Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For meg er det Hallgeir (og Magne) som er Luksusfellen. Jeg synes Hallgeir er akkurat passe mellom streng og forståelsesfull, og Magne forklarer på en grei måte. I motsetning til for eksempel Christian Vennerød, han forklarer så l-a-n-g-s-o-m-t og pedagogisk at det virker som han snakker til småbarn (noen av deltakerne må sikkert ha det inn med teskje, men det er slitsomt å høre på). De to psykologene som har vært med (Lynum? og den yngre mannen som er nå), har jeg ikke fått noe godt inntrykk av. Den kvinnelige psykologen, og økonom-Silje, er for iskalde og beinharde.

Anonymous poster hash: 6e65c...b87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallgeir og Magne er helt klart de beste :)

Skrevet

Hva var det egentlig hun alenemoren jobbet med når hun hadde så mye utbetalt? (Var det ikke 29000 eller noe?) Er det kanskje noe barnebidrag eller noe som er med å drar dette opp?

Skrevet

De sa vel at hun hadde jobbet mye ekstra, og derfor tjent mer enn vanlig. Lønnen hennes lå jo vanligvis på 20-25 000, så vidt jeg kan huske :)

Skrevet

Jeg fikk veldig medfølelse med Ingvild i siste episode. Som regel har jeg lite sympati med deltakerne, men akkurat denne episoden rørte et eller annet i meg. Av en eller annen grunn fikk jeg følelsen av at hun ikke har hatt det så greit og hun var jo alt annet enn lat og passiv.

Er glad for at de fikk til en så god plan for henne og jeg er sikker på at hun kommer til å klare seg bra!

• Liker 4
Skrevet

Helt enig med deg! Det var en annerledes episode enn det pleier. Fikk veldig vondt av henne da hun og hundene sto ute i kulda. Hadde vært interessant å høre samtalen Silje hadde med utleier, som gjorde henne så sint at hun rista!

• Liker 5
Skrevet

Helt enig med dere. Hun virker ikke som en latsabb akkurat. Fikk vondt av henne :( hundene hennes var jo kjempe søte

• Liker 1
Skrevet

Helt enig med dere. Hun virker ikke som en latsabb akkurat. Fikk vondt av henne :( hundene hennes var jo kjempe søte

Ble skikkelig lei meg når det hundeburet stod ute og valpene lå og skalv, stakkars små, hadde lagt jakka mi over de om det var mine dyr

Anonymous poster hash: c29f8...257

Skrevet

Hundebur i kulden? Her var det noe jeg ikke hadde fått med meg. Har de kasta ut noen uten at det var et annet sted å flytte til?

• Liker 1
Skrevet

Hundebur i kulden? Her var det noe jeg ikke hadde fått med meg. Har de kasta ut noen uten at det var et annet sted å flytte til?

Jepp, hun ene jenta ble kasta ut på dagen.

http://www.tv3play.no/play/320238/?autostart=true

Anonymous poster hash: 73fb2...238

Skrevet

Jeg fikk og skikkelig vondt av de hundene. Ble skikkelig sinna når jeg så at begge stod med jakke, mens hundene lå å skalv. Og hun jobbet jo omtrent døgnet rundt for å få det til å gå rundt. Men de parkeringsbøtene kunne hun kanskje lagt litt mer innsats i å ungått.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, hun ene jenta ble kasta ut på dagen.

http://www.tv3play.no/play/320238/?autostart=true

Anonymous poster hash: 73fb2...238

Ah,det var Fredensborg,ja...

Det er en grunn til at jeg aldri noen sinne ønsker å befatte meg med Fredensborg, eller leie fra dem...

Stakkars jente som jobber og sliter, og hiver penga ut vinduet på bøter og gebyrer.

Man kan ikke bare la være å betale bomring og parkere der det passer seg.

Jeg tror grunn til at den episoden er annerledes er at jenta flytta ut da hun var 16 og har vokst opp i hodet. Så hun var ikke noen bortskjemt,uvitende idotisk drittunge.

Men det med parkeringa og bomringen... Der var luksusfella hennes.

Søte voffer. Man kan jo ikke be noen å selge familien sin på den måten... :frown:

Ikkeno' snusing, heller. Harde bud.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Synes det var litt morsomt når du såg så engasjert Silje ble når hun ringte til huseier angående utkastelsen. Det kom vel et lite *beep* også om jeg hørte rett :P

Jeg kan vel også innrømme at jeg hadde et veldig dårlig inntrykk av jenta ut ifra videosnutten man fikk se om kveldens program. Men det forandret seg etter jeg hadde sett episoden. Håper hun får det mye bedre framover.

Endret av -Leon-
Skrevet

Hun siste, Ingvild, har to jobber og jobber fra 07-15 og deretter 16-24 på 7/11, så jeg syns det er forferdelig trist at noen som jobber såå hardt allikvel har det så vanskelig. Tror det er derfor man først og fremst synes synd på henne.

Anonymous poster hash: a024d...d0f
  • Liker 1
Skrevet

Likte også Silje mye bedre etter å ha sett den episoden!

Og likte også deltageren veldig godt, men lurer litt på hvordan hun klarer å ta godt vare på hundene når hun jobbet så utrolig mye.

• Liker 3
Skrevet

Guri, han som er med i dagens episode er jo eksen til en god venninne av meg :sjokkert: Denne episoden må jeg få med meg.

Anonymous poster hash: 766a2...464
  • Liker 3
Skrevet

Jeg begriper ikke tankegangen med å si OPP jobben når man får vite at man skal få barn.

Det mest logiske er å heller begynne å se etter jobb mens du faktisk har en faststilling.

Ikke bare si opp og håpe på det beste.

Det å bruke 1år med å hoste opp depositum og forsatt ikke klart det er utrolig i seg selv.

Første deltagerne som ikke klarer å møte opp tidsnok, ikke bra :P

Bare unnskyldninger når det kommer til å ikke møte opp tidsnok, det er hans feil at han ikke møtte opp i tide. Fikk et litt dårlig bilde av Amir etter han kom med alle de unnskyldningene.

Skrevet

Jeg begriper ikke tankegangen med å si OPP jobben når man får vite at man skal få barn.

Det mest logiske er å heller begynne å se etter jobb mens du faktisk har en faststilling.

Ikke bare si opp og håpe på det beste.

Det å bruke 1år med å hoste opp depositum og forsatt ikke klart det er utrolig i seg selv.

Første deltagerne som ikke klarer å møte opp tidsnok, ikke bra :P

Bare unnskyldninger når det kommer til å ikke møte opp tidsnok, det er hans feil at han ikke møtte opp i tide. Fikk et litt dårlig bilde av Amir etter han kom med alle de unnskyldningene.

Helt enig. Han Amir er ikke helt god i hodet! Glad han ikke er sammen med venninna mi mer.

Anonymous poster hash: 766a2...464

Skrevet

Åssen er det mulig å leie leilighet uten å betale depositumet på forhånd? Må være en naiv utleier. Og forbruksgjeld på 355.000.. shit!

Anonymous poster hash: 03d0c...0d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...