Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Nehei, mannen er jo i perm :nigo: Og så, eh, host, har TVen vært barnevakt, host, ehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessuten har L vært til knallgod hjelp, og malt ca en halv vegg heelt aleine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eddu gal! I går f.eks., da maskerte han hele rommet for meg mens jeg drakk kaffe!

post-21157-0-04446600-1421259725_thumb.j

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig flinkis! :nigo:

Blir nok deilig for både han og dere med bhg igjen. Herlighet så energiske de blir når de ikke er i barnehagen. Det får en litt til å tenke på hvordan det var da vi selv vokste opp, men da var det jo faktisk mange barn som gikk hjemme, og alle barna var ute hele dagen i nabolaget. De store passet på de små osv. Slik jeg vokste opp i alle fall. Mange barn hadde jo begynt å gå i bhg på slutten av 80 tallet/starten av 90-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...mens jeg er kjedelig og stemmer for gråblå :ler: Gult er kult, men heller på tilbehøret enn selve møblene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..Tror jeg føyer meg inn i "play it safe"-gjengen. Altså, jeg hadde ikke turt det selv, spesielt siden det er en så stor jobb hvis du må male over igjen fordi det ikke ble bra. Kan godt hende det vil bli skikkelig kult, men hva hvis det ikke blir det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Jeg stemmer for grå seng siden du har knæsjfarge på et par vegger.

Men gjerne gul stol eller puter eller no.

Jeg orker ikke forholde meg til effektiviteten deres her inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg lander på grå beis, og så heller kjøre knallfarger på detaljer. Troor. Beslutningsvegringens mor her!

I dag har jeg vært på skitur med bestis, nå er det straks middag hos svigers, og så er det rett hjem til malinga igjen. Gleder meg til å få rommet ferdigmala!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg offisielt tilbake til prepreggovekt :ler: Ni måneder på, ni måneder av stemte visst godt her. ;)

Nå har J fått feber og er pjusk, har vel fått det L hadde tidligere i uka, så i dag er han en koseklump. Og jeg innstiller meg på enda en innehelg. Jeg vil uuut med familien min, særlig nå når det er så fint ake-/skiføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med innehelg! Minsten kan ikke være med i vogn da selv om han har feber? Blir ikke helt det samme, men dere får dere en tur ut sammen i det minste :) God bedring til J!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Legger igjen et lite spor jeg da, siden jeg tydeligvis har tittet innom dagboken din titt og ofte i hele 9 (!) mnd. Snakk om å snike, liksom.... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for pre-preggovekt! :hoppe: Jeg var der for noen måneder siden, men tror jeg har spist meg litt opp igjen... :hoho:

God helg! Håper formen er såpass grei at dere kan ake og gjøre masse gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med innehelg! Minsten kan ikke være med i vogn da selv om han har feber? Blir ikke helt det samme, men dere får dere en tur ut sammen i det minste :) God bedring til J!

Han er supersnørrete og har stygg hoste, så det blir i hvert fall innedag på ham i morra. Så får vi bytte på å gå ut med storebror og lufte oss ;)

Takk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Legger igjen et lite spor jeg da, siden jeg tydeligvis har tittet innom dagboken din titt og ofte i hele 9 (!) mnd. Snakk om å snike, liksom.... :fnise:

:ler: Helt enig i at det var på tide, i så fall!

Koselig med sniklesere som melder seg! :nigo:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for pre-preggovekt! :hoppe: Jeg var der for noen måneder siden, men tror jeg har spist meg litt opp igjen... :hoho:

God helg! Håper formen er såpass grei at dere kan ake og gjøre masse gøy! :)

Det viktigste er tross alt å ha nådd den på ett eller annet tidspunkt etter svangerskapet! :ler:

God helg til dere og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...