Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

:ler: Du blir nok fort nok klar over det tenker jeg, så det forhåpentligvis ikke kommer veldig overraskende når h*n melder sin ankomst! ;)

Ha en flott fredag og helg i Mazziheimen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er ikke så redd for at jeg skal "glemme" det i 26 uker til.... ;)

Ah, andre trimester altså, det er herlig det! :nigo: Gleder meg til jeg kjenner liv daglig, men ellers kan godt formen holde seg som nå i maaaange måneder til! ;) Bortsett fra de nattlige doturene, men de regner jeg ikke akkurat med at det blir færre av fremover, snarere tvert imot! :fnise:

Fredagen og helga skal nok bli tipp topp, bare jeg kommer meg gjennom den siste timen på jobb! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått masse på do hele svangerskapet så det var bare tull for meg at det forsvinner i andre trimester, men kanskje du er heldig ;)

Ha en flott helg! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you! :nigo: Den skal nytes, med barnefri og date i kveld/natt ( :lur: ), og foreløpig ingen planer resten av helga! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin mage! :hjertesmil: Fått kommentarer på den av folk som ikke vet at du er gravid? Når jeg var i uke 14 var jeg bare oppblåst :fnise: Men du er jo gravid med nr to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord :) Personlig gleder jeg meg til jeg ser litt mindre feit og mer gravid ut! ;) Har ikke fått noen kommentarer, Yesterday. Går som regel med vide gensere utenpå, så det er nok ikke så synlig egentlig. Har ikke fått sagt noe på jobb ennå, for teamlederen min har vært syk de siste to ukene, så jeg føler ikke helt for å strutte med magen riktig ennå... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin for en fiin mage! :rodmer:

Du ser aldeles ikke feit ut heller, det der er jo uten tvil en babybump. Gleder meg til min blir såpass definert, jeg er nemlig tjukkeboll nå. :ler:

Superfin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herremin for en fiin mage! :rodmer:

Du ser aldeles ikke feit ut heller, det der er jo uten tvil en babybump. Gleder meg til min blir såpass definert, jeg er nemlig tjukkeboll nå. :ler:

Superfin! :)

Den har blitt såpass definert de siste par ukene, helt plutselig :) Gleder meg til den blir enda større jeg! :fnise:

Nydelig :hjerte:

Slik skal jeg også bli igjen.

:5:

Stemmer nok det de sier, at man blir fortere stor andre gangen. Jeg ble ikke så superstor sist, for jeg er ganske høy, men det kan jo tenkes at totalen også blir større nå enn sist. Spennende å se! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så flott du er!!!! :strix:

H så bildet mens jeg satt her med laptopen på fanget. Jeg sa det er babymage, og at S skal få lillesøster eller lillebror :fnise: Da svarer hun " å jeg skal få lillesøster eller lillebror!"

Mannen kikket på henne og sa "Å nei du!" :fnise:

Riktignok har jeg spist meg opp iløpet av to uker på ferie... :daane:

Håper vi sees igjen snart! Kanskje møtes på nøytral grunn så de unge damene ikke krangler om alt som er MITT MITT MITT! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...