AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #181 Skrevet 27. januar 2014 Deg= dethttp://villapaprika.no/Anonymous poster hash: 57193...5fb
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #182 Skrevet 27. januar 2014 La inn feil link, skulle legge inn denne:http://villapaprika.no/category/soverom/Anonymous poster hash: 57193...5fb
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #183 Skrevet 27. januar 2014 Hahahaha.... Deg er under en måned siden hun kjøpte nytt sengegavl og malte nattbordene og nå er det gamle tilbake igjen... Den dama er gal!!!!!!!!!!Anonymous poster hash: 57193...5fb Ja så det jeg også. Kan ikke klage på dårlig tid hvertfall. Enten det så kjeder hun seg veldig. Anonymous poster hash: 904a6...532
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #184 Skrevet 16. februar 2014 Så lenge varte den mørke fargen i stuen....hahaha....nå er det lyst igjen:P Anonymous poster hash: 57193...5fb
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #185 Skrevet 16. februar 2014 Så lenge varte den mørke fargen i stuen....hahaha....nå er det lyst igjen:P Anonymous poster hash: 57193...5fb http://villapaprika.no/Anonymous poster hash: 57193...5fb
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #186 Skrevet 16. februar 2014 Den bloggen er et godt eksempel på kjøp-og-kast-mentaliteten som virker å dominere samfunnet. Blir nesten litt oppgitt når jeg leser at hun nesten skal totalrenovere huset, med oppussing av soverom, stue, kjøkken, trapp og kjellerstue. Anonymous poster hash: c38b8...520 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #187 Skrevet 16. februar 2014 Den bloggen er et godt eksempel på kjøp-og-kast-mentaliteten som virker å dominere samfunnet. Blir nesten litt oppgitt når jeg leser at hun nesten skal totalrenovere huset, med oppussing av soverom, stue, kjøkken, trapp og kjellerstue. Anonymous poster hash: c38b8...520 Også setter hun på ny tapet på kjøkkenet, selv om hun skal rive ned veggen og få nytt kjøkken... Jaja, noen har bare penger å kaste ut av vinduet...Anonymous poster hash: 57193...5fb 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #188 Skrevet 21. februar 2014 Når jeg har lest bloggen en stund så har jeg forstått følgende: hun brukte sin blogg til å skape en butikk hvor faren er investor. Hun beskrev seg selv som gründer i begynnelsen og nærmest bygget opp denne butikken på egenhånd, men sånn er det ikke. Hun er ikke engang daglig ledig. Hun jobber jo og står på, men å bo i et hjem med så mye omskiftninger kan ikke være sunt for barna mener nå jeg. En annen ting jeg har reagert på er separasjon fra mannen og inn med ny samboer med engang. Hun skriver at barna tar det så fint og blitt god venn med den nye kjæresten. Tror nok barna synes dette er veldig trist, de vil jo helst at mamma og pappa skal leve sammen. Så skal den nye kjæresten og henne bygge opp et hjem sammen og så skriver hun plutselig at hun skal være alene med dette huset i mange år fremover. Faren står jo som eier av huset og hun fikk vel ikke klarsignal om at han kunne kjøpe seg inn. Skikkelig pappa jente med andre ord. Stakkars gutt som nå har kjøpt seg rådyr bil for å tilfredsstille sin nye kjæresten krav om luksus kjøretøy. Fasade er jo viktig er helt tydelig. Forstår ikke at han vil bo i et hus han ikke kan være deleier i. Nå har hun vært samboer siden hun var 16 så er det kanskje på tide å stå litt på egne ben før man flytter inn med ny type. Hun vil ha en fasade og detter greier hun å ivareta med en pengesterk far inn i bildet. Selvfølgelig har hun god kontakt med eks mannen sin, Han tør vel uansett ikke noe annet. Han har jo fått en sjefsstilling i Firmaet til Camillas far, viktig for han å ha en god tone med den familien...Anonymous poster hash: 80b46...3f0 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #189 Skrevet 22. februar 2014 Ja fasaden er nok ikke så lyserosa som hun maler den. Hele greia virker fake og spesielt. Liker ikke bloggen mer, og synes stilen er overkill