Yesterday Skrevet 8. september 2013 #141 Del Skrevet 8. september 2013 Takk Det ble topptur på hele familien i dag (1037 m.o.h.), var veldig koselig! Det ligger tre topper ganske nærme hverandre med en felles aksel, så jeg tenkte jeg skulle springe opp den siste av de tre som jeg ikke har vært på (980 m.o.h.) så jeg slapp å gå "grunnstykket" en gang til den nærmeste tida... Men nå er jeg altså helt gelé i beina. Kommer til å angre på ekstraturen min i morgen Ellers har det vært en fin dag og sløver nå i sofaen med god samvittighet med snop og brus Heldig dere! Savner fjellturer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2013 #142 Del Skrevet 9. september 2013 Galne dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. september 2013 Forfatter #143 Del Skrevet 9. september 2013 Nydelig utsikt, så da må man ofre litt! Lå og uffet og akket meg på sofaen i hele går Er heldigvis ikke helt galen i dag. Kjenner det selvsagt, men har vært borti verre Fikk melding fra mamma i går kveld at bestefar var lagt inn på sykehuset med brystsmerter , men at alt gikk greit med medisiner. Må ta meg en tur bortom og hilse på gammel'n når jeg er ferdig på jobb. Rart å plutselig skulle være besøkende på sykehuset... Heldigvis en grei dag med "kjekk" avslutning på kontoret. Som sagt liker jeg å gjøre praktiske ting og dagens nye var: fjerning av spiral Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. september 2013 Forfatter #144 Del Skrevet 9. september 2013 For å få litt gravidrelatert i denne graviddagboka... for passerte 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 9. september 2013 #145 Del Skrevet 9. september 2013 for 12 uker! Fjerning av spiral er jo... Glad jeg er lærer, jeg. Du er skikkelig sprek, altså! All bevegelse er et ork for meg for tida, og jeg er bare såvidt 5 uker på vei Får håpe bestefaren blir helt frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. september 2013 #146 Del Skrevet 9. september 2013 for passerte 12 uker! Jeg må også litt av din glede over praktiske arbeidsoppgaver, men ingenting er bedre enn at du trives! God bedring til bestefaren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 9. september 2013 #147 Del Skrevet 9. september 2013 Så kjedelig med bestafar med brystsmerter. Men fint at det fungerer med medisiner da Hurra for 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. september 2013 Forfatter #148 Del Skrevet 9. september 2013 for 12 uker! Fjerning av spiral er jo... Glad jeg er lærer, jeg. Du er skikkelig sprek, altså! All bevegelse er et ork for meg for tida, og jeg er bare såvidt 5 uker på vei Får håpe bestefaren blir helt frisk igjen! Tro meg, jeg hadde ikke orket det samme for 1 mnd siden Formen blir nok å bedre seg for deg også -------- Takk Neferet og Doh for Heldigvis er alt bra med bestefar også. Utskrevet i dag etter hjertetesting, og ingenting galt funnet. Sannsynligvis har han fått en brist i et gammelt brudd i ryggen som har gitt strålende smerter. Han er i god form Er egentlig klar for senga nå kjenner jeg... Tar på å stå opp 05.45 mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 9. september 2013 #149 Del Skrevet 9. september 2013 Så bra at det går bra med bestefar 12 uker yay! God natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2013 #150 Del Skrevet 9. september 2013 Nå tenkte jeg et øyeblikk at det var lovlig sent å fjerne spiralen når du er 12 uker på vei, men så skjønte jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. september 2013 Forfatter #151 Del Skrevet 10. september 2013 Nå tenkte jeg et øyeblikk at det var lovlig sent å fjerne spiralen når du er 12 uker på vei, men så skjønte jeg det! I følge gynekolog på kurset i Bodø, skal man som regel ikke fjerne spiralen i det hele tatt, hvis man først har blitt gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2013 #152 Del Skrevet 10. september 2013 Aha, da så! Kommer den ut under fødselen da i så fall? Den har jo tydeligvis ikke gjort helt nytta hvis man blir gravid med den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2013 #153 Del Skrevet 10. september 2013 Nå tenkte jeg et øyeblikk at det var lovlig sent å fjerne spiralen når du er 12 uker på vei, men så skjønte jeg det! Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. september 2013 Forfatter #154 Del Skrevet 10. september 2013 Aha, da så! Kommer den ut under fødselen da i så fall? Den har jo tydeligvis ikke gjort helt nytta hvis man blir gravid med den... Det gikk historie om at en baby hadde kommet ut med spiralen i hånda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 10. september 2013 #155 Del Skrevet 10. september 2013 Det gikk historie om at en baby hadde kommet ut med spiralen i hånda Har hørt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. september 2013 Forfatter #156 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) M var så herlig i kveld ... Tidligere i dag hentet vi nettbestilte vintersko, og i løpet av ettermiddagen tenkte jeg vi skulle prøve om de passet før vi beholdt de. Tydeligvis falt de i smak! Hun sprang rundt i stua og nektet å ta de av seg før vi skulle spise kveldsmat Endret 12. september 2013 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 12. september 2013 #157 Del Skrevet 12. september 2013 M var så herlig i kveld ... Tidligere i dag hentet vi nettbestilte vintersko, og i løpet av ettermiddagen tenkte jeg vi skulle prøve om de passet før vi beholdt de. Tydeligvis falt de i smak! Hun sprang rundt i stua og nektet å ta de av seg før vi skulle spise kveldsmat Så artig! Hadde ikke vært like gøy om hun ikke likte de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. september 2013 Forfatter #158 Del Skrevet 13. september 2013 13 uker i dag! (egentlig lenger i følge gynekologen, men følger min egen foreløpig ) Gikk på vekta i går... 0 kg opp foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. september 2013 #159 Del Skrevet 13. september 2013 Hurra for 13 uker og null kg opp! Håper du får en fin fredag og helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2013 #160 Del Skrevet 13. september 2013 Hurra for alt, og god helg! Her er fasiten 1,5 kilo opp foreløpig, men det er vel "innafor" det og..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå