Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart det er lov til å nyte det. :) Jeg nøt det veldig sist gang O var syk i alle fall. :) Samtidig får man jo litt vondt i seg. O er veldig flink til å kle på seg den tynneste, søteste sympati-fiske-stemmen sin også da. "æ frys mamma, æ e syk", "æ ,må ha pledde mamma, æ e syk". Jeg får jo så klart en enorm trang til å skjemme han masse bort da. Men så prøver han seg når han åpenbart er frisk, og da må jeg si at jeg ikke er like etterkommende når han sier "æ e syk mamma, æ må få en klementin" eller hva det nå er han vil ha. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er fantastisk flott akkurat som du er jeg :):hjerte: Men selvfølgelig, er ikke selvfølelsen enig, så er det lite andre kan si som forandrer meningen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med de andre, du ser rålekker ut :nigo: Men skjønner også veldig godt den følelsen av å ikke bli fornøyd selv om andre kanskje sier man burde være det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takket være denne boka og henvisning til tråd var jeg i FORKANT av dagens Fotballfruenyheter! :nigo:

*breaking news*

Haha, ja samme her! Det tragiske er jo at de inntar en offerrolle begge to. Som vanlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så lei av å ikke få sove skikkelig, og av å bare ligge og lytte etter lyder fra J, at nå har jeg bestemt meg for å flytte J inn på rommet til L.

Vi har tre soverom, men tenker å bruke L sitt soverom som gutterom, og så etterhvert det største rommet til lekerom, mens vi tar det minste. Det blir best med tanke på å utnytte plassen.

Så nå har jeg solgt enkeltsenga til L, kjøpt køyeseng, kjøpt maling, og vaska/sparkla/maskert soverommet, så i morra blir det malt der inne. Gleder meg!

Er spylei av typisk "gutteblått", så jeg har kjøpt grønnturkisish maling til to vegger, og grå maling til de to andre. Så har jeg såå lyst til å male køyesenga gul, men det tror jeg ikke jeg tør :ler: Det blir i hvert fall endel gule detaljer der inne, og forhåpentligvis et skikkelig knallgult gulvteppe dersom jeg finner det.

Men først; maling!

...men aller først; trening! Ble inspirert av Mazilla sitt bilde på instagram, og kanke være noe dårligere sjøl. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal ikke sønnen din på under 1 år sove i køyesenga? Syns han burde få det altså, og da spesielt oppe... Men serr, gul køyeseng! Kjør på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, hvilken maling har du kjøpt? Skal pusse opp rommet til J iløpet av våren, og nekter babynusseligblått rom altså. :P Herlig med litt spreke farger til barnerom :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende! Hvordan tror du det blir å gå å ha guttene på samme rom? Tror du L blir å våkne når J våkner om natten?

Jeg skjønner godt du vil ha J ut av soverommet. Jeg sover ekstremt lett selv, og det var derfor O ble flyttet på eget rom da han var 4,5 mnd. Våknet av det minste knirk fra O.

Holder forresten med deg i å droppe blått på rommet! ;) O sitt rom er hvitmalt det, men med lyseblå himmel med hvite skyer i, i taket. Malte skyene med natursvamp, så det ble ganske fint. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5: En skal ikke undervurdere sosiale medier når det gjelder treningsmotivasjon altså! :nigo:

Rommet høres kult ut! Gul seng, go for it! :duskedame: Hvordan tror du det går å ha dem på samme rom? Hadde aldri funka her i huset, for å si det mildt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L insisterer ofte på å sove i vår seng for å sove sammen med J, og det går knirkefritt, faktisk.

L sovner og sover uansett hvor mye J gauler, og J ser ut til å ha vent seg til sovelydene til L, for han våkner ikke av de.

Så siden jeg er så optimistisk så blir det sikkert et helvete, takl som spør :ler:

Men, blir jeg ikke dødslei den gule fargen fort da? Og da er det jo såå tiltak å male den opp igjen ... vurderer å safe med sånn gråbeis (?), det er veldig fint og veldig nøytralt. Men vetikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo, dette vil jeg høre mer om! Har også planer om å få begge ungene inn på samme rom etterhvert, men er redd for at de skal vekke hverandre. Samtidig er jeg også litt lei av at minsten vekker meg. :fnise:

Og du - gå for gult! Gult er kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt du skriver for tida! :ler:

Men...gult er en farge man blir veldig fort lei av, etter min erfaring. Derfor prøver jeg å unngå å male rommene mine gule, men en køyeseng...? Tja, man skal aldri si aldri. Gå for magefølelsen din :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer jo litt an på hvor mye du skal være inne på det rommet også.. Hvis du ikke henger der annet enn under legging, tar det vel lengre tid å bli lei enn om det var din egen seng det var snakk om :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker ikke akkurat å male,kjenner jeg ... men jeg tror det blir bra! Har malt to av veggene to strøk, så nå gjenstår de to siste, de skal bli grå. Spent på om fargene ser fine ut sammen!

I morra skal L i barnehagen igjen etter å ha vært sjuk hele uka,kjenner at det blir helt greit. I dag har han tatt ut all energien han har spart på når han har vært sjuk, så jeg har tidvis holdt på å bli klin sprø :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg klarer fortsatt ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for gul seng,eller om jeg bare skal beise den grå. Troor jeg lander på det siste,mye fordi det er det enkleste ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...