Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Jaokei, greit å høre :nigo: Føler meg totalt hjelpesløs i alt det her. Har begynt å skrive lister over alt vi må ha, og det er seriøst driiitmye :ler:

:ler: Det er jo en del av sjarmen med å være førstegangs. ;)

Så lenge en har noen bodyer, strømpiser, en heldress, tjukksokker, tepper(!), bilstol og en pupp eller to så et en liksom safe, og så kan en heller supplere når en ser hva en har behov for. Men så kort blir jo handlelista aldri, og det hører liksom med å handle inn en hel masse drit en strengt tatt ikke trenger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Det er jo en del av sjarmen med å være førstegangs. ;)

Så lenge en har noen bodyer, strømpiser, en heldress, tjukksokker, tepper(!), bilstol og en pupp eller to så et en liksom safe, og så kan en heller supplere når en ser hva en har behov for. Men så kort blir jo handlelista aldri, og det hører liksom med å handle inn en hel masse drit en strengt tatt ikke trenger. :ler:

Hehe, takk for tips :hoppe: Er inne på nøstebarn og drømmer meg bort... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke GO da, men tror City Cross sin bag er ca like lang. O er en lang gutt, og måtte over i sportsdel da han var 5 mnd. Gammel. Han hadde derimot aldri noe behov for å komme opp og se som baby. Når han lå i vogna så sov han. Stort sett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtale mellom L og pappa:

Korr e mamma?

Mamma e i byen.

Koffor det?

Mamma måtta ha sæ nånn nye klær.

Men da blir jo politiet streng og så sir det bipbipbip når mamma stjæl!

!!!

Dere skulle sett de ikonene jeg hadde kommet med nå om jeg ikke skrev på telefon! :ler:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt svett av ting han sier av og til. ;)

***

I morra er det dåp! Har pynta og ordna til nå, og nå må vi hjem til mamma og bake de to siste kakene og stryke skjorte og dåpskjole. :fnise: Ting blir litt i siste liten for tiden,men vi blir ferdig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har kjøpt deg en skikkelig sommerkjole da, for det blir like varmt i morgen som i dag. :jepp:

Ha en finfin dag! Koselig med dåp. I alle fall så fort man er ferdig med all baking og pynting. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere!

Nå er de siste kakene bakt, og jeg er snart på tur i seng. Kom nettopp på at kjolen min ikke finnes ammevennlig, og med en liten puppegutt så spørs det hvordan dét går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får gjøre som hun ene i barselgruppa mi. Hun gikk med maxikjole, og måtte løfte hele kjolen for å gi ungen mat... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg har lagt en slagplan for pupping rundt kirketida, og så pakker jeg en bukse jeg kan dra på meg når kjolen må dras opp, så blottes ikke mer enn eventuelt litt mage :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker ungene mine,og å være mammaen deres er fint og flott og jeg ville ikke bytta det mot noe, men akkurat nå hadde jeg gitt mye for en time aleine i sola uten unge på puppen eller "mammaaaaa!" i øret. Akkurat i dag er jeg jammen meg litt lei av å bare ha vært mamma det siste året (med graviditeten og sånn ... ).

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...