Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

ok, ok, jeg vet det var frivillig, men nå har jeg lest alt, forventer nesten en premie, eller hvertfall klapp på skulderen.

Helt enig i at du fortjener en premie, men jeg har dessverre lite å by på. Så du får en skulderklapp og et "godt jobba!". :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvooorfor må farmora stappe i den her ungen min det ene og det andre hele tida, og hvorfor kan ikke mannen si fra så jeg slipper å være kjerringa hele tida? Her-re-gud!

Det er fordi menn ikke kan si i mot den eneste dama i livet som seriøst har reell makt over dem :opplyser: (sliter med det samme selv, dog ikke at svigermor forer katten med noe, men alt annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det jo effen meg ikke ende på foringa heller. NÅR JEG HAR SAGT NEI TIL ÉN TING SÅ GJELDER DET FOR ALT ANNET OGSÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Og så er det jo effen meg ikke ende på foringa heller. NÅR JEG HAR SAGT NEI TIL ÉN TING SÅ GJELDER DET FOR ALT ANNET OGSÅ!!!

La oss lage "foreningen for når vi sier nei så mener vi jo nei asså, de ække no å lure på" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jatakk, gjerne det!

Hva med "satan da, mann, gro deg baller og stå opp mot mordi"-foreninga? Melder meg i så fall tvert inn der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvooorfor må farmora stappe i den her ungen min det ene og det andre hele tida, og hvorfor kan ikke mannen si fra så jeg slipper å være kjerringa hele tida? Her-re-gud!

Hater å måtte være kjerring...:( Syns det er guffent å måtte minne på gubben alle ting som skal gjøres, også...:glare: Men føler jo at jeg MÅ si ting hundre ganger også, ellers blir hvertfall ingenting gjort. Det verste svaret jeg vet er: "ja, jeg skal gjøre det". Blir det gjort? Muligens, etter tre-fire påminnelser! :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjenner til den altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også inn i nevnte foreninger!

Ekstremt irriterende, regner med jeg har mye fint i vente de kommende årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt vi er flere, i hvert fall. L blir jo og snurt, når han først får ja til noe fra farmor og så kommer jeg inn spolerer gleden. Dritirriterende.

Sist fredag satt han plutselig foran TVen med en pose smågodt, og ikke var det få biter heller. Og mannen helt tyst, såklart.

Følte ikke jeg kunne gå og ta posen fra ham, så jeg utnytta delegleden og naiviteten hans til å lure ham til å gi bort det meste til oss andre. :fnise:

Men det er jo bare så unødvendig,og særlig etter at vi (jeg) har sagt fra mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den type utnyttelse er jo bare positivt :fnise:

Men helt klart unødvendig! Svigermor er jo veldig nøye på hva hun selv spiser og veldig oppmerksom på hva alle voksne pakker i seg, men snop, is osv. til unger er heeelt innafor, for de MÅ jo få litt søtt. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En tier til den av dere som faktisk arrangerer den spa-weekenden. Jeg kommer! :nigo:

Mini sover i hengevugga og jeg drikker kaffe og kjeder meg. :ler:

Jeg føler meg litt tung i hodet, og mistenker at jeg faktisk har sovet litt for mye. :fnise:

Vi sovnet ca halv ett i natt, ammet og byttet bleie rundt klokka fire, og sov til 10.30, bare avbrutt av at storebror kom busende inn og sussa oss begge hadet.

Hn sover så mye og så godt denne her minien, og griner faktisk aldri. Kaver og sutrer litt på puppen på kvelden av og til,og jeg pleide å tro det var fordi det var lite melk,men har funnet ut at det nok er fordi han er trøtt og har suttebehov men ikke har lyst på melka som kommer med suttinga. :ler: Så da gir jeg ham til pappaen, og da sluknes det. :)

L kom inn i senga vår i natt og ville ligge inntil meg. Han ble kjempeskuffet da jeg sa at lillebror måtte ligge der nå fordi han skulle få pupp, og det kjente jeg at stakk i hjertet. :( Heldigvis tror jeg han sjelden kjenner på de følelsene da, og det er bra. Flinke storgutten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet for mye faktisk :fnise:

Spaweekend høres ekstremt fristende ut :daane: Jeg slenger på en tier jeg også til den som fikser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L kom inn i senga vår i natt og ville ligge inntil meg. Han ble kjempeskuffet da jeg sa at lillebror måtte ligge der nå fordi han skulle få pupp, og det kjente jeg at stakk i hjertet. :( Heldigvis tror jeg han sjelden kjenner på de følelsene da, og det er bra. Flinke storgutten min!

Hjertet mitt knuser bare av tanken. Dette kommer garantert til å skje her også, så jeg får bare forberede meg mentalt. Har en slags plan om at snuppa kan ligge inntil ryggen min mens mini ligger på puppesida... Tror ikke det blir så behagelig, men. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...