og over the top. Det blir for mye, og for mye utskiftninger. Man blir forvirret. Kommer fortsatt ikke over at hun kastet ut jula 2.juledag, og spurte leserene om det var flere enn henne som kastet jula ut.....eeeh, nei VI ferier jul NÅR julen er det vi, svarte ei, beste svaret ever. Hun feirer sikkert påske snart og pynter hele huset med egg og kvister. Så når påsken kommer så er den kastet ut og erstatettet med sommerpynt......og når sommeren er der så er det høsten som gjelder. Så får hun bare feire jula i oktober da, og kose seg med det, men ikke dra inn alle andre, for vi feirer årstidene når DE ER DER!!!! Anonymous poster hash: 904a6...532 3
Gjest Mary Quant Skrevet 8. mars 2014 #190 Skrevet 8. mars 2014 Ja fasaden er nok ikke så lyserosa som hun maler den. Hele greia virker fake og spesielt. Liker ikke bloggen mer, og synes stilen er overkill og over the top. Det blir for mye, og for mye utskiftninger. Man blir forvirret. Kommer fortsatt ikke over at hun kastet ut jula 2.juledag, og spurte leserene om det var flere enn henne som kastet jula ut.....eeeh, nei VI ferier jul NÅR julen er det vi, svarte ei, beste svaret ever. Hun feirer sikkert påske snart og pynter hele huset med egg og kvister. Så når påsken kommer så er den kastet ut og erstatettet med sommerpynt......og når sommeren er der så er det høsten som gjelder. Så får hun bare feire jula i oktober da, og kose seg med det, men ikke dra inn alle andre, for vi feirer årstidene når DE ER DER!!!! Anonymous poster hash: 904a6...532 Jeg forstår henne faktisk godt. Når de driver blogger som det så MÅ de ligge i forkant. Det er akkurat som motevisninger - hvor klærne for neste vinter vises nesten et år tidligere. Hvem er det som er interessert i tips om hvordan man kan pynte til jul lille julaften? Selv om det er dagen de fleste av oss pynter til jul så ønsker vi å hente inspirasjon lenge før.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #191 Skrevet 8. mars 2014 http://villapaprika.no/ Nye stoler er kommet på plass, jisses!!! Og de var DRITSTYGGE!Anonymous poster hash: 57193...5fb 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #192 Skrevet 8. mars 2014 http://villapaprika.no/ Nye stoler er kommet på plass, jisses!!! Og de var DRITSTYGGE!Anonymous poster hash: 57193...5fb Synes de var fine jeg Anonymous poster hash: ceb47...713 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #193 Skrevet 8. mars 2014 Det kan virke som det er endel misunnelse her. Sikkert mange som kritiserer Villapaprika som kunne tenkt seg nettopp det hun har fått mulighet til. Uansett hvordan hun ordner seg med penger og hvordan hun har det hjemme, så skulle jeg likt å se hvordan de verste kritikerne her har det i hjemme sitt t. Dette er en typisk diskusjon som whitetrash i utkantstrøk er opptatt av. Vi som har en helt annen stil enn denne overlessa " want to look rich" stilen, kunne egnetlig ikke bry oss mindre med dette her, men en ting er sikkert dere kjære wannabes, synes dere hennes stil er dyr, så hadde dere blitt stumme om dere visste hvor dyrt mitt innbo er. Ja, jeg tør nesten ikke tenke på det selv, men Villapaprika blir bare en småpike på jenterommet i forhold. Men her er det smakfullt innredet i motsetning til den kjærringstilen der! DREAM ON sier jeg bare. Anonymous poster hash: 69fe7...c23
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #194 Skrevet 8. mars 2014 Det kan virke som det er endel misunnelse her. Sikkert mange som kritiserer Villapaprika som kunne tenkt seg nettopp det hun har fått mulighet til. Uansett hvordan hun ordner seg med penger og hvordan hun har det hjemme, så skulle jeg likt å se hvordan de verste kritikerne her har det i hjemme sitt t. Dette er en typisk diskusjon som whitetrash i utkantstrøk er opptatt av. Vi som har en helt annen stil enn denne overlessa " want to look rich" stilen, kunne egnetlig ikke bry oss mindre med dette her, men en ting er sikkert dere kjære wannabes, synes dere hennes stil er dyr, så hadde dere blitt stumme