Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For et naut. Blababla, unnskyldninger....

Anonymous poster hash: 3d5ae...af2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et naut. Blababla, unnskyldninger....

Anonymous poster hash: 3d5ae...af2

Jeg vet, blir helt oppgitt.

Anonymous poster hash: 03d0c...0d3

Skrevet

Synes alltid at de er så sinnsykt rause med matbudsjettene til folk. Det er jo en av de enkleste postene å stramme inn på i dårlige tider.

• Liker 2
Skrevet

Åssen er det mulig å leie leilighet uten å betale depositumet på forhånd? Må være en naiv utleier.

Jeg har leid to ganger uten at det engang var snakk om depositum. Den første utleieren kjente meg fra før, men ikke den andre. Så jeg tror det er ikke helt uvanlig.

• Liker 3
Gjest Sunshine23
Skrevet

"Jeg kom ikke for seint. Jeg var på feil plass"

EH?

• Liker 6
Gjest Sunshine23
Skrevet

Også bruke 1 helt år på å hoste opp et depositum på 8000kr.

Skrevet

Også bruke 1 helt år på å hoste opp et depositum på 8000kr.

Var det ikke 30.000?

Skrevet

Det var 3 ganger mnd leie, altså 28500kr.

Anonymous poster hash: 1f5da...3dd
Skrevet

Likte også Silje mye bedre etter å ha sett den episoden!

Jeg også. Jeg husker at jeg syntes hun virket rimelig hard og krass i de første episodene hun var med i, men jeg tror hun er veldig ok. Liker faktisk Silje og Cecilie best av de som er med nå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett en del av den svenske, og det irriterer meg at de norske er så veldig forståelsesfulle i forhold. De svenske viser ingen nåde, enkelte der sitter igjen med en tom leilighet fordi de ble tvunget til å selge møbler og det som er. Mye bedre underholdning. :D

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hvor mange av dere vet om dere får restskatt til neste år? Hvor mange av dere vet om dere har råd til halv skatt i desember?

Slike ting er viktig å vite for å unngå restskatt, den mest fryktede innkrever av alle...

Visste du at du kan betale ekstra skatt i desember på året som kommer? For å tømme kontoen litt.

http://www.skatteetaten.no/no/Person/Skattekort-og-forskuddsskatt/Skatteberegning/

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Elsket luksusfellen i starten, men føler at de som er med nå ikke er i en "luksus-felle". De har bare ikke peiling på økonomi. Det er ikke snakk om store fine biler, masse klær, dyr mat, de bare sløser vekk penger på dill / betaler ikke regninger og får bøter. Ikke mye luksus i de siste 3-4 episodene jeg så.

Skulle heller blitt kalt inkasso-fellen.

Anonymous poster hash: f31ad...de2
  • Liker 6
Skrevet

Elsket luksusfellen i starten, men føler at de som er med nå ikke er i en "luksus-felle". De har bare ikke peiling på økonomi. Det er ikke snakk om store fine biler, masse klær, dyr mat, de bare sløser vekk penger på dill / betaler ikke regninger og får bøter. Ikke mye luksus i de siste 3-4 episodene jeg så.

Skulle heller blitt kalt inkasso-fellen.

Anonymous poster hash: f31ad...de2

Jeg sitter igjen med en følelse at alle de som har vært med bare har vært skikkelig tafatte og late. Det siste paret skulle ikke hatt problemer med å spare opp depositumet på så lang tid. Og det første(?) paret som egentlig ikke hadde noen særlig problemer men bare ønsket at luksusfellen skulle ringe for en bedre rente/låneavtale.

• Liker 2
Skrevet

"Nå tar vi oss en tur til thailand, kjøper ny sofa, tv, skifter gulv, kjøper sushi og koser oss og så melder vi oss på luksusfellen og satser på at vi blir valgt ut."

Anonymous poster hash: f18d4...55f
  • Liker 2
Skrevet

Ikke lenge til kveldens episode! Er vel hun som gikk på en kredittkortsmell?

Skrevet

" Jeg fikk meg kredittkort og tenkte oi nå kan jeg kose meg"

Eh hvorfor tror så mange at man ikke trenger å betale tilbake? Det virker jo som de tror at dette er penger de får rett i hånda da. Reiser på dyre turer, kjøper masse klær, sko, ny tv, ny data, ny mobil osv osv. Har de helt glemt at dette er penger de låner?

Samme er det når de låner penger i banken. Tar opp lån på 200 000 for å kjøpe ny bil men gidder ikke å betale tilbake. Virker som de tror dette er penger de får av banken. Det er jo en grunn til at det heter LÅN da. Duster

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes synd på henne...

Anonymous poster hash: 5b490...213
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes synd på henne...

Anonymous poster hash: 5b490...213

Virker som hun sliter psykisk, fikk vondt av henne jeg.

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange av dere vet om dere får restskatt til neste år? Hvor mange av dere vet om dere har råd til halv skatt i desember?

Slike ting er viktig å vite for å unngå restskatt, den mest fryktede innkrever av alle...

Visste du at du kan betale ekstra skatt i desember på året som kommer? For å tømme kontoen litt.

http://www.skatteetaten.no/no/Person/Skattekort-og-forskuddsskatt/Skatteberegning/

Jeg vet. Det er noe jeg elsker å beregne tidlig, sånn at jeg vet hvordan jeg ligger an. Også justerer jeg skattetrekket deretter. Neste år får jeg nesten 40 000kr igjen på skatten! :)

Halv skatt i desember har jeg ALLTID råd til!

Anonymous poster hash: ddee3...11d

• Liker 1
Skrevet

Bra hun ikke måtte selge leiligheten og har en snill eks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...