Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Husker ikke helt, lurer på om det kan ha vært i uke 15 eller 16 at jeg begynte å lure på om det var det jeg kjente. Merkelig hvor mye jeg har glemt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var hos jordmor i dag. Hun ville finne hjertelyd, men fant ingenting. Hun henviste meg til ul senere i dag. Jeg var i utgangspunktet ikke bekymra, men ble jo litt engstelig siden hun stressa så :(

Nå tuster jeg bare rundt og venter på at klokka skal bli ul-tid. Kunne reist på jobb og vært der en drøy time, men kan ikke se for meg at jeg hadde vært særlig effektiv... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig. Står helt sikkert bra til med lille i magen, men er jo greit å få sjekka det så det ikke er noen tvil :)

Edit: Er det ikke uansett litt tidlig å garantert høre hjertelyden selv om du er andregangs?

Endret av Doh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør påstå at alt er bra selv om hun ikke fant hjertelyd. Forstår at du er bekymra, men det er jo veldig tidlig å finne hjertelyd utenpå magen enda synes jeg. Med A presiserte legen min veldig tydelig at om hun ikke fant hjertelyd trengte det ikke bety noe som helst, og dette var i uke 14. Men det er godt du får en ekstra sjekk. Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nemlig, derfor ble jeg litt overraska over jordmora og hennes reaksjon! :sukk: Men sier ikke nei takk til en impuls-ul altså! :sjenert:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper at det bare er for tidlig å finne hjertelyden og at alt er i orden, jeg hadde heller ikke sagt nei til en ekstra UL :) *krysser alt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt står fint til i magen :hjerte: Tror jeg også hadde syntes tiden gikk altfor sakte om jeg fikk en tilsvarende opplevelse, men godt du fikk sjekket opp i det og slått deg til ro med at alt er bra i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for å ha fått ro i sjela :)

Nå fant jeg nettopp frem mammabuksene mine fra sist. Utrolig komfortabelt sammenliknet med stadig strammere dongeribukser, med knappen rett over minibabymagen! :nigo: Måtte tyne meg inn i nyvaska bukser i dag morges, fysj og fy.. Takke meg til mammabukser! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra :strix:

For en uproff JM, min lyttet etter i uke 12 men som hun sa var det bare fordi jeg hadde vært på ul to dager før så hun ville rett og slett "øve". Hun pleide ikke høre etter før i uke 15/16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, ja mammabukser må til når babykulen begynner å komme! Har brukt mine gamle ca 1 ukes tid nå... Digg! :jepp:

Har tatt en opprydning i skapet og lagt bort alt som ikke er kulevennlig i.o.m. at vi ønsker å ha minst mulig igjen her i nord. Men er ikke så lett å kle kulen syns jeg, når den er så liten :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Glemmer" stadig vekk at jeg er gravid, så nå er jeg vips på 14 uker! :daane: Hvis det fortsetter i denne farta, kommer h*n snart! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er så langt som meg så glemmer du ikke at du er gravid :fnise: Jeg glemte det selv i blant i begynnelsen, samtidig som jeg i blant tenkte i panikk "Herregud jeg er gravid!". 14 uker ja :danse: Tiden går fort! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...