Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, takk. Neate gang skal jeh ikke legge på meg nesten 30 kilo ass! :fnise:

Så..Du har nå gått fra "hvis det blir en neste gang" til "neste gang"! ;):nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg skulle nok kasta inn et "dersom det blir en neste gang!", altså. :fnise:

Når det er sagt er jeg såå babysjuk for tiden (men ikke på langt nær nok til å orke tanken på å være gravid!). Galskap.

Er glad blant andre du skal ha, så jeg kan snuse på! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takk. Neate gang skal jeh ikke legge på meg nesten 30 kilo ass! :fnise:

Tja, du er jo så flink til å trene etterpå, så det gjør vel ingenting? :nigo:

Så..Du har nå gått fra "hvis det blir en neste gang" til "neste gang"! ;):nigo:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg skulle nok kasta inn et "dersom det blir en neste gang!", altså. :fnise:

Når det er sagt er jeg såå babysjuk for tiden (men ikke på langt nær nok til å orke tanken på å være gravid!). Galskap.

Er glad blant andre du skal ha, så jeg kan snuse på! :nigo:

Ja, du får snuse litt fra deg på andre sine babyer :fnise: Eventuelt så gjør det deg helt tullete i toppen og vips så er du preggo om tre-fire mnd. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall blir det oppvask her hjemme, for det blir IKKE med mannen, for å si det sånn :ler:

***

Shit..jeg kjeder meg! Nesten sånn at jeg vurderer å skru på TVen. Det er sjelden, det.

Fredagskvelder er liksom ikke det helt store lengre, kjenner jeg.

Skulle nesten ønske jeg hadde lyst på sjokolade så jeg hadde noe å finne på ( :ler: ), men matlysta har ikke kommet tilbake og tanken på sjokolade (og alt annet) gjør meg uggen.

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du da? :klo: Her står TVen på og surrer i bakgrunnen, selv om vi ligger som slakt i hver vår ende av sofaen med nettbrett og pc.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lyst på sjokolade og du ser ikke på tv? Der har vi grunnen til at du er smoking hot og jeg er liten og tett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du da? :klo: Her står TVen på og surrer i bakgrunnen, selv om vi ligger som slakt i hver vår ende av sofaen med nettbrett og pc.. :sjenert:

Jeg haar .. rydde stua, eh, ... og så ligget på sofaen og tasta på telefonen. Så det er på ingen måte det at jeg er produktiv, jeg kommer bare aldri på å skru på TVen, og når den en sjelden gang står på synes jeg bare den er masete. Er litt var for støy (ironisk nok :fnise: ). :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lyst på sjokolade og du ser ikke på tv? Der har vi grunnen til at du er smoking hot og jeg er liten og tett :ler:

Se svaret over! :ler:

Dessuten må jeg visst begynne å legge ut mindre flatterende bilder på insta, skjønner jeg, for hvis det er dét inntrykket du har av meg blir det passe kleint på kg-spa-treffet vårt (jada, jeg har deltakerlista klar! :ler: ) når ingen kjenner meg igjen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, de der dagene der du gleder deg mer til ungene er i seng, enn du gjorde til julaften da du var liten ...

Skal definitivt trene i dag, for nå er jeg ganske så sur kjenner jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ludodama

Klarer dere folk her inne å sove etter trening på kveld?

Bare skjer det av seg sjøl lissom?

Jeg har aldri klart å sove om jeg trener etter kl 18 - så dette med å få trent i ukedagene blir foreløpig ren utopi.

Har dere bra tips eller? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovner jo ikke før midt på natta for tida uansett, så for meg er det helt greit ... Men nææh, aldri hatt noe problemer med å sovne etter trening. Blir gjerne gira en times tid etterpå, men så roer jeg meg ned igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg typisk kveldstrener, men jeg sovner i alle fall helt fint etter trening. Til og med dersom jeg bare hopper i dusjen, spiser og legger meg. Sovner veldig fort da faktisk. :) Men jeg liker best å trene på formiddagen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...