Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også supersulten etter trening, men hvis jeg venter et par timer med å spise så har jeg ikke så mye matlyst lenger. Så jeg hiver innpå mens jeg kan! H-melk med oboy (eller proteinpulver) er mitt tips for å snike inn kalorier uten å bli for mett. Og så havregrøt etterpå. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CC er vel cottage cheese?

All denne matpraten.. Blir mett bare av å lese.. :P Fortsett diskusjonen :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, cottage cheese..fortsatt en tviler til det der :fnise: får det bare ikke til...kanskje med friske bær og valnøtter på? Sånn som jeg spiser den greske yoghurten min?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, cc med kanel og maple syrup eller litt honning. :nigo: Det skal jeg spise etter trening i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, cottage cheese..fortsatt en tviler til det der :fnise: får det bare ikke til...kanskje med friske bær og valnøtter på? Sånn som jeg spiser den greske yoghurten min?!

Jeg liker det ikke rent, liksom. Så jeg må ha noe søtt attåt. Enten oppskåret frukt (eple, banan, pære) eller rett og slett bare syltetøy. Og mandler for å ha noe crunch. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Proteiner i banan? Ikke så veldig mye i alle fall. :P

Edit: Prøvde å lime inn tabell, ble bare rot, men i alle fall 1,1 g protein per 100 g banan. :)

Haha, nei det var jo ikke mye :fnise:

Jeg er allergisk mot epleskall, så fortsetter nok med banan uansett :P

Jeg pleide å ha CC sammen med vaniljeyoghurt, fullkorns frokostblanding og en liten dæsj syltetøy. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blei litt letta nå når jeg så at du også var innom den fotballfruetråden. :sjenert: Er seriøst avhengig! :rodme: Som å se på et bilkræsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg turte egentlig ikke å skrive i den fordi jeg var redd dere skulle se det og dømme meg :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tralalala, det er jo den gøyeste tråden på hele kg! :plystre: Etter en kjapp innføring i saken har jeg klart å få med meg han godeste også på å følge med på spenninga! :fnise:

Men jeg er innlogga som usynlig da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier vel mest om meg at jeg avslørte deg så fort. :hoho: Fulgte med i går mens avsløringene kom, og plutselig ble bevisene sletta og jeg bare :sjokkert::sjokkert::sjokkert: - og så innså jeg at det handla om...fotballfrue. :P:rodme: Vel vel. Underholdning i permisjonshverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludodama

Hæ? Hvafaforno fotballdama?

Jeg har bare lest i avisa at de avslører noe bilderedigering, og da tenker jeg; big sørpraise at en spiseforstyrret jente gjør det- og gidd å kast megaglass i steinhus når samme avis kun poster slankeartikler.

Ellers har jeg ingen meninger om noe da jeg ikke leser blogger :P Ja, bortsett fra KGMafalda sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer? Jeg har tidvis lest her inne på Kg om ff, men ikke i det siste. Skjønner jeg må lese litt :P Link? :sjenert:

Evt kan du få gi meg all sladderet på lekedilla i morgen Kisskiss. Da kan vi være skikkelige permisjons/preggo/vente på jobb-gossip-kafe-girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg irriterer meg sånn over at jeg synes det er god underholdning, men klarer ikke helt å fri meg fra det :ler:

Veldig glad for at jeg ikke er alene da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer? Jeg har tidvis lest her inne på Kg om ff, men ikke i det siste. Skjønner jeg må lese litt :P Link? :sjenert:

Evt kan du få gi meg all sladderet på lekedilla i morgen Kisskiss. Da kan vi være skikkelige permisjons/preggo/vente på jobb-gossip-kafe-girls!

Hørtes ut som en plan! Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg sånn over at jeg synes det er god underholdning, men klarer ikke helt å fri meg fra det :ler:

Veldig glad for at jeg ikke er alene da! :fnise:

Mye underholdning på dette forumet, enkelte tråder er helt hinsides.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Det er en lang tråd, men jeg ville begynt å lese her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=892641&page=64#entry15686693

:popcorn:

:ler: Hehehe.........bittelitt pinlig om den påstanden der stemte da.

Jeg tror jeg skal skrive en kronikk om noe, og så skal jeg lage meg masse fiktive navn som kan kommentere i komentarfeltet. "Dritbra kronikk Ludodama! Du er så smart, du klarer virkelig å¨påpeke noe nytt og spennende i debatten - faktisk burde noen ansette deg som politisk kommentator og bare gi deg dritbra lønn og masse bra frynsegoder- Hilsen Erna Solberg".

"Wow, Ludodama! Dette perspektivet gir akademia noe helt nytt å jobbe med. Faktisk burde du diskutere dette med en statsråd - så viktig og nytt var det for debatten. Wow. Kunne jeg tatt en stående ovasjon hadde jeg gjort det nå! Hilsen veldig viktig professor på UIO"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...