Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Nææh, kiden min ruller fra rygg til mage. IKKJE BLI SÅ STOR SÅ FORT NOA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo litt stas selv om det betyr at han vokser til da! :jepp: Min ruller ikke. Jeg tror hun er for tjukk til denslags. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er absolutt stas, selv om jeg av og til synes de blir store for fort så hadde det jo vært en tragedie om de ikke ble større ...

Åh, tenk da, at det faktisk var mer kjærlighet igjen, og at jeg kan elske to små gutter så mye. Jeg er så stolt av disse to skattene at jeg nesten sprekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide i dag. Opp 165g siden forrige mandag. Ikkeno blubbis, akkurat, men godkjent. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror han bare er sånn. :) Blid og fornøyd og akkurat der han skal være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for at lillebror legger på seg :danse:

Hvor lenge brukte dere bagdelen med L? Hadde dere GO da? Er så usikker på om vi skal bruke bagdelen neste vinter, altså, i oktober/november når kdiden blir født i feb :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at lillebror legger på seg :danse:

Hvor lenge brukte dere bagdelen med L? Hadde dere GO da? Er så usikker på om vi skal bruke bagdelen neste vinter, altså, i oktober/november når kdiden blir født i feb :klo:

Tviler veldig for at bagen i det hele tatt passer da, med mindre den er huuuge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hayati

Tviler veldig for at bagen i det hele tatt passer da, med mindre den er huuuge :P

Eller at babyen vil akseptere å ligge der ;) Her måtte vi gjøre om til sportsdel når hun var 4 mnd pga hun ville sitte og titte, bare skrek da hun lå flatt i bagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller at babyen vil akseptere å ligge der ;) Her måtte vi gjøre om til sportsdel når hun var 4 mnd pga hun ville sitte og titte, bare skrek da hun lå flatt i bagen.

Det er jo også en mulighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at lillebror legger på seg :danse:

Hvor lenge brukte dere bagdelen med L? Hadde dere GO da? Er så usikker på om vi skal bruke bagdelen neste vinter, altså, i oktober/november når kdiden blir født i feb :klo:

Vi hadde ikke Go-en da, byttet da L var ca seks måneder. Da solgte vi Emmaljuangaen og kjøpte Go med sportsdel.

Tviler på at den vil passe så senr, og tror ikke dere vil ha behov for den da heller.

Jeg synes Go-en er herlig som sportsvogn, og mye lunere enn en skulle tro. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler veldig for at bagen i det hele tatt passer da, med mindre den er huuuge :P

Vet ikke om den er huge... :klo: *løper og måler* 77 cm lang og 33 cm bred :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke Go-en da, byttet da L var ca seks måneder. Da solgte vi Emmaljuangaen og kjøpte Go med sportsdel.

Tviler på at den vil passe så senr, og tror ikke dere vil ha behov for den da heller.

Jeg synes Go-en er herlig som sportsvogn, og mye lunere enn en skulle tro. :)

Jaokei, greit å høre :nigo: Føler meg totalt hjelpesløs i alt det her. Har begynt å skrive lister over alt vi må ha, og det er seriøst driiitmye :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...