om dere visste hvor dyrt mitt innbo er. Ja, jeg tør nesten ikke tenke på det selv, men Villapaprika blir bare en småpike på jenterommet i forhold. Men her er det smakfullt innredet i motsetning til den kjærringstilen der! DREAM ON sier jeg bare. Anonymous poster hash: 69fe7...c23 Ja, sikkert..... ;-) Anonymous poster hash: 41893...cd4 8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #195 Skrevet 8. mars 2014 Det kan virke som det er endel misunnelse her. Sikkert mange som kritiserer Villapaprika som kunne tenkt seg nettopp det hun har fått mulighet til. Uansett hvordan hun ordner seg med penger og hvordan hun har det hjemme, så skulle jeg likt å se hvordan de verste kritikerne her har det i hjemme sitt t. Dette er en typisk diskusjon som whitetrash i utkantstrøk er opptatt av. Vi som har en helt annen stil enn denne overlessa " want to look rich" stilen, kunne egnetlig ikke bry oss mindre med dette her, men en ting er sikkert dere kjære wannabes, synes dere hennes stil er dyr, så hadde dere blitt stumme om dere visste hvor dyrt mitt innbo er. Ja, jeg tør nesten ikke tenke på det selv, men Villapaprika blir bare en småpike på jenterommet i forhold. Men her er det smakfullt innredet i motsetning til den kjærringstilen der! DREAM ON sier jeg bare. Anonymous poster hash: 69fe7...c23 Du hørtes bitter og misunnelig ut selv. Villa Paprika er ikke Nille priser hvis en skal bytte ut hele interøret sitt på en gang. En veggklokke til 1500 kr er dyrt for meg, når en vet de kan kjøpes på ebay for langt under 300 kr. Noe av stilen er fin, men vi snakker om den byttingen hele tiden. Skifte av farger, møbler, tapetsering, bytte gardiner, puter, lampeskjermer osv. Det kan bli for mye bytting og. Og når man kaster ut jula 2.juledag, og spør leserene sine om de har gjort det samme.......Våren kommer ikke fortere om jula kastes ut når jula er der. Er noe å leve i NUET, i NÅET. Jeg feirer ikke 17. mai i oktober, eller feirer våren i desember. Jeg feirer årstidene når de er det, og nå er det snart påske, da skal det pyntes til palmehelgen. Anonymous poster hash: 904a6...532 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #196 Skrevet 8. mars 2014 Bitter og misunnelig jeg? Absolutt ikke . Har ingenting å klage over, lever et godt liv, jeg. Vil påstå det uten å skryte. Men det er helt klart at du har rett i dette med alt hun Villapaprika styrer og ordner med. En salig røre alt sammen,.Jeg har faktisk nok penger til å kjøpe den veggklokken om jeg ville hatt den, men jeg tror ikke jeg ville hatt noe av det hun tilbyr i sin butikk. Og en ting vil jeg bare minne om her. Noen har mer smak enn de har penger. Noen har mer penger enn de har smak. Men fy så godt det er å ha begge deler! Noen må jo ha det også, sikkert flere enn meg som har det. Og hvorfor være misunnelig? Vær glad dere ikke bor i et skur nede i slummen i Manila eller sør-Amerika. Vi i Norge lever i overflod. Og selv om man har penger, kan man faktisk også være et medmenneske og gi anonymt til hjelpearbeid er også fullt mulig. Ikke alle som er like opptatt av publisitet som denne Fru Paprika.f.eks. Anonymous poster hash: 69fe7...c23 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #197 Skrevet 8. mars 2014 Det morsomste er når hun skryter over omsetningen på nettbutikken og at den når fantastiske høyder. Ble litt nysgjerrig å sjekket regnskapstsllene for bedriften og det var jo ikke så mye å skryte av. Hun jobber iherdig og forstå nestenHar dere virkelig sjekket hvem som eier huset hun bor i? Ja!Anonymous poster hash: 80b46...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #198 Skrevet 9. mars 2014 Syntes kanskje at stilen hennes er litt upersonlig, og kanskje litt småharry.. Men direkte fæl er den jo ikke! Anonymous poster hash: 88145...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #200 Skrevet 6. april 2014 Hva slags stil har hun egentlig? Cottage glam heter det vel Anonymous poster hash: e9d1c...a01 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå