Sushi Skrevet 10. januar 2015 #3041 Del Skrevet 10. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. januar 2015 Forfatter #3042 Del Skrevet 10. januar 2015 Det er så flaut, jeg rødmer faktisk litt av tanken. Men skamvett er ikke akkurat karaktertrekk nr én hos noen av dem, skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 10. januar 2015 #3043 Del Skrevet 10. januar 2015 Man blir jo litt kreisi når man er sulten hele tiden, tenker jeg. Iallefall klikker det litt for meg. Og så har de kanskje en unge som sover like unormalt som alle andre og, og da har man det faen meg gående. Ingen søvn eller mat = svekket dømmekraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. januar 2015 #3044 Del Skrevet 10. januar 2015 Der har du nok svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. januar 2015 #3045 Del Skrevet 10. januar 2015 Nei Nelia er nok en liten engel. Alt er jo sååååååååå perfekt i FFs øyne. Reality check 1 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 10. januar 2015 #3046 Del Skrevet 10. januar 2015 Nå måtte jo jeg kikke på den tråden også.... 342 brukere var det inne på den (215 gjester) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #3047 Del Skrevet 11. januar 2015 Lurer på om jeg bare skal godta at jeg er litt tjokkere enn ønskelig, og heller bare go with it? Sånn siden jeg spiste en hvetebolle til frokost klokka ti på seks, mener jeg ... Var godt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2015 #3048 Del Skrevet 11. januar 2015 En ting er i hvert fall sikkert, og det er at du ikke er tjukk! Jeg er på samme sted som deg, men har funnet ut at jeg ikke orker stresse med det så lenge jeg er hjemme med R. Regner med det justerer seg av seg selv den dagen jeg begynner å jobbe og ikke har tid til å drikke caffe latte og snoke i kjøkkenskapene hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 11. januar 2015 #3049 Del Skrevet 11. januar 2015 En ting er i hvert fall sikkert, og det er at du ikke er tjukk! Jeg er på samme sted som deg, men har funnet ut at jeg ikke orker stresse med det så lenge jeg er hjemme med R. Regner med det justerer seg av seg selv den dagen jeg begynner å jobbe og ikke har tid til å drikke caffe latte og snoke i kjøkkenskapene hele dagen Warning; hadde omvendt effekt på meg Bruke hjerne+ingen søvn+stress+mindre trilling+virkelig ikke overskudd til trening =trangere bukser selv om matinntak ikke er gått opp Elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2015 #3050 Del Skrevet 11. januar 2015 Warning; hadde omvendt effekt på meg Bruke hjerne+ingen søvn+stress+mindre trilling+virkelig ikke overskudd til trening =trangere bukser selv om matinntak ikke er gått opp Blir ikke aktuelt her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. januar 2015 #3051 Del Skrevet 11. januar 2015 Ja, ikke stress med det, det er bare slitsomt. Spesielt siden du ser så bra ut i utgangspunktet, selv om du selv føler du ikke er der du skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2015 #3052 Del Skrevet 11. januar 2015 Hallo i luken, du ser jo dødsbra ut! Jeg skulle gladelig gitt en arm og en fot for å ha den kroppen du har! Når det er sagt; er man ikke fornøyd selv så kan alle si sånt til de blir blå i ansiktet uten at det betyr noe. Men jeg tenkte bare jeg ville si det allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #3053 Del Skrevet 11. januar 2015 En ting er i hvert fall sikkert, og det er at du ikke er tjukk! Jeg er på samme sted som deg, men har funnet ut at jeg ikke orker stresse med det så lenge jeg er hjemme med R. Regner med det justerer seg av seg selv den dagen jeg begynner å jobbe og ikke har tid til å drikke caffe latte og snoke i kjøkkenskapene hele dagen Neida,jeg er ikke tjukk, men jeg har bra mye mer polstring enn jeg foretrekker Jeg tenker også at det går seg til. Jeg går jo saakte men sikkert ned, det er da noe. Men det er lett å gå i skapet og "bare spise en liten bit" ti ganget om dagen av og til, og da stagnerer det fort gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #3054 Del Skrevet 11. januar 2015 Warning; hadde omvendt effekt på meg Bruke hjerne+ingen søvn+stress+mindre trilling+virkelig ikke overskudd til trening =trangere bukser selv om matinntak ikke er gått opp Elsker det! Kutt ut dua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #3055 Del Skrevet 11. januar 2015 Ja, ikke stress med det, det er bare slitsomt. Spesielt siden du ser så bra ut i utgangspunktet, selv om du selv føler du ikke er der du skal være. Jeg tror dagen i dag beviser at jeg ikke stresser noe særlig med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. januar 2015 #3056 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg er ekspert på kjedespising, så kjenner meg godt i den. Løsningen er å ikke ha en drit i skapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #3057 Del Skrevet 11. januar 2015 Hallo i luken, du ser jo dødsbra ut! Jeg skulle gladelig gitt en arm og en fot for å ha den kroppen du har! Når det er sagt; er man ikke fornøyd selv så kan alle si sånt til de blir blå i ansiktet uten at det betyr noe. Men jeg tenkte bare jeg ville si det allikevel. Jeg tror du skal ta en ekstra titt på deg sjøl og justere sjølbildet litt Men tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #3058 Del Skrevet 11. januar 2015 I dag har jeg spist en bolle, to brødskiver, en lompepizza, og nedprisa julesjokolade OG julepotetgull i massevis Vanligvis har jeg verken så veldig lyst på godis (heldigvis!), eller svak viljestyrke,men i dag har cravingsen vært så sterk at jeg bare tenkte "Fuck it" på starten av dagen og lot det stå til Har jo ikke har matlyst på lenge, og gått ned et par kilo ganske fort, så jeg tipper det var kroppen min som tok affære. Helt greit, egentlig. Var godt Og så satser jeg på ei god trening i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #3059 Del Skrevet 11. januar 2015 L har forresten vært småpjusk i dag, så vi har bare vært hjemme. Er det lov til å si at jeg nyter det når han er småsjuk? Han blir så utrolig kosete, både med oss og med lillebror, og veldig raus med gode ord. I dag har jeg både vært kjæresten hans, bestevennen hans, verdens beste mamma, og fått høre opp til flere ganger at det er godt å ha en mamma. Altså, SMELT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. januar 2015 #3060 Del Skrevet 11. januar 2015 Er vel helt innafor å nyte slike "bivirkninger" av å ha småpjusk unge Søtnos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå