kisskissbangbang Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #1721 Del Skrevet 17. juli 2014 Ifølge Wonder weeks appen min er det et sprang mellom 14,5-19,5 uker, så det har kanskje en sammenheng? Vi merker det veldig godt på sovingen hans når det er utviklingssprang på gang. Håper det er det. Ikke at det ikke er koselig å ha ham på meg, det er det. Men kanskje ikke på hver eneste dupp ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #1722 Del Skrevet 17. juli 2014 Ååå, det er så gøy å være den som alltid har babyansvaret, særlig når ungen ikke vil sove! Overtrøtthyling er noe tull. Kan de ikke bare sovne? Ja, ikke sant? Om ikke annet fikk jeg en liten åpenbaring i går da han endelig tok flaske; nå kan jeg faktisk være borte litt uten at det blir krise om han blir sulten. Åh, jeg kjenner jeg blir så sur og frustrert når han griner den gråten. Det er jo så komplett unødvendig, lukk bare øynene og hold kjeft et øyeblikk så slukner du jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juli 2014 #1723 Del Skrevet 17. juli 2014 Hmmm..Kan det være at puppen er tom? Men burde han ikke blitt frustrert da hvis han enda var sulten? Hva skjer hvis dere ikke gir han flaske da? Blir han sutrete og leter etter puppen etter en halvtime, eller fortsetter han å være fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #1724 Del Skrevet 17. juli 2014 Ja, jeg tenker også at han burde bli frustert på puppen om den er tom? Han slipper puppen, men blir sutrete fort igjen, i løpet av en times tid på kvelden de siste dagene. Før har han ikke vært sutrete,og hatt en lang soveperiode på kvelden på fire timer, så våknet for pupp, så sovnet igjen for natta, og spist noen ganger i løpet av natta. Blir ikke helt klok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #1725 Del Skrevet 17. juli 2014 Vi har som.sagt bare gitt flaske to ganger,i går og i dag. Ellers har han virka helt fornøyd med bare pupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. juli 2014 #1726 Del Skrevet 17. juli 2014 Håper det er det. Ikke at det ikke er koselig å ha ham på meg, det er det. Men kanskje ikke på hver eneste dupp ... Vedder en tier på at det er det Er jo kos med babyklistremerke, menneh.. Ikke hele døgnet nei. Man har gjerne andre ting man skulle gjort, komme seg litt ut osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juli 2014 #1727 Del Skrevet 17. juli 2014 Ja, jeg tenker også at han burde bli frustert på puppen om den er tom? Han slipper puppen, men blir sutrete fort igjen, i løpet av en times tid på kvelden de siste dagene. Før har han ikke vært sutrete,og hatt en lang soveperiode på kvelden på fire timer, så våknet for pupp, så sovnet igjen for natta, og spist noen ganger i løpet av natta. Blir ikke helt klok. Hvor gammel er han nå? Husker da O var rundt tre mnd. så hadde han en periode hvor han ammet ekstra mye og puppen virket irritert, og jeg syyynes jeg husker at jeg vurderte å gi han mme, men avventet det, også gikk det seg til. Det KAN jo vær øking på gang? Hvis ikke, så synes jeg han virker sulten fortsatt, og at han faktisk har behov for den flasken. Veldig vanskelig å vurdere, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #1728 Del Skrevet 17. juli 2014 Han er fire måneder den 24. Så sånn sett burde jeg kanskje heller venta ei uke og så begynt å gi ham litt mat? Hehe. De her babygreiene ass. Blir ikke klok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. juli 2014 #1729 Del Skrevet 17. juli 2014 Tror også det kan være øking, og ville kanskje venta og heller gitt mat som du sier Men samtidig, hvilken skade gjør det å gi den flaska fram til han begynner å spise litt fast føde? Sannsynligvis ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #1730 Del Skrevet 17. juli 2014 Nei,ikke sant? Den vil jo naturlig falle bort når maten blir introdusert, tenker jeg. Nå sover han i hvert fall godt, og har gjort det en stund. Så NOE gjorde i hvert fall den flaska .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #1731 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Lykke er å legge seg med armene rundt den varme treåringen sin, ta den lille, store hånda hans i min hånd og bare høre på lyden av den rolige pusten hans. Som jeg elsker den ungen! Endret 17. juli 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juli 2014 #1732 Del Skrevet 17. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. juli 2014 #1733 Del Skrevet 18. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 18. juli 2014 #1734 Del Skrevet 18. juli 2014 Kjenner jeg gleder meg til å introdusere fast føde selv. Trodde jeg kom til å vente til 6 mnd, men nå begynner jeg å bli klar til å gi annen mat og la mannen få litt mer av ansvaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 18. juli 2014 #1735 Del Skrevet 18. juli 2014 Gleder meg også til å begynne med mat! Vi begynner så smått ved fire måneder, hvis han er interessert. Det er så gøy å se reaksjonen når de smaker noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #1736 Del Skrevet 18. juli 2014 Det er gøy å starte med nye smaker ja. Gleder meg Og litt frihet er ikke så dumt det heller.. Kom forresten til å tenke på at jeg ikke har fått mensen igjen etter fødsel. Når burde jeg forvente den, tru? Husker ikke dette fra sist, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. juli 2014 #1737 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg fikk tilbake mensen etter 7 mnd. med eldstemann, og etter ca. 10 mnd. med snuppa (om jeg husker rett). Det er jo veldig individuelt, såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 18. juli 2014 #1738 Del Skrevet 18. juli 2014 Tror det tok 9-10 mnd her. Kommer nok mye an på hvor ofte man ammer Er vel vanlig å få den når man har slutta med nattamming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juli 2014 #1739 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg begynte på minipille da han var seks uker, så aner ikke når den evt. ville ha kommet.. Håper den holder seg unna leeeenge neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. juli 2014 #1740 Del Skrevet 18. juli 2014 7 mnd sist her også. Ingen mens i sikte foreløpig denne gangen. Hvis det er nattamming som skal til for å holde den unna, vil jeg vurdere å fortsette med det i årevis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå