Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kos deg med go'guttene dine, du :klem:

Når du har lysten til å være aktiv på KG igjen, så er jo KG her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :klemmer:

Jeg og mannen har landet på at vi kommer til å gå fra hverandre. Bedritent er det, men jeg tror (er ganske sikker på ... Hvordan vet man helt?) det er en riktig avgjørelse. Så KG blir litt nedprioritert.

Men en klem tas imot med takk, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :klemmer:

Jeg og mannen har landet på at vi kommer til å gå fra hverandre. Bedritent er det, men jeg tror (er ganske sikker på ... Hvordan vet man helt?) det er en riktig avgjørelse. Så KG blir litt nedprioritert.

Men en klem tas imot med takk, da!

Åh, der var leit å høre!! :klemmer:

Vi har jo ikke kommet sånn veldig personlig nært hverandre (enda?), men jeg er her gjerne for deg hvis du trenger noen å snakke med, eller bare finne på noe med ungene. :klemmer:

Ingen god avgjørelse å ta, men man kjenner vel på seg om det er rett eller ikke,så det er nok riktig gjort av dere når dere må har bestemt dere. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, mange klemmer sendes din vei! :troest::klem: Ante ikke at dere hadde sånne problemer, men det har vel kanskje ligget litt mellom linjene... Det må være utrolig tøft. Håper det går bra med deg, etter forholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere :klemmer:

Jeg og mannen har landet på at vi kommer til å gå fra hverandre. Bedritent er det, men jeg tror (er ganske sikker på ... Hvordan vet man helt?) det er en riktig avgjørelse. Så KG blir litt nedprioritert.

Men en klem tas imot med takk, da!

Sender mange klemmer :klem:

Dere må jo bare gjøre det som føles rett for dere :klemmer:

Bare si fra hvis du vil snakke om det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å høre :klem: Det er virkelig bedritent som du sier, å ha landet på en slik avgjørelse. Selv om vi ikke er så close, så send gjerne en pm om du vil snakke om det! Mange klemmer og støtte herfra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, au da.... :trist::kose:

Skjønner at du ikke prioriterer KG akkurat nå, men er her for deg hvis du vil skrive av deg noe, enten her eller på pm. :klemmer: din vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, det var veldig trist å høre. Håper det, etter forholdene, går bra med deg. Ta vare på deg selv nå, KG går ingen steder og det er mange her inne som sender masse varme tanker til deg selv om du ikke er her inne. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokker e fin :klemmer:

Det går ganske bra. Jeg mener, for meg og mannen er saken klar. Vi har en god tone og ting er greit (nå som vi har tatt avgjørelsen, altså), men vi fungerer bare overhode ikke som par, så det må vi bare slutte å prøve på. Vi blir boende sammen en stund da, og så får vi se hva vi gjør. J er jo så liten at det krever endel planlegging å få alt til å gå opp på en god måte.

Er jo mest det at det føles som en gigantinsk nedtur. Var jo ikke sånn det skulle bli!

Så det går greit, men tusen takk for gode ord!

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo godt oppi det hele, at dere har en god tone og at det er noe dere er enige om begge to! Da er det jo veldig store muligheter for at det kommer til å gå rimelig bra fremover også..det er jo viktig for de små, at de ser at mamma og pappa er venner, og at dere samarbeider godt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så leit å lese! :klem: Men jeg sier som Diddles, at det er godt dere allikevel har et godt forhold. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må være utrolig tøft å komme frem til den avgjørelsen, og å innse det at man ikke fungerer sammen, så at dere har en god tone er jo kjempeflott. Ikke minst er det nok flott for barna at dere kan gjøre dette så fredelig som mulig, selv om det er mange endringer i vente for dere alle. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting blir ikke alltid som man håper, men som du sier, funker dere ikke sammen så er de lite vits å late om. Koselig lesning er det absolutt ikke, og en klem sendes din vei :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Åh, nå ble jeg veldig lei meg på deres vegne!

Det står utrolig stor respekt ut av å klare å komme til en løsning som er så vanskelig, spesielt i en veldig krevende småbarnstid.

Man vet nok når det er eneste riktige valg, men det gjør det jo ikke mindre vanskelig!

En million klemmer til dere! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :klemmer:

Vi er faktisk veldig letta over avgjørelsen begge to. Det er flaut og kjipt og et giganederlag, nen det er uunngåelig, og vi vil heller gjøre det nå mens vi enda er gode venner og samarbeider godt.

Ingen vi sagt det til har blitt overraska heller, så det sier vel sitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...