Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Søtingen! :rodmer:

Lillebror tar alt av flasker og smokker han. Tidlig krøkes.. Tror han var 4 dager gammel første gang vi prøvde med utpumpa morsmelk på flaske (pga alt tullet med brystbetennelse og treg utdriving).

Noen timer alene er gull verdt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg prøvd meg på legging tre ganger allerede, men lillebror er ikke særlig interessert. Endte opp med å bare ligge og rulle og bable i senga, definitivt ikke i nærheten av sovings. Komigjenababyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg må jo bare le :ler:

Lillegutt henger på armen til pappaen mens jeg prøver å oppdatere meg på nettaviser og på dere, og hver gang jeg ser mot PCen brøler lillebror "wææh!" mens han niglor på meg, og så ler han hver gang jeg ser på ham. Ser jeg bort igjen roper han "wææh!" for å få oppmerksomheten min.

Han er steike søt (sånn skikkelig hjertetmittsmelterduersåsøtatjegklikker-søt!!), men herregud, hodet mitt eksploderer snart! :ler:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, disse gutta dine altså :ler: Uff, skjønner det blir slitsomt da, får håpe han sover snart.

Her gleder jeg meg også til å få en frikveld etter hvert. Må begynne med flasketrening snart, skal begynne med smaksprøver denne uka så kanskje vi skal begynne med flaske også. Fritid here I come! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Jeg har ikke helt skjønt det når folk har sagt at J er så lik L. Men i dag satte jeg to bilder av dem på samme alder inntil hverandre, og okey da! :fnise:

Sånn bortsett fra at L sikkert var to kilo tyngre enn J, så er det definitivt en likhet der! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er herlig. Og så denne søskenkjærleiken oppå der igjen, det gjør meg SÅ varm i hjertet. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er herlig. Og så denne søskenkjærleiken oppå der igjen, det gjør meg SÅ varm i hjertet. :hjerte:

Jaaaa :rodmer: Her om dagen kom snuppa vår inn og la seg i senga ved siden av lillebror og sa med sukkerstemme "Du e bestevennen min. Når du blir større skal vi leke sammen!" :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens L gleder seg veldig til jeg blir farmor, mannen blir farfar, og han og lillebror blir pappaer og onkler som skal sitte fremme i bilen når de kjører. :ler:

***

De siste kveldene har lillebror sovnet litt senere, men til gjengjeld sovet mye bedre. I seng halv ti, og så sovet til halv ett/ett, og da har jeg lagt meg sammen med ham.

Sa sover han til 8-9, så er han våken en drøy time før han vil sove en langdupp.

Prøvde meg på å få han til å sove langduppen alene i senga i går, men når jeg ikke ligger inntil våkner han mye fortere, og før han egentlig er uthvilt.

Men alt i alt synes jeg har er en flink sover. Jeg er i hvert fall aldri trøtt eller i underskudd på søvn, og ikke vært det en eneste gang siden han ble født, og det er herlig. :)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, han kan sove den i ergoen eller i bilstolen også. Så å farte med ham er heldigvis enkelt. :) Men vogna hater han fortsatt. Han blir provosert barr av synet av den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut :jepp:

Edit: minus vognhatet, det er jo bare unødvendig :P

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut :P Vi øver og øver på den vogna, tror det skal gå til slutt. Men min hater jo bilstolen da. Har kjøpt meg busskort, for å si det sånn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min hater bilstolen når den er bilen, men elsker å sove i den i stua :ler: Kunnr sikkert lett tatt duppene sine der om han fikk lov :fnise:

Jeg har gitt opp vogna for en stund, egentlig. Men burde kanskje øve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså så KOSELIG å sulle rundt i byen med en deilig liten J på magen. :hjerte:

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke brukte Ergo noe med L, den er jo helt genial.

Nå er vi hjemme igjen, og J sover på fanget mitt. Lurer på hvor mye tid sammenlagt i løpet av et døgn J ikke er inntil meg. Det tror jeg ikke er særlig mange :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ergo :hjerte: Helt fantastisk! Til både bytur, fjelltur og hva som helst.

Du får prøve å registrere en dag hvor mange minutter du har helt for deg selv :ler: Er nok ikke mange nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig :hjertesmil: Angrer på at jeg ikke kjøpe ergoen min tidligere, jeg kjøpte den når bæresjalet ble for lite og da ble egentlig mini litt for tung for ergoen og vil ikke være i den :P Hvor gammel er J nå? :) Mini likte heller ikke vogna i begynnelsen men det gikk over, husker ikke hva som skjedde, det bare gikk fint plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...