoden deres ble spilt inn. Mulig bryllupet var en billig og enkel affære, og at det førte til økonomiske fordeler. Anonymous poster hash: 3c5ba...bfe Jeg gjorde det samme, og gjestelista så iallefall ganske liten ut, så det kan jo hende at de faktisk tok til seg noen av rådene de fikk.Anonymous poster hash: 3d5ae...af2
Lillemeg25 Skrevet 24. oktober 2013 #175 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg gjorde det samme, og gjestelista så iallefall ganske liten ut, så det kan jo hende at de faktisk tok til seg noen av rådene de fikk.Anonymous poster hash: 3d5ae...af2 Ja får jo inderlig håpe det, men jeg synes de hadde fryktelig hastverk med å gifte seg da. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #176 Skrevet 25. oktober 2013 Bryllup kan jo gjøres enkelt. Vielse er gratis, så kan man be nærmeste familie og venner på spleisefest. Ingen gaver, men alle tar med en rett/kake til festen. Det er jeg sikker på at gode venner og nær familie gjerne gjør for å stille opp! Jeg synes forresten de setter opp ganske romslige budsjetter. 8000 kroner på annet? Jeg bruker under 2000 i mnd, og det er med internett og telefon (de får jo ikke dobbelt opp av internettutgifter når de er to). Hvis barnehagen koster 2500 (hvorfor har de barnehage når hun ikke jobber?), burde det holdt i massevis med 6000 kroner på annet-posten. Anonymous poster hash: 008a8...c1f 2
Salmonella Skrevet 25. oktober 2013 #177 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Fikk litt vondt av det paret der. Virket så overdrevet på slutten når programlederne sa; jaja, lykke til, dette kommer til å gå kjempebra! *smilesmile*. Jeg fikk nesten en klump i magen. Fikk en følelse av at de var mindre ressursterke på enkelte områder. Håper virkelig at den dama kommer seg ut i jobb så kjapt som mulig! Edit; Var dette forresten siste episode? Endret 25. oktober 2013 av Salmonella
Lillemeg25 Skrevet 25. oktober 2013 #178 Skrevet 25. oktober 2013 Hadde vært gøy hvis det kom et program om åssen det har gått med de som var med i denne sesongen. Kanskje et år senere eller noe 4
Gjest Funky Punk Skrevet 25. oktober 2013 #179 Skrevet 25. oktober 2013 Syns programmet har tapt seg sånn. Mye prat om livene deres, så får de beskjed om å skjerpe seg, så blir liksom alt løst selv om de får beholde alt. I den svenske serien så må de faktisk gjøre noe. De blir tvunget ut til jobbsøking, de må selge unna så mye de kan (et par måtte faktisk selge unna alt de kunne avse av møbler osv), og de måtte faktisk gjøre mye av jobben selv. Liker det bedre enn den norske sesongen som går nå 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #180 Skrevet 25. oktober 2013 Synes det burde vært mer fokus på tiltak, det er ikke vanlig med en slik likegyldig holdning når man har ansvar for ett barn. Jeg hadde søkt på ALT av arbeid og jobbet med alt jeg kunne få fordi jeg vil forsørge barnet mitt. Gjorde det i en liten periode, arkiverte brev som høyere utdannet, før jeg fikk fast jobb i en ledende stilling. Anonymous poster hash: 583ab...acd